Wat anders?quote:

Mijn posts in Hools worden gedelete omdat ik zogenaamd door ging.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zaterdag, zal wel geen fuck te doen hebben gehad.

Om een ban vragen staat gelijk aan een ban toch ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben weer even de policy aan het lezen. Weet niet meer wat er precies gedaan moet worden als iemand zijn / haar moeder een hoer wordt genoemd.

Maar het ging al 2 pagina's over je. Een topic over Bergkamp waarin Bergkamp post, is toch ook niks an.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn posts in Hools worden gedelete omdat ik zogenaamd door ging.
Jij gaat toch ook gewoon door. terwijl het over mij ging en jij je er ongevraagd in meldde.

Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.quote:

De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.

Ik voel me door de vergelijking vereerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het ging al 2 pagina's over je. Een topic over Bergkamp waarin Bergkamp post, is toch ook niks an.

En bij 3?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.
Jullie hebben er allebei een handje van om tegen elkaar te reageren net zoals wij dat kunnen hebben.
2 vechten 2 schuld.

Mooie poes. Kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
MJtje vandaag zijn eerste prikje gekregen.
[ afbeelding ]

Is het nu een junkie-kat Maril ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef maril het volgende:
MJtje vandaag zijn eerste prikje gekregen.
[ afbeelding ]

Volgens mij zet ie zichzelf er alleen maar mee voor lul hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat nu te lang door maar feit is dat het vervelend is dat Breach het telkens weer probeert en dan vind ik "moet je maar niet reageren" niet echt een adequate reactie.

quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De ene keer begint Breach en de andere keer begin jij.
Jullie hebben er allebei een handje van om tegen elkaar te reageren net zoals wij dat kunnen hebben.
2 vechten 2 schuld.

Okay, dat hoop ik dan maar. Hij verschool zich nu weer lafjes achter Ray bv.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij zet ie zichzelf er alleen maar mee voor lul hoor.

De uitlokkingen van Breach zijn net zo triest als de posts van tong.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]Ik begin helemaal niet. Breach reageert voortdurend stalkerig op tong80. Hij probeert dingen uit te lokken en dat lukt hem dan nu een keer.
Wij doen toch alleen maar lief tegen elkaar?
Ik vind het gestalk van Breach richting tong80 in Hools gewoon sneu, nooit eens echt een reactie maar altijd van dat gezuig. Maar goed, da's nu wel gezegd.

Nogmaal ik keek het een half uur aan en toen was het genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
De uitlokkingen van Breach zijn net zo triest als de posts van tong.
Dat is wat ik er van vind. Maar als ze dat beide willen dan moeten ze dat lekker doen.
Ik vind het triest gedrag.
En ik zeg niet dat je nu begint maar in het verleden heb jij ook wel eens Breach gezogen (no homo)

Ik vond em eigenlijk best leukquote:

Ik had er al wel om gelachen hoor maar ik kan in het openbaar echt niet tolereren dat je onze edele sport belachelijk maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk best leukMaar in deze hectiek van haat en nijd verliest de gniffel het van de grote woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |