Da's helemaal een kutvraag. Wat heb je geantwoord? "Nee, m'n linkerbeen is 20cm korter dan m'n rechter"?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.
Welkom op internetquote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je niet.![]()
@ Thrust, het is ongelooflijk puberaal ja. Ik dacht dat ik die leeftijdsgroep voorbij was.
Het is geen Fokker.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef Catbert het volgende:
Maar hij had kennelijk je Fok fotoboek niet gezien?
komt een beetje als een griezel over, zou toch een beetje oplettenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je niet.![]()
@ Thrust, het is ongelooflijk puberaal ja. Ik dacht dat ik die leeftijdsgroep voorbij was.
Maar goed ook, dan was het wel een erg domme vraag geweest.quote:
Op internet snapt niemand mij?quote:
Och, das niet de grootste griezel hoor die ik ooit tegenkwamquote:Op maandag 13 juli 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
komt een beetje als een griezel over, zou toch een beetje opletten
Waar heb je die chatcontact dan opgedaan ? sex chatbox .. dat zou wel een hoop verklarenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
De chatcontact die ik gister online opgedaan heb (dat klinkt verschrikkelijk), vond het op msn toch nodig om te vragen wat mijn cupmaat is. Jeetje mina. Daar ben je dan een jaar of 27 voor geworden.
en die is hoe oud ?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.
Nee, wel vrijgezelligbox.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar heb je die chatcontact dan opgedaan ? sex chatbox .. dat zou wel een hoop verklaren
ik word nog bezorgd, zo laat op de avondquote:Op maandag 13 juli 2009 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, das niet de grootste griezel hoor die ik ooit tegenkwamAls hij niet aardig is, is hij zo geblockt.
M'n broertjes zijn 18...Kinderen...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
27 geloof ik. Een 18 jarige komt niet in mijn msn meer hoor.
zegt hijquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar ging mijn kans.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij's eigenlijk 14 en heeft nog nooit tieten gezien in 't echtquote:
Je zou het zeggen he.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij's eigenlijk 14 en heeft nog nooit tieten gezien in 't echt
Klinkt als draadbreukquote:Op maandag 13 juli 2009 23:25 schreef Howl het volgende:
Shit, de plug van mijn hoofdtelefoon doet raar. Er komt vreemd geluid uit. En dan moet ik er even frunniken, en dan is hij weer even goed. Tijd voor een nieuwe hoofdtelefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |