WTF?? wie nu weer? in PM?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Skaai het volgende:
Ik word gewaarschuwd voor je Snuitetoetje, ben jij echt zo'n womanizer?
hihi jij denkt: he een allergie collegaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef kwaakvaak het volgende:
allergisch voor appels... snif....Ik heb het met je te doen snuitje... echt waar!
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
ja dat issie skaai... maar hij's wel lief. als je gewoon zegt dat ie moet optiefen doet ie dat wel
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeftquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
vindt vrouwen die gleijk hemd van lijf vragen ook wel irritant
heheh,. ja dat ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi jij denkt: he een allergie collega
Bronnen, bronnenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
Nee via chat ofzo natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF?? wie nu weer? in PM?doe het dan openlijk... MIETJES!! Allemaal!!!
self centered.....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zittenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bronnen, bronnen.
Maar een beetje womanizer is niet altijd verkeerd
Je zou maar allergies voor Eenden zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,. ja dat ookMaar appels... hoe kan iemand nu allergisch zijn voor appels??
Eieren, of groene boontjes.. ja... maar appels...
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
self centered.....
* Murmeli kent meer mensen die allergisch zijn voor appel dan voor boontjes
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef Kluts het volgende:
Wanneer ben je een womanizer? Als je het bij iedereen probeert of daadwerkelijk slaagt?
Ik kan de romantiek nog niet ontdekkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval wel dat ie moeite voor je doet en een beetje romantiek in zijn donder heeft zitten
wie weet "{quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie zijn hemd nog aanheeft.
nee grapje nou goed?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
serieus?? ik ken niet zo heel veel mensen met een appelallergie eigenlijk. Wel redelijk veel met een noten allergie.
Zoals ik dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas als je daadwerkelijk slaagt natuurlijk, anders faal je gewoon jammerlijk
Hooikoorts daar heb ik last van gehad nu nauwelijks meerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee grapje nou goed?
duh ja serieus ja.... keiveul mensen zijn allergisch voor fruit....
hehe tijn, ja allergisch voor eenden zou wat zijn, dan had ik in het begin van het jaar meer geniest dan nu en het is andersom. lang leve de hooikoorts
Tijn we proberen het SC te minderen ,is dat je nog niet opgevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hooikoorts daar heb ik last van gehad nu nauwelijks meer![]()
Net zoals mijn allergie voor katten.
hooikoorts valt bij van dit jaar ook wel mee, nieuwe manier van pillen in nemen werkt goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
goed zo!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nieuwe manier? enlighten me... kan ik miss over een paar weken wel es nodig hebben....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hooikoorts valt bij van dit jaar ook wel mee, nieuwe manier van pillen in nemen werkt goed.
Katten daarintegen... Zet een kat bij mij in de kamer, en binnen 10 minuten begint het feest al
Op je voorhoofd.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Modus het volgende:
Appelflamoes?
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijn we proberen het SC te minderen ,is dat je nog niet opgevallen
ik vraag het me ook af. wtf dat gaat snel zeg....teringjantjequote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om een poes te nemenquote:
Waarom slowchatten ze dan niet in het R&Psc topic?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af. wtf dat gaat snel zeg....teringjantje
2 x per dag een halfje.. Plus mijn dieet afgestemd op het seizoen, dus helemaal geen dingen meer eten waar ik allergisch voor ben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe manier? enlighten me... kan ik miss over een paar weken wel es nodig hebben....
ah ok. halfjesquote:Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
2 x per dag een halfje.. Plus mijn dieet afgestemd op het seizoen, dus helemaal geen dingen meer eten waar ik allergisch voor ben.
Halfje wit en halfje bruin.quote:
heheh... nee niet dat soort halfjes... gewoon zyrtec!quote:
Natuurlijk niet want de rest gaat er ook vrolijk mee door. Net als de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de keer......quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
MM bracht het wel naar voren, was iets van vervuiling van topic's ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom slowchatten ze dan niet in het R&Psc topic?
Ja lekkerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bruinbrood ftw!! met chorizo of schimmelkaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
wit brood is geen brood, das een meelbal om mee te vissen ofzo..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wit brood is geen brood, das een meelbal om mee te vissen ofzo..
Oh noes not this again.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want de rest gaat er ook vrolijk mee door. Net als de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de keer......
Waarom ben jij blij?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Sifon het volgende:
Jahoeeee!!!!
Sifon is weer blij.
Alles lekker hier?
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
MM bracht het wel naar voren, was iets van vervuiling van topic's ofzo
Hee Murmquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh noes not this again.![]()
Leef en laat leven.
sorry.. zal ik weer gewoon irritant doen danquote:Op maandag 13 juli 2009 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver kwaak we zijn het eens vandaag. nja vanavond dan, vanmiddag niet
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.
IRC vind ik eigenlijk niets. Dan maar ergens anders heen.
Waar heen dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en?? MM is van misdaad, dat de mods het hier maar regelen dan.
IRC vind ik eigenlijk niets. Dan maar ergens anders heen.
zie mijn PMquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry.. zal ik weer gewoon irritant doen dan![]()
En vanmiddag was ik hier nauwelijks
Weet ikquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb die discussie niet aangezwengeld.
gister discussie enzo weer geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen? Wat is er gebeurd dat jullie een IRC hebben.
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.quote:
Goed planquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
desnoods openen we een eigen forum
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.
gezelli... maarre...zit je niet in de friendszone ook bij d'r? of niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Omdat het meisje wat ik leuk vind uit het niets mij uit eten vroeg en het was reuzetof.
Er is hier ook een slowchat topic hoor, wat vaker aangegeven is. R&P slowchat, dat idd nu erg slowchat is. Maar zitten leuke users. Je kan het een kliekje noemen, maar dat is het hier ook, dus wat maakt het uit.quote:
Dit hele topic bestaat uit zinloze discussies over niks, dat is nou het probleem juist.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar dit is mijn mening. Ik krijg een beetje genoeg van die zinloze discussies om niks.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Sifon het volgende:
[..]
Ja dat is waar.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is hier ook een slowchat topic hoor, wat vaker aangegeven is. R&P slowchat, dat idd nu erg slowchat is. Maar zitten leuke users. Je kan het een kliekje noemen, maar dat is het hier ook, dus wat maakt het uit.
is dat zo? ze komen uit dat topic ook wel es hier toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar hier staan ze toch net iets meer open voor nieuwe mensen en daar niet
uhu... dat kan ik zeker wel, een eigen forum opzetten voor singles... De vraag is alleen of het gaat lopen als de helft hier zit, en de andere helft daar.. Een eigen forum heeft groeitijd nodig, en moderatie en dedicatie van de mensen die het opzetten... Dat eerste heb ik wel voor je, punt 2 en 3 zullen toch echt andere mensen moeten doen, ik heb geen zin om er nog een forum bij te moderaten.. Opzetten en hosting, geen probleem.. Maar voor de rest... Ligt die bal bij andere mensen...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Gelukkig weet kwaak daar het een en ander van
We waren met zijn tweetjes en hebben niet gezoend ofzo. Wel na afloop met zijn 2en ergens gezeten en haar een knuffel gegeven en zo blijven zitten. Dus weet niet in welk vakje dit past.quote:
FOK! bestaat voor 90% uit zulke topics dus wat is het probleem?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit hele topic bestaat uit zinloze discussies over niks, dat is nou het probleem juist.
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
emancipatie gaat eindelijk de goede kant op
Ben ik niet met je eens, ben daar ook gewoon binnengewandeld.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar hier staan ze toch net iets meer open voor nieuwe mensen en daar niet
dat krijg je er van bent even weg, gelijk de hele orde verstoordquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele gedoe over Singles niet gevolgd eigenlijk, hoezo dat dan opeens?
Dat dacht ik dus ook maar lees voorgaande post of jat me msn uit me profiel voor meer details.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli... maarre...zit je niet in de friendszone ook bij d'r? of niet?
discussie gisteren? vertel....
In R&Psc zitten een paar mensen die nieuwelingen totaal negeren. Ja dat klopt dat ze wel eens hier komen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat zo? ze komen uit dat topic ook wel es hier toch?
Ik blijf wel gewoon hier. Veel minder gedoe enzoquote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... dat kan ik zeker wel, een eigen forum opzetten voor singles... De vraag is alleen of het gaat lopen als de helft hier zit, en de andere helft daar.. Een eigen forum heeft groeitijd nodig, en moderatie en dedicatie van de mensen die het opzetten... Dat eerste heb ik wel voor je, punt 2 en 3 zullen toch echt andere mensen moeten doen, ik heb geen zin om er nog een forum bij te moderaten.. Opzetten en hosting, geen probleem.. Maar voor de rest... Ligt die bal bij andere mensen...
Dat klinkt hoopvol.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Sifon het volgende:
[..]
We waren met zijn tweetjes en hebben niet gezoend ofzo. Wel na afloop met zijn 2en ergens gezeten en haar een knuffel gegeven en zo blijven zitten. Dus weet niet in welk vakje dit past.
Morgen heeft ze al weer plannen gemaakt voor ons 2 en ik mag niet weten wat
Zo erg als ik het zeg is het ook weer niet. Ik overdrijf een beetje.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ben daar ook gewoon binnengewandeld.
Daar kreeg ik sneller een reactie dan hier.Een gedeelte post regelmatig hier dus...
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zitten gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
In R&Psc zitten een paar mensen die nieuwelingen totaal negeren. Ja dat klopt dat ze wel eens hier komen.
Dat is waarquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zit gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.
Dan zal ik je daar nog wel zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg als ik het zeg is het ook weer niet. Ik overdrijf een beetje.
Ach hier posten vind ik meer dan genoeg eigenlijk. Dus zolang dit nog bestaat post ik hier. Als singles ophoudt ga ik misschien wel naar R&Psc toe.
Waarschijnlijk welquote:
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele gedoe over Singles niet gevolgd eigenlijk, hoezo dat dan opeens?
Dat heb ik ook. Op een of andere manier vind ik singles toch leukerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Murmeli het volgende:
op een of andre manier blijf ik nooit echt hangen in de R&P slowchat
ik ook niet, mis wat feeling met de mensen en onderwerpen in dat topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Murmeli het volgende:
op een of andre manier blijf ik nooit echt hangen in de R&P slowchat
Dat is niet vreemd natuurlijk aangezien deze singles niet bij de oud singles willen gaan posten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Maar er zitten gewoon andere mensen in de R&P SC als in Singles.
oh, daar kan ik me prima in vinden eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.
Jaaa, we hebben de modjes niet perse nodig om orde in de chaos te checken.
Sifon stoer manquote:
Dat dacht ik ook al namelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel gewoon hier. Veel minder gedoe enzo![]()
[..]
Zo gaat het niks worden he, Snuitebroek.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Skaai, ga je me nou nog eens nemen of hoe zit dat?
orde tussen de single kippenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat de hoi-doei-msn-achtige gesprekken heel goed op msn kunnen, of op irc, zodat het topic ook nog te volgen blijft.
Jaaa, we hebben de modjes niet perse nodig om orde in de chaos te checken.
Ja inderdaad. Waar vind je zo'n vrouw?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sifon stoer manen dat gewoon vanuit haar
Geef mij er ook zo een
![]()
Nou ja, dat was dus waar het over ging.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh, daar kan ik me prima in vinden eigenlijk.
mij ook ja.... gezellig...quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Sifon het volgende:
Ik heb weinig gemerkt dat het moeilijk is om in Singles mee te kunnen posten. Bevalt hier prima.
hier!!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar vind je zo'n vrouw?
Ik heb trouwens mijn energie hard nodig voor dingen die belangrijker zijn dan dit.quote:
Hier als in singles?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
moet ik iemand wel leuk vinden natuurlijk....
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hier!!
Heeft zij nog een zus(je)quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Sifon het volgende:
[..]
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.
Ik vind je wel leuk hoor Murm, maar ik mag nu niet meer.
too bad..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo gaat het niks worden he, Snuitebroek.
wat heb jij nu weer voor taalquote:
Kon je dat gisteren niet vragenquote:
ach als je zo aandringtquote:
Niet de overtuigd zijn van jezelf, dat is zooo onaantrekkelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
too bad..
dan moet ik weer even flink van stal trekken met mijn flirt technieken
Edit, het is een wave bestandjequote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb echt een SUPER mooi stuk opgenomen met mijn gitaar net!!!
Sta er serieus zelf nog van te kijken
Heb wat meegespeeld van een film
Het is nu een WMA bestandje van 3.36MB en duurt 1 minuut en 22 seconde![]()
Iemand een idee hoe ik dit op youtube krijg?
wat magje niet meer en van wie niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Sifon het volgende:
[..]
Op me werk heb ik haar gevonden mensen en nee ik ga niet delen.
Ik vind je wel leuk hoor Murm, maar ik mag nu niet meer.
nee jij vraagt waar vind i kzo'n vrouw? dus i kzeg hier.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier als in singles?
Of bedoel jij jezelf?
ok ok punt voor jou.quote:
weet jij nog wel wie ik ben?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niet de overtuigd zijn van jezelf, dat is zooo onaantrekkelijk.
Zwarte X, 2 weekenden Ameland, weekend van 15-8 niks, Lowlands, Huntenpop. Ach, 6 weekenden achter elkaar iets leuks doen is niet helemaal erg.quote:
meet ?quote:
Die lekkere vent uit Utrecht die jaquote:
had niet gezienquote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heheheb je nog een kaartje over?
Zonde.. had wel weer zin eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee.
Hmm 15-8 is in mijn vrije weekend hmm
Ik vind het ge-wel-dig. Ga in een band zou ik zeggen. Nee sorrie de mijne zit al vol.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik aub jullie eerlijke mening over wat ik gespeeld heb?
Het is een stukje uit de film Hell Ride van Quentin Tarantino
Bekijk deze YouTube-video
Ahoyyyy!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde.. had wel weer zin eigenlijkwaar is het?
Klinkt tof, jammer van de msn geluidjes op de achtergrondquote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik aub jullie eerlijke mening over wat ik gespeeld heb?
Het is een stukje uit de film Hell Ride van Quentin Tarantino
Bekijk deze YouTube-video
Ja iddquote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Klinkt tof, jammer van de msn geluidjes op de achtergrond
Wat is dat voor tentje?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef HeatWave het volgende:
15-8, mwah, denk het wel dan, Stairway is tof.
Boe. En ook vooral hoe.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In je eentjequote:Op maandag 13 juli 2009 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, dan kan ik weer vooraan staan
en waar zit het in utrechtquote:
Is wel een goede avond om chickies te scoren hequote:Op maandag 13 juli 2009 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek, ik neem wel een idioot mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |