Dat was dit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je duidelijkheid wil moet je maar in een mannen SC gaan.
Hbo-V ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat ging je nu ook alweer doen? De zusterschool toch?
Waaaaaaaat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee zoek maar iemand anders uit de mannen SC uit.
Aansteller.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
En overmorgen al theorie-examen terwijl ik pas 2 lessen heb gehad.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ervoor dat we alle wijven uit de SC schoppen, behalve Smart_ass, BT, 4EBE, Wolvendagen, JaniesBorwnie, Allure en Fascination.
Arme ZH, IQM, Jitzzze, BobbyB, Florian_, LS, enzo dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ervoor dat we alle wijven uit de SC schoppen, behalve Smart_ass, BT, 4EBE, Wolvendagen, JaniesBorwnie, Allure en Fascination.
Ik krijg die vragen over gevaarherkenning.quote:
HEUY!!!11quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Arme ZH, IQM, Jitzzze, BobbyB, Florian_, LS, enzo dan.
Wat een slechte grap zeg. Er kwam niet eens een glimlach.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Arme ZH, IQM, Jitzzze, BobbyB, Florian_, LS, enzo dan.
Ja, oud wief dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!!!11
Net zei je nog "male nurse"!!111
Dat is KB hè.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een slechte grap zeg. Er kwam niet eens een glimlach.
Dat mag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef Zotheid het volgende:
Oke, Kb. mag ik een ban tot donderdag half 11?
Dat is het grote gebrek van Kb. Ze weet niet hoe te doseren. Duizend grappen, waarvan maar drie leuk, waardoor de 997 slechte grappen blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nog nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef IQM het volgende:
OKe, Kb., mag ik je telefoonnummer tot donderdag half elf?
Normaal gesproken kan haar geintjes wel waarderen, hoe flauw ze soms ook zijn, maar deze was wel zo erg matig en voorspelbaar.quote:
Vraag je er ook gelijk een aan voor PM? Anders ga je weer via PM mensen lastig vallen.quote:
Ik kan toch ook gewoon een tubgirl posten?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je even een mailtje sturen naar forumETfok.nl.
Ik heb jou nog nooit een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag je er ook gelijk een aan voor PM? Anders ga je weer via PM mensen lastig vallen.
Kan ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan toch ook gewoon een tubgirl posten?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je even een mailtje sturen naar forumETfok.nl.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbij
En trouwens, je zal versteld staan hoeveel mensen dat soort email adressen gewoon overnemen, net als quotes e.d. bij wachtwoordenquote:
Gelul.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En trouwens, je zal versteld staan hoeveel mensen dat soort email adressen gewoon overnemen, net als quotes e.d. bij wachtwoordenen dan gaan bellen dat het niet werkt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen grap, irritante kutmod dat je er bent.quote:
hotlink fail.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:19 schreef Allure_ het volgende:
Nu al ruzie met m'n huisbaas, en ik woon er nog niet eens.
Dat ziet er uit als een magistraal goede fantastische geweldige briljante A-Filmquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, er zit allemaal vocht in de muurquote:
Ja, die lui willen nu eenmaal zo veel mogelijk vangen en zo min mogelijk doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, er zit allemaal vocht in de muur. En hij zit moeilijk te doen, omdat ie die muur niet wil stuken. Maar ik heb superveel aan service kosten betaald, dus hij zorgt maar dat het gemaakt wordt
.
Dan moet ie inderdaad niet zeikenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, er zit allemaal vocht in de muur. En hij zit moeilijk te doen, omdat ie die muur niet wil stuken. Maar ik heb superveel aan service kosten betaald, dus hij zorgt maar dat het gemaakt wordt
.
Want?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een obsessieve stoornis man. Heb je die serie nou nog niet afgekeken?
Dat is Lost.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een magistraal goede fantastische geweldige briljante A-Film
Oh Oh Allurequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een obsessieve stoornis man. Heb je die serie nou nog niet afgekeken?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh Oh Allure
Ik zal mijn auto sture
Naar de plek waar jij bent
Al is die
Onbekend
Ik wil jou in mijn armen sluite
Samen met mijn kornuite
Spruite.
Als jij een serie volgt raak je geobsedeerd met de personages uit die seriequote:
Inderdaad.quote:
Klopt. Maar ik ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die lui willen nu eenmaal zo veel mogelijk vangen en zo min mogelijk doen.
Boeiend, het is een vermakelijke serie. En ik kijk liever series dan films, want de films van de afgelopen tijd zijn zwaar teleurstellend als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het ziet er nog steeds fucking goedkoop uit
En ik kijk geen seriesTijdverspilling.
True.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef Allure_ het volgende:
Als jij een serie volgt raak je geobsedeerd met de personages uit die serie. En je hebt een vriendin, dus geil op haar i.p.v op onbereikbare vrouwen
.
Bobby heeft geen smaak.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:
Elizabeth Mitchell:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Michelle Rodriguez:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gekke Allure dan?quote:
Michelle Rodriguezquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:37 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk zitten er in Lost barweinig echt lekker wijven. Michelle Rodriguez was wel lekker op zich
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog een halve imdb top 250 die ik kan zie qua films, dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, het is een vermakelijke serie. En ik kijk liever series dan films, want de films van de afgelopen tijd zijn zwaar teleurstellend als je het mij vraagt.
Jij bent een puber. Jouw smaak neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat een lelijke kut-kop heeft dat wijf toch![]()
Neej doe mij maar die 2 blondjes die er in het begin inzaten
Ik vind BT echt niet op Kate lijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
True.Maar in het geval van Kate is het ook gewoon dat ik haar
vind.
En m'n geile vriendin zit in fucking Lloret, ja!En ze lijkt eigenlijk wel een beetje op Kate. [ afbeelding ] Dus ik geil nu indirect op m'n vriendin.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Michelle RodriguezDie chick lijkt op een vent man. Chagerijnige kutkop. Ze is pot? Het mannetje in de relatie zeker.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:
Elizabeth Mitchell:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Michelle Rodriguez:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kunnen jullie niet in context lezen of zo? Ik heb het over de wijven in Lost, dus het is allemaal relatief.quote:
Jij bent relatief.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie niet in context lezen of zo? Ik heb het over de wijven in Lost, dus het is allemaal relatief.
Hij ziet BT zelfs nog in Britney Spears als ie z'n best doet.quote:
Ik zie mezelf liever in Britney Spears...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij ziet BT zelfs nog in Britney Spears als ie z'n best doet.
Je vriendin is een gespierde breezer?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
True.Maar in het geval van Kate is het ook gewoon dat ik haar
vind.
En m'n geile vriendin zit in fucking Lloret, ja!En ze lijkt eigenlijk wel een beetje op Kate. [ afbeelding ] Dus ik geil nu indirect op m'n vriendin.
Daphne Bunskoekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:45 schreef Florian_ het volgende:
Die Kate is niet lelijk ofzo. Als ik op een onbewoond eiland zat (hihi), dan zou ik haar best geven.
Maar verder....niet echt bijzonder ofzo. Keeley Hazell en Daphne Bunskoek zijn toffer.
Oké, Kate heeft gespierde armen,maar breezer, wtf?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vriendin is een gespierde breezer?
Het is dat ze op dat eiland geen breezer hebben, anders dronk ze liters van dat spul.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, Kate heeft gespierde armen,maar breezer, wtf?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Trouwens. Het schijnt dat ze in seizoen 5 een vat breezer vindt in zo'n bunker van het Dharma Initiative.
Lloret is toch het tienervolk walhalla, waar je vakantiedoel is zoveel mogelijk neuken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, Kate heeft gespierde armen,maar breezer, wtf?
Ah, zo. Ik was nog in de vergelijking met Kate blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lloret is toch het tienervolk walhalla, waar je vakantiedoel is zoveel mogelijk neuken?
Dat is ook hoe het bij mij bekend staat, ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lloret is toch het tienervolk walhalla, waar je vakantiedoel is zoveel mogelijk neuken?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mocht uur erder weg bij werkuiteindelijk rekte ik het tot een half uur zodat ik door niks te doen 4 kk euro's verdiende
![]()
Dat heeft zij jou wijsgemaakt, ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik was nog in de vergelijking met Kate blijven hangen.
En ja, alleen is dat niet mijn vriendins doel
Nee, met het hele gezin een leuk weekje aan het strand om rond 8 uur te gaan slapen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag het toch hopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent een puber. Jouw smaak neem ik sowieso niet serieus.
vertrouw je de liters drank ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:53 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ach, ik weet wat voor type ze is en ik vertrouw d'r.
Ja, dat weet zij ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:53 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ach, ik weet wat voor type ze is en ik vertrouw d'r.
quote:
Magnificent four was ook zo leuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
pillen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
M'n vriendin drinkt nauwelijks alcohol.
Ik zit je maar te pesten hoor, zo deden ze ook tegen mij toen mijn vriendin in LA ging werken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Even serieus, als ze mij heeft, dan heeft ze toch geen enkele reden tot vreemdgaan? Iedere andere gozer zou een achteruitgang betekenen. En dat weet zij ook.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Even serieus, als ze mij heeft, dan heeft ze toch geen enkele reden tot vreemdgaan? Iedere andere gozer zou een achteruitgang betekenen. En dat weet zij ook.
Er zijn altijd wel mannen met een grotere piemel te vinden IQM. Dat is voor de vrouw het enige wat telt op vakantie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Jij mag niet in de achteruitgang en andere gozers wel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
quote:
Van die enorme negers inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mannen met een grotere piemel te vinden IQM. Dat is voor de vrouw het enige wat telt op vakantie.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mannen met een grotere piemel te vinden IQM. Dat is voor de vrouw het enige wat telt op vakantie.
Wie zegt dat je bij vreemdgaan per se iemand wil die "beter" is dan je partner? Misschien wil ze zich wel even seksueel ontladen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
Inderdaad. Je even lekker uit laten wonen door een ander, eens een keer wat anders. Ik vind het soms ook prettig om in een huur auto te rijden in plaats van altijd maar mijn eigen auto.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie zegt dat je bij vreemdgaan per se iemand wil die "beter" is dan je partner? Misschien wil ze zich wel even seksueel ontladen.
Ze heeft meerdere achteruitgangen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mannen te vinden die beter raad weten met haar achter-uitgangen
Fok is niet leuk.quote:
Ja, de vriendin van IQM zit in Lloret en nu denkt ie dat ze zo trouw is dat ze zich niet even lekker door een ander laat verwennen.quote:
Je moeder is niet leuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, de vriendin van IQM zit in Lloret en nu denkt ie dat ze zo trouw is dat ze zich niet even lekker door een ander laat verwennen.
Wat heeft ze je verteld dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Nou ja, jullie hebben me overtuigd.Ik denk dat ik zaterdag als ik in België ben ook maar 's flink ga rondsletten!
Zal d'r leren, de slet.
Yesh, dat wel !quote:
Bwehehe en dan komt ze dadelijk thuis, heeft ze zich voorbeeldig gedragen, en dan gaan wij deze post op haar hyves spammenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Nou ja, jullie hebben me overtuigd.Ik denk dat ik zaterdag als ik in België ben ook maar 's flink ga rondsletten!
Zal d'r leren, de slet.
Probeer je vriendins gangbang maar eens te overtreffen, heldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Zal d'r leren, de slet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe en dan komt ze dadelijk thuis, heeft ze zich voorbeeldig gedragen, en dan gaan wij deze post op haar hyves spammen
weheheh en dan wordt IQM zo uit die huis gesmeten en dan moet ie op een bankje in het park gaan wonen, of op een treinstationquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dan IQM zo van "mijn vriendin wat doe je?" en wij dan zo van "ja maar we hebben der toch gekocht!?!?":D![]()
: D::D:
: D:
Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Oh, jij bent Lauriette.Ik dacht al, ik ken die UI ergens van.
Tijgertje. bedoel ik dus.
En dan krijgt ie eindelijk zijn gangbang met een paar geyle dakloze negertsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
weheheh en dan wordt IQM zo uit die huis gesmeten en dan moet ie op een bankje in het park gaan wonen, of op een treinstation
Hai!!quote:
En dan gaat Bubba zich flink uitleven op z'n ongerepte anusjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
weheheh en dan wordt IQM zo uit die huis gesmeten en dan moet ie op een bankje in het park gaan wonen, of op een treinstation
Omdat Lauriette snel terug te vinden is via google.quote:
quote:
Op je Hyves enzo stond toch ook gewoon je FOK accountquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat Lauriette snel terug te vinden is via google.
En met stages enzo is dat niet echt handig.
Sowieso heeft ze der hele priveleven in der account gezetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Op je Hyves enzo stond toch ook gewoon je FOK account
Sowieso is het niet handig om foto's, last.fm etc op FOK te zetten. Je kunt het beter gescheiden houden.
Het gaat even om het idee oké.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Op je Hyves enzo stond toch ook gewoon je FOK account
Sowieso is het niet handig om foto's, last.fm etc op FOK te zetten. Je kunt het beter gescheiden houden.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het gaat even om het idee oké.
En ik vind dit een leukere Username.
http://fotoboek.fok.nl/lauriette91quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, en deze naam is wat anoniemer![]()
Maarruh.... heb je je andere fok-profiel dan wel een beetje leeg-gehaald zodat je niet alsnog te vinden zou zijn ?
Dank je wel ja echt heel goed ik heb er ook heel erg mijn best op gedaan en ben er erg trots op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Siniti wat een prestatie zeg hoe voel je je nu?
Mijn FOK! account staat feitelijk los van alles. MySpace en Last.fm dan weer niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De username Emimich is recentelijk vrijgekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet ook maar eens een andere username nemen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/lauriette91
Dit staat er nog tijdelijk in.
Op je profielfoto lijk je overigens erg veel op een vriendin van mij, maar dan met donker haar en jonger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/lauriette91
Dit staat er nog tijdelijk in.
Galenus is al verwijderd omdat het "postgedrag teveel op die van Emimich leek". Dezelfde is geen optie denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De username Emimich is recentelijk vrijgekomen.
Of Cranequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag Emimich dan niet meer posten? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Galenus is al verwijderd omdat het "postgedrag teveel op die van Emimich leek". Dezelfde is geen optie denk ik.
En probeer dan nog maar 's uit te leggen dat ik een grapje maakte.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe en dan komt ze dadelijk thuis, heeft ze zich voorbeeldig gedragen, en dan gaan wij deze post op haar hyves spammen
Foto?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op je profielfoto lijk je overigens erg veel op een vriendin van mij, maar dan met donker haar en jonger.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In jouw fobo, maar dan ouder en met blond haar.quote:
Ja. Maar ik wil een foto zien van die chick.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In jouw fobo, maar dan ouder en met blond haar.
Wut? Ik was Galenus. Emimich is naar mijn weten vrijwillig weggegaan na dat topic van IQM.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mag Emimich dan niet meer posten? Hoezo dat?
Oh zoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wut? Ik was Galenus. Emimich is naar mijn weten vrijwillig weggegaan na dat topic van IQM.
Denk niet dat ze het gaat waarderen als ik pics van haar op FOK ga plempen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil een foto zien van die chick.![]()
Wut? Ik heb niks gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wut? Ik was Galenus. Emimich is naar mijn weten vrijwillig weggegaan na dat topic van IQM.
Jawel joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het gaat waarderen als ik pics van haar op FOK ga plempen.
Ik merk het al, had beter m'n bek dicht kunnen houden.quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik merk het al, had beter m'n bek dicht kunnen houden.
zucht...quote:
Dat is Private Messages en niet PMS, dank u.quote:
Dat sowieso niet.quote:
Je PM is doorgestuurd naar Remlof. De dingen die jij zegt kunnen ook via PM niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moest je toch even dingen toewensen die hier niet kunnen.
Oehh ik zie promotie in het verschiet!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je PM is doorgestuurd naar Remlof. De dingen die jij zegt kunnen ook via PM niet.
Ik vond je eerst wel tof, maar je bent echt een kutwijf.
Nee ik vroeg of je een typanker hebt, omdat je zo langzaam bent lijkt het wel alsof je vaart met het anker nog uit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
En krentenbol Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of je een typanker hebt, omdat je zo langzaam bent lijkt het wel alsof je vaart met het anker nog uit!
Ik zou ze eerst in een pan doen, anders kan ik dadelijk weer de brandweer bellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga nu maar naar huis, ik zet de aardappels vast op het vuur.
Ok, maar schillen doe je dalijk maar zelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze eerst in een pan doen, anders kan ik dadelijk weer de brandweer bellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ga nu maar naar huis, ik zet de aardappels vast op het vuur.
HET IS FRIETquote:
Ik heb gister friet gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
HET IS FRIET
maar omdat je zo plezant bent is het je vergeven
BRON!!!!quote:
is dat krentenbol trouwensquote:
quote:
Jij hebt niet zulke lekkere billen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG ik moet echt die airco unit eens schoon maken.
[ afbeelding ]
Chickieeeequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
OMG ik moet echt die airco unit eens schoon maken.
[ afbeelding ]
'doe mij een frietje met'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
HET IS FRIET
Maar net wat je een airco unit noemt.quote:
Wel en je weet niet.quote:
Jij hebt een bescheiden kontje.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar net wat je een airco unit noemt.
Alhoewel het daarzo ook aardig kan waaien op z'n tijd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel en je weet niet.
Als ik de last.fm van Broekpaling zou krijgen zou ik het nog bewijzen ook.
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Je ex z'n photobucketquote:
http://www.last.fm/user/Broekpalingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel en je weet niet.
Als ik de last.fm van Broekpaling zou krijgen zou ik het nog bewijzen ook.
Dat is zijn oude!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Broekpaling
Foto van je vermeende epic ass kan in de PM.
Frietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
HET IS FRIET
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Broekpaling is VERY HIGHquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef IQM het volgende:
[..]
je vergelijkt jezelf met jezelf?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Your musical compatibility with Broekpaling is Super
Music you have in common includes Metallica, Scott D. Davis, AC/DC, The Jimi Hendrix Experience and Gary Moore.
Ok.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en PM me gewoon die foto!
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
Broekpaling, je hebt Elize in je library staan.
En Duffy en Katy Perry en Blof en Lily Allen en Amy Winehouse en Amy Macdonaldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
Broekpaling, je hebt Elize in je library staan.
Niks mis meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
En Duffy en Katy Perry en Blof en Lily Allen en Amy Winehouse en Amy Macdonald
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
En Duffy en Katy Perry en Blof en Lily Allen en Amy Winehouse en Amy Macdonald
Succes met verwijderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een hyves aangemaakt vandaag en zit nu al te denken om hem weer weg te doen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een hyves aangemaakt vandaag en zit nu al te denken om hem weer weg te doen
Uit een pakje van Dr. Oetker.quote:
Daarom post ik m'n Last.fm ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Taart is taart. Ouwe taart die je er bent.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een verkapte flauwe grapjes SC is dit geworden trouwens.
Ik zou niet eens weten waarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes met verwijderen.Je moet het eerst vijf keer bevestigen.
Ik vind je hartje heel liefquote:
Neequote:
Wat is je nieuwe dan?quote:
Ik ga nog even bedenken wat ik nu ga doen, maar sla je linkje opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
http://blog.eelkedekker.nl/hyves-profiel-opheffen/
Verkapt wie-wilt-mij-toevoegen-als-hyvesvriendje-post.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, alsjeblieft niet zelfsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Verkapt wie-wilt-mij-toevoegen-als-hyvesvriendje-post.
Is daar een .rar van?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor boot die linker precies is?
Een neppe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor boot die linker precies is?
En ik wil fappenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
ik wil lapo-en.![]()
En boards of canada had ik gestolen van ZH's last.fm en ik vind eht cool![]()
quote:
Ik heb er ooit 1 gehad, maar weggedaan, al een hele tijd geleden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze in het begin allemaal.
Ja? Vind je haar leuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Vind je haar leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik denk ook dat ze nep zijn, hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In ieder geval is het nogal uit proportie.
[..]
Ja? Vind je haar leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
Ja? Vind je haar leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat is dat toch met die gniffelsmiley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |