Jij pint ook in het cafe?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?
Wel geld meenemen.
Je kunt overal pinnen behalve bij de hoeren.
Ergens prat op gaan. Schitterend ouderwets woord voor een puber.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind. Dat doe jij op nieuwsonderwerpen en ik op de persoon die de meeste posts op een Nederlands forum heeft. Hij gaat zelf prat op die status, dus waarom mag ik hem dan geen serieuze vraag stellen.
Dat is ook het enige waarmee jij kunt smijten he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?
Wel geld meenemen.
Je kunt overal pinnen behalve bij de hoeren.
Raymania komt ook alleen in Hools om op mij te reageren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Schijnbaar troll ik niet. Want al voor ik reageerde had een mod een reactie geplaatst (dat was dus tijdens het typen van mijn post, voordat je me weer beticht van inlikken bij de mods). Het is gewoon raar gedrag SCH, of je dat wilt of niet.
Misschien omdat jij de enige bent die nog in HOOLS post?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raymania komt ook alleen in Hools om op mij te reageren.
Je moet toch vaker komen, en nou optiefenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
Misschien omdat jij de enige bent die nog in HOOLS post?
Wie loopt mij altijd te trollen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, zullen we dan maar ophouden en het hier gezellig houden?
Groetjes, de Anus uit Almere.
Samen met jouquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien omdat jij de enige bent die nog in HOOLS post?
Hij moet vaker komen maar eerst optiefen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet toch vaker komen, en nou optiefen
Ik wil ook een bijnaamquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet toch vaker komen, en nou optiefen
Nou, verzamel alle posts eens dan. Quote maar.quote:
Hey, het broertje van seztenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij moet vaker komen maar eerst optiefen?
Goed gelezen, nu nog begrijpend lezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef Robinhoo het volgende:
Hij moet vaker komen maar eerst optiefen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, verzamel alle posts eens dan. Quote maar.
SCH en ik hebben ooit getraind voor de Olympische spelen. We wilden ons kwalificeren voor het rodelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja wat ouwehoert ie dan. Hoe moet ik dat dan weten?
Kusjes de Tokkie uit Tilburg.
Dus jij besteedt je hele leven aan het posten van onzin op een forum. Damn, how patheticquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH en ik hebben ooit getraind voor de Olympische spelen. We wilden ons kwalificeren voor het rodelen.
Dus dat topic nam je ook serieus ?
On topicquote:
Ik ben seztenquote:
Fieze Fries.quote:
Ventje tochquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus jij besteedt je hele leven aan het posten van onzin op een forum. Damn, how pathetic
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
xxxjes
de amoebe uit Amsterdam.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij pint ook in het cafe?
Naja HOOLS kan misschien via internetbankieren, virtueel enzeau.
Maar in het ecke eckte cafe zal je toch contant moeten betalen.
De rottige ramptoeristquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
xxxjes
de amoebe uit Amsterdam.
Je gelooft alles wat vrouwen tegen je zeggen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waarmee jij kunt smijten he.
De laatste keer dat ik neukte, vonden zij en ik het lekker. En dat was nog eens een uiting van liefde ook
Laat mij derbuiten, kokquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
Leer mij de Bluezzies van deze wereld kennen.
Je weet het zelf als beste ik ga niet al die Hools nalezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, verzamel alle posts eens dan. Quote maar.
Jij doet een bewering.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet het zelf als beste ik ga niet al die Hools nalezen.
Alles is liefde sjimz.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef sjimz het volgende:
En nu liefde
Er is een zoekfunctie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet het zelf als beste ik ga niet al die Hools nalezen.
Niet alleen Breach.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles is liefde sjimz.
Breach is gewoon een beetje irritant bezig. Moet ie niet willen.
Erger is iemand die daar dan achteraan loopt en er op reageert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus jij besteedt je hele leven aan het posten van onzin op een forum. Damn, how pathetic
Dan moet Ray het eerst ontkennen toch. Straks ontkent ie ook nog dat ie blauw isquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet een bewering.
Dan is het logisch dat jij dan ook met "bewijs" komt.
Dan vergeet je Ray.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet alleen Breach.
Jij ook, tong ook en Robinhoo ook.
Vind je dat echt erger?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erger is iemand die daar dan achteraan loopt en er op reageert.
Hoe on-orgineel kun je zijn?
Ik zeg toch ook dat Breach irritant bezig is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan vergeet je Ray.
Maar een beetje flauw dat je niet een keer hardop zegt dat Breach dit keer aan het trollen is en probeert gedoe te veroorzaken. Dat is dan weer niet lief, minimensje uit mokum.
Ik hoef niks te bewijzen omdat de dader het zelf goed genoeg weet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet een bewering.
Dan is het logisch dat jij dan ook met "bewijs" komt.
Ja, dit keer zei ik er eens wat van. Heb koppijn en wil rust in de kroeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat Breach irritant bezig is.
Net zoals jij , tong en Robinhoo dat zijn.
Er is er niet een erger dan de andere want jullie blijven op elkaar reageren.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen omdat de dader het zelf goed genoeg weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |