Hij heeft wel wat.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eye candy speciaal voor mezelf.
quote:
Wat nou? Best een leuke gozer! En ja, ik zeg dat als man ja, gewoon, omdat het kan.quote:
Totaal geen uitstraling. Baard staat hem niet. Om over die sjaal nog maar te zwijgen. En dan zo'n wit hempje eronder. En hij heeft een fagbag.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen rotsvaste argumenten waarom dit toonbeeld van perfectie niet aan jouw verwachtingen voldoet?
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbijquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen ruiken hun handen naar bolognese chips.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbij
Ik zeg niet dat hij lelijk is ofzo, hell no, maar hij heeft gewoon 0,0 uitstraling. Post dan Clive Owen ofzo (daar moest ik even aan denken bij de rechterfoto).quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat nou? Best een leuke gozer! En ja, ik zeg dat als man ja, gewoon, omdat het kan.
quote:
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar quoten zonder tekst erbij
Dat haar, die sjaal, dat hempje, die vrouwen-tas, dat haar, dat ratten-gezicht, die paupers waar die naar kijkt..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eye candy speciaal voor mezelf.
Ik hou ook van jou.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.
Clive Owen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij lelijk is ofzo, hell no, maar hij heeft gewoon 0,0 uitstraling. Post dan Clive Owen ofzo (daar moest ik even aan denken bij de rechterfoto).
Ik draag iig niet zo'n sjaaltje.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ziet er dan vast ook 10x beter uit.
Ik wilde hier een heel verhaal neerzetten, maar om het kort te houden: Ditmaal ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Totaal geen uitstraling. Baard staat hem niet. Om over die sjaal nog maar te zwijgen. En dan zo'n wit hempje eronder. En hij heeft een fagbag.
Hij ziet eruit als een oerman.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Clive Owen.Door die gast zou ik me nog uit laten wonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms zegt een PI meer dan duizend woorden.
Die heeft tenminste uitstraling.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Clive Owen.Door die gast zou ik me nog uit laten wonen.
Shit happens.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde hier een heel verhaal neerzetten, maar om het kort te houden: Ditmaal ben ik het niet met je eens.
Maar jij... moet niet zeuren.quote:
Je verpest het topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij... moet niet zeuren.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |