WTF?? wie nu weer? in PM?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Skaai het volgende:
Ik word gewaarschuwd voor je Snuitetoetje, ben jij echt zo'n womanizer?
hihi jij denkt: he een allergie collegaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef kwaakvaak het volgende:
allergisch voor appels... snif....Ik heb het met je te doen snuitje... echt waar!
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
ja dat issie skaai... maar hij's wel lief. als je gewoon zegt dat ie moet optiefen doet ie dat wel
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeftquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
vindt vrouwen die gleijk hemd van lijf vragen ook wel irritant
heheh,. ja dat ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi jij denkt: he een allergie collega
Bronnen, bronnenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
Nee via chat ofzo natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
self centered.....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zittenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bronnen, bronnen.
Maar een beetje womanizer is niet altijd verkeerd
Je zou maar allergies voor Eenden zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
self centered.....
* Murmeli kent meer mensen die allergisch zijn voor appel dan voor boontjes
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je een womanizer? Als je het bij iedereen probeert of daadwerkelijk slaagt?
Ik kan de romantiek nog niet ontdekkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zitten
wie weet "{quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeft.
nee grapje nou goed?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.
Zoals ik dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijk
Hooikoorts daar heb ik last van gehad nu nauwelijks meerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee grapje nou goed?
duh ja serieus ja.... keiveul mensen zijn allergisch voor fruit....
hehe tijn, ja allergisch voor eenden zou wat zijn, dan had ik in het begin van het jaar meer geniest dan nu en het is andersom. lang leve de hooikoorts
Tijn we proberen het SC te minderen ,is dat je nog niet opgevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hooikoorts daar heb ik last van gehad nu nauwelijks meer![]()
Net zoals mijn allergie voor katten.
hooikoorts valt bij van dit jaar ook wel mee, nieuwe manier van pillen in nemen werkt goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
goed zo!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nieuwe manier? enlighten me... kan ik miss over een paar weken wel es nodig hebben....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hooikoorts valt bij van dit jaar ook wel mee, nieuwe manier van pillen in nemen werkt goed.
Katten daarintegen... Zet een kat bij mij in de kamer, en binnen 10 minuten begint het feest al
Op je voorhoofd.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Modus het volgende:
Appelflamoes?
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijn we proberen het SC te minderen ,is dat je nog niet opgevallen
ik vraag het me ook af. wtf dat gaat snel zeg....teringjantjequote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om een poes te nemenquote:
Waarom slowchatten ze dan niet in het R&Psc topic?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af. wtf dat gaat snel zeg....teringjantje
2 x per dag een halfje.. Plus mijn dieet afgestemd op het seizoen, dus helemaal geen dingen meer eten waar ik allergisch voor ben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe manier? enlighten me... kan ik miss over een paar weken wel es nodig hebben....
ah ok. halfjesquote:Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
2 x per dag een halfje.. Plus mijn dieet afgestemd op het seizoen, dus helemaal geen dingen meer eten waar ik allergisch voor ben.
Halfje wit en halfje bruin.quote:
heheh... nee niet dat soort halfjes... gewoon zyrtec!quote:
Natuurlijk niet want de rest gaat er ook vrolijk mee door. Net als de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de keer......quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
MM bracht het wel naar voren, was iets van vervuiling van topic's ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom slowchatten ze dan niet in het R&Psc topic?
Ja lekkerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bruinbrood ftw!! met chorizo of schimmelkaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wit brood is geen brood, das een meelbal om mee te vissen ofzo..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wit brood is geen brood, das een meelbal om mee te vissen ofzo..
Oh noes not this again.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want de rest gaat er ook vrolijk mee door. Net als de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de keer......
Waarom ben jij blij?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Sifon het volgende:
Jahoeeee!!!!
Sifon is weer blij.
Alles lekker hier?
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
MM bracht het wel naar voren, was iets van vervuiling van topic's ofzo
Hee Murmquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh noes not this again.![]()
Leef en laat leven.
sorry.. zal ik weer gewoon irritant doen danquote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver kwaak we zijn het eens vandaag. nja vanavond dan, vanmiddag niet
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.
IRC vind ik eigenlijk niets. Dan maar ergens anders heen.
Waar heen dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.
IRC vind ik eigenlijk niets. Dan maar ergens anders heen.
zie mijn PMquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry.. zal ik weer gewoon irritant doen dan![]()
En vanmiddag was ik hier nauwelijks
Weet ikquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb die discussie niet aangezwengeld.
gister discussie enzo weer geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.quote:
Goed planquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
desnoods openen we een eigen forum
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.
gezelli... maarre...zit je niet in de friendszone ook bij d'r? of niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.
Er is hier ook een slowchat topic hoor, wat vaker aangegeven is. R&P slowchat, dat idd nu erg slowchat is. Maar zitten leuke users. Je kan het een kliekje noemen, maar dat is het hier ook, dus wat maakt het uit.quote:
Dit hele topic bestaat uit zinloze discussies over niks, dat is nou het probleem juist.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar dit is mijn mening. Ik krijg een beetje genoeg van die zinloze discussies om niks.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ja dat is waar.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is hier ook een slowchat topic hoor, wat vaker aangegeven is. R&P slowchat, dat idd nu erg slowchat is. Maar zitten leuke users. Je kan het een kliekje noemen, maar dat is het hier ook, dus wat maakt het uit.
is dat zo? ze komen uit dat topic ook wel es hier toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar hier staan ze toch net iets meer open voor nieuwe mensen en daar niet
uhu... dat kan ik zeker wel, een eigen forum opzetten voor singles... De vraag is alleen of het gaat lopen als de helft hier zit, en de andere helft daar.. Een eigen forum heeft groeitijd nodig, en moderatie en dedicatie van de mensen die het opzetten... Dat eerste heb ik wel voor je, punt 2 en 3 zullen toch echt andere mensen moeten doen, ik heb geen zin om er nog een forum bij te moderaten.. Opzetten en hosting, geen probleem.. Maar voor de rest... Ligt die bal bij andere mensen...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Gelukkig weet kwaak daar het een en ander van
We waren met zijn tweetjes en hebben niet gezoend ofzo. Wel na afloop met zijn 2en ergens gezeten en haar een knuffel gegeven en zo blijven zitten. Dus weet niet in welk vakje dit past.quote:
FOK! bestaat voor 90% uit zulke topics dus wat is het probleem?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit zinloze discussies over niks, dat is nou het probleem juist.
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
emancipatie gaat eindelijk de goede kant op
Ben ik niet met je eens, ben daar ook gewoon binnengewandeld.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar hier staan ze toch net iets meer open voor nieuwe mensen en daar niet
dat krijg je er van bent even weg, gelijk de hele orde verstoordquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele gedoe over Singles niet gevolgd eigenlijk, hoezo dat dan opeens?
Dat dacht ik dus ook maar lees voorgaande post of jat me msn uit me profiel voor meer details.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli... maarre...zit je niet in de friendszone ook bij d'r? of niet?
discussie gisteren? vertel....
In R&Psc zitten een paar mensen die nieuwelingen totaal negeren. Ja dat klopt dat ze wel eens hier komen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat zo? ze komen uit dat topic ook wel es hier toch?
Ik blijf wel gewoon hier. Veel minder gedoe enzoquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... dat kan ik zeker wel, een eigen forum opzetten voor singles... De vraag is alleen of het gaat lopen als de helft hier zit, en de andere helft daar.. Een eigen forum heeft groeitijd nodig, en moderatie en dedicatie van de mensen die het opzetten... Dat eerste heb ik wel voor je, punt 2 en 3 zullen toch echt andere mensen moeten doen, ik heb geen zin om er nog een forum bij te moderaten.. Opzetten en hosting, geen probleem.. Maar voor de rest... Ligt die bal bij andere mensen...
Dat klinkt hoopvol.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Sifon het volgende:
[..]
We waren met zijn tweetjes en hebben niet gezoend ofzo. Wel na afloop met zijn 2en ergens gezeten en haar een knuffel gegeven en zo blijven zitten. Dus weet niet in welk vakje dit past.
Morgen heeft ze al weer plannen gemaakt voor ons 2 en ik mag niet weten wat
Zo erg als ik het zeg is het ook weer niet. Ik overdrijf een beetje.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ben daar ook gewoon binnengewandeld.
Daar kreeg ik sneller een reactie dan hier.Een gedeelte post regelmatig hier dus...
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zitten gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
In R&Psc zitten een paar mensen die nieuwelingen totaal negeren. Ja dat klopt dat ze wel eens hier komen.
Dat is waarquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zit gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.
Dan zal ik je daar nog wel zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg als ik het zeg is het ook weer niet. Ik overdrijf een beetje.
Ach hier posten vind ik meer dan genoeg eigenlijk. Dus zolang dit nog bestaat post ik hier. Als singles ophoudt ga ik misschien wel naar R&Psc toe.
Waarschijnlijk welquote:
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele gedoe over Singles niet gevolgd eigenlijk, hoezo dat dan opeens?
Dat heb ik ook. Op een of andere manier vind ik singles toch leukerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Murmeli het volgende:
op een of andre manier blijf ik nooit echt hangen in de R&P slowchat
ik ook niet, mis wat feeling met de mensen en onderwerpen in dat topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Murmeli het volgende:
op een of andre manier blijf ik nooit echt hangen in de R&P slowchat
Dat is niet vreemd natuurlijk aangezien deze singles niet bij de oud singles willen gaan posten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zitten gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.
oh, daar kan ik me prima in vinden eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.
Jaaa, we hebben de modjes niet perse nodig om orde in de chaos te checken.
Sifon stoer manquote:
Dat dacht ik ook al namelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel gewoon hier. Veel minder gedoe enzo![]()
[..]
Zo gaat het niks worden he, Snuitebroek.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Skaai, ga je me nou nog eens nemen of hoe zit dat?
orde tussen de single kippenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.
Jaaa, we hebben de modjes niet perse nodig om orde in de chaos te checken.
Ja inderdaad. Waar vind je zo'n vrouw?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sifon stoer manen dat gewoon vanuit haar
Geef mij er ook zo een
![]()
Nou ja, dat was dus waar het over ging.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh, daar kan ik me prima in vinden eigenlijk.
mij ook ja.... gezellig...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Sifon het volgende:
Ik heb weinig gemerkt dat het moeilijk is om in Singles mee te kunnen posten. Bevalt hier prima.
hier!!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar vind je zo'n vrouw?
Ik heb trouwens mijn energie hard nodig voor dingen die belangrijker zijn dan dit.quote:
Hier als in singles?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
moet ik iemand wel leuk vinden natuurlijk....
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
Heeft zij nog een zus(je)quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Sifon het volgende:
[..]
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.
Ik vind je wel leuk hoor Murm, maar ik mag nu niet meer.
too bad..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo gaat het niks worden he, Snuitebroek.
wat heb jij nu weer voor taalquote:
Kon je dat gisteren niet vragenquote:
ach als je zo aandringtquote:
Niet de overtuigd zijn van jezelf, dat is zooo onaantrekkelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
too bad..
dan moet ik weer even flink van stal trekken met mijn flirt technieken
Edit, het is een wave bestandjequote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb echt een SUPER mooi stuk opgenomen met mijn gitaar net!!!
Sta er serieus zelf nog van te kijken
Heb wat meegespeeld van een film
Het is nu een WMA bestandje van 3.36MB en duurt 1 minuut en 22 seconde![]()
Iemand een idee hoe ik dit op youtube krijg?
wat magje niet meer en van wie niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Sifon het volgende:
[..]
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.
Ik vind je wel leuk hoor Murm, maar ik mag nu niet meer.
nee jij vraagt waar vind i kzo'n vrouw? dus i kzeg hier.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier als in singles?
Of bedoel jij jezelf?
ok ok punt voor jou.quote:
weet jij nog wel wie ik ben?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet de overtuigd zijn van jezelf, dat is zooo onaantrekkelijk.
Zwarte X, 2 weekenden Ameland, weekend van 15-8 niks, Lowlands, Huntenpop. Ach, 6 weekenden achter elkaar iets leuks doen is niet helemaal erg.quote:
meet ?quote:
Die lekkere vent uit Utrecht die jaquote:
had niet gezienquote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heheheb je nog een kaartje over?
Zonde.. had wel weer zin eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee.
Hmm 15-8 is in mijn vrije weekend hmm
Ik vind het ge-wel-dig. Ga in een band zou ik zeggen. Nee sorrie de mijne zit al vol.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik aub jullie eerlijke mening over wat ik gespeeld heb?
Het is een stukje uit de film Hell Ride van Quentin Tarantino
Bekijk deze YouTube-video
Ahoyyyy!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde.. had wel weer zin eigenlijkwaar is het?
Klinkt tof, jammer van de msn geluidjes op de achtergrondquote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik aub jullie eerlijke mening over wat ik gespeeld heb?
Het is een stukje uit de film Hell Ride van Quentin Tarantino
Bekijk deze YouTube-video
Ja iddquote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Klinkt tof, jammer van de msn geluidjes op de achtergrond
Wat is dat voor tentje?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef HeatWave het volgende:
15-8, mwah, denk het wel dan, Stairway is tof.
Boe. En ook vooral hoe.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In je eentjequote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, dan kan ik weer vooraan staan
en waar zit het in utrechtquote:
Is wel een goede avond om chickies te scoren hequote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek, ik neem wel een idioot mee!
De Stairway 'een tentje' noemenquote:
slaap lekkerquote:
Geeft niet, ik ben meestal toch de laatste die weggaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom om 21uur wel ff langs,na het werk dus, als de pussy's al niet weer allemaal weg zijn
party animal dat je d'r bentquote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben meestal toch de laatste die weggaat.
Ik moest het woord salsales drie keer lezen voor ik het snaptequote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ik heb net m'n eerste salsales erop zittenKan het iedere single aanraden! Het is gewoon enorm leuk, en je leert er enorm veel mensen kennen in een keer. En je leert in no time echt coole moves. Was nogal zenuwachtig in het begin (je bent toch alleen en er waren best veel stellen), had ff zo iets van "err, wegwezen", maar dat was zo afgelopen. Was gaaf
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ik heb net m'n eerste salsales erop zittenKan het iedere single aanraden! Het is gewoon enorm leuk, en je leert er enorm veel mensen kennen in een keer. En je leert in no time echt coole moves. Was nogal zenuwachtig in het begin (je bent toch alleen en er waren best veel stellen), had ff zo iets van "err, wegwezen", maar dat was zo afgelopen. Was gaaf
idd beslissing zal de 15e vallenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Sinceria het volgende:
De vijftiende is nog een eind weg, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest het woord salsales drie keer lezen voor ik het snapte. Ik dacht eerst aan sales, zo koopziek ben ik wel weer.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef ObviousClone het volgende:
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansen
Ja, snap 't ook wel. Moet 't maar als salsa-les gaan schrijvenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:. Dat overkwam mij de vorige keer dat Catbert het noemde ook
.
haha okquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ja, was echt leuk. Nog ff met een meid staan praten. Absoluut niet mijn type (kort haar), maar volgens mij vond ze me wel leukquote:
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansen
Tssskquote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.
Meen je dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.
Minder fokkenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Howl het volgende:
Ik zou best nog eens salsa willen leren. Maar ik doe al zo veel. Werken, Fok!ken, hardlopen, nieuwe mensen leren kennen, duiken, shoppen, reizen.
In stilte. Overduidelijk in stilte.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tsssk![]()
Chicks diggen het juist als je gewoon die moves zet, jwz !!
Doe m'n bestquote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef Norther het volgende:
Het is hier nu wel een stuk rustiger.Normaliter waren we al 5 topics verder.
Dat dus. Tenzij ze er echt heel goed in zijn, maar dat komt niet zo heel vaak voor.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, in a way. Als het echt te "kijk mij Usher na willen doen" wordt vind ik het eerder om te lachen dan aantrekkelijk.quote:
haha, ben ook niet echt een danserquote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een enorme breakdance sessie uit te barsten, maar ik vind mensen die gewoon niet dansen gewoon saai. Vooral als ze aan de bar met z'n "kijk mij eens cool" blik zitten maar eigenlijk te scheiterig zijn op de dansvloer te gaan staanquote:Op maandag 13 juli 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:
Mwah, in a way. Als het echt te "kijk mij Usher na willen doen" wordt vind ik het eerder om te lachen dan aantrekkelijk.
ha ha gun een kerel ook ze verzetjequote:Op maandag 13 juli 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, in a way. Als het echt te "kijk mij Usher na willen doen" wordt vind ik het eerder om te lachen dan aantrekkelijk.
Als ie maar lol heeft.
Doei.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef Skaai het volgende:
Ik ga slapen, trouwens. Dag.
Of ze hebben genoeg zelfkennis om te weten dat ze beter niet de dansvloer op kunnen gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een enorme breakdance sessie uit te barsten, maar ik vind mensen die gewoon niet dansen gewoon saai. Vooral als ze aan de bar met z'n "kijk mij eens cool" blik zitten maar eigenlijk te scheiterig zijn op de dansvloer te gaan staan
Het is denk ik ook meer het type man dat zo danst eigenlijk. Denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hoeft niet in een enorme breakdance sessie uit te barsten, maar ik vind mensen die gewoon niet dansen gewoon saai. Vooral als ze aan de bar met z'n "kijk mij eens cool" blik zitten maar eigenlijk te scheiterig zijn op de dansvloer te gaan staan
doe es lief jijquote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom om 21uur wel ff langs,na het werk dus, als de pussy's al niet weer allemaal weg zijn
15 Augustus ben ik lekker elders aan het nerden, dus ik laat verstek gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Wie komen er de 15e allemaal?
Ik heb dan ook niks te doen zo te zien
Snap wel welk type je bedoelt. Maar je kunt ook 'gewoon' dansen op leuke muziek. En mensen die goed salsa kunnen dansen zien er gewoon enorm sexy uit. Wil ik ook kunnenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Kluts het volgende:
Het is denk ik ook meer het type man dat zo danst eigenlijk. Denk ik.
Ik kom wel even binnenwippen als ik tijd heb. Woon toch in Utregquote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef ThE_ED het volgende:
15 Augustus ben ik lekker elders aan het nerden, dus ik laat verstek gaan
als je maar niet 1 wordt die ook in de kroeg denkt omdat hij kan dansen dat heel de vloer van hem isquote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap wel welk type je bedoelt. Maar je kunt ook 'gewoon' dansen op leuke muziek. En mensen die goed salsa kunnen dansen zien er gewoon enorm sexy uit. Wil ik ook kunnen
Shufflen vind ik echt iets voor van die gasten met een uit de hand gelopen matje en zo'n klein tasje om hun nek.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dan maar jezelf voor lul zettenlekker boeiend wat andere van je vinden
Als je zelf maar plezier hebt...
Ok, je hoeft niet van die foute 80's moves uit de film Grease te doen, maar gewoon een beetje dansen is ook niet heel lastig...
Ik shuffle altijd een beetjeecht te easy, en wordt altijd gewaardeerd door dames
Tja, aan salsa dansen heb je alleen bijna niks tijdens het uitgaan of festivals...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap wel welk type je bedoelt. Maar je kunt ook 'gewoon' dansen op leuke muziek. En mensen die goed salsa kunnen dansen zien er gewoon enorm sexy uit. Wil ik ook kunnen
Ik dans ook altijd als er muziek gedraaid wordt, daar niet van, maar dat soort kerels zijn vaak van die gladjakkers.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik moet officieel werken, maar ik ga mijn dienst ruilen denk ik, dus misschien kom ik. Ligt er ook een beetje aan wie er nog meer komen...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Wie komen er de 15e allemaal?
Ik heb dan ook niks te doen zo te zien
Hoe dans jij dan ?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shufflen vind ik echt iets voor van die gasten met een uit de hand gelopen matje en zo'n klein tasje om hun nek.
Nee, dat was de polonaise. Lijkt me ook meer jouw dans.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, aan salsa dansen heb je alleen bijna niks tijdens het uitgaan of festivals...
Leuk voor bruiloftenmaar voor de rest ?
ik wil graag komenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet officieel werken, maar ik ga mijn dienst ruilen denk ik, dus misschien kom ik. Ligt er ook een beetje aan wie er nog meer komen...
ga jij lekker dansen, kijk wel toe met een biertje en peukquote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dans ook altijd als er muziek gedraaid wordt, daar niet van, maar dat soort kerels zijn vaak van die gladjakkers.
Of mannen die lukraak tegen je aan gaan rijden, ook irritant.
Ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet officieel werken, maar ik ga mijn dienst ruilen denk ik, dus misschien kom ik. Ligt er ook een beetje aan wie er nog meer komen...
Oh, gut, maakte mijn peuk geen ruimte voor je? Toch nog iets jammers aan dat rookverbodquote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je maar niet 1 wordt die ook in de kroeg denkt omdat hij kan dansen dat heel de vloer van hem is
zo irritant die mensen die dan uitgebreid gaan dansen met elkaar en dat je dan maar gedwongen wordt om ruimte te maken
Nou, ik niet. Kan ik je vertellen. Ik ga gewoon mijn gang, heb lol en stuiter in het rond.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe dans jij dan ?
Zoals al die vrouwen zeker, beetje buiten het ritme schudden met het kontje, door het haar glijdend met 1 handje, terwijl de andere de Jillz vast houdt, om zich heen kijkend of ze genoeg aandacht krijgt?
Zo dansen de meeste dames dus
ha - ha - haquote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was de polonaise. Lijkt me ook meer jouw dans.
Haha, nee hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik wil graag komen
Hoop niet dat dat er voor zorgt dat je je dienst blijft houden![]()
!?
Kijk, dat scheeltquote:
Die kunnen een douw krijgen. Ik vind dat ook bloedirritant. Ga dan op een rustiger plek staan als je ruimte nodig hebt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
als je maar niet 1 wordt die ook in de kroeg denkt omdat hij kan dansen dat heel de vloer van hem is
zo irritant die mensen die dan uitgebreid gaan dansen met elkaar en dat je dan maar gedwongen wordt om ruimte te maken
Wellicht moet je naar betere plaatsen toe gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 22:50 schreef KudFokker het volgende:
Zoals al die vrouwen zeker, beetje buiten het ritme schudden met het kontje, door het haar glijdend met 1 handje, terwijl de andere de Jillz vast houdt, om zich heen kijkend of ze genoeg aandacht krijgt?
Zo dansen de meeste dames dus
Waar ik uitga draaien ze regelmatig salsa/merengue nummers anders.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
Tja, aan salsa dansen heb je alleen bijna niks tijdens het uitgaan of festivals...
Oeh, wij zijn er allebei niet! Zou dat een teken zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bij voorbaat al een mislukte meet dus.
Sja, die meiden doen een hoop voor zo'n euroknaller tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wellicht moet je naar betere plaatsen toe gaan.
Klinkt alsof je in Utrecht naar KostenKoper bent geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 22:49 schreef Kluts het volgende:
Ik dans ook altijd als er muziek gedraaid wordt, daar niet van, maar dat soort kerels zijn vaak van die gladjakkers.
Of mannen die lukraak tegen je aan gaan rijden, ook irritant.
Het is net als met gratis advies, je krijgt waar je voor betaalt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, die meiden doen een hoop voor zo'n euroknaller tegenwoordig.
Daar was ik zaterdag nog. Kansloze tent.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in Utrecht naar KostenKoper bent geweest(Kansloze open-tot-de-volgende-ochtend kroeg).
Nou nee hoor, dat gebeurt in bijna elke kroeg wel. Daarom ga ik ook zelden gewoon stappen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in Utrecht naar KostenKoper bent geweest(Kansloze open-tot-de-volgende-ochtend kroeg).
Een knal op je murf voor een euro?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is net als met gratis advies, je krijgt waar je voor betaalt.
ooh af en toe is dat best leukquote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Vrouwen kunnen er ook wat van anders !!!!
Tegen je aan rijden, armen om je heen slaan en wat dan ook![]()
Daar word ik ook echt niet goed van...
Is op zich leuk als je met een groepje bent, al die kansloze schuurders uitlachen als ze 't keer op keer niet luktquote:
Jochie toch!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Ssssht! Je verklapt het!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, wij zijn er allebei niet! Zou dat een teken zijn?
Klinkt als een fijne plek om mijn ego op te krikkenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is op zich leuk als je met een groepje bent, al die kansloze schuurders uitlachen als ze 't keer op keer niet lukt
Heb de mijne 2 weken terug bij T-mobile besteld, nog niks van gehoordquote:Op maandag 13 juli 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Damn ben even op marktplaats aan het kijken voor een IPhone, maar NIET normaal hoeveel van die imitatie dingen er te koop staan!
Ik vind het soms vet irritant als je door een tent loopt en je naar de wc wil of bijvoorbeeld met 6 flesjes bier in je hand loopt op weg naar je matenquote:
Wees blij dat je zoveel vrouwelijke aandacht krijgt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Als je graag een neger van 1m50 tegen je been hebt schuren is dat de plek jaquote:Op maandag 13 juli 2009 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een fijne plek om mijn ego op te krikken
Komt ook omdat je je zekerder gaat voelen door het sporten hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 23:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Wees blij dat je zoveel vrouwelijke aandacht krijgt.
Nu dat ik te veel aan sport doe, gaat het de goede kant op.
Maar er waren jaren dat vrouwen mij helemaal niet zagen staan.
Dat noemen ze 'gratis drank'.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je graag een neger van 1m50 tegen je been hebt schuren is dat de plek ja
klopt maar wat is Jillz KF ?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het soms vet irritant als je door een tent loopt en je naar de wc wil of bijvoorbeeld met 6 flesjes bier in je hand loopt op weg naar je maten
Een of ander hip cidermeukdrankje.quote:
Ken je die gay reclame nietquote:
Ja, maar daar moet wat tegenover staan volgens hun.quote:
Soort cider schijnt, drankje voor vrouwen die geen bier of wijn lustenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Een of ander nieuw drankje, het schijnt heel lekker te zijn.
Duhquote:
ahquote:
Welnee, niet alle kerels denken zo. Ik heb in ieder geval niks hoeven doen wat ik niet wilde doen (en ik ben enorm preuts).quote:Op maandag 13 juli 2009 23:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet wat tegenover staan volgens hun.
O, dat klinkt als iets voor mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Soort cider schijnt, drankje voor vrouwen die geen bier of wijn lusten
Nee ik ben niet zo'n vaste gay zender kijkerquote:
Nee, normale kerels niet, maar bij die glijnegers wel. Moet je in KK echt mee oppassen. Keer pakte zo'n kerel een vriendin van ons hard bij d'r arm alleen omdat ze arrogant tegen 'em deed.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Welnee, niet alle kerels denken zo. Ik heb in ieder geval niks hoeven doen wat ik niet wilde doen (en ik ben enorm preuts).
Ik neem niet eens drankjes van vreemden aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welnee, niet alle kerels denken zo. Ik heb in ieder geval niks hoeven doen wat ik niet wilde doen (en ik ben enorm preuts).
Als je geen alcohol lust, drink het dan ook gewoon nietquote:Op maandag 13 juli 2009 23:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Soort cider schijnt, drankje voor vrouwen die geen bier of wijn lusten
Ja, dat is eigenlijk wel zo verstandig.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem niet eens drankjes van vreemden aan.
Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Kluts het volgende:
Ik neem niet eens drankjes van vreemden aan.
http://www.telecomvergelijker.nl/quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
Hmm een 3 maanden oude IPhone 3g, simlock vrij voor 215 euro
Daar moet wat mee aan de hand zijn
Iemand tips waar ik het best kan kijken voor een simlock vrije IPhone?
Ik hou mijn drankje altijd vast. Je hoort zulke vage verhalen over shit die erin getiefd wordt, dat gebeurd mij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.
Meteen aan de bar adten. Zie er dan maar eens GHB in te krijgenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Kluts het volgende:
Ik hou mijn drankje altijd vast. Je hoort zulke vage verhalen over shit die erin getiefd wordt, dat gebeurd mij niet.
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.
Ja, als de kurk er eenmaal uit is. Heb ook overactieve nierenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover..
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover..
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
* rekent *quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.
De meiden zitten achter een deurtje lieverd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zetten?
heb de toilet dame, ook nog wat aan je bezoekquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink niet zo vaak, maar vriendinnen vinden het soms leuk om mij dronken te voeren. Alleen ik word aanhankelijk en de vriendin in kwestie begint dan met dubbele tong de hele straat wakker te schreeuwen dat ze 'toch eg nog langnie dronkuh iz!'quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.
Je moet toch wat, als je echt afspreekt kunt je dat gewoon zienquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
De chatcontact die ik gister online opgedaan heb (dat klinkt verschrikkelijk), vond het op msn toch nodig om te vragen wat mijn cupmaat is. Jeetje mina. Daar ben je dan een jaar of 27 voor geworden.
9 van de 10 keer lopen die dingen schuin af en dan ligt je drinken in de plee. Met een vriendin naar de wc gaan, om en om en dan elkaars drinken vasthouden, helpt op zich ook. Maar dat is best sneu eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zetten?
Als je dronken bent komt je ware aard naar boven. Wees blij dat je dus eigenlijk gewoon een leuk persoon bentquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef CherryLips het volgende:
En ik zwalk een beetje, ben melig en aanhankelijk en vind iedereen lief.
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je echt afspreekt kunt je dat gewoon zien
Is dat zo? Heb ik even mazzelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dronken bent komt je ware aard naar boven. Wees blij dat je dus eigenlijk gewoon een leuk persoon bent
komt een beetje puberaal overquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.
Als je dat gewoon kan zien als je afspreekt, zou ik overwegen om net te doen of je niet op bent komen dagenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
Ik snap je niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat gewoon kan zien als je afspreekt, zou ik overwegen om net te doen of je niet op bent komen dagen.
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja tuurlijkKan me voorstellen dat een gesprek op seks uitdraait ofzo en je mekaar uit gaat vragen, maar zo out of the blue is het een beetje vreemd.
Da's helemaal een kutvraag. Wat heb je geantwoord? "Nee, m'n linkerbeen is 20cm korter dan m'n rechter"?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.
Welkom op internetquote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je niet.![]()
@ Thrust, het is ongelooflijk puberaal ja. Ik dacht dat ik die leeftijdsgroep voorbij was.
Het is geen Fokker.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef Catbert het volgende:
Maar hij had kennelijk je Fok fotoboek niet gezien?
komt een beetje als een griezel over, zou toch een beetje oplettenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je niet.![]()
@ Thrust, het is ongelooflijk puberaal ja. Ik dacht dat ik die leeftijdsgroep voorbij was.
Maar goed ook, dan was het wel een erg domme vraag geweest.quote:
Op internet snapt niemand mij?quote:
Och, das niet de grootste griezel hoor die ik ooit tegenkwamquote:Op maandag 13 juli 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
komt een beetje als een griezel over, zou toch een beetje opletten
Waar heb je die chatcontact dan opgedaan ? sex chatbox .. dat zou wel een hoop verklarenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
De chatcontact die ik gister online opgedaan heb (dat klinkt verschrikkelijk), vond het op msn toch nodig om te vragen wat mijn cupmaat is. Jeetje mina. Daar ben je dan een jaar of 27 voor geworden.
en die is hoe oud ?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.
Nee, wel vrijgezelligbox.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar heb je die chatcontact dan opgedaan ? sex chatbox .. dat zou wel een hoop verklaren
ik word nog bezorgd, zo laat op de avondquote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, das niet de grootste griezel hoor die ik ooit tegenkwamAls hij niet aardig is, is hij zo geblockt.
M'n broertjes zijn 18...Kinderen...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
27 geloof ik. Een 18 jarige komt niet in mijn msn meer hoor.
zegt hijquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar ging mijn kans.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij's eigenlijk 14 en heeft nog nooit tieten gezien in 't echtquote:
Je zou het zeggen he.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij's eigenlijk 14 en heeft nog nooit tieten gezien in 't echt
Klinkt als draadbreukquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef Howl het volgende:
Shit, de plug van mijn hoofdtelefoon doet raar. Er komt vreemd geluid uit. En dan moet ik er even frunniken, en dan is hij weer even goed. Tijd voor een nieuwe hoofdtelefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |