abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 23:55:07 #151
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952584
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
Nee kinkhoestvaccin is 1000 maal dodelijker dan het regulier doormaken. Om maar wat te noemen.
Mazelen,rode hond niets dodelijks aan, het vaccins daar tegen wel.
[..]
Het paroxismale stadium. Dit wordt gekenmerkt door hoestbuien waarbij de patiënt tot stikkens toe leeghoest waarna de patiënt met een lange gierende inhalatie (de 'whoop' uit het Engelse 'whooping cough') weer lucht schept. Vaak braakt een patiënt ook na een dergelijke hoestbui. Allerlei prikkels kunnen, vooral 's nachts, een hoestaanval uitlokken. Het hoesten gaat gepaard met opgeven van taai sputum. Bij jonge kinderen kan een hoestbui worden gevolgd door braken en hoofdpijn en soms ademstilstand. Bij baby's kunnen de paroxismen ontbreken. In dit stadium is de bacteriële infectie al op zijn retour, maar vormen de door de bacterie gevormde afvalstoffen het probleem. Antibiotica helpen dus niet meer voor de zieke zelf, maar kunnen in vroege stadia (tot 2 a 3 weken na besmetting) preventief werken tegen besmetting. Dit stadium duurt doorgaans één tot zes weken.

Ik denk dat de meeste ouders niet willen dat hun kinderen dit doormaken en toch voor inenting kiezen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:56:01 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70952618
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:47 schreef switchboy het volgende:

[..]

En weer alleen een lijst met youtube video's
Zeg me wat is er mis met YouTube?

Als het op Discovery was dan was het wel goed. Wat doet in vredesnaam het platform er toe.
Omdat er ook dansvideootjes geplaatst worden van geflipte nep 50cents.

Dan is de Bijbel ook ruk. Want dat licht in de boekwinkel. Waar je ook een Playboy kan kopen. Wat is dat nu voor ongelooflijk ruk argument.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:57:13 #153
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952669
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
@Hugobaas

Komt Thimerosal nu voor in Vaxigrip of Influvac? Want ik kan het niet vinden.
[..]

Die bijsluiter geloof ik niet gezien het volgende:

Ook bij het andere griepvaccin Influvac wordt gewaarschuwd om het vaccin niet te nemen bij allergie voor formaldehyde. Gek genoeg wordt formaldehyde niet eens genoemd als ingrediënt in deze bijsluiter (zie link). Mogelijkerwijs ontstaat het snel in het lichaam als reactie op andere stoffen in het vaccin?

Misschien zijn er wel meer bestanddelen niet opgenomen in de bijsluiter.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 13 juli 2009 @ 23:57:42 #154
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952686
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het op Discovery was dan was het wel goed. Wat doet in vredesnaam het platform er toe.

Dan is de Bijbel ook ruk. Want dat licht in de boekwinkel. Waar je ook een Playboy kan kopen. Wat is dat nu voor ongelooflijk ruk argument.
Omdat je in een video niet kunt nagaan hoe het onderzoek gedaan is en het daarom niet kunt repliceren. Dan kun je wel conclusies trekken maar je weet de context niet.
  maandag 13 juli 2009 @ 23:58:27 #155
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952716
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

[..]

DKT is toch verplicht ?
[..]

maar net die andere helft dan he.. die is misschien wel gevaarlijk. En de medcijnen zijn ook van bigpharma
[..]

Dus inenten werkt wel ?
Inenten is in Nederland NIET verplicht.

Dit weten ook te weinig mensen.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 13 juli 2009 @ 23:59:00 #156
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70952742
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:57 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Die bijsluiter geloof ik niet gezien het volgende:

Ook bij het andere griepvaccin Influvac wordt gewaarschuwd om het vaccin niet te nemen bij allergie voor formaldehyde. Gek genoeg wordt formaldehyde niet eens genoemd als ingrediënt in deze bijsluiter (zie link). Mogelijkerwijs ontstaat het snel in het lichaam als reactie op andere stoffen in het vaccin?

Misschien zijn er wel meer bestanddelen niet opgenomen in de bijsluiter.
Lees mijn link maar een goed door dan daar staat het toch als bestanddeel in genoemd en daarmee klopt je bron niet. Dat komt omdat veel van die zogenaamde bronnen nogal dubieus zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ron.Burgundy op 14-07-2009 00:11:27 ]
pi_70952755
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat was al nagenoeg weg voor dat er uberhaupt vaccin voor was. Het was zelfs weer staags gestegen juist door het vaccin. Naast dat er grootschalig kanker is geintroduceerd.
[..]
en daar wil ik wel eens de getallen van zien.
quote:
Welke ziektes wordt lacherig over gedaan.

Nee kinkhoestvaccin is 1000 maal dodelijker dan het regulier doormaken. Om maar wat te noemen.
Mazelen,rode hond niets dodelijks aan, het vaccins daar tegen wel.
[..]
Er vallen per jaar geen duizenden kinderdoden na toediening kinhoestvaccin. Er vallen per jaar geen duizenden kinderdoden period.
quote:
Nee niks hulde, die gasten verdienen rotte tomaten naar zich toegesmeten te krijgen. Misselijke nietswetende trollen zijn het. Verkapte en doortrapte handlangers loophondjes van BigPharma. Niets anders dan zwart maken als het niet in het straatje van kuthonden van RIVM past.
temper, temper.
quote:
Als er ook maar een fractie waar is wat HugoBaas, ik en andere proberen duidelijk te maken dan is er een SERIEUS probleem.
Maar je zou dus ook niet waar kunnen zijn ?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:00:55 #158
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70952803
quote:

[..]

Dus inenten werkt wel ?
Dat zeg ik niet.

Ziektes behandelen zoals ik al zei gaat vaak om ziektes die al bijna niet meer voorkomen.
Niet allemaal maar zeker de helft van de vaccinatielijst voor kinderen.

Dus als ziektes bijna niet meer voorkomen verdienen ze niets en met inenten verdienen ze miljarden.
Uiteindelijk worden mensen daar weer ziek van en verdienen ze dus dubbel.
pi_70952857
Ik heb opeens keelpijn en hoofdpijn.
Wat zijn de symptomen eigenlijk?
pi_70952877
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

[..]

DKT is toch verplicht ?
[..]

maar net die andere helft dan he.. die is misschien wel gevaarlijk. En de medcijnen zijn ook van bigpharma
[..]

Dus inenten werkt wel ?

quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Inderdaad, ja: ik heb zelf geen kinderen, maar nu je het zegt: niet verplicht, wordt wel sterk aangeraden. Toch wel weer apart dat bigpharma het nog niet voor mekaar heeft gekregen dat het verplicht is, dan.

Maar die andere punten dan ?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:05:19 #161
52357 Lambiekje
pi_70952966
quote:

[..]

DKT is toch verplicht ?
[..]
Vaccineren is niet verplicht. RIVM doet het wel zo voorkomen.
Wat wel overigens is dat scholen je kunnen weigeren?
Waarom overigens de rest is toch beschermd? Of werkt de bescherming van vaccineren toch niet?
Het weigeren van ongevaccineerde bevestigd dat grondbeginselen van vaccineren op niets is gebaseerd.
quote:
[..]
Als je normaal gebalanseerd eet (dus niets uit de supermarkt of corporatie) dan KAN je niet ziek worden. Zo ziet de symbiose van de natuur niet in elkaar. Redt je het niet als zwakkeling jammer dan. alleen wij mensen denken het beter te weten dan god.
We hebben met die mentaliteit ons alleen maar zwakker gemaakt.

In middeleeuwen vlak voor de Renaissance waar we op ons best.
quote:
Are you saying these towns funded the cathedrals themselves? They didn't get money from Rome?

They did not. The Vatican and central Rome did NOT build the cathedrals. The funds came from local currency, which was very different than money as we use it now. It was based on grain, which lost value over time. The grain would slowly rot or get eaten by rats or cost money to store, so the money needed to be spent as quickly as possible before it became devalued. And when people spend and spend and spend a lot of money, you end up with an economy that grows very quickly.

Now unlike a capitalist economy where money is hoarded, with local currency, money is moving. The same dollar can end up being the salary for three people rather than just one. There was so much money circulating that they had to figure out what to do with it, how to reinvest it. Saving money was not an option, you couldn't just stick it in the bank and have it grow because it would not grow there, it would shrink. So they paid the workers really well and they shortened the work week to four and in some cases three days per week. And they invested in the future by way of infrastructure -- they started to build cathedrals. They couldn't build them all at once, but they took the long view -- with three generations of investment they could build an entire cathedral, and their great-grandchildren could live in a rich town! That's how the great cathedrals were built, like Chartres. Some historians actually term the late Middle Ages "The Age of Cathedrals."

They were the best-fed people in the history of Europe; women in England were taller than they are today, and men were taller than they have been at any point in time until the 1970s or 80s (with the recent growth spurt largely the result of hormones in the food supply). Life expectancy of course was still lower; they lacked modern medicine, but people were actually healthier and stronger and better back then, in ways that we don't admit.

That was right before the corporation and the original chartered monopolies were created, before central currency was created and local currencies were outlawed. When everything gets moved into the center, things began to change.
quote:
It seems like the Dark Ages were not perhaps so "dark?"

Yes, I think that's disinformation. I'm not usually a conspiracy theorist about these things, but I think the reason why we celebrate the Renaissance as a high point of western culture is really a marketing campaign. It was a way for Renaissance monarchs and nation-states, and the industrial age powers that followed, to recast the end of one of the most vibrant human civilizations we've had, as a dark, plague-ridden, horrible time.

Historically, the plague arrived after the invention of the chartered corporation, and after central currency was mandated. Central currency became law, and 40 years later you get the plague. People got that poor that quickly. They were no longer allowed to use the land. It shifted from an abundance model to a scarcity model; from an economy based on annual grain production to one based on gold released by the king.

That's a totally different way of understanding money. Land was no longer a thing the peasants could grow stuff on, land became an investment, land became an asset class for the wealthy. Once it became an asset class they started Partitioning and Enclosure, which meant people weren't allowed to grow stuff on it, so subsistence farming was no longer a viable lifestyle. If you can't do subsistence farming you must find a job, so then you go into the city and volunteer to do unskilled labor in a proto-factory for some guy who wants the least-skilled, cheapest labor possible. You move your whole family to where the work is, into the squalor, where conditions are overcrowded and impoverished -- the perfect breeding ground for plague and death!
bron

-----------------------
quote:
Dus inenten werkt wel ?
nee natuurlijk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 14-07-2009 00:11:05 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 00:07:30 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_70953041
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:02 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Ik heb opeens keelpijn en hoofdpijn.
Wat zijn de symptomen eigenlijk?
Dat zíjn symptomen.
Kan een griepje zijn, of gewoon een verkoudheid.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:07:32 #163
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70953042
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:02 schreef mr.happy het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:54 schreef mr.happy het volgende:

Maar die andere punten dan ?
Lees een van mijn posts hierboven.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:07:44 #164
52357 Lambiekje
pi_70953050
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Het paroxismale stadium. Dit wordt gekenmerkt door hoestbuien waarbij de patiënt tot stikkens toe leeghoest waarna de patiënt met een lange gierende inhalatie (de 'whoop' uit het Engelse 'whooping cough') weer lucht schept. Vaak braakt een patiënt ook na een dergelijke hoestbui. Allerlei prikkels kunnen, vooral 's nachts, een hoestaanval uitlokken. Het hoesten gaat gepaard met opgeven van taai sputum. Bij jonge kinderen kan een hoestbui worden gevolgd door braken en hoofdpijn en soms ademstilstand. Bij baby's kunnen de paroxismen ontbreken. In dit stadium is de bacteriële infectie al op zijn retour, maar vormen de door de bacterie gevormde afvalstoffen het probleem. Antibiotica helpen dus niet meer voor de zieke zelf, maar kunnen in vroege stadia (tot 2 a 3 weken na besmetting) preventief werken tegen besmetting. Dit stadium duurt doorgaans één tot zes weken.

Ik denk dat de meeste ouders niet willen dat hun kinderen dit doormaken en toch voor inenting kiezen.
Beide nichtjes hebben het regulier gehad. Er was nimmer sprake en nu gaan we ze verliezen.
pi_70953254
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccineren is niet verplicht. RIVM doet het wel zo voorkomen.
Wat wel overigens is dat scholen je kunnen weigeren?
Waarom overigens de rest is toch beschermd? Of werkt de bescherming van vaccineren toch niet?
Het weigeren van ongevaccineerde bevestigd dat grondbeginselen van vaccineren op niets is gebaseerd.
[..]

Als je normaal gebalanseerd eet (dus niets uit de supermarkt of corporatie) dan KAN je niet ziek worden.
maar de boeren in de middeleeuwen die alleen homegrown biologisch aten kregen ook de pest. Die kwam ook voor in de vroege middeleeuwen, voor het gecentraliseerde monetaire stelsel
quote:
Zo ziet de symbiose van de natuur niet in elkaar. Redt je het niet als zwakkeling jammer dan. alleen wij mensen denken het beter te weten dan god.
in de bijbel staat toch juist dat Jezus de zwakken roept naar hem te komen ?

nee natuurlijk niet.
[/quote]
en dan nos teeds: hoe verklaar je dan de afname in bijvoorbeeld kinkhoest, difterie, polio enz. in NL ?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:16:02 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70953265
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:39 schreef HugoBaas het volgende:
Das bullshit man.

De nieuwe zogenaamde epedimie nu.

Ik citeer: Er zijn van de circa 90.000 patiënten wereldwijd ongeveer 430 mensen aan de gevolgen van deze griep overleden.

Zozo wat een aantal.

Nu gaan we zeker allemaal dood?

Dit soort getallen zijn toch te verwaarlozen?

Kijk eens naar het sterftecijder onder gewone griep besmettingen.

Een hoop heisa om niets.
Dat is het verradelijke aan griep. Dat wil nogal snel veranderen naar andere varianten, welke een stuk dodelijker kunnen zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:18:43 #167
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70953337
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is het verradelijke aan griep. Dat wil nogal snel veranderen naar andere varianten, welke een stuk dodelijker kunnen zijn.
Ok stel dat dat gebeurd.
Dan heb je je laten vaccineren en dan muteert het virus en ben je dus net zo hard de lul.

Wat dan?
Nog een ander vaccin nemen?

Nog meer geld voor BigPharma.
pi_70953687
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:49 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hey als je niet openstaat voor een andere kijk op dingen zet je toch lekker je oogkleppen op en je objectiviteit aan de kant en laat je je lekker vaccineren.
Moet je helemaal zelf weten.

Er zijn alleen ook mensen die het hele zaakje niet vertrouwen en die doen niet aan die onzin mee.
Ja maar het probleem is juist dat ik best de zaak van twee kanten wil bekijken. Helaas zijn de "bronnen" die keer op keer aangehaald worden erg slecht. Zo wordt er nergens een onderzoeksmethode beschreven, hierdoor is het onderzoek niet te herhalen en dus waardeloos. Er worden uitspraken gedaan die volkomen uit de lucht gegrepen zijn en waar vervolgens ook niet even vertelt wordt in die filmpjes hoe men aan die wijsheden komt. En dus valt er niet te bewijzen dat het klopt of dat het een dikke duimverhaal is.

Kom nou maar eens met een wetenschappelijk verantwoord artikel pas dan zijn die uitspraken falsifieerbaar en dus iets waard. Ik kan nu ook schreeuwen van lezen krijg je oogkanker. Maar tot dat ik dit bewezen heb met een proef die herhaalbaar is. Is die uitspraak helemaal niets waard.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:33:05 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70953722
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:18 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ok stel dat dat gebeurd.
Dan heb je je laten vaccineren en dan muteert het virus en ben je dus net zo hard de lul.

Wat dan?
Nog een ander vaccin nemen?

Nog meer geld voor BigPharma.
Dan heb je de kans dat je de mensen die zich niet hebben laten vaccineren eens goed te bedanken dat je dan ziek bent...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:34:38 #170
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70953770
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:32 schreef switchboy het volgende:

[..]

Ja maar het probleem is juist dat ik best de zaak van twee kanten wil bekijken. Helaas zijn de "bronnen" die keer op keer aangehaald worden erg slecht. Zo wordt er nergens een onderzoeksmethode beschreven, hierdoor is het onderzoek niet te herhalen en dus waardeloos. Er worden uitspraken gedaan die volkomen uit de lucht gegrepen zijn en waar vervolgens ook niet even vertelt wordt in die filmpjes hoe men aan die wijsheden komt. En dus valt er niet te bewijzen dat het klopt of dat het een dikke duimverhaal is.

Kom nou maar eens met een wetenschappelijk verantwoord artikel pas dan zijn die uitspraken falsifieerbaar en dus iets waard. Ik kan nu ook schreeuwen van lezen krijg je oogkanker. Maar tot dat ik dit bewezen heb met een proef die herhaalbaar is. Is die uitspraak helemaal niets waard.
Dat is inderdaad de goede manier om onderzoek te doen.

Bronnen die HugoBaas aanhaalde aangaande stoffen die wel of niet in de griepprik zitten waren vrij eenvoudig onderuit te halen in ieder geval.
pi_70953775
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ehm nee discovery docu's hebben wat dat betreft evenveel wetenschappelijke waarde: geen. Tenzij ze natuurlijk netjes hun methoden en bronnen vermelden. Het platform maakt hier geen verschil het gaat om het princiepe
pi_70953910
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:05 schreef Lambiekje het volgende:

Als je normaal gebalanseerd eet (dus niets uit de supermarkt of corporatie) dan KAN je niet ziek worden. Zo ziet de symbiose van de natuur niet in elkaar. Redt je het niet als zwakkeling jammer dan. alleen wij mensen denken het beter te weten dan god.
We hebben met die mentaliteit ons alleen maar zwakker gemaakt.

wat een onzin. Ga jij eens ff lekker naar de tropen toe waar malaria endemisch is met alleen een uitgebanlanceerd dieet, en ga eens even naast een met muggenbezaaide vijver slapen zonder klamboe. Moet jij eens zien hoe snel je malaria oploopt.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:46 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Er worden ook genoeg mensen niet ingeënt dus om nou te zeggen dat polio niet meer voorkomt door vaccineren vind ik nogal kort door de bocht.

Herd immunity:
Hoe meer mensen in een populatie immuun zijn hoe moeilijker het voor een virus is om van host naar host te gaan. Dit omdat contact tussen bron en vatbare hosts misschien langs meerder immune personen moet. In dit geval profiteert de vatbare dus van de immuniteit van anderen.

[ Bericht 30% gewijzigd door switchboy op 14-07-2009 00:47:20 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:44:53 #173
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70954043
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan heb je de kans dat je de mensen die zich niet hebben laten vaccineren eens goed te bedanken dat je dan ziek bent...
Onzin, het virus muteert sowieso na een vaccinatie.
Juist als iedereen zich inent is de kans op een erger gemuteerd virus vele malen groter.

De vaccinatie tegen het eerdere virus is dan nutteloos en dus is het sterftecijfer onder de bevolking dan hoger dan wanneer niemand zich laat vaccineren.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:46:38 #174
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70954078
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de goede manier om onderzoek te doen.

Bronnen die HugoBaas aanhaalde aangaande stoffen die wel of niet in de griepprik zitten waren vrij eenvoudig onderuit te halen in ieder geval.
Hoezo makkelijk onderuit te halen?

Argumenten als er zit maar heel weinig in zijn geen goede argumenten.
pi_70954219
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:46 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hoezo makkelijk onderuit te halen?

Argumenten als er zit maar heel weinig in zijn geen goede argumenten.
Even een extra gratis Biologieles:
Alles is dodelijk zelfs het water dat je drinkt zolang je de hoeveelheid groot genoeg maakt. Het zelfde geld voor gifstoffen. Zo zal één atoom kwik je weinig schade kunnen doen. Maar heel veel wel. De hoeveelheid van een stof die nodig is om schade te doen is voor ieder stof anders. Dit beketend dat het element kwik gebonden in een molecuul bijvoorbeeld een stuk minder schadelijk is dan kwik gebonden in een heel ander molecuul. Van een hoop stoffen is in de loop van de tijd bepaald vanaf welke dosis het dodelijk is en vanaf waar er schadelijke effecten optreden. Deze lijsten zijn heel makkelijk op internet te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')