quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Verveling is zinloos. [ afbeelding ]
Gers kan zwemmen ?quote:

ik heb wel diploma baksteenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gers kan zwemles krijgen
http://www.golfbad.nl/
Oew, zware jongen dusquote:
Dude..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb diploma metselen.
Laten we een huis bouwen!
\quote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
Krentenbol, ik heb een huis gekregen in Limburg.
Komt u samenwonen met mij?
Limburg? Jij bleef toch mooi in Betoncity?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
Krentenbol, ik heb een huis gekregen in Limburg.
Komt u samenwonen met mij?
smiley met een snor ! ={Dquote:
Changed plans.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Limburg? Jij bleef toch mooi in Betoncity?
QFTquote:
quote:
Ik had een andere opmerking van je verwacht.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Achteraan beginnen, dan zijn het nog maar 002 bladzijdes!
Wat dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had een andere opmerking van je verwacht.
"En dan kan je eindelijk beffen?"quote:
Oh, ik dacht dat je bedoelde een andere opmerking van mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"En dan kan je eindelijk beffen?"
Zoiets.
Ja. Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde een andere opmerking van mij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoelde ik ook.
Zo van Ha-ha-Zotheid-moet-nog-leren-beffen-opmerking.
Dat had ik wel wat voor jou gevonden.
Of zo.
Ja.
Dank u wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef iszinloos het volgende:
zotheid u luistert op dit moment fleetfoxes dit keur ik goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mensen die nog moeten leren beffenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoelde ik ook.
Zo van Ha-ha-Zotheid-moet-nog-leren-beffen-opmerking.
Dat had ik wel wat voor jou gevonden.
Of zo.
Ja.
Leren beffen van lesbiennes.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
mensen die nog moeten leren beffen!!!
quote:
quote:
Ik leer het liever van mannetjes-lesbiennes.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leren beffen van vrouwtjes-lesbiennes![]()
Er bestaan ook mannelijke ?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leren beffen van vrouwtjes-lesbiennes![]()
Ja, alleen ruiken hun handen naar bolognese chips.quote:
Beter dan leren pijpen. Dat staat mijn vriendin bijvoorbeeld echt niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
mensen die nog moeten leren beffen!!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik leer het liever van mannetjes-lesbiennes.
'mannetjes 'quote:
Beter leren pijpen dan stoffen pijpen, leer is badassquote:Op maandag 13 juli 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter dan leren pijpen. Dat staat mijn vriendin bijvoorbeeld echt niet.
It haunts...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen ruiken hun handen naar bolognese chips.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
wat zhe vuck, ze staat daar gewoon in d'r onderbroek. Gabriella, wat doe je?
[ afbeelding ]
Ja, mijn vriendin is niet badass.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Beter leren pijpen dan stoffen pijpen, leer is badass![]()
quote:
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha Bobby's vriendin wil niet pijpen
Wtf is die zwarte vlek op der gezichtquote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
wat zhe vuck, ze staat daar gewoon in d'r onderbroek. Gabriella, wat doe je?
[ afbeelding ]
maar je zei dat ze het niet wilde leren.... dus dat betekent dat óf ze is een preuts ding en houd er niet van, of ze probeert het tenminste maar haar pijpkunsten zuigen...quote:
Het is een soort glitterspul of zo.quote:
Ow, puh-lease. Hij heeft tenminste een vriendin, dus jij hebt geen recht van sprekenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar je zei dat ze het niet wilde leren.... dus dat betekent dat óf ze is een preuts ding en houd er niet van, of ze probeert het tenminste maar haar pijpkunsten zuigen...!
(weheheh een woordgarp EINZZZ!!!111 )
Ja hoor. Maar als jij denkt het beter te kunnen...quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is een soort glitterspul of zo.
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als jij denkt het beter te kunnen...
Je legt me nu woorden in de mondquote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar je zei dat ze het niet wilde leren.... dus dat betekent dat óf ze is een preuts ding en houd er niet van, of ze probeert het tenminste maar haar pijpkunsten zuigen...!
(weheheh een woordgarp EINZZZ!!!111 )
Ik ben net weer op rust...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, puh-lease. Hij heeft tenminste een vriendin, dus jij hebt geen recht van spreken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eye candy speciaal voor mezelf.
Dat sjaaltjequote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk, maar goed, zolang ik geen vergelijkingsmateriaal heb kan ik weinig met die info.quote:
http://forums.superiorpic(...)Cilmi_at_Glastonburyquote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heb je nog meer van die fotos van dat optreden ?
Geen rotsvaste argumenten waarom dit toonbeeld van perfectie niet aan jouw verwachtingen voldoet?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je legt me nu woorden in de mond(en nee, dit is niet dubbelzinnig bedoeld). Jij zei "leer is badass" je hebt je eigen grapje om zeep geholpen. [ afbeelding ]
Hij heeft wel wat.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat nou? Best een leuke gozer! En ja, ik zeg dat als man ja, gewoon, omdat het kan.quote:
Totaal geen uitstraling. Baard staat hem niet. Om over die sjaal nog maar te zwijgen. En dan zo'n wit hempje eronder. En hij heeft een fagbag.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen rotsvaste argumenten waarom dit toonbeeld van perfectie niet aan jouw verwachtingen voldoet?
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbijquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen ruiken hun handen naar bolognese chips.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbij
Ik zeg niet dat hij lelijk is ofzo, hell no, maar hij heeft gewoon 0,0 uitstraling. Post dan Clive Owen ofzo (daar moest ik even aan denken bij de rechterfoto).quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou? Best een leuke gozer! En ja, ik zeg dat als man ja, gewoon, omdat het kan.
quote:
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbij
Dat haar, die sjaal, dat hempje, die vrouwen-tas, dat haar, dat ratten-gezicht, die paupers waar die naar kijkt..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.
Clive Owen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij lelijk is ofzo, hell no, maar hij heeft gewoon 0,0 uitstraling. Post dan Clive Owen ofzo (daar moest ik even aan denken bij de rechterfoto).
Ik draag iig niet zo'n sjaaltje.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ziet er dan vast ook 10x beter uit.
Ik wilde hier een heel verhaal neerzetten, maar om het kort te houden: Ditmaal ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Totaal geen uitstraling. Baard staat hem niet. Om over die sjaal nog maar te zwijgen. En dan zo'n wit hempje eronder. En hij heeft een fagbag.
Hij ziet eruit als een oerman.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Clive Owen.Door die gast zou ik me nog uit laten wonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.
Die heeft tenminste uitstraling.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Clive Owen.Door die gast zou ik me nog uit laten wonen.
Shit happens.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde hier een heel verhaal neerzetten, maar om het kort te houden: Ditmaal ben ik het niet met je eens.
Maar jij... moet niet zeuren.quote:
Je verpest het topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij... moet niet zeuren.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |