sterkte pik.quote:
hehe, heerlijk is dat. Zit ook alleen. Mijn collega is drie weken op vakantie. Wel jammer , want is toffe peer. Maar verder is het rustig dus dat is dan wel weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zit heerlijk alleen op kantoor, kom de dag wel door
Dit is de mijne:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Daniane het volgende:
Vind het ook n kut lied.Pitbull kan beter.
Mijn zomerhit al maanden:![]()
Une two three four?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Dzy het volgende:
En dan af en toe zo'n slechte break van 2 bars met une two three four, un dos tres quattro.
Nice, tenminste niet van die idioten die lastige vragen gaan stellen op zo'n brakke dinsdagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zit heerlijk alleen op kantoor, kom de dag wel door
partysquadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:58 schreef Masegate het volgende:
Ik vind het best knap dat hij in zijn ééntje net zo slecht is als de hele Partysquad.
Kudos voor die Pitbull!
Waarom heet jij 3keernix?quote:
Ga lekker uithuilen in een hoekje autistische keyboardwarrior.quote:
Dit moet je niet op fok zeggen! volgens velen hier is "de meerderheid" namelijk kansloosquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:48 schreef muay-toy het volgende:
Vind het wel een lekkernummer, en blijkbaar de meerderheid van de mensen ook anders word het geen hit of zo een populair nummer. Ook al vind je het een kutnummer dan maakt de clip nog alles goed lijkt me, en anders ben je homo. Ik zou alle chicks in die clip geven.
Mjah dat vind ik het gaarste aan dat nummer. En dat rumba eehe rumba eeeh. Loopt voor geen meterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Dzy het volgende:
En dan af en toe zo'n slechte break van 2 bars met une two three four, un dos tres quattro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |