quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Bafkoning van Bommel?
Ik zeg wat ik vind. Dat doe jij op nieuwsonderwerpen en ik op de persoon die de meeste posts op een Nederlands forum heeft. Hij gaat zelf prat op die status, dus waarom mag ik hem dan geen serieuze vraag stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]Hoezo? Wat heeft dat met tong80 te maken?
Het valt me op dat je hier zelden komt behalve om op tong te reageren. Get a life
Is Shmoopy dan onbevlekt ontvangen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Tong heeft naar eigen zeggen al 20 jaar niet meer geneukt.
En je doet wat je zegt zeker?quote:
Schijnbaar troll ik niet. Want al voor ik reageerde had een mod een reactie geplaatst (dat was dus tijdens het typen van mijn post, voordat je me weer beticht van inlikken bij de mods). Het is gewoon raar gedrag SCH, of je dat wilt of niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
En je doet wat je zegt zeker?
Je zegt helemaal niet wat je vindt, je zuigt en zeurt en trollt.
Zelf weten, ik gun je je obsessie best.
Jij bent als de wind?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind. Dat doe jij op nieuwsonderwerpen en ik op de persoon die de meeste posts op een Nederlands forum heeft. Hij gaat zelf prat op die status, dus waarom mag ik hem dan geen serieuze vraag stellen.
Say what?quote:
Maar daarom hoef je er nog niet op te reagerenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Schijnbaar troll ik niet. Want al voor ik reageerde had een mod een reactie geplaatst (dat was dus tijdens het typen van mijn post, voordat je me weer beticht van inlikken bij de mods). Het is gewoon raar gedrag SCH, of je dat wilt of niet.
Sluit dan gewoon dit forumquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar daarom hoef je er nog niet op te reageren
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Schijnbaar troll ik niet. Want al voor ik reageerde had een mod een reactie geplaatst (dat was dus tijdens het typen van mijn post, voordat je me weer beticht van inlikken bij de mods). Het is gewoon raar gedrag SCH, of je dat wilt of niet.
Echt hé ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
En je doet wat je zegt zeker?
Je zegt helemaal niet wat je vindt, je zuigt en zeurt en trollt.
Zelf weten, ik gun je je obsessie best.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt hé ?Dat zuigertje van NWS die dit zegt
Houd je mond, Borsten van Bloemendaal.quote:
Trollen staat gelijk aan gedrag wat niet toegestaan is. Mods horen dat te bewaken. Nou blijkbaar denken zij er hetzelfde over als ik. Dus is dat een manier om aan te tonen dat ik niks verkeerd doe. En als dat wel is. Meld je het maar in FB.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]Wat jij wilt joh. Succes met je obsessie.
En Raymania is net zo kinderachtig wat dit betreft, dat je dat erbij haalt is een giller
Dat je dat erbij haalt is een gillerquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het hoge niveau van je eigen SC, maar blijkbaar heb je daar niet genoeg aan.
Je snapt het wel, kijk naar die posts van jou in die NWS homo topics van vandaagquote:
Trollen mag gewoon hoor, dat doe je in 4/5e van je posts immers?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Trollen staat gelijk aan gedrag wat niet toegestaan is. Mods horen dat te bewaken. Nou blijkbaar denken zij er hetzelfde over als ik. Dus is dat een manier om aan te tonen dat ik niks verkeerd doe. En als dat wel is. Meld je het maar in FB.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je snapt het wel, kijk naar die posts van jou in die NWS homo topics van vandaag
Prima, bezoek jij dan meteen even alle mensen die jij op dit forum bekritiseerd hebt..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Trollen mag gewoon hoor, dat doe je in 4/5e van je posts immers?
Maar ga eens bij tong80 langs als je zo vol van hem bent.
Gisteren dan in die gay topics in NWS.quote:
Jij begonquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef RayMania het volgende:
Nou, zullen we dan maar ophouden en het hier gezellig houden?
Groetjes, de Anus uit Almere.
Waarom? Je komt hier toch alleen maar om op tong te zeiken. En je wou zo graag verlost van hem zijn.quote:
In dat geval ja. Vind ie ook wel lekker hoor.quote:
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leestquote:
Ik snap het serieus niet. Hij vertelt dat zn werkster langskomt. Hij is naar eigen zeggen door een reorganisatie werkloos geraakt. Omdat hij de hele dag fokt ga ik ervanuit dat hij tijd genoeg heeft om schoon te maken. Ik stel hem alleen de vraag of dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Je komt hier toch alleen maar om op tong te zeiken. En je wou zo graag verlost van hem zijn.
Je bent een prima vent, maar dit gezeur is zo kinderachtig Breach, doe dat nou maar gewoon niet.
Je kent de meeste mensen toch niet. Wat weten mensen nou helemaal van tong80?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leest
Jij bent dan ook uitermate intelligent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach als je op iedereen persoonlijk moet bekritiseren die je een loser vindt, ben je wel ff bezig. Ik blijf altijd liever bij mijn inhoudelijke leest
Hij heeft helemaal geen werkster manquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik snap het serieus niet. Hij vertelt dat zn werkster langskomt. Hij is naar eigen zeggen door een reorganisatie werkloos geraakt. Omdat hij de hele dag fokt ga ik ervanuit dat hij tijd genoeg heeft om schoon te maken. Ik stel hem alleen de vraag of dat ook daadwerkelijk zo is.
Door zijn antwoord, geef ik die reactie. Waar jij als ouwe relnicht dan weer vol op hapt..
Dat lijkt me nogal wiedesquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent dan ook uitermate intelligent.
Ja wat ouwehoert ie dan. Hoe moet ik dat dan weten?quote:
Wel hoor.quote:
Hoe is het met die scriptie?quote:
Welles!quote:
Ik maak nooit geintjesquote:
Niet, het gaat je ook geen reet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja wat ouwehoert ie dan. Hoe moet ik dat dan weten?
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Tong heeft naar eigen zeggen al 20 jaar niet meer geneukt.
Wat een kletskoekquote:
Groetjes de Hoer van Hoolsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
Wat verwacht jezelf van de eerste keer dat je neukt ?
Wel geld meenemen.
Je kunt overal pinnen behalve bij de hoeren.
Echt een zeldzame kuttour tot nu toe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Weer een massasprint, gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |