Jij begonquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, zullen we dan maar ophouden en het hier gezellig houden?
Groetjes, de Anus uit Almere.
Waarom? Je komt hier toch alleen maar om op tong te zeiken. En je wou zo graag verlost van hem zijn.quote:
In dat geval ja. Vind ie ook wel lekker hoor.quote:
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leestquote:
Ik snap het serieus niet. Hij vertelt dat zn werkster langskomt. Hij is naar eigen zeggen door een reorganisatie werkloos geraakt. Omdat hij de hele dag fokt ga ik ervanuit dat hij tijd genoeg heeft om schoon te maken. Ik stel hem alleen de vraag of dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Je komt hier toch alleen maar om op tong te zeiken. En je wou zo graag verlost van hem zijn.
Je bent een prima vent, maar dit gezeur is zo kinderachtig Breach, doe dat nou maar gewoon niet.
Je kent de meeste mensen toch niet. Wat weten mensen nou helemaal van tong80?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leest
Jij bent dan ook uitermate intelligent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leest
Hij heeft helemaal geen werkster manquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap het serieus niet. Hij vertelt dat zn werkster langskomt. Hij is naar eigen zeggen door een reorganisatie werkloos geraakt. Omdat hij de hele dag fokt ga ik ervanuit dat hij tijd genoeg heeft om schoon te maken. Ik stel hem alleen de vraag of dat ook daadwerkelijk zo is.
Door zijn antwoord, geef ik die reactie. Waar jij als ouwe relnicht dan weer vol op hapt..
Dat lijkt me nogal wiedesquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent dan ook uitermate intelligent.
Ja wat ouwehoert ie dan. Hoe moet ik dat dan weten?quote:
Wel hoor.quote:
Hoe is het met die scriptie?quote:
Welles!quote:
Ik maak nooit geintjesquote:
Niet, het gaat je ook geen reet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja wat ouwehoert ie dan. Hoe moet ik dat dan weten?
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Tong heeft naar eigen zeggen al 20 jaar niet meer geneukt.
Wat een kletskoekquote:
Groetjes de Hoer van Hoolsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?
Wel geld meenemen.
Je kunt overal pinnen behalve bij de hoeren.
Echt een zeldzame kuttour tot nu toe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Weer een massasprint, gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |