sterkte pik.quote:
hehe, heerlijk is dat. Zit ook alleen. Mijn collega is drie weken op vakantie. Wel jammer , want is toffe peer. Maar verder is het rustig dus dat is dan wel weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zit heerlijk alleen op kantoor, kom de dag wel door
Dit is de mijne:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Daniane het volgende:
Vind het ook n kut lied.Pitbull kan beter.
Mijn zomerhit al maanden:![]()
Une two three four?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Dzy het volgende:
En dan af en toe zo'n slechte break van 2 bars met une two three four, un dos tres quattro.
Nice, tenminste niet van die idioten die lastige vragen gaan stellen op zo'n brakke dinsdagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zit heerlijk alleen op kantoor, kom de dag wel door
partysquadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:58 schreef Masegate het volgende:
Ik vind het best knap dat hij in zijn ééntje net zo slecht is als de hele Partysquad.
Kudos voor die Pitbull!
Waarom heet jij 3keernix?quote:
Ga lekker uithuilen in een hoekje autistische keyboardwarrior.quote:
Dit moet je niet op fok zeggen! volgens velen hier is "de meerderheid" namelijk kansloosquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:48 schreef muay-toy het volgende:
Vind het wel een lekkernummer, en blijkbaar de meerderheid van de mensen ook anders word het geen hit of zo een populair nummer. Ook al vind je het een kutnummer dan maakt de clip nog alles goed lijkt me, en anders ben je homo. Ik zou alle chicks in die clip geven.
Mjah dat vind ik het gaarste aan dat nummer. En dat rumba eehe rumba eeeh. Loopt voor geen meterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Dzy het volgende:
En dan af en toe zo'n slechte break van 2 bars met une two three four, un dos tres quattro.
Zijn die van mij al weken aan het doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:59 schreef Ritmo het volgende:
Ah, eindelijk. Heeft nog lang geduurd dit topic. Als ik nu straks m'n ouders nog even hoor klagen over het nummer dan hebben we officieel de zomerhit.
Luisteren die 538 ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zijn die van mij al weken aan het doen.
Deze gouwe ouwe discoplaat uit 1979:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:05 schreef DoimeN het volgende:
Dat: one two three four, uno, dos tres. Dat is toch gemixt uit een ander plaatje?
Weet iemand het origineel?
M'n pa luistert altijd naar 3fm (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Luisteren die 538 ofzo?Op radio 2 heb ik hem nog niet gehoord.
Ja want als je haar naam weet kun je langs haar huis fietsen en wordt ze mischien wel je vriendinnetje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef CylonNL het volgende:
Er zit wel een superspang mokkel in die clip (die met dat zwarte haar)
![]()
Iemand haar naam?
Als Frits Spits enzo hem ontdekken dan wordt dit hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
M'n pa luistert altijd naar 3fm (![]()
) en m'n moeder heb ik geen idee van maar ze zegt dat ze het eerst een best leuk nummer vond maar dat je er nu mee wordt doodgegooid
.
PS: op youtube al 26 miljoen hits!!
Heldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Deze Spaanse repnummertje is helemaal da bom
Die dus uiteindelijk Dominicaans bleek te zijn. [/mierenneukmodus uit]quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:06 schreef Blistering het volgende:
Die BraziliaanseSpaanse is wel![]()
[ afbeelding ]
Nee dan kan je fap materiaal verzamelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja want als je haar naam weet kun je langs haar huis fietsen en wordt ze mischien wel je vriendinnetje?
Je funeral song?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:05 schreef DoimeN het volgende:
Dat: one two three four, uno, dos tres. Dat is toch gemixt uit een ander plaatje?
Weet iemand het origineel?
Kankeren op dit kut nummer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doe jij buiten uvt? Kssst
Meest irritante gedeelte van het nummer iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:04 schreef kabelhaspel het volgende:
Rrrrrrummmmmba... SI!! Rrrrrrummmmmba... SI!! Rrrrrrummmmmba... SI!!
Wehehe prachtig maar zoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Meest irritante gedeelte van het nummer idd
Dat maakt hem toch juist fucking kut? Je verwacht steeds iets, waar je eigenlijk als het ware naar toe luistert, en het komt niet. Is gewoon een verspilling van je 4 minuten. Het "echte leuke deel" waar je steeds op wacht komt maar niet. Blijft er dus alleen een hoop gelul en minimale beat over, niets bijzonders dus, naast dat het fucking irritant is dat het wel de gedachte opwekt dat er wél een climax in zit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:58 schreef Agiath het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n heel verschrikkelijk nummer, het mist alleen een climax ofzo, telkens als je denkt dat er iets gaat komen gaat ie weer met ze "un dos tres quattro" waarbij de beat wegvalt.
Alles wat jij zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
We're gonna party as much as we can WHEEEIJEEEE WEIJOOOO SUMMERJAM![]()
![]()
![]()
Wat een zomerhit was dat
![]()
En pitbul is ook wel chil maar zoals gezegd er zijn beter van em 14.gif
Nounou, het mag wel wat minder hoorquote:
Niets om je druk over te maken? Als ze op je werk toevallig Q-music op hebben staan krijg je dat nummer 5 keer te horen, en dat dan 6 dagen in de week. Als je dat nummer dus 30 keer per week te horen krijgt word je er behoorlijk ziek van.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Het is zomer. Bij zomer horen zomerhitjes. Zomerhitjes vervelen altijd snel, dat weet ieder weldenkend mens, niks om je druk over te maken dus.
quote:
WTF is datquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit is een veel beter zomernummer van Pitbull.
Sommige oude mensen die op youtube kijken, denken echt dat ze geheime berichtjes hebben gekregen, en klikken daar opquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef ASroma het volgende:
doe mij maar
[ afbeelding ]
youtube btw reclame reclame reclame reclame
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:00 schreef Gamesua het volgende:
Summerjam is nooit vervelend geworden. Waarom komt er geen Summerjam 2009 met hetzelfde liedje en een andere clip ofzo?
Alstu:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind die beat wel lekker.
Alleen dat eentonig gelul van die gastEcht verschrikkelijk.
Wie ben jij nou weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan niet, want niemand snapt haar tekst!quote:
Idd een erg leuk nummerquote:
Jep, die is gaafquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Summerjam 2003 - The Sunclub ft. The Underdog Project.!
Die was tof jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Bah - dát is pas een slecht en vervelend nummer!quote:
Dat nummer was epischquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:24 schreef KhaosFoShow het volgende:
Komt in hetzelfde hokje als dit kut nummer
Die ging dan weer wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was tof ja
Dit nummer mag inderdaad snel de prullenbak in. Bah.
quote:
quote:
Oggut, het is geen alternatief rocknummer dus je mag het niet leuk vinden.quote:
Nog zo'n pareltjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:24 schreef KhaosFoShow het volgende:
Die gast gebruikt allemaal samples uit andere nummers. Kan alleen telkens niet op die nummers komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oggut, het is geen alternatief rocknummer dus je mag het niet leuk vinden.
Summerjam
Hij heeft alweer een nieuwe track overigens.
Vriendin van me vertelde me ooit dat 't over iemands kut scheren ging?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:24 schreef KhaosFoShow het volgende:
quote:
Oen, Dos, Tres, Kwatroo i know you want me i know i want youquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Houniet het volgende:
I know you want aaaaaahh meeehh ehh ahh.
Want als je niet van summerjam houdt, houd je alleen maar van alternatieve rocknummersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oggut, het is geen alternatief rocknummer dus je mag het niet leuk vinden.
Summerjam
Hij heeft alweer een nieuwe track overigens.
dat stukje voordat die gast un dos tres quattro begint te blerren komt van een ander (oud) nummer, iemand een idee?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:58 schreef Agiath het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n heel verschrikkelijk nummer, het mist alleen een climax ofzo, telkens als je denkt dat er iets gaat komen gaat ie weer met ze "un dos tres quattro" waarbij de beat wegvalt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 01:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat stukje voordat die gast un dos tres quattro begint te blerren komt van een ander (oud) nummer, iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |