abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:16:12 #101
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70993310
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:58 schreef jagga het volgende:

[..]

Net even jouw DK bekeken.

Ok je bent frostspecced, maar dan nog lijkt het mij dat je weinig attack power hebt ?

mijn DK 3 hit wonder
zolang ik nog alles kan slopen klaag ik niet :p

Verder is Blood leuk voor DPS maar de mindere van de 3 om te tanken.
Theorycraft weet ik zo helaas niet meer -_-'
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:00:29 #102
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70994394
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef Laviathan het volgende:

[..]

zolang ik nog alles kan slopen klaag ik niet :p

Verder is Blood leuk voor DPS maar de mindere van de 3 om te tanken.
Theorycraft weet ik zo helaas niet meer -_-'

vooralsnog vind ik blood het beste, mede door ap buffs(talents e.d.) kijk mijn char maar, hij doet (voor zijn lvl) zieke dps (vind ik)

Gisteren een mage ge-3hit(zelfde lvl), en een best wel langdurig gevecht gehad met een 80 mage wel verloren uiteraard maar toch tot 35% hp eraf geramd voordat hij me doodhad

Hoe die 80 mage dat presteerde weet ik nog steeds niet, volgens mij zat hij of te slapen of hij deed zijn best niet
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:11:21 #103
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70994705
true, Blood of Unholy is beter voor het levelen aangezien het makkelijker is.
Frost is qua levelen de meest hopeloze specc die je kan hebben, maarja ik houd van "iets anders"

completed leveling projects:
Discipline Priest
Destruction Warlock

current:
Loremaster project & Frost leveling Death Knight (same char)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_70994816
Op mijn DK doe ik als Frost meer dmg dan Blood in Ulduar.
pi_70995015
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef Laviathan het volgende:
true, Blood of Unholy is beter voor het levelen aangezien het makkelijker is.
Frost is qua levelen de meest hopeloze specc die je kan hebben, maarja ik houd van "iets anders"
Hehe, as good a reason as any. Ik spec hoe ik wil, neit hoe guides zeggen dat het moet.

Tijdens levelen dan
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:32:06 #106
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70995328
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:21 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Hehe, as good a reason as any. Ik spec hoe ik wil, neit hoe guides zeggen dat het moet.

Tijdens levelen dan
exact!
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:38:21 #107
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_70995502
All realms down till 13:00. Waarom is woensdag mijn vrije dag.
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:39:14 #108
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70995529
ach... mijn server is down t/m 1500 =(
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_70995995
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:43 schreef jagga het volgende:
Gisteren diverse specs uitgeprobeerd, en dan eindelijk iets geknutseld wat voor mij persoonlijk heel goed werkt.

Kan iemand mij vertellen waarom ik op lvl 80 unholy spec zou moeten gaan?
Ik was unholy/frost en de dmg was redelijk, maar nu respecced naar blood/unholy, mijn god zeg

Blood spec heeft goede survivability, goede ap talents e.d. En toch zegt iedereen met een DK: je moet unholy gaan of frost als je wilt tanken blood zuigt.

iemand uitleg hierover?
Hoi WoW-wers, hier nog een addict.

Server: Aszune
Guild: Marauding Camelids
HORDE TILL I DIE! (nee ik heb geen Alli's )
Op 80 heb ik nu een BoooooooomKiiiiiin (tbc main), Resto Sham voor de healz en frost dps / unh tonk DK (je raadt het al, wotlk main).
Runerider, 80 DK, Main character. main spec frost dps in 4/5 T8.5, offspec unh (aoe) tank.
Sjammert, 80 Sham, Full resto with a dash of ele (geen dual spec)
Mokaod, 80 druid, was feral tank/dps, nu boomkin omdat ik genoeg kreeg van die harige kont
Komkommage, oude vanilla main, 72 FFB Mage zonder FFB lol.

Ik speel mijn DK nu intensief voor een maandje of 6-7. Mijn guild draait Ulduar25, en we hebben naxx25 wat vaak gezien hehe. Heb zo'n beetje alle specs gehad in raids. Ik draai nu een Frost spec met single disease rotation, oftewel ik maak dankbaar gebruik van het Howling Blast glyphje. Who needs PS anyway. Moet waarschijnlijk gaan respeccen om het maximale effect te halen uit de tweede setbonus t8.

Over specs kunnen we lang praten. Het komt ook nogal neer op je voorkeur. Hoe speel jij graag? Eigenlijk komt het imo neer op het volgende:
DPS
Blood:
Single target pwnage, is op dit moment de spec waarin de hoogste raid dps uit komt geknald op bazen (trash is een ander verhaal) mits je de gear hebt. Probleem is echter je party buff. Die ap buff wordt nogal veel overschreven. Heb je regelmatig een hunter in je groep met zijn improved AP buff (hebben wij zo'n beetje altijd) speel je blood eigenlijk alleen voor jezelf. Je hebt geen positieve effecten op de raid en bent dus alleen bezig met je eigen dps. Deze spec heeft ook het hoogste percentage melee damage (white damage) van alle specs. Gear en melee caps zijn dus erg belangrijk. Armor Penetration is de bom.
Frost:
Haste, haste en nog eens haste. Improved Icy Talons is een zeer handige buff voor je Raid. Alleen een WF totem overwrite die buff, maar een WF totem heeft een beperkte range waardoor je buff vaker wel goed werkt dan niet. Ik speel persoonlijk het liefst Frost dps omdat dat gewoon de leukste nummertjes op je scherm geeft. Ik gooi er nu niet zelden Frost Strikes uit van boven de 20k zonder special buffs (natuurlijk wel raidbuffed) en dan 5 tot 7 achter elkaar. Critten ze allemaal tovert dat echt een glimlach op je gezicht. Spec heeft lagere white damage dan blood, maar weer meer magic damage. AoE gaat ook beter in deze spec door Howling Blast waarmee je iedere rotation begint (8x 7k crit in een blast is fun hehe). En die IIT buff zorgt ervoor dat mijn GM mij verboden heeft om een andere dps spec te kiezen. Stomme rogues en hun voorliefde voor haste...
Unholy:
Magic damage, aoe. Ook niet zoveel effect op de raid als je diseases niet meeneemt. De derde disease die je in je talents aan kunt zetten is wel weer te gek voor je raid. Doet hetzelfde als die curse of weetikveel van de locks waardoor locks full destro kunnen wat weer meer raiddamage betekent. Mocht je ook gaan voor imp unh presence heeft je raid wel ineens wat meer peper in de reet wat hier en daar (heigan, anyone?) erg handig kan zijn. Unholy schaalt ook het beste met lagere gear (meer damage in zelfde gear) door het grote aandeel magic damage, vandaar dat de meeste DK's de hoogste dps halen in Unh. Hun gear is gewoon nog niet zo goed. Frost en Blood schalen beter wat dat betreft. Unh is dus waarschijnlijk de spec met de meeste damage in early 80 gear. Zodra je T7 binnenharkt of misschien T8 zou ik eens gaan denken aan frost of blood.

Tank:
Blood:
Goede single target tank met hoge selfheal. Wordt echter niet als goede spec gezien doordat blood minder threat generation heeft als de andere twee specs en ook het meest afhankelijk is van expertise en hitrating. Die caps zijn gewoon erg lastig te halen als tank. 8% hit (ongeveer 295 rating afhankelijk van spec) of 415 wil je spellcapped zijn, en 60 expertise wil je die helemaal cappen. In de andere twee specs doe je meer magic damage waardoor de expertise cap niet meer zo heftig belangrijk is.
Frost:
Superieure damage mitigation en avoidance. Ook weer een single target tank, maar met wat meer aoe mogelijkheden als blood. Frost heeft ook de meeste cooldowns die de tank erg goed uitkomen.
Unh:
Think Protadin, oftewel, aoe tank. Ik persoonlijk merk dat ik in de unh tank spec veel meer en makkelijker threat genereer. Je hebt 3 actieve en 2 passieve aoe's tot je beschikking. Dit is meer een offtank dan een maintank, doordat single target threat wat lager is ten opzichte van frost, maar aoe threat is vele malen hoger. In deze spec heb je ook meer OHSH%T buttons dan in blood. En je Bone Shield is bijna overpowered voor tanks door de hidden cd op het verliezen van zo'n vliegend botje. Je krijgt dus gratis damage reduction van dat shield.


Overigens, eenieder die roept dat alleen Frost kan tanken geeft wel heel makkelijk weg dat hij van toeten nog Deathknights weet. Dat soort lui direct negeren. Ik durf bijna te wedden dat ze je proberen te vertellen hoe een DK werkt terwijl die DK van hun is blijven hangen op de 70 ofzo. Een DK heeft geen designated tank tree zoals paladdins en warriors protection hebben. Standaardsetup is 5/5/5, waarna er verder gespect wordt in de tree naar keuze. IEDERE build kan tanken, IEDERE build kan ook dpssen. Frost Presence maakt dat allemaal mogelijk. En gear natuurlijk, want met een te lage Defense gaan tanken is dodelijk, en dan niet alleen voor jou

Wil je nog meer info zou ik je aan willen raden om eens te gaan lezen op http://elitistjerks.com. Niet al hun classmechanics kloppen, maar de DK threads zijn erg goed. Je vindt daar alles, van spec naar best in slot gear, van rotations tot glyphs, en al dat ondersteund met een theorycrafting tank die teveel wiskunde los laat op een Game .

En Last but not Least, sorry voor de lange reply lol.

Grrrrr
Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
pi_70996114
Ah, en Mirmiron is a biatch, untill you meet Yogg... En ontkom niet aan het idee dat Thorim toch n grotere klootzak is dan Mirmiron ^^
Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
pi_70996790
Ik vond Thorim juist redelijk makkelijk. Beetje door die gauntlet rennen, links rechts af en toe counterspell en dan daarna bliksem ontwijken. Heb het arena deel nog nooit gedaan dus geen idee daarvan .

En idd, maintenance .
pi_70996907
Firefighter 10 is makkelijker dan One Light 10, to be honest.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_70997459
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond Thorim juist redelijk makkelijk. Beetje door die gauntlet rennen, links rechts af en toe counterspell en dan daarna bliksem ontwijken. Heb het arena deel nog nooit gedaan dus geen idee daarvan .

En idd, maintenance .
Komt de aap uit de mouw. Zodra je de arena eens overleefd hebt praten we verder

Mirmiron is mijns inziens makkelijker omdat je bij Mirmiron niet geswarmed wordt met mobs en alle delen makkelijk zijn als je raiders doen wat ze moeten doen. Slacken is daar dodelijk (rockets... ROCKETS!!! VWAP, weer een hieler neer. Of van die melee eikels die vergeten een open stukkie te zoeken in de mine ring voor de aoe... Of van die lui die de verkeerde kant uitrennen vlak voordat die 1/3e circel piewpiew attack je raid sloopt... Of lui die de lock overaggroen op het hoofd *zucht*)

Of de absolute zeldzaamheid uitgedrukt in de topictitel. "Hey guys, what is that for a weird button?" *Push* "NOOOOES!" *wipe*
Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:56:51 #114
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70997718
Dat stukje over Blood dps kan ik me helemaal in vinden.

Ben nu lvl 64, hit crit nu 1k (white dmg) en 1.9 crit met heartstrike (met 2 diseases erop)

Best veel aangezien ik toen ik unholy/frost specced was, ik hitte voor 900 crit met death strike/obliterate met 2 diseases up.

Voor lvlen is blood verreweg gewoon het best, maar in instances zul je weinig helpen qua buffs.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:10:13 #115
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_70998127
Ik dacht dat ik nu al wel wat wist van WoW, maar van het verhaal van Zeijbaor_187 begrijp ik helemaal niets

Ik zal altijd een newbie blijven

Trouwens, hoi Mestreechteneer
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:27:46 #116
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70998663
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Reneuh het volgende:
Ik dacht dat ik nu al wel wat wist van WoW, maar van het verhaal van Zeijbaor_187 begrijp ik helemaal niets

Ik zal altijd een newbie blijven

Trouwens, hoi Mestreechteneer
haha en ik snap het juist wel, terwijl ik pas aan mijn 2e maand- subscription begonnen ben
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:35:15 #117
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70998881
Theorycrafting is niet voor iedereen weg gelegd =D
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:39:56 #118
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70999040
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Laviathan het volgende:
Theorycrafting is niet voor iedereen weg gelegd =D
wasda?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_70999081
"Theorycraft is the attempt to mathematically analyze game mechanics in order to gain a better understanding of the inner workings of the game."

Ik vind zelf trouwens elitistjerks.com de beste resource voor theorycrafting .
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:42:43 #120
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_70999122
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
"Theorycraft is the attempt to mathematically analyze game mechanics in order to gain a better understanding of the inner workings of the game."
uh.... nee is niet voor iedereen weggelegd

iets met trian and error-type
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:48:00 #121
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70999296
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
"Theorycraft is the attempt to mathematically analyze game mechanics in order to gain a better understanding of the inner workings of the game."

Ik vind zelf trouwens elitistjerks.com de beste resource voor theorycrafting .
klopt, op EJ staat de minste onzin =)
en als er al onzin staat wordt het meestal wel gefilterd of het tegendeel word bewezen.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_70999476
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Laviathan het volgende:

[..]

klopt, op EJ staat de minste onzin =)
en als er al onzin staat wordt het meestal wel gefilterd of het tegendeel word bewezen.
De "onzin" die er staat is meestal gewoon outdated info. Aangezien Blizz de classes geregeld onder handen neemt en hier en daar wat parameters verandert (denk bijvoorbeeld aan de Haste buff voor melee classes sinds 3.1) gebeurt het wel vaker dat goede data in de patch ervoor ineens niet meer klopt. Rond patchdates dus de threads goed in de gaten houden en wachten met repseccen totdat de eerste post in die threads aangepast is.
Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
pi_70999719
Ik vind het sowieso fijn dat het een forum is met ruimte voor discussies en aanpassingen. Als je gewoon een website hebt met tips heb je geen idee of het allemaal wel goed is, misschien is het wel geschreven door een of andere noob .

Maar op EJ word gewoon de OP gewijzigd als een paar mensen het tegendeel hebben bewezen .
pi_70999881
Kan wel inloggen maar het laadscherm gaat niet weg.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71001276
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef drumstickNL het volgende:
Kan wel inloggen maar het laadscherm gaat niet weg.
Waarschijnlijk omdat de halve serverpopulatie nu probeert om in te loggen. 80% van die chars zal in Laggaran staan. Oftewel, zal wel te druk zijn
Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
pi_71001749
Executus is nog steeds offline voor mij :S terwijl een vriend van mij er vrolijk op speelt
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:02:48 #127
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71002030
Das nog zoiets.

Ik hoor mensen niets anders doen dan klagen en nog meer klagen over lag, fps drops, screenfreezes e.d.

Draait iedereen het dan op een p4 met 512mb ram en 256mb videokaartje dan ofzo?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:10:17 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71002281
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:48 schreef Zeijbaor_187 het volgende:

[..]

Mirmiron is mijns inziens makkelijker omdat je bij Mirmiron niet geswarmed wordt met mobs en alle delen makkelijk zijn als je raiders doen wat ze moeten doen. Slacken is daar dodelijk (rockets... ROCKETS!!! VWAP, weer een hieler neer. Of van die melee eikels die vergeten een open stukkie te zoeken in de mine ring voor de aoe... Of van die lui die de verkeerde kant uitrennen vlak voordat die 1/3e circel piewpiew attack je raid sloopt... Of lui die de lock overaggroen op het hoofd *zucht*)
Moet je het eens op hardmode proberen, de dingen die je dan allemaal moet ontwijken.... de lijst is eindeloos .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:12:20 #129
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_71002340
In de aankomende patch

World Environment

* Northrend Children's Week has arrived in Dalaran! Players can find out more by visiting the Eventide District. <-- vond ik niet zo spannend.
* Portal areas in all major cities now offer a portal to the Blasted Lands near the Dark Portal. <-- YES EINDELIJK
* Once crossing through the Dark Portal, players can access a flight path directly from the Stair of Destiny to Shattrath. <--- GEWELDIG
* A new zeppelin docking ramp has been added to Thunder Bluff allowing Horde players easier transport to and from Orgrimmar. <-- OOK GOED
* The local Postal Service has grown tired of walking so far each day to collect mail and has decided to install a large number of new mailboxes in Stormwind, Undercity, Darnassus and Orgrimmar. <-- mjah grappig geformuleerd maar niet heel spannend
* Mathiel in Darnassus has finally earned himself enough money from your repair bills that he was able to buy himself an anvil. <-- ik moest lachen
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:15:17 #130
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71002438
Allemaal al heel vaak gepost, patch notes staan in de OP.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71002601
Turalyon offline tot 17:00.
pi_71002631
quote:
* A new zeppelin docking ramp has been added to Thunder Bluff allowing Horde players easier transport to and from Orgrimmar.
Wauw! Nu Al!?

Vertaaloefening:
Lôtsj, Tuut, Hin, Kuusj, Poor, Knoup, Gezèt, Boezjie, Sjogkel, Kräölke, Kengkee, Walmoer, Does, Geis, Körref, en als reservegetal Maosbrök!
©Veldeke-kreenk
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:43:00 #133
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71003398
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef Zeijbaor_187 het volgende:

[..]

Wauw! Nu Al!?

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef Zeijbaor_187 het volgende:

[..]

Wauw! Nu Al!?

Yup daarnaast sta je nog steeds 20 minuten op dat ding te wachten en ben je 10 minuten aan het vliegen dus kan je net zo goed gaan lopen (zal het zo een testen ).
phluphy for president!
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:58:10 #134
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71003936
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]


[..]

Yup daarnaast sta je nog steeds 20 minuten op dat ding te wachten en ben je 10 minuten aan het vliegen dus kan je net zo goed gaan lopen (zal het zo een testen ).
Ok zat er naast de vlucht is 5 minuten en het wachten duurt max 10 minuten .
phluphy for president!
pi_71005011
Weet iemand toevallig of er gamesites zijn die een TBC en WotLK key goedkoper verkopen dan Account Management zelf op wow-europe.com?

Edit: In verband met dualboxen, voor de nieuwsgierigen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:33:47 #136
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71005196
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef jagga het volgende:
Das nog zoiets.

Ik hoor mensen niets anders doen dan klagen en nog meer klagen over lag, fps drops, screenfreezes e.d.

Draait iedereen het dan op een p4 met 512mb ram en 256mb videokaartje dan ofzo?
de FPS drops zijn soms echt asociaal te noemen... m'n PC'tje staat in m'n signature en mag niet hoeven klagen over FPS drops.

Lag is een ander verhaal.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:34:13 #137
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71005214
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand toevallig of er gamesites zijn die een TBC en WotLK key goedkoper verkopen dan Account Management zelf op wow-europe.com?

Edit: In verband met dualboxen, voor de nieuwsgierigen.
de winkel? (sale oid)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:06:29 #138
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71006395
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ok zat er naast de vlucht is 5 minuten en het wachten duurt max 10 minuten .
Ok op epic mount duurt het 9 minuten en een lekker wandelingetje duurt 20 minuten .
phluphy for president!
pi_71006937
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand toevallig of er gamesites zijn die een TBC en WotLK key goedkoper verkopen dan Account Management zelf op wow-europe.com?

Edit: In verband met dualboxen, voor de nieuwsgierigen.
Gamersloot.net
pi_71007236
Turalyon is weer online, maar het werkt nog niet echt .
Ben nu al 3 minuten bezig om te hearthstonen, maar nog niks veranderd. Mega lag en crap.

Nouja maar avondeten zo en vanavond uit, morgen is het vast beter .
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:40:51 #141
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71007607
onze co-op raid wordt waarschijnlijk ook lag-hell =(
zucht...

oh well...
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_71008094
Zit ik in Draenor (A) te niksen omdat Terenas down was, raak ik met een DK aan de praat die stopt op de server, en die geeft mij zomaar 182g
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:33:10 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_71010901
Ulduar 25 raid hebben en dan telkens door wow uit de server gegooid worden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:02:18 #144
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71011759
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Turalyon is weer online, maar het werkt nog niet echt .
Ben nu al 3 minuten bezig om te hearthstonen, maar nog niks veranderd. Mega lag en crap.

Nouja maar avondeten zo en vanavond uit, morgen is het vast beter .
Wie gaat er dan ook spelen op woensdag . En zeker nadat ze lang bezig zijn geweest/een grote patch hebben gepushed .
phluphy for president!
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:14:49 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71012104
Wij zijn gewoon aan het raiden. Kan prima. En er is helemaal geen patch geweest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:39:20 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71012825
Ugh wat haat ik Flame Leviathan, we zijn nu alweer meer dan een half uur bezig met organiseren, bugs ontwijken, etc etc. Dit is nog erger dan Mother Sharaz !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71012937
Heerlijk ff klaar met dat raiden, besloten om deze zomer te stoppen met mijn horde chars, geen Ulduar raids meer, geen overvloed aan gold meer (15k) en vooral geen verplichtingen.

Samen met een maat, alliance gerolled en bijna lvl 36 nu....heerlijk moet ik zeggen
Xbox Live: Anormius
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 20:43:17 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_71012939
Na een half uur maar gestopt met spelen, lag, AH werkt niet, WG was al helemaal niet te doen. Morgen maar weer. Raid is ook afgelast, echt niet te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71013189
FL is idd nogal snel bugged. Geloof dat de laatste 3 raids van ons een soft reset van de instance nodig hadden omdat de horns van de choppers niet werkten...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:55:36 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71013396
lol, FL blijkt ook nog eens generfed te zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')