Ik heb dat een beetje te vaak gehoord vanavondquote:Now why would you go and do something like that? Didn't you see the sign that said 'DO NOT PUSH THIS BUTTON!'? How will we finish testing with the self-destruct mechanism active?
Mja het is leuk maar het wordt na een tijdje zo frustrerend als P1 tot en met 3 vrijwel perfect gaan, hebben meer dan genoeg tijd voor P4 maar dan vallen ze gewoon ineens bij bosjes. Mensen lopen in mijnen, vuur, water bomb en weet ik veel allemaal niet meer. Het is voor sommigen misschien moeilijk om langer dan 8 minuten de concentratie vast te houden ofzo, weet ik veel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:48 schreef Omentuva het volgende:
Ik heb het een beetje te vaak gehoord in het algemeen.
Fucking awesome fight, tho.
3 vs 1, standaard horde actiesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:56 schreef jagga het volgende:
Gisteren het merendeel van de tijd gepvpt
In hellfire peninsula, heb je 3 van die toren die je moet innemen. Ik had hem overgeslagen deze quest omdat er continue lvl 80's die toren zaten te campen
Gisteren instance gedaan daaro, en er gingen er 2 weg op een gegeven moment.
Met de resterende 2 (pally en dk) die torens in genomen.
Ik zweer het die 74 alliance moet gewoon van frustratie zijn haar uitgetrokken hebben ofzo
Keer op keer die kerel afgemaakt met zn 3en, tot op het punt dat het eigenlijk zielig werd
Hij kreeg alleen heel erg snel hulp van een priest, 2 hunters en een shaman.
Onze reactie erop was een aantal guildies (van onze 3 verschillende guilds ) optrommelen.
Na ongeveer 2 uur getouwtrek heen en weer, was er echt een compleet slagveld aan de gang. Tientallen lvl 80's die elkaar lopen af te raggen, was echt te gaaf gewoon.
Het was wel leuk om te zien hoe iets kleins al snel kan uitgroeien tot een ware veldslag, omdat je lui in je guild hebt die zich vervelen
quote:
Ach ik neem het je niet kwalijk hoor, bij mij is het ook altijd 2 vs 1, oftewel, me vs 2 hordesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:17 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Moet toegeven dat was wel even het geval ja, maar hun haalden ook extra volk erbij dus het was redelijk gelijk op een gegeven moment
1 lvl 74 tegen 3 hordes van lvl 63, 62 en 61 is wel eerlijk trouwensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:29 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ach ik neem het je niet kwalijk hoor, bij mij is het ook altijd 2 vs 1, oftewel, me vs 2 hordes
quote:The cast time for summoning any ground or flying[3] mount is now 1.5 seconds, down from 3 seconds.
Apprentice Riding (Skill 75): Can now be learned at level 20 for 4 . Mail will be sent to players who reach level 20 directing them to the riding trainer.
Journeyman Riding (Skill 150): Can now be learned at level 40 for 50 . Mail will be sent to players who reach level 40 directing them back to the riding trainer.
Expert Riding (Skill 225): Can now be learned at level 60 for 600 from trainers in Honor Hold or Thrallmar. Faction discounts now apply (Honor Hold for Alliance; Thrallmar for Horde). Flight speed at this skill level has been increased to 150% of run speed, up from 60%.
Artisan Riding (Skill 300): Faction discounts now apply (Honor Hold or Valiance Expedition for Alliance; Thrallmar or Warsong Offensive for Horde).
In order to further equalize the number of purchasable mounts available to each race, a new 60% speed ground mount has been added for night elves, and a new 100% speed ground mount has been added for the undead.
Flying over Dalaran and Wintergrasp is now possible so long as players keep a healthy distance above the ground.
Is er een achievement voor ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:35 schreef Gijsje het volgende:
Vorige maand begonnen met factions op exhalted the krijgen, afgelopen week Kurenai en Consortium op exhalted gekregen en gister Sporregar ook op exhalted. Ben nu Fiery Cores en Lava Cores aan het sparen voor Thorium Brotherhood reputation. Daarna of Keepers of Time maar dan moet ik echt hulp zoeken om dat voor elkaar te krijgen, heroics soloen gaat nog niet. Of ik ga voor Netherwing. Zit nu op 26 factions exhalted, ben dus nog wel even bezig
de enige faction achievement die hij momenteel kan halen is x-factions exalted.quote:
De meeste factions hebben een eigen achievement zodra je exhalted haalt. Ook zijn er combinaties van factions wat weer een achievement oplevert en titels. Alle steden exalted levert de titel Ambassador op, Sporregar, Timbermaw en Kurenai levert de titel Diplomat op.quote:
gzquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:55 schreef Karina het volgende:
Gisteravond dan eindelijk de Higher Learning achievement gehaald!
[ afbeelding ]
Resto healing vind ik juist ontzettend makkelijk, zorg gewoon dat ik altijd hots up heb op de tank, en soms wat hots of wildgrow op party members, en me panic buttons klaar zou er iets zijn. Maar zo hou ik het altijd bij, nog nooit problemen gehad met me druid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond een paar instances gedaan. Eerst nexus normal, als eerste als feral dps, best lastig maar wel leuk. Daarna gingen we naar AN normal, maar de shaman healer ging weg. Ik had dualspec met resto, dus ben gewisseld en ging healen.
Alleen wat is resto healen vaag zeg. Ik had echt de grootste moeite om damage spikes te outhealen. Je hebt die swiftmend die helpt wel een stuk, vooral met die glyph. Maar die healing touch heeft echt een belachelijk lange casttime en regrowth healt niet enorm veel.
Als gevolg daarvan is 4 keer de tank dood gegaan en toen waren we nog maar bij de 2e boss. Daarom maar naar m'n 80 holydin gelogged en daarmee gehealed, want ik vond het wel een beetje lame voor de groupmembers worden en paladin healen kan ik wel
.
Direct daarna resto omgewisseld voor balance, want resto is echt niks voor mij.
Oja en later op de avond nog UK normal getanked als beer. Erg leuk om te doen, wel even wennen na protadin te hebben gespeeld, maar erg vet en helemaal niet enorm moeilijk.
decursive is wel handig. zelf gebruik ik healbot. grid en clique kan natuurlijk ook. en natuurlijk pally powerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef Aivac het volgende:
Sap, heb jij nog wat tips verder voor een beginnende holydin? Zo nu en dan moet/wil ik weer healen. Ik heb grid ingesteld met (te) grootte bars dat lukt me op zich wel. Ik heb nu eindelijk pallypower, hebben ze me uitgelegd hoe ik hem moest gebruiken (Behalve dan dat ik dus die righteous fury uit moest zetten, kwamen we daarna wel achter op Gluth toen ik na 7 seconde aggro had).
Zijn er verder nog addons die slim/handig/een must zijn?
In dat topic hierboven staat eigenlijk alles wel wat je moet weten.quote:Intellect has received a HUGE boost with WotLK mechanics, and is now the best stat for Holy Paladins by far. Let me list what 100 Intellect gives you:126.5 Intellect, with BoK and Divine Intellect 1897 Mana at the start of the fight 39.5mp5 from Divine Plea, if its used on CD. 21.3mp5 from Replenishment, with 90% uptime. 4.7mp5 from Arcane Torrent, if you are a Blood Elf. 25.3 Spell Power 0.759% Spell Crit
Stack Intellect, daarna crit, daarna haste (tot max 500) en pas daarna spellpower.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef Aivac het volgende:
Sap, heb jij nog wat tips verder voor een beginnende holydin? Zo nu en dan moet/wil ik weer healen. Ik heb grid ingesteld met (te) grootte bars dat lukt me op zich wel. Ik heb nu eindelijk pallypower, hebben ze me uitgelegd hoe ik hem moest gebruiken (Behalve dan dat ik dus die righteous fury uit moest zetten, kwamen we daarna wel achter op Gluth toen ik na 7 seconde aggro had).
Zijn er verder nog addons die slim/handig/een must zijn?
Vergeet je Divine Plea niet, in de combinatie die ik hierboven heb neergezet valt de healingdebuff wel mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Aivac het volgende:
ik gebruik zoveel mogelijk divine plea, maar dan worden me heals ook gehalveerd, met me 1200 SP is dat nog niet zo lekker -_-. Dan moet ik dus de juiste momenten uitkiezen voor plea, die momenten zijn er dus niet
Ik heb in grid ingesteld dat hij een (huge) icoon moet weergeven wanneer er iets is wat ik kan dispellen. Dus dat maakt decursive weer overbodig, misschien is het wel weer handig voor het mouse-over functie wat erin zit, maar tot nu toe gaat mijn bind nog vrij goed.
Ik zit op 30% holy crit unbuffed, maar toch heb ik hele tijd mana issues, ik heb dan ook een welgetelde 14k mana. Komt er dus gewoon op neer, niet healen totdat ik meer gear heb :C
gridquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef Laviathan het volgende:
Grid raidframes > rest
klein compact, en alles was je nodig kan hebben.
voor bossmods kan je ook BigWigs gebruiken =)
Grid komt wel kaal overigens, zie Curse Client voor meer toevoegingen die wel een makkelijk kunnen zijn =)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gridMeer heb je niet nodig
(meer is misschien handig, maar heus!)
Turning Tide + 30 intellectquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:07 schreef Stranger het volgende:
oeh, gaan we holy pallies vergelijken?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aerie+Peak&n=Artvandelay
Idd het is ook gewoon de beste enchant.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ja ach, waarom zou ik met 60-70% overheal in hemelsnaam spellpower willen enchanten?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Stranger het volgende:
Ja ach, waarom zou ik met 60-70% overheal in hemelsnaam spellpower willen enchanten?
Ik heb 2 DoTtimers, 1tje van Xperl (bovenaan) en Forte (boven Grid). Omen staat naast Recount, maar alleen aan als ik in een raid of group zitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:17 schreef Laviathan het volgende:
Ik mis Omen in je UI
edit: kan je beter een DoTtimer gebruiken voor je spells ipv grote icons? (alles onderaan je scherm is beter voor 1 oog opslag)
Op het moment dat een tank idd laag komt moet je je panic buttons gebruiken, maar je moet blijven spammen, die hots lopende houden ook al heeft een tank 95% je kan je dan makkelijker op iemand anders concentreren en daarna weer terug op de tank, druid healing vind ik ontzettend makkelijk, hots lopende houden en je komt er welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah nourish krijg je pas op 80 zie ik. Klinkt wel als een erg relaxte spell. En idd swiftmend als panic button. Alleen ik had zo vaak panic dat ie nog op cooldown was
.
En ik spamde ze niet echt idd, alleen af en toe als de tank laag op hp was had ik geen idee wat ik moest doen. Healing touch duurde te lang, dus gebruikte ik regrowth, omdat die aan het begin altijd al iets healt en daarna HoT word.
Maarja ik heb besloten dat het niet mijn ding is, blijf wel bij m'n holydin met gewoon directe heals. Druid gaat balance/feral tank worden
.
Yep super flask. Hmm en toch eens bij een wapen upgrade de 30 int versie te nemen. Goeie tip.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Stranger het volgende:
Ik gebruik ook nog steeds Flask of Distilled Wisdom, hetzelfde als ik in Vanilla deed.
Oh daar, had wel een vermoeden aangezien het een leeg Frame is daar :xquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb 2 DoTtimers, 1tje van Xperl (bovenaan) en Forte (boven Grid). Omen staat naast Recount, maar alleen aan als ik in een raid of group zit.
Ik ben er wel tevreden mee, ga hem vanavond uittesten in een raid.
zie AH? kosten denk ik 2-5g/piece?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben te lui om die fel lotus te farmen dus gebruik guru's elixer en mighty thoughts.
Niet echt een luxe hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef Laviathan het volgende:
ja sorry, ik heb niet de luxe van een Shadow Priest die maar 6 buttons gebruikt :p
het merendeel van m'n buttons gebruik ik ook nog serieus zegmaar x)
(overigens is m'n screen res. maar 1280x1024, dus alles staat dichter op elkaar)
dit dus, hoewel het iets netter verwoord mag worden de volgende keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
welke mongool heeft trouwens een server password op z'n icoontje hangen (of iets anders gepost) ???
Oeh, goede tip.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Oja trouwens, mischien is cowtip nog iets voor je. Kan je tooltips veranderen en verplaatsen op je scherm, zodat ze niet meer over die icons heen komen. Zoals:
[ afbeelding ]
leveling is as fun as you make itquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef sanakthe het volgende:
Moet maar eens motivatie vinden om mijn Druid alt te levelen. Best leuk zo'n druid maar godverdomme al die low level area's
Mijn guild heeft daar 6 uur lang op lopen wipenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met onze bescheiden casual/semi-raid guildje in 1 avond The Iron Council en Auriaya op 25 man voor het eerst neer.
Loot? Jazekers, een gare offhand van Kologarn, Ironmender o.i.d
Dat gebeurt dan ook standaard. Eerste tank gaat dood. Klaar. Niets aan te doen. Next!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Maar toch, 3-4 electrical cahrges en Steelbreaker maakt gehakt van je tanks.
Het ergste is dat mensen ook nog geinstagibbed kunnen worden door meltdownquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan ook standaard. Eerste tank gaat dood. Klaar. Niets aan te doen. Next!
Niet op mijn realm ... Na na na na naquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh ja, even een verplichte post voor het slapen gaan![]()
![]()
EXTENDED MAINTENANCE
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
Allemaal Gnome Dk rollen op Draenor?
Net even jouw DK bekeken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef Laviathan het volgende:
momenteel 2232 quests gedaan op m'n level 78 Death Knight =D
Deze char
target: Loremaster title =D
zolang ik nog alles kan slopen klaag ik niet :pquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Net even jouw DK bekeken.
Ok je bent frostspecced, maar dan nog lijkt het mij dat je weinig attack power hebt ?
mijn DK 3 hit wonder
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
zolang ik nog alles kan slopen klaag ik niet :p
Verder is Blood leuk voor DPS maar de mindere van de 3 om te tanken.
Theorycraft weet ik zo helaas niet meer -_-'
Hehe, as good a reason as any. Ik spec hoe ik wil, neit hoe guides zeggen dat het moet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef Laviathan het volgende:
true, Blood of Unholy is beter voor het levelen aangezien het makkelijker is.
Frost is qua levelen de meest hopeloze specc die je kan hebben, maarja ik houd van "iets anders"
exact!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:21 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Hehe, as good a reason as any. Ik spec hoe ik wil, neit hoe guides zeggen dat het moet.
Tijdens levelen dan
Hoi WoW-wers, hier nog een addict.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:43 schreef jagga het volgende:
Gisteren diverse specs uitgeprobeerd, en dan eindelijk iets geknutseld wat voor mij persoonlijk heel goed werkt.
Kan iemand mij vertellen waarom ik op lvl 80 unholy spec zou moeten gaan?
Ik was unholy/frost en de dmg was redelijk, maar nu respecced naar blood/unholy, mijn god zeg![]()
Blood spec heeft goede survivability, goede ap talents e.d. En toch zegt iedereen met een DK: je moet unholy gaanof frost als je wilt tanken
blood zuigt.
iemand uitleg hierover?
Komt de aap uit de mouw. Zodra je de arena eens overleefd hebt praten we verderquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond Thorim juist redelijk makkelijk. Beetje door die gauntlet rennen, links rechts af en toe counterspell en dan daarna bliksem ontwijken. Heb het arena deel nog nooit gedaan dus geen idee daarvan.
En idd, maintenance.
haha en ik snap het juist wel, terwijl ik pas aan mijn 2e maand- subscription begonnen benquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef Reneuh het volgende:
Ik dacht dat ik nu al wel wat wist van WoW, maar van het verhaal van Zeijbaor_187 begrijp ik helemaal niets
Ik zal altijd een newbie blijven![]()
Trouwens, hoi Mestreechteneer
wasda?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Laviathan het volgende:
Theorycrafting is niet voor iedereen weg gelegd =D
uh.... nee is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
"Theorycraft is the attempt to mathematically analyze game mechanics in order to gain a better understanding of the inner workings of the game."
klopt, op EJ staat de minste onzin =)quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
"Theorycraft is the attempt to mathematically analyze game mechanics in order to gain a better understanding of the inner workings of the game."
Ik vind zelf trouwens elitistjerks.com de beste resource voor theorycrafting.
De "onzin" die er staat is meestal gewoon outdated info. Aangezien Blizz de classes geregeld onder handen neemt en hier en daar wat parameters verandert (denk bijvoorbeeld aan de Haste buff voor melee classes sinds 3.1) gebeurt het wel vaker dat goede data in de patch ervoor ineens niet meer klopt. Rond patchdates dus de threads goed in de gaten houden en wachten met repseccen totdat de eerste post in die threads aangepast is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
klopt, op EJ staat de minste onzin =)
en als er al onzin staat wordt het meestal wel gefilterd of het tegendeel word bewezen.
Waarschijnlijk omdat de halve serverpopulatie nu probeert om in te loggen. 80% van die chars zal in Laggaran staan. Oftewel, zal wel te druk zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:05 schreef drumstickNL het volgende:
Kan wel inloggen maar het laadscherm gaat niet weg.
Moet je het eens op hardmode proberen, de dingen die je dan allemaal moet ontwijken.... de lijst is eindeloosquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:48 schreef Zeijbaor_187 het volgende:
[..]
Mirmiron is mijns inziens makkelijker omdat je bij Mirmiron niet geswarmed wordt met mobs en alle delen makkelijk zijn als je raiders doen wat ze moeten doen. Slacken is daar dodelijk (rockets... ROCKETS!!! VWAP, weer een hieler neer. Of van die melee eikels die vergeten een open stukkie te zoeken in de mine ring voor de aoe... Of van die lui die de verkeerde kant uitrennen vlak voordat die 1/3e circel piewpiew attack je raid sloopt... Of lui die de lock overaggroen op het hoofd *zucht*)
Wauw! Nu Al!?quote:* A new zeppelin docking ramp has been added to Thunder Bluff allowing Horde players easier transport to and from Orgrimmar.
quote:
Yup daarnaast sta je nog steeds 20 minuten op dat ding te wachten en ben je 10 minuten aan het vliegen dus kan je net zo goed gaan lopen (zal het zo een testenquote:
Ok zat er naast de vlucht is 5 minuten en het wachten duurt max 10 minutenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Yup daarnaast sta je nog steeds 20 minuten op dat ding te wachten en ben je 10 minuten aan het vliegen dus kan je net zo goed gaan lopen (zal het zo een testen).
de FPS drops zijn soms echt asociaal te noemen... m'n PC'tje staat in m'n signature en mag niet hoeven klagen over FPS drops.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef jagga het volgende:
Das nog zoiets.
Ik hoor mensen niets anders doen dan klagen en nog meer klagen over lag, fps drops, screenfreezes e.d.
Draait iedereen het dan op een p4 met 512mb ram en 256mb videokaartje dan ofzo?
de winkel? (sale oid)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand toevallig of er gamesites zijn die een TBC en WotLK key goedkoper verkopen dan Account Management zelf op wow-europe.com?
Edit: In verband met dualboxen, voor de nieuwsgierigen.
Ok op epic mount duurt het 9 minuten en een lekker wandelingetje duurt 20 minutenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok zat er naast de vlucht is 5 minuten en het wachten duurt max 10 minuten.
Gamersloot.netquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand toevallig of er gamesites zijn die een TBC en WotLK key goedkoper verkopen dan Account Management zelf op wow-europe.com?
Edit: In verband met dualboxen, voor de nieuwsgierigen.
Wie gaat er dan ook spelen op woensdagquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
Turalyon is weer online, maar het werkt nog niet echt.
Ben nu al 3 minuten bezig om te hearthstonen, maar nog niks veranderd. Mega lag en crap.
Nouja maar avondeten zo en vanavond uit, morgen is het vast beter.
oh echt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
lol, FL blijkt ook nog eens generfed te zijn.
ik durf het bijna niet te zeggen maar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef Laviathan het volgende:
de install directory voor de game kies je zelf, de folder voor de patches staan geheel ergens anders in Vista.
bijvoorbeeld:
C:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment
anders je background downloader starten (ja het kan), click dan op file -> show containing folder
Hehe.. nu er een nieuwe iPhone is zal de eerste flink in prijs dalen neem ik aan(?)quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dan de hele dag alleen maar op de Armory loeren zeker
Helemaal niks mis met Vista! :pquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:37 schreef jagga het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar...
xp![]()
WAT doe je op Thottbot... mygot nostalgie...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Ericjuh het volgende:
Vandaag wou ik even mijn enchanting boosten, maar omdat ik laatst mij gear door iemand anders heb laten enchanten wou ik de enchanting niet op mijzelf doen. Dus ik in trade posten dat ik GRATIS enchantings heb met mijn mats, wil gewoon niemand de gratis enchantings.
Oke, zijn misschien inderdaad niet van zulke geweldige enchants, maar toch mooi for bv shaman als je gratis krijgt:
http://thottbot.com/i44456
http://thottbot.com/i38912
Nahh ja.. moet ik maar van die scrolls kopen!
idd, beetje jammer dat Icecrown de laatste zone is die ik op m'n Death Knight ga doen x)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ontdek net dat je die Argent Tournament al vanaf level 77 kan doen. Kreeg een ingame mail van een NPC. Wel relaxed, krijg ik wat xp voor te makkelijke quests en ik kan al sparen voor een staff oid.
Site van Blizzard werkt ook niet, niks van blizzard werkt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Laviathan het volgende:
wat krijg je specifiek te zien als je probeert in te loggen?
beetje raar dat je meteen ook de rest van Blizzard niet op kan :x
nee dan Outland op me warrior was ik na HP en Zang al 66. Net ff de Ring of Blood en die Nessingwary questlines gedaan en ben nu 67. Zo jammer want ik vind SMV en Netherstorm een van de leukste gebieden om te questenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
idd, beetje jammer dat Icecrown de laatste zone is die ik op m'n Death Knight ga doen x)
Ik heb bijna 2 zones gedaan, na Borean Tundra is het tijd voor Dragonblight \o/
vond hell fire juist het leukste en de andere gebieden maar kutquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee dan Outland op me warrior was ik na HP en Zang al 66. Net ff de Ring of Blood en die Nessingwary questlines gedaan en ben nu 67. Zo jammer want ik vind SMV en Netherstorm een van de leukste gebieden om te questen
Hellfire en Terokkarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef CraniuM het volgende:
[..]
vond hell fire juist het leukste en de andere gebieden maar kut
GZquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hellfire is cool. Nagrand alleen na die mastery nerf. En Netherstorm idd
.
Oja en:
[ afbeelding ].
Congratz0rquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Hellfire is cool. Nagrand alleen na die mastery nerf. En Netherstorm idd
.
Oja en:
[ afbeelding ].
Zone: Icecrownquote:Op zondag 19 juli 2009 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben op zoek naar een grind gebied waar mobs vlaks bij elkaar staan, daarnaast met de mogelijkheid dat er grijze items te vinden zijn voor de vendor. Net zoals vroeger in Eastern Plaguelands. Iemand met een suggestie.
Ja ik vermaak me er goed meequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:16 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
GZ![]()
Ben aan het proberen met druid ook op 80 te krijgen, blijft een fantastische class
X_Xquote:
Hee, Turalyon!quote:
Heel Ulduar hardmode al gecleared?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef SharQueDo het volgende:
Bleh, zit te overwegen om te stoppen. Raiden in World of Casualcraft is geen fuck meer aan, alts levelen heb ik geen zin in en PvP is unbalanced bullshit.
Ga je nog van server veranderen?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef SharQueDo het volgende:
Bleh, zit te overwegen om te stoppen. Raiden in World of Casualcraft is geen fuck meer aan, alts levelen heb ik geen zin in en PvP is unbalanced bullshit.
't is maar hoe je het vol kan houden...quote:Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef Silmarwen het volgende:
Ik speel altijd met 6fps. Soms is het net een dia show, ik kan ook geen ene hoer zien behalve de balkjes, en alle settings zijn al low. Ik red me redelijk.
Ga andere spelletjes spelen naast wow. Ben erg verslaaft aan mirrors edge op het momentquote:Op zondag 19 juli 2009 22:30 schreef SharQueDo het volgende:
Leuk spel, beetje kort alleen. Had hem in 5-6 uurtjes uit, de volgende dag weer teruggebracht.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga andere spelletjes spelen naast wow. Ben erg verslaaft aan mirrors edge op het moment.
Uitgespeeld op hard-mode op mn 360. Zooo vies lastig.. probeerde et nog zonder het gebruik van wapens... is gewoon niet te doen op enkele puntenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga andere spelletjes spelen naast wow. Ben erg verslaaft aan mirrors edge op het moment.
Ik vind het dus echt niet geloofwaardig klinken. Goblins voor de horde en Worgen voor de Alliance (Als ik MMO-Champion moet geloven). Goblins kunnen iig een class aannemen imo.. priest, warrior, rogue w/e. Ik zie mezelf niet als Worgen een end-game raid tanken of healenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Leuk spel, beetje kort alleen. Had hem in 5-6 uurtjes uit, de volgende dag weer teruggebracht.
Wat vinden jullie van de 'geruchten' over de nieuwe races bij de volgende expansion?
Speel ook nog maar sinds vanmiddagquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Leuk spel, beetje kort alleen. Had hem in 5-6 uurtjes uit, de volgende dag weer teruggebracht.
Wat vinden jullie van de 'geruchten' over de nieuwe races bij de volgende expansion?
Idd zijn een paar punten waar je perse een ruit moet kapot schieten omdat je anders waar naar beneden pleurt. Maar erg verslavendquote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Uitgespeeld op hard-mode op mn 360. Zooo vies lastig.. probeerde et nog zonder het gebruik van wapens... is gewoon niet te doen op enkele punten
[..]
Ik vind het dus echt niet geloofwaardig klinken. Goblins voor de horde en Worgen voor de Alliance (Als ik MMO-Champion moet geloven). Goblins kunnen iig een class aannemen imo.. priest, warrior, rogue w/e. Ik zie mezelf niet als Worgen een end-game raid tanken of healen
Elk jaar was de oorspronkelijke planning. En tot level 90 jaquote:Op maandag 20 juli 2009 02:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt er nu alweer een nieuwe expansion. Tot level 90 zeker.
Sinds dat de eerste expansion uitkwam was ik al vrij zeker dat Worgen ooit speelbaar zou worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:51 schreef Metonae het volgende:
Ik vind het dus echt niet geloofwaardig klinken. Goblins voor de horde en Worgen voor de Alliance (Als ik MMO-Champion moet geloven). Goblins kunnen iig een class aannemen imo.. priest, warrior, rogue w/e. Ik zie mezelf niet als Worgen een end-game raid tanken of healen
Als ik zie hoe ze de Death Knight class hebben gemaakt verbaast mij niets meer.quote:Op maandag 20 juli 2009 04:03 schreef Sapstengel het volgende:
Het zou pas vaag zijn als ze goblins een neutral faction maken, wat ze tot nu toe ook ongeveer zijn. Dat je in de horde en alliance steden kan, beide AH's kan gebruiken en kan raiden met zowel horde als ally.
Hmm, blijft een vraag die je voor jezelf alleen maar kunt beantwoorden, er is niet echt een "goede" class, iedere class heeft zijn eigen speelwijze en spells/attacks, zo geniet ik de voorkeur voor een Melee class waar er velen misschien zeggen "Melee? nooit!" Wil je een char hebben waarmee je makkelijk lvled zou ik je aanraden om een char met een pet te pakken, een Hunter of een Warlock, het lvlen is een stuk makkelijker deze manier. Persoonlijk zou ik dan voor een warlock gaan maar meer omdat deze een groote keuze heeft uit verschillende attacks, een hunter is weer leuk omdat je veel pets kunt temmen.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:36 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga vanaf vandaag weer WoW spelen, na 2 jaar break (carriere switch kids and the likes).
Er zullen vast wel een hoop dingen veranderd zijn maar wat is een goede ras/class combi voor de casual gamer/solo speler?
Denk wel dat er net zoals in het begin met DK's enorm veel worgen/goblins komen.quote:Op maandag 20 juli 2009 03:07 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Elk jaar was de oorspronkelijke planning. En tot level 90 ja
[..]
Sinds dat de eerste expansion uitkwam was ik al vrij zeker dat Worgen ooit speelbaar zou worden.
Er circuleert een lijstje rond met de ruwe expansion gegevens tot lvl 100. Het leek op een hoax toen hij voor het eerst rondging, maar toen er details van TBC vrijkwamen, en het bijna helemaal klopte met de lijst, geloofde bijna iedereen dat die lijst toch wel waar kon zijn. Er staat dus ook bij dat Worgen playable worden bij de volgende expansion.
Ik hoop het in ieder geval
Ga er maar van uit rond volgend jaar kerst. Er heeft steeds 2 jaar tussen gezeten dus waarom nu nietquote:Op maandag 20 juli 2009 02:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt er nu alweer een nieuwe expansion. Tot level 90 zeker.
Idd, alhoewel ik wel iets van een collega hoorde dat ze voor 4 ipv 3 content patches gaan tijdens WOTLK. Maar goed dat zijn geruchtenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk juist dat het deze keer wel wat eerder komt, als je ook kijkt hoe relatief snel ze de content nu rushen...
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het enige dat ik nu nog aan WoW mis is het n00b zijnNiet weten waar je heen moet, totaal verkeerde wapens hebben, etc
Hmm ik weet het nog zo niet...quote:Op maandag 20 juli 2009 04:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als ik zie hoe ze de Death Knight class hebben gemaakt verbaast mij niets meer.
Trouwens, ze zeggen dat er een Worgen factie komt, maar als je kijkt dat Worgen per definitie evil zijn, in die screenshot alleen de letters 'Wo' zijn gevonden met die halloween masks, en dat de masks sowieso niet op Worgens lijken, lijkt mij dat ze Wolvar bedoelen als race.
Heb je al een char tot level 55 geleveled?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:17 schreef MegaBBB het volgende:
Ik ben van plan om een DK aan te maken, maar is dat wel een goed idee?![]()
Wat vinden jullie eigenlijk van een DK, is het een beetje leuk spelen?
Ja een orc warrior, die is lvl 58quote:Op maandag 20 juli 2009 18:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb je al een char tot level 55 geleveled?
Ik vond vooral het levellen van een DK erg leuk, vooral als unholy met blijvende ghoul. Ik heb m'n eigen DK gelevelled en ben nu aan een 2e bezig op een andere server en alliance. Het levelt echt enorm vet, je begint met goede gear en hakt echt in een middagje door heel outland heen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:44 schreef MegaBBB het volgende:
Ah oké danIk ga het wel even uitproberen haha
Denk dat ze na 3.2 de Icecrown Citadel nog opengooien om Arthas neer te maaien en dan is het op naar de volgende expensionquote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd, alhoewel ik wel iets van een collega hoorde dat ze voor 4 ipv 3 content patches gaan tijdens WOTLK. Maar goed dat zijn geruchten.
dat hangt er vanaf wat in je in Outlands wil doenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond vooral het levellen van een DK erg leuk, vooral als unholy met blijvende ghoul. Ik heb m'n eigen DK gelevelled en ben nu aan een 2e bezig op een andere server en alliance. Het levelt echt enorm vet, je begint met goede gear en hakt echt in een middagje door heel outland heen.
ach ja, de no-life uithangen en alle quests doen ofc! x)quote:Op maandag 20 juli 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, gewoon zo snel mogelijk naar 68, wat moet je er anders doen?.
fixed summerbreak ftw \o/quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
Raid weer gecancelled *zucht*.
Als het zo doorgaat doden we Yogg niet eens deze reset.
Mm dat is de originele planning om in 3.3 IC open te gooienquote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef Metonae het volgende:
[..]
Denk dat ze na 3.2 de Icecrown Citadel nog opengooien om Arthas neer te maaien en dan is het op naar de volgende expension
Mm die goeie oude tijdquote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het enige dat ik nu nog aan WoW mis is het n00b zijnNiet weten waar je heen moet, totaal verkeerde wapens hebben, etc
lol yep, dat je nog weken bezig was om lvl 20 te worden, en je DM fantastisch vond, continue wispers om te tanken/healer of wat dan ook, toen waren er nog groups voor de lower lvl instances. De goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mm dat is de originele planning om in 3.3 IC open te gooien.
[..]
Mm die goeie oude tijd
Precies toen er nog een gezellig LFG channel was waarom iedereen in praate. IPV het huidige LFG channel Tradequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol yep, dat je nog weken bezig was om lvl 20 te worden, en je DM fantastisch vond, continue wispers om te tanken/healer of wat dan ook, toen waren er nog groups voor de lower lvl instances. De goeie ouwe tijd
lol gister ook weer, ff Gundrak HC met een alt, hadden we een healer die hield het even niet bij door een lagspike, een SP leaved meteen na de eerste whipe op de boss met de melding "noob group", ff nieuwe DPS gehaald, en meteen doorgegaan zonder problemen, makkiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies toen er nog een gezellig LFG channel was waarom iedereen in praate. IPV het huidige LFG channel Trade. Toen mensen nog hersens hadden als ze een instance gingen doen en niet bij de eerste de beste wipe weg gingen.
datzelfde maakte ik mee gisteren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol gister ook weer, ff Gundrak HC met een alt, hadden we een healer die hield het even niet bij door een lagspike, een SP leaved meteen na de eerste whipe op de boss met de melding "noob group", ff nieuwe DPS gehaald, en meteen doorgegaan zonder problemen, makkie![]()
Maar echt het niveau van sommigen is echt irritant, het is en blijft maar een spel. Zelfde gezeiks met die achievements continue, roepen de grootste noobs om de achievements, oke als je Pug naxx doet kan ik het wel begrijpen met Tactics enz, maar omg VOA en SO serieus, welke tacs zijn er? DM vraagt nog meer tacs, zoiets leg je wel in 1 min uit en snapt iedereen wel. Als ik een group start vraag ik gewoon voor de baas of iedereen weet wat ze moeten doen, zo niet hoor ik het wel, leg ik het even uit simpel.
Arrogantie neemt de overhand in WOW, rederlijk irritant. Ben zelfs eens een keer gekicked uit een VOA 25 group omdat ik PVP gear aan had, we hadden 14 man of zo, waren nog opzoek, en kickte de leader me omdat ik PVP gear, was op dat moment aan het duelen lol en me PVE gear in me bags.
Frost rotation? Hmm..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef jagga het volgende:
klikkie
Iemand met verstand van frost dk's, genegen om advies te geven mbt mijn talent spec? (blood wil ik zo houden voor pve, bevalt goed)
Gear die ik moet vervangen mbt tanken? (ja zooi met defenseratingdat weet ik)
Een goede rotation als dk frost tank?
Alle ideeen welkom
Komt omdat iedere noob nu in tier epix rond loopt, al die kiddo's kunnen daar niet mee omgaan en denken dat ze heel stoer en pro zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Arrogantie neemt de overhand in WOW, rederlijk irritant.
hoe de piep kom jij aan 6 death runes?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef SharQueDo het volgende:
Ik krijg ook steeds meer verstand hoe runes/rp effectief te gebruiken op DKs, trouwens. Frost/Blood leveling spec, 6 Death Runes.
http://www.wowhead.com/?talent#jfcM0hZGMx0AbcofuVquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe de piep kom jij aan 6 death runes?![]()
...
En als je er iets van zegt krijg je ze vriendjes over heen want dan ben je zelf de noob en snap je het nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Het mooiste is het altijd als de Raid leader zelf die achivement nog niet een heeft![]()
Ik zie ook geen uitdaging in de game om er door heen te lopen met een filmpje op de achtergrond waar je je ogen meer op richt dat op het spel zelf, nee geef me dan maar wat mensen met slechter gear en geen achievements, dat vergt tenminste wat skills en dan is het nog een spanning om wat neer te krijgen. Daarom zit ik zelf liever ook niet in een full raiding guild, we raiden wel wat maar ongeveer 3 a 4x per week, gewoon voor fun, ken de tijden van karazhan nog gewoon 30x gewiped op moroes in het begin (ja waren noobquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En als je er iets van zegt krijg je ze vriendjes over heen want dan ben je zelf de noob en snap je het niet.
klinkt goed, kunnen jullie nog een lvl 70 dk gebruiken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik zie ook geen uitdaging in de game om er door heen te lopen met een filmpje op de achtergrond waar je je ogen meer op richt dat op het spel zelf, nee geef me dan maar wat mensen met slechter gear en geen achievements, dat vergt tenminste wat skills en dan is het nog een spanning om wat neer te krijgen. Daarom zit ik zelf liever ook niet in een full raiding guild, we raiden wel wat maar ongeveer 3 a 4x per week, gewoon voor fun, ken de tijden van karazhan nog gewoon 30x gewiped op moroes in het begin (ja waren noob) maar als je hem dan downt heb je tenminste een ontladig en ben je oprecht blij, beter zo de fun erin houden.
hoewel je ze niet nodig hebt kan het natuurlijk wel zo zijn dat ze de hele raid naar z'n graf helpen omdat ze gewoon ook ECHT niet weten wat ze doen :xquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit bij het beste Horde guild op mijn server en als we met een groep op raid-vrije dagen wat leuks gaan doen en we komen mensen te kort dan vragen we in trade wel eens expliciet om noobsWe hebben ze vaak toch niet nodig
(ok, er staat meestal wel bij 'achi not necessary, brains are') Is altijd best leuk om mensen dan heel enthousiast en blij te zien dat ze eindelijk Naxx een keer in kunnen. Zouden meer guilds moeten doen.
ja die is prachtigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Het mooiste is het altijd als de Raid leader zelf die achivement nog niet een heeft![]()
Nou ja, weet je wat het is. Die mensen waren het misschien zat om altijd maar afgewezen te worden en dus beginnen ze zelf een raid. Om dat een klein beetje succesvol te laten zijn willen ze dan wel mensen mee hebben die er wel verstand van hebben en dus vragen ze om achievements. Het systeem heeft hier zelf toe bijgedragen dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:17 schreef Fratz het volgende:
[..]
ja die is prachtig![]()
komt vaker wel dan niet voor trouwens.
ook raidleaders die zeggen dat je minimaal 3k dps moet hebben maar zelf nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan zijn erg leuk.
klopt helemaal, alleen ja... mensen die meestal die achievement niet hebben komen nergens aan de bak (i.e. als je een alt wil gearen) omdat ze dat verrekte ding niet hebben; beetje jammer, wel realiteit. Ook zo dat mensen die later beginnen met spelen (later begonnen zijn) z.g.a. niks kunnen doen omdat ze nergens kunnen beginnen en daarnaast het gedult niet hebben om een eigen guild op te zetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is. Die mensen waren het misschien zat om altijd maar afgewezen te worden en dus beginnen ze zelf een raid. Om dat een klein beetje succesvol te laten zijn willen ze dan wel mensen mee hebben die er wel verstand van hebben en dus vragen ze om achievements. Het systeem heeft hier zelf toe bijgedragen dat dit gebeurt.
Die ezel die daar ooit mee begonnen is moeten ze een permban geven voor wow. Ik weiger nog om bepaalde raids te doen waar het nodig is je achievement te laten zien, ik heb ze allemaal maar ik start liever zelf een groep met wat guildies en nodig wat pugs uit die zich meer interesseren in plezier maken dan binnen 5 min een easy epic scoren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is. Die mensen waren het misschien zat om altijd maar afgewezen te worden en dus beginnen ze zelf een raid. Om dat een klein beetje succesvol te laten zijn willen ze dan wel mensen mee hebben die er wel verstand van hebben en dus vragen ze om achievements. Het systeem heeft hier zelf toe bijgedragen dat dit gebeurt.
hoeft niet altijd, soms als je als re-roller ergens een application dumpt en je laat zien welke char je eerst gespeeld hebt tezamen met het feit dat je ergens tijd in wil steken (beter worden, gearen ect.) kom je soms ook een heel eind. Zo ben ik tenminste begonnen in mijn 1e echte raidguild toen ik re-rollde van Alliance naar Horde (zelfde server).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Een eigen guild opzetten als je nieuw bent op wow is vaak erg kansloos, ja. Je moet gewoon al mensen kennen wil je succesvol zijn. Hetzelfde dus voor raiddungeons, je komt er anders niet tussen.
We hebben deze week nog een level 15 aangenomen die dat had gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef Laviathan het volgende:
hoeft niet altijd, soms als je als re-roller ergens een application dumpt en je laat zien welke char je eerst gespeeld hebt tezamen met het feit dat je ergens tijd in wil steken (beter worden, gearen ect.) kom je soms ook een heel eind. Zo ben ik tenminste begonnen in mijn 1e echte raidguild toen ik re-rollde van Alliance naar Horde (zelfde server).
4-5 uurtjes per level. Moet makkelijk te doen zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:40 schreef Laviathan het volgende:
5LAD is goed te doen t/m LV62 oid.
ik weet niet zeker of het vol te houden is in Outlands (wel een exp. reduction) en in Northrend is het helemaal niet te doen.
Northrend is 1 level per dag, misschien 2 als je heel hard door haalt....
klopt idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vond dat ook... starting area was fantastisch, voor de verandering las ik de quests zelfs..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mijn DK dodelijk saaiAlleen de starting quests waren briljant
En dan weigeren ze je omdat je niet die achievement hebt gelinked waar ze om hebben gevraagd. Is mij wel eens gebeurd voor OS25, ik linkte ook OS25+3d, maar die wou hij niet zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand mij om achievement voor een Os25 pug vraagt, link ik altijd heel gangster mijn http://www.wowhead.com/?achievement=2054.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |