Reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dit keer zei ik er eens wat van. Heb koppijn en wil rust in de kroeg.
Ik heb Opsporing Verzocht gemaild. "De verdachte is blauw en ruikt nogal chemisch"quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen omdat de dader het zelf goed genoeg weet.
Tong bedoelt deze posts.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet Ray het eerst ontkennen toch. Straks ontkent ie ook nog dat ie blauw is
Maar het is meer Breach die aan een touwtje bij tong80 hangt.
Ik reageerde pas na een half uur. De eerste keer dacht ik laat maar zitten maar hij bleef doorgaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet alleen Breach.
Jij ook, tong ook en Robinhoo ook.
Ja, ik snap ook niet waarom ie het verkapt doetquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef RayMania het volgende:
En dan mijn moeder verkapt een hoer noemen als reactie. Erg sterk.
Gewoon kappen nou.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageerde pas na een half uur. De eerste keer dacht ik laat maar zitten maar hij bleef doorgaan.
Het zou vreemder zijn geweest als ik niet had gereageerd.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:24 schreef SCH het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom ie het verkapt doet
Ik ben weer even de policy aan het lezen. Weet niet meer wat er precies gedaan moet worden als iemand zijn / haar moeder een hoer wordt genoemd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef SCH het volgende:
Nu ga ik weer lezen: heb jij al een boek Ray?
Een beschuitje klaarmaken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben weer even de policy aan het lezen. Weet niet meer wat er precies gedaan moet worden als iemand zijn / haar moeder een hoer wordt genoemd.
Noten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben weer even de policy aan het lezen. Weet niet meer wat er precies gedaan moet worden als iemand zijn / haar moeder een hoer wordt genoemd.
Ik neem dat het roddelen moet zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH en ik hebben ooit getraind voor de Olympische spelen. We wilden ons kwalificeren voor het rodelen.
Holy fuck, wat een niveau'tje brugklasquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tong bedoelt deze posts.
[HOOLS] De VBL-kroeg # 1891 - Finales op gras !
[HOOLS] De VBL-kroeg # 1891 - Finales op gras !
Vrouwen moeten niet meer zeiken over emancipatie
En dan mijn moeder verkapt een hoer noemen als reactie. Erg sterk.
Zaterdag, zal wel geen fuck te doen hebben gehadquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een niveau'tje brugklas!
Is Het onrecht uit Utrecht niks voor jou?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef SCH het volgende:
Is er nog ergens voetbal op tv vanavond?
Wat heb je er? Ga je me dan slaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef RayMania het volgende:
Zullen we meeten op CS, SCH? Ik heb er om 18:30.
Wat anders?quote:
Mijn posts in Hools worden gedelete omdat ik zogenaamd door ging.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zaterdag, zal wel geen fuck te doen hebben gehad.
Om een ban vragen staat gelijk aan een ban toch ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar het ging al 2 pagina's over je. Een topic over Bergkamp waarin Bergkamp post, is toch ook niks an.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn posts in Hools worden gedelete omdat ik zogenaamd door ging.
Jij gaat toch ook gewoon door. terwijl het over mij ging en jij je er ongevraagd in meldde.
Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.quote:
De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.
Ik voel me door de vergelijking vereerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het ging al 2 pagina's over je. Een topic over Bergkamp waarin Bergkamp post, is toch ook niks an.
En bij 3?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.
Jullie hebben er allebei een handje van om tegen elkaar te reageren net zoals wij dat kunnen hebben.
2 vechten 2 schuld.
Mooie poes. Kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
MJtje vandaag zijn eerste prikje gekregen.
[ afbeelding ]
Is het nu een junkie-kat Maril ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
MJtje vandaag zijn eerste prikje gekregen.
[ afbeelding ]
Volgens mij zet ie zichzelf er alleen maar mee voor lul hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.
Jullie hebben er allebei een handje van om tegen elkaar te reageren net zoals wij dat kunnen hebben.
2 vechten 2 schuld.
Okay, dat hoop ik dan maar. Hij verschool zich nu weer lafjes achter Ray bv.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij zet ie zichzelf er alleen maar mee voor lul hoor.
De uitlokkingen van Breach zijn net zo triest als de posts van tong.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]Ik begin helemaal niet. Breach reageert voortdurend stalkerig op tong80. Hij probeert dingen uit te lokken en dat lukt hem dan nu een keer.
Wij doen toch alleen maar lief tegen elkaar?
Ik vind het gestalk van Breach richting tong80 in Hools gewoon sneu, nooit eens echt een reactie maar altijd van dat gezuig. Maar goed, da's nu wel gezegd.
Nogmaal ik keek het een half uur aan en toen was het genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
De uitlokkingen van Breach zijn net zo triest als de posts van tong.
Dat is wat ik er van vind. Maar als ze dat beide willen dan moeten ze dat lekker doen.
Ik vind het triest gedrag.
En ik zeg niet dat je nu begint maar in het verleden heb jij ook wel eens Breach gezogen (no homo)
Ik vond em eigenlijk best leukquote:
Ik had er al wel om gelachen hoor maar ik kan in het openbaar echt niet tolereren dat je onze edele sport belachelijk maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk best leukMaar in deze hectiek van haat en nijd verliest de gniffel het van de grote woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |