Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:06 schreef Kluts het volgende:
Ik neem niet eens drankjes van vreemden aan.
http://www.telecomvergelijker.nl/quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
Hmm een 3 maanden oude IPhone 3g, simlock vrij voor 215 euro
Daar moet wat mee aan de hand zijn
Iemand tips waar ik het best kan kijken voor een simlock vrije IPhone?
Ik hou mijn drankje altijd vast. Je hoort zulke vage verhalen over shit die erin getiefd wordt, dat gebeurd mij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.
Meteen aan de bar adten. Zie er dan maar eens GHB in te krijgenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Kluts het volgende:
Ik hou mijn drankje altijd vast. Je hoort zulke vage verhalen over shit die erin getiefd wordt, dat gebeurd mij niet.
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk sowieso niet. En ook je drankje niet ergens neerzetten in zo'n tent. En altijd zorgen dat je met een groep bent en een beetje oplet op elkaar. Zitten enorme mafkezen tussen.
Ja, als de kurk er eenmaal uit is. Heb ook overactieve nierenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover..
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het nadeel is dat ik van drank moet piesen en omdat ik m'n drankje niet ergens neer wil zetten, het maar gewoon achterover giet. Vervolgens kom ik terug van de wc, neem nieuw drankje, moet vrij snel weer piesen, en klok ik weer drankje achterover..
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
* rekent *quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.
De meiden zitten achter een deurtje lieverd.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zetten?
heb de toilet dame, ook nog wat aan je bezoekquote:Op maandag 13 juli 2009 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink niet zo vaak, maar vriendinnen vinden het soms leuk om mij dronken te voeren. Alleen ik word aanhankelijk en de vriendin in kwestie begint dan met dubbele tong de hele straat wakker te schreeuwen dat ze 'toch eg nog langnie dronkuh iz!'quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar trust me, na jarenlange training lig ik niet meer na 6 amaretto's onder tafel.
Je moet toch wat, als je echt afspreekt kunt je dat gewoon zienquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
De chatcontact die ik gister online opgedaan heb (dat klinkt verschrikkelijk), vond het op msn toch nodig om te vragen wat mijn cupmaat is. Jeetje mina. Daar ben je dan een jaar of 27 voor geworden.
9 van de 10 keer lopen die dingen schuin af en dan ligt je drinken in de plee. Met een vriendin naar de wc gaan, om en om en dan elkaars drinken vasthouden, helpt op zich ook. Maar dat is best sneu eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je kan het toch tijdens het plassen op de spoelbak / waterreservoir van de wc zetten?
Als je dronken bent komt je ware aard naar boven. Wees blij dat je dus eigenlijk gewoon een leuk persoon bentquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef CherryLips het volgende:
En ik zwalk een beetje, ben melig en aanhankelijk en vind iedereen lief.
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je echt afspreekt kunt je dat gewoon zien
Is dat zo? Heb ik even mazzelquote:Op maandag 13 juli 2009 23:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dronken bent komt je ware aard naar boven. Wees blij dat je dus eigenlijk gewoon een leuk persoon bent
komt een beetje puberaal overquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.
Als je dat gewoon kan zien als je afspreekt, zou ik overwegen om net te doen of je niet op bent komen dagenquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is toch een belachelijke vraag? Ik vraag toch ook niet hoelang zijn geslachtsdeel is.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
Ik snap je niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat gewoon kan zien als je afspreekt, zou ik overwegen om net te doen of je niet op bent komen dagen.
Hij vroeg wel of mijn lichaam beetje in proportie is enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja tuurlijkKan me voorstellen dat een gesprek op seks uitdraait ofzo en je mekaar uit gaat vragen, maar zo out of the blue is het een beetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |