Dan snapt niemand het. Dan is het zo van.. "ze zijn oranje.. dus?!"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
Leuk grapje, maar had die bovenste jews weggehaald. Dan was het veul grappiger.
Groetjes,
de grappenexpert
Don't worry, alle fokkers hebben de foto vast al lang en breed opgeslagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Overigens is de post met de vermeende tietenfoto van Bt verwijderd, zie ik nu.
Kortharige foto's trekken meer mijn aandachtquote:
Ik heb het nog nooit ergens anders gezien dan op mijn tekenblog. Bitch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
En het is ook geen origineel grapje, natuurlijk.
Ja, en? Je maakt toch geen tekeningen voor mongolen? Een normaal mens zou 'm snappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan snapt niemand het. Dan is het zo van.. "ze zijn oranje.. dus?!"
Ik zie het er nergens op staan. En je linkje deed het niet.quote:En er staat copyright op, waarom heb je het gebruikt?
Jij bent toch hartstikke bekend met Urban Dictionary en Uncyclopedia?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit ergens anders gezien dan op mijn tekenblog. Bitch.
http://sannatehpaintar.blogspot.com/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? Je maakt toch geen tekeningen voor mongolen? Een normaal mens zou 'm snappen.
[..]
Ik zie het er nergens op staan. En je linkje deed het niet.
Nee, ben ik niet...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent toch hartstikke bekend met Urban Dictionary en Uncyclopedia?
Gevalletje cryptomnesia wellicht?
No really.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Wibi Soerjadi.
Ik heb gewoon de laatste twee onderwerpen in de TT gepropt.
Check je PM.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
Kortharige foto's trekken meer mijn aandacht.
Dat geloof ik niet. Je bent een internetnerd, bekend met alle memes en hypes, en je bent níét bekend met een site als UD of Uncyclopedia?quote:
IQM & Ik passen echt goed bij elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
No really.![]()
Volgens mij zou je met jezelf uitgaan, als het kon.![]()
![]()
Je hebt nog helemaal geen reacties op je blogquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://sannatehpaintar.blogspot.com/
Onder mijn bericht.
Nee, ik ken alleen Encyclopedia Dramatica en zelfs daar zit ik nooit op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Je bent een internetnerd, bekend met alle memes en hypes, en je bent níét bekend met een site als UD of Uncyclopedia?
Eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM & Ik passen echt goed bij elkaar.
"Als ik mezelf kon zoenen, had ik het gedaan."quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
No really.![]()
Volgens mij zou je met jezelf uitgaan, als het kon.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |