abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 23:41:02 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70952035
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef HugoBaas het volgende:
Er zijn genoeg dingen om over na te denken en die verder moeten onderzocht voordat met zekerheid kan worden gezegd dat vaccineren goed is en dat je er niets van krijgt.

De polio-epidemie bijvoorbeeld in 1956 ontstond namelijk vlak nadat DKT-vaccinatie werd ingevoerd.

En waarom worden er aan kinderen nog steeds vaccinaties gegeven van ziektes die bijna niet meer voorkomen of heel erg makkelijk te genezen zijn en al lang niet meer erg zijn zoals vroeger?
Deze vraag kan niemand blijkbaar beantwoorden.
denk eerder wil beantwoorden. Artsen die het wel ter discussie stellen worden of belachelijk gemaakt òf carrièredood.
quote:
Het enige antwoord dat je dan krijgt is: Zo hebben we het altijd al gedaan.
Dit slaat dus helemaal nergens op.
Als het om geld gaat, dan geldt logica, oprechtheid en eerlijkheid niet.
quote:
Nog een mooi voorbeeld:

Tot wel 80 procent van de apen is besmet met een SIV-variant, maar geen enkele SIV-positieve aap krijgt aids, of zelfs maar een verkoudheid. Mensen worden echter binnen tien jaar na een besmetting met hiv-1 doodziek.
quote:
In de jaren zeventig van de vorige eeuw werden homoseksuele mannen in de Verenigde Staten als gevolg van onbevoegd gebruik van een poliovaccin (dat zowel SIV als SV40 bevatte) wel ziek.

Lees anders dit even: http://www.inmarkt.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=325
Inclusief bronvermeldingen.
Als je dit zo leest dan ga je toch denken van BigPharma weet er toch maar weer een mooi slaatje uit te slaan...

Overigens de links is in pdf format, meeste hebben gecropte urls...deze in html is beter
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70952051
even weer een keer inspringen hoor.
quote:
Er zijn genoeg dingen om over na te denken en die verder moeten onderzocht voordat met zekerheid kan worden gezegd dat vaccineren goed is en dat je er niets van krijgt.

De polio-epidemie bijvoorbeeld in 1956 ontstond namelijk vlak nadat DKT-vaccinatie werd ingevoerd.
maar inmiddels komt polio in NL niet meer voor, hoe kan dat dan ?
quote:
En waarom worden er aan kinderen nog steeds vaccinaties gegeven van ziektes die bijna niet meer voorkomen of heel erg makkelijk te genezen zijn en al lang niet meer erg zijn zoals vroeger?
dat wordt gedaan omdat de ziekte dan hier niet meer voorkomt. Misschien wel in andere landen en met het verkeer van mensen over de wereld, kan het zomaar dat iemand iets meeneemt van vakantie bijvoorbeeld. En als dan niet gevaccineerd is, heeft het immuunsysteem van de mensen de ziekteverwekker nog nooit meegemaakr, reageert dan te langzaam en kunnen mensen ziek worden en miischien wel doodgaan. Want, de meeste ziektes waar nu ietwat lacherig over gedaan kunnen best hard aankomen.
[/quote]

deel 4 al, blijkbaar iets losgemaakt Hulde dragorius, Monolith, Switchboys e.a.
pi_70952147
quote:

Nog een mooi voorbeeld:

Tot wel 80 procent van de apen is besmet met een SIV-variant, maar geen enkele SIV-positieve aap krijgt aids, of zelfs maar een verkoudheid. Mensen worden echter binnen tien jaar na een besmetting met hiv-1 doodziek.

In de jaren zeventig van de vorige eeuw werden homoseksuele mannen in de Verenigde Staten als gevolg van onbevoegd gebruik van een poliovaccin (dat zowel SIV als SV40 bevatte) wel ziek.

Lees anders dit even: http://www.inmarkt.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=325
Inclusief bronvermeldingen.
Het SIV virus is dan ook niet exact gelijk aan HIV en een aap is geen mens. Beide wel zeer nauw aan elkaar verwant. HIV komt hoogstwaarschijnlijk van SIV. Bij apen komt SIV al veel langer voor dan HIV bij mensen. Er heeft dus al een behoorlijke selectiedruk op die apen gestaan om iets tegen dit virus in te kunnen brengen. En dat is ook gelukt Hoe het precies werkt wordt nog actief onderzocht.

http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?tool=pubmed&pubmedid=15767392
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?tool=pubmed&pubmedid=17975656

twee artikelen die misschien interessant zijn
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 13 juli 2009 @ 23:46:19 #144
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952246
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef mr.happy het volgende:
[..]

[..]

dat wordt gedaan omdat de ziekte dan hier niet meer voorkomt. Misschien wel in andere landen en met het verkeer van mensen over de wereld, kan het zomaar dat iemand iets meeneemt van vakantie bijvoorbeeld. En als dan niet gevaccineerd is, heeft het immuunsysteem van de mensen de ziekteverwekker nog nooit meegemaakr, reageert dan te langzaam en kunnen mensen ziek worden en miischien wel doodgaan. Want, de meeste ziektes waar nu ietwat lacherig over gedaan kunnen best hard aankomen.
Er worden ook genoeg mensen niet ingeënt dus om nou te zeggen dat polio niet meer voorkomt door vaccineren vind ik nogal kort door de bocht.

De helft van de ziektes waarvoor wordt ingeënt is een ziekte die heel makkelijk te behandelen is zoals ik al zei.
Maar ja als ze iedereen inenten verdienen ze natuurlijk veel meer geld dan wanneer ze alleen een paar mensen die ziek worden behandelen.

[/quote]
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70952301
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

denk eerder wil beantwoorden. Artsen die het wel ter discussie stellen worden of belachelijk gemaakt òf carrièredood.
[..]

Als het om geld gaat, dan geldt logica, oprechtheid en eerlijkheid niet.
[..]

[..]

Als je dit zo leest dan ga je toch denken van BigPharma weet er toch maar weer een mooi slaatje uit te slaan...

Overigens de links is in pdf format, meeste hebben gecropte urls...deze in html is beter
En weer alleen een lijst met youtube video's

En dat tegenwoordig makkelijk te behandelen valt vies tegen. Laten we voor de lol eens het DKTP rijtje doorlopen:
Difterie
Verwekker: Corynebacterium diphtheriae (gram+ staaf)
Acute infectie van respiratoireslijmvliezen en soms beschadigde huid. Deze bacterie produceerd een exotoxine die zeer potent is veroorzaakt myocarditis, demyelinsatie van zenuwcellen en tubulusnecrose (in de nieren). De bacterie zelf is niet invasief maar vormt een pseudomembraam (aspiratiegevaar). Daar ter plaatse ontstaat oedeem door een ontstekingsreactie. Dit bij elkaar kan leiden tot respiratoire insufficientie. De mortaliteit is 5-10%
Behandeling: Antitoxine (alleen verkrijgbaar via RIVM) hyperimuum antiserum geproduceerd in paarden. Kan een imuumreactie opwekken in 10% van de patienten.
14 dagen penicilline of erythromycine
Na een doorgemaakte infectie geen immuniteit voor toxoïd (net als bij tetanus)
En het komt al endemisch voor in oost europa en de voormalig sovjet-unie vanwege lage vaccinatiegraad daar

Kinkhoest
Verwekker: B. pertussis
toxinen beschadigen de mucosa en werken in op neuronen gevolg zeehondenblafhoest
complicaties: Hypoxy, apneu, secundaire bacteriële infecties, ondervoeding, convulsies, encelopathie enmechanische schade zoals pneumothorax bloedingen(petechiën hoofd/borst, conjunctiva, hersenen, neusbloedingen) tongriem scheur, liesbreuk en navelbreuk.
Therapie: antibiotica met anme effectief eerste stadia(week1-2). Geen hoestremming omdat dit de kans op secundaire infecties vergroot. In ernstige gevallen corticosteroïden en hyerimuunserum. symptomatische behandeling zoals sondevoeding en zuurstoftoediening bij cyanose.

tetanus
Clostridium tetani staaf gram+ anearoob
Productie toxine:
Kaakklem, Buigspasme of rigiditeit axiale spieren, grimmige grijs teken van Chvostek en van Trousseau. Het gevaar bestaat dat de spasmen toenemen en er een larynxspasme of adehalingspierenspasme ontstaat. de symptomen kunnen weken tot maanden aanhouden.
Therapie: toedinign humaan tetanus immunoglobuline om toxine te neutraliseren. Voordat toxine CZS bereikt heeft anders kan de antistof niet meer binden. Spierverslapping pijnstilling en antibiotica 910 dagen penicilline) opnieuw reinigen won. Opname in prikkelarme kamer omdat elke prikkel een spasme uit kan lokken. Bij respiratoire insufficientie of larynxspasme intubatie
mortaliteit 10-20%

Ziektebeeld beschijving en pathogenese is niet 100% compleet, maar meer om een idee te geven. Polio zoek je zelf maar op. En dan heb ik het nog niet eens gehad over rubella die congenitale afwijkingen kan veroorzaken.

[ Bericht 59% gewijzigd door switchboy op 14-07-2009 00:25:33 ]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 13 juli 2009 @ 23:49:20 #146
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952378
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef switchboy het volgende:

[..]

Hey als je niet openstaat voor een andere kijk op dingen zet je toch lekker je oogkleppen op en je objectiviteit aan de kant en laat je je lekker vaccineren.
Moet je helemaal zelf weten.

Er zijn alleen ook mensen die het hele zaakje niet vertrouwen en die doen niet aan die onzin mee.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 13 juli 2009 @ 23:50:30 #147
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952423
@Hugobaas

Komt Thimerosal nu voor in Vaxigrip of Influvac? Want ik kan het niet vinden.
quote:
In Nederland is Thimerosal uit het Rijksvaccinatie programma verwijderd. Maar de andere vaccins en griepprikken
bevatten nog steeds Thimerosal! Bron
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:50:37 #148
52357 Lambiekje
pi_70952428
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef mr.happy het volgende:
[..]

dat was al nagenoeg weg voor dat er uberhaupt vaccin voor was. Het was zelfs weer staags gestegen juist door het vaccin. Naast dat er grootschalig kanker is geintroduceerd.
quote:
[..]

Welke ziektes wordt lacherig over gedaan.

Nee kinkhoestvaccin is 1000 maal dodelijker dan het regulier doormaken. Om maar wat te noemen.
Mazelen,rode hond niets dodelijks aan, het vaccins daar tegen wel.
quote:
deel 4 al, blijkbaar iets losgemaakt Hulde dragorius, Monolith, Switchboys e.a.
Nee niks hulde, die gasten verdienen rotte tomaten naar zich toegesmeten te krijgen. Misselijke nietswetende trollen zijn het. Verkapte en doortrapte handlangers loophondjes van BigPharma. Niets anders dan zwart maken als het niet in het straatje van kuthonden van RIVM past.

Als er ook maar een fractie waar is wat HugoBaas, ik en andere proberen duidelijk te maken dan is er een SERIEUS probleem.

Maar kennelijk heeft men liever een kwijlende autist en een steriele dochter
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70952555
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Er worden ook genoeg mensen niet ingeënt dus om nou te zeggen dat polio niet meer voorkomt door vaccineren vind ik nogal kort door de bocht.
DKT is toch verplicht ?
quote:
De helft van de ziektes waarvoor wordt ingeënt is een ziekte die heel makkelijk te behandelen is zoals ik al zei.
maar net die andere helft dan he.. die is misschien wel gevaarlijk. En de medcijnen zijn ook van bigpharma
quote:
Maar ja als ze iedereen inenten verdienen ze natuurlijk veel meer geld dan wanneer ze alleen een paar mensen die ziek worden behandelen.
Dus inenten werkt wel ?
pi_70952578
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jouw heb ik wel gewoon een 40urige werkweek.
Ik ben ambtenaar man. 36 uurtjes. En nog bij een door jou vervloekte instelling ook
  maandag 13 juli 2009 @ 23:55:07 #151
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952584
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
Nee kinkhoestvaccin is 1000 maal dodelijker dan het regulier doormaken. Om maar wat te noemen.
[..]
Het paroxismale stadium. Dit wordt gekenmerkt door hoestbuien waarbij de patiënt tot stikkens toe leeghoest waarna de patiënt met een lange gierende inhalatie (de 'whoop' uit het Engelse 'whooping cough') weer lucht schept. Vaak braakt een patiënt ook na een dergelijke hoestbui. Allerlei prikkels kunnen, vooral 's nachts, een hoestaanval uitlokken. Het hoesten gaat gepaard met opgeven van taai sputum. Bij jonge kinderen kan een hoestbui worden gevolgd door braken en hoofdpijn en soms ademstilstand. Bij baby's kunnen de paroxismen ontbreken. In dit stadium is de bacteriële infectie al op zijn retour, maar vormen de door de bacterie gevormde afvalstoffen het probleem. Antibiotica helpen dus niet meer voor de zieke zelf, maar kunnen in vroege stadia (tot 2 a 3 weken na besmetting) preventief werken tegen besmetting. Dit stadium duurt doorgaans één tot zes weken.

Ik denk dat de meeste ouders niet willen dat hun kinderen dit doormaken en toch voor inenting kiezen.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:56:01 #152
52357 Lambiekje
pi_70952618
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef switchboy het volgende:

[..]

Zeg me wat is er mis met YouTube?

Als het op Discovery was dan was het wel goed. Wat doet in vredesnaam het platform er toe.
Omdat er ook dansvideootjes geplaatst worden van geflipte nep 50cents.

Dan is de Bijbel ook ruk. Want dat licht in de boekwinkel. Waar je ook een Playboy kan kopen. Wat is dat nu voor ongelooflijk ruk argument.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:57:13 #153
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952669
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
@Hugobaas

Komt Thimerosal nu voor in Vaxigrip of Influvac? Want ik kan het niet vinden.
[..]

Die bijsluiter geloof ik niet gezien het volgende:

Ook bij het andere griepvaccin Influvac wordt gewaarschuwd om het vaccin niet te nemen bij allergie voor formaldehyde. Gek genoeg wordt formaldehyde niet eens genoemd als ingrediënt in deze bijsluiter (zie link). Mogelijkerwijs ontstaat het snel in het lichaam als reactie op andere stoffen in het vaccin?

Misschien zijn er wel meer bestanddelen niet opgenomen in de bijsluiter.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:57:42 #154
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952686
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zeg me wat is er mis met YouTube?

Als het op Discovery was dan was het wel goed. Wat doet in vredesnaam het platform er toe.
Omdat er ook dansvideootjes geplaatst worden van geflipte nep 50cents.

Dan is de Bijbel ook ruk. Want dat licht in de boekwinkel. Waar je ook een Playboy kan kopen. Wat is dat nu voor ongelooflijk ruk argument.
Omdat je in een video niet kunt nagaan hoe het onderzoek gedaan is en het daarom niet kunt repliceren. Dan kun je wel conclusies trekken maar je weet de context niet.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:58:27 #155
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952716
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

[..]

DKT is toch verplicht ?
[..]

maar net die andere helft dan he.. die is misschien wel gevaarlijk. En de medcijnen zijn ook van bigpharma
[..]

Dus inenten werkt wel ?
Inenten is in Nederland NIET verplicht.

Dit weten ook te weinig mensen.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:59:00 #156
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952742
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Die bijsluiter geloof ik niet gezien het volgende:

Ook bij het andere griepvaccin Influvac wordt gewaarschuwd om het vaccin niet te nemen bij allergie voor formaldehyde. Gek genoeg wordt formaldehyde niet eens genoemd als ingrediënt in deze bijsluiter (zie link). Mogelijkerwijs ontstaat het snel in het lichaam als reactie op andere stoffen in het vaccin?

Misschien zijn er wel meer bestanddelen niet opgenomen in de bijsluiter.
Lees mijn link maar een goed door dan daar staat het toch als bestanddeel in genoemd en daarmee klopt je bron niet. Dat komt omdat veel van die zogenaamde bronnen nogal dubieus zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ron.Burgundy op 14-07-2009 00:11:27 ]
pi_70952755
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat was al nagenoeg weg voor dat er uberhaupt vaccin voor was. Het was zelfs weer staags gestegen juist door het vaccin. Naast dat er grootschalig kanker is geintroduceerd.
[..]
en daar wil ik wel eens de getallen van zien.
quote:
Welke ziektes wordt lacherig over gedaan.

[..]
Er vallen per jaar geen duizenden kinderdoden na toediening kinhoestvaccin. Er vallen per jaar geen duizenden kinderdoden period.
quote:
Nee niks hulde, die gasten verdienen rotte tomaten naar zich toegesmeten te krijgen. Misselijke nietswetende trollen zijn het. Verkapte en doortrapte handlangers loophondjes van BigPharma. Niets anders dan zwart maken als het niet in het straatje van kuthonden van RIVM past.
temper, temper.
quote:
Als er ook maar een fractie waar is wat HugoBaas, ik en andere proberen duidelijk te maken dan is er een SERIEUS probleem.
Maar je zou dus ook niet waar kunnen zijn ?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:00:55 #158
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952803
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Dus inenten werkt wel ?
Dat zeg ik niet.

Ziektes behandelen zoals ik al zei gaat vaak om ziektes die al bijna niet meer voorkomen.
Niet allemaal maar zeker de helft van de vaccinatielijst voor kinderen.

Dus als ziektes bijna niet meer voorkomen verdienen ze niets en met inenten verdienen ze miljarden.
Uiteindelijk worden mensen daar weer ziek van en verdienen ze dus dubbel.
pi_70952857
Ik heb opeens keelpijn en hoofdpijn.
Wat zijn de symptomen eigenlijk?
pi_70952877
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

[..]

DKT is toch verplicht ?
[..]

[..]

Dus inenten werkt wel ?

quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Inderdaad, ja: ik heb zelf geen kinderen, maar nu je het zegt: niet verplicht, wordt wel sterk aangeraden. Toch wel weer apart dat bigpharma het nog niet voor mekaar heeft gekregen dat het verplicht is, dan.

Maar die andere punten dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')