De Stairway 'een tentje' noemenquote:
slaap lekkerquote:
Geeft niet, ik ben meestal toch de laatste die weggaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom om 21uur wel ff langs,na het werk dus, als de pussy's al niet weer allemaal weg zijn
party animal dat je d'r bentquote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben meestal toch de laatste die weggaat.
Ik moest het woord salsales drie keer lezen voor ik het snaptequote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ik heb net m'n eerste salsales erop zittenKan het iedere single aanraden! Het is gewoon enorm leuk, en je leert er enorm veel mensen kennen in een keer. En je leert in no time echt coole moves. Was nogal zenuwachtig in het begin (je bent toch alleen en er waren best veel stellen), had ff zo iets van "err, wegwezen", maar dat was zo afgelopen. Was gaaf
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ik heb net m'n eerste salsales erop zittenKan het iedere single aanraden! Het is gewoon enorm leuk, en je leert er enorm veel mensen kennen in een keer. En je leert in no time echt coole moves. Was nogal zenuwachtig in het begin (je bent toch alleen en er waren best veel stellen), had ff zo iets van "err, wegwezen", maar dat was zo afgelopen. Was gaaf
idd beslissing zal de 15e vallenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Sinceria het volgende:
De vijftiende is nog een eind weg, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest het woord salsales drie keer lezen voor ik het snapte. Ik dacht eerst aan sales, zo koopziek ben ik wel weer.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef ObviousClone het volgende:
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansen
Ja, snap 't ook wel. Moet 't maar als salsa-les gaan schrijvenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:. Dat overkwam mij de vorige keer dat Catbert het noemde ook
.
haha okquote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Catbert het volgende:
Wheee!
Ja, was echt leuk. Nog ff met een meid staan praten. Absoluut niet mijn type (kort haar), maar volgens mij vond ze me wel leukquote:
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik zeg het al jaren. Ik schaam me voor mijn geslacht ook als mannen niet kunnen dansen
Tssskquote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.
Meen je dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef Kluts het volgende:
Mannen moeten niet dansen, die horen met een biertje aan de kant te staan, ritmisch met hun hoofd knikkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |