Mooi toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Die lijst van gesloten topics :/
Er wordt in SHO alleen nog maar over MJ gepost.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Die lijst van gesloten topics :/
Er wordt in SHO alleen nog maar over MJ gepost.
I love you morequote:Op maandag 13 juli 2009 00:41 schreef DrDentz het volgende:
Is dat inclusief of exclusief alle "I love you!" 's ?
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
No, no.. I can beat that.. I love you.. most!
Inderdaad wel heel slecht. Desalniettemin wel een enorm vette showquote:Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Inca het volgende:
was echt niet live gezongen zag je al bij dat meisje uit het publiek en later toen hij de oudere liedjes zong klonk het veel anders
Ja zie je... dan ligt het toch niet helemaal aan mij. Het laatste wat ik van hem gezien heb is dat er een baby boven het balkon gehouden werd wat enorme heisa gaf. Maar muziek is echt veel langer geleden dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft de laatste 10 jaar toch slechts 1 echte videoclip gemaakt (You Rock My World), ik denk dat ze verder gaan zoals na 2001 gebeurde: archiefbeelden van Michael + mensen (kinderen) die elkaars hand vast houden. Zie Cry, One More Chance, Cheater, z'n post-2001 singles.
Laatste wat ik zag was MJ in een pyama naar de rechtbank.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja zie je... dan ligt het toch niet helemaal aan mij. Het laatste wat ik van hem gezien heb is dat er een baby boven het balkon gehouden
Ik blijf het toch ook ergens wel intrigerend vinden dat de mensen die werkelijk het dichtste bij hem stonden niet bij die herdenking waren.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:59 schreef Shitney het volgende:
Dat nummer en dat optreden is trouwens wel vreselijk hoor, dat Elizabeth nummer, maar het is wel echt heel lief. Hij hield duidelijk heel veel van haar, en zij van hem. Het is zo cheesy dat het weer mooi is.
Mjaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:15 schreef matthijst het volgende:
Jackson scoorde ook bij de tandarts:
http://www.tmz.com/2009/0(...)propofol-anesthesia/
Joe Jackson casht aardig: "In the 18 days since Michael’s tragic death, Joseph Jackson has made at least a half million dollars off his late, famous son. This week, according to sources, “Good Morning America” paid Jackson around $200,000 for a series of interviews that commence tomorrow morning."
Och, neem een willekeurige dansmusical als '42nd Street' of 'Starlight Express' of ' A Chorus Line' en iedereen op het toneel doet dat. En dat zijn heus niet allemaal jonge bloedjes van 22.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hmmm doe jij het even na, al dat gedans in dat tempo, en dan niet hijgend zingennnn
Misschien vonden ze het wel 1 grote poppenkast?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik blijf het toch ook ergens wel intrigerend vinden dat de mensen die werkelijk het dichtste bij hem stonden niet bij die herdenking waren.
Ben je Sun of loop je met zijn avatar en naam te leuren?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag was MJ in een pyama naar de rechtbank.
Waar loop ik met de naam SunChaser te leuren dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je Sun of loop je met zijn avatar en naam te leuren?
Ik denk stiekem dat Ross en Taylor een dusdanige gruwelijke hekel hadden aan Joe (ze zagen MJ beiden als een zoon, dus dan gaat het je aan het hart wat zo'n vader doet met zo'n kind), dan ze niet eens in de buurt van hem en de familie wilden zijn. Die familie is natuurlijk wel verbonden met dat hele lot en die poppenkast en de goedpraterij van wat Joe dat gezin heeft aangedaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het wel 1 grote poppenkast?
Ja dat vermoed ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat Ross en Taylor een dusdanige gruwelijke hekel hadden aan Joe (ze zagen MJ beiden als een zoon, dus dan gaat het je aan het hart wat zo'n vader doet met zo'n kind), dan ze niet eens in de buurt van hem en de familie wilden zijn. Die familie is natuurlijk wel verbonden met dat hele lot en die poppenkast en de goedpraterij van wat Joe dat gezin heeft aangedaan.
Kan me voorstellen dat de schone schijn je te zeer tegenstaat, als de man overlijdt die je als een kind beschouwt. En die is overleden doordįt hij zo'n kutleven had.
quote:No one can stop the avaricious, evil father of Michael Jackson.
In the 18 days since Michael’s tragic death, Joseph Jackson has made at least a half million dollars off his late, famous son.
This week, according to sources, “Good Morning America” paid Jackson around $200,000 for a series of interviews that commence tomorrow morning.
ABC says it’s done this as part of a deal for a one-hour documentary on the Jackson family.
At the same time, Jackson is said to be arriving in London tomorrow, the day that Michael was set to start his shows at the O2 Arena. Sources tell me that the British tabloids are paying Jackson at least $250,000 plus expenses to exploit Michael’s memory.
Meanwhile, Michael—remember him? – is lying in a borrowed vault in Forest Lawn Cemetery in Los Angeles, still not permanently buried or interred because the Jackson family hasn’t figured out which location would maximize their profits best.
The horror of Joseph Jackson is only more heightened by the fact that he’s told reporters this week that he somehow foresees exploiting Michael’s children as performers in a bid to regain his glory days of the Jackson 5.
If Michael had a grave, he’d be rolling in it.
Michael Jackson told interviewers many times how his father abused and beat him when he was a child. He said it through tears to Oprah Winfrey.
There is abundant evidence that Michael hated his father. One insider working on Jackson’s business affairs since his death, a person who hadn’t known Joseph Jackson previously, said to me last week, “He killed Michael. Everything he did to to him led up to this. I’ve never met a more awful person.”
Indeed, Joseph Jackson has never hesitated to try and cash in on Michael’s success after his superstar son finally broke free of him in the late 1970s with the “Off the Wall” album. Joseph is famous for coming up with schemes behind Michael’s back.
To wit: On the day of Michael’s famous 30th anniversary solo show, Joe Jackson called a news conference and invited select journalists. I was one of them. It was obvious Michael had no idea this was going on. Mr. Jackson told us he was going to start selling footage of the Jackson 5 for profit. He was eager to be a star himself, clearly.
I asked him about his parental philosophy. “You have to be strict with kids,” he said. “There’s nothing wrong with punishment as long as you know how to punish.” What would be a typical punishment? “Beat his back,” Joe Jackson replied before I could even get the question out.
In 2004, before Michael’s child molestation trial began, I received a call from vulture journalist Daphne Barak. She said, “I have Joseph Jackson here and we want to talk to you about a project.” I hung up.
This year, on March 26th, Jackson himself called me to say he wanted to take over the just announced concerts at the O2 Arena because only he and his partner Leonard Rowe would know how to run them. Shortly after that, Jackson and Rowe threw in with another concert promoter. The latter man filed suit against Michael to get a cut of his AEG Live contract.
And still: three days after Michael died, Joseph Jackson turned up at the BET Awards in Los Angeles with a Michael Jackson impersonator in tow. He announced that he was starting a record company on national TV.
It’s not the first time that Joseph Jackson has tried to claw his way back into the music business. A few years ago he tried in vain to launch a young female singer out of Las Vegas. The project didn’t go anywhere.
Meantime, the judge in the custody hearing next Monday July 20th deciding the fate of Prince, Paris and Blanket Jackson should be aware of some things in the Jackson family history. Joe Jackson has an illegitimate daughter named JohVonnie by a woman named Cheryl Terrell. Janet actually mentioned this in an interview with Parade Magazine in 2008.
He also had at least one other extramarital relationship, with a woman named Gina Sprague. All of this has been documented in various Jackson books, including one by LaToya.
Also, Katherine Jackson filed for divorce twice during her marriage, once in 1973 and again in 1979. In each case she was persuaded not to go through with it rather than hurt the family’s reputation.
Zo schaamteloos is het dan inderdaad ook weer niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar loop ik met de naam SunChaser te leuren dan?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef sunny16947 het volgende:
Het hele artikel. Staan toch wel interessante dingen in die we nog niet wisten.
[..]
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Stali het volgende:
, of hou je het kort nog even spannend vor me?
quote:The never-ending custody battle for Michael Jackson's children has been pushed back - again!
The hearing, which was originally rescheduled for July 13th, has now been pushed back to July 20th due to requests from both Katherine Jackson and Debbie Rowe.
Although Rowe hasn't filed any sort of petition for guardianship, her attorney Eric George revealed that the biological mother of Prince Michael I and Paris hasn't "reached a final decision" whether or not she will seek guardianship.
With the Jacksons willing to "fight" to win custody of the three children, no doubt this shiz is going to get messy in no time!
Rowe is expected at the custody hearing.
Geeft niks toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik te veel in dit topic heb gepost. Ik droomde dat ik naar een concert van Michael Jackson was.En ik ging met hem op de foto.
Het was best en leuke droom.
Waar komt dit vandaan? Wie is de schrijver?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef sunny16947 het volgende:
Het hele artikel. Staan toch wel interessante dingen in die we nog niet wisten.
[..]
quote:Debbie Rowe Injected Jackson with Drugs
Posted Jul 13th 2009 2:10AM by TMZ Staff
Debbie Rowe frequently injected Michael Jackson with drugs while she worked for Jackson's dermatologist, Dr. Arnold Klein.
We've obtained law enforcement documents from the 2005 molestation trial. Included in the records is an affidavit from a Santa Barbara County Sheriff's deputy who served a search warrant on Dr. Klein in 1993 to obtain Jackson's medical records during the first molestation investigation.
In the affidavit, the deputy writes, in August 1993, "...Ms. Rowe observed the back of Jackson's body while she gave him massages to help him sleep. Ms. Rowe also observed Jackson's buttocks on numerous occasions when she gave him injections prior to acne treatments."
The affidavit does not specify the type of drug Rowe administered. As we reported, Jackson sought out anesthesia and other sedatives for even minor procedures, including acne treatment.
quote:Jackson Doc Hid Medical Records, Deputy Says
Posted Jul 13th 2009 2:05AM by TMZ Staff
Turns out this isn't the first time Dr. Arnold Klein has resisted turning over Michael Jackson's medical records to authorities -- according to a Santa Barbara County deputy sheriff.
As we first reported, the L.A. County Coroner has requested medical records from Dr. Klein and authorities tell us he has not fully cooperated. But the same thing happened during the first child molestation investigation targeting Jackson.
We've obtained Santa Barbara Sheriff's Department documents from the 2005 Jackson prosecution. A deputy sheriff wrote an affidavit recounting that on November 19, 1993, she served a search warrant at Dr. Klein's Beverly Hills office, looking for Michael Jackson's medical records.
The deputy's affidavit says she spoke with Dr. Klein when the warrant was served. Her affidavit says, "Dr. Klein said that prior to the service of the search warrant on November 19,1993, he removed Jackson's medical files from his office at Mr. Andelson's (his lawyer's) direction and kept the files in his home and car."
As for why authorities searched Klein's office -- Jackson's accuser in 1993 told authorities the singer's genital area had distinct color patterns because of vitiligo. Authorities believed Jackson may have obtained prescriptions to change the coloring of the area so the accuser's description would not match.
quote:Jackson's Docs Allegedly Manipulated Pharmacies
Posted Jul 13th 2009 1:50AM by TMZ Staff
We've obtained law enforcement documents from Michael Jackson's 2005 molestation trial -- and the depth of the singer's drug dependency is further surfacing.
As far back as 1993, Jackson was using aliases to score drugs, according to an employee at the Neverland Ranch. Joey Jeszeck, who worked security, told Santa Barbara County Sheriff's deputies in 1993 that Jackson would ask him "to go to a pharmacy and pick up his prescription for him." Jeszeck said sometimes the scripts were in the name of other people.
Jeszeck goes on: "Sometimes the pharmacy wouldn't release Jackson's medication to him since it was not in Jeszeck's name. Jackson would then call the doctor and have the prescription changed into the name of the person he was sending to pick it up."
Jeszeck said "one of these doctors was Dr. Farshchian in Florida."
Welk boek?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens.
Ik bel vanmiddag even naar De Slegte.
Mochten er nog boeken in overvloed zijn [ ik betwijfel 't, maar wie weet!]
Hoeveel moet ik er dan kopen? Ik heb nu de teller op 2 staan?
Robijn & Day.
Isegrim, jij ook nog?
Ja, als ze 'm hebben, graag!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens.
Robijn & Day.
Isegrim, jij ook nog?
Teller auf drie!quote:
dat boek is wel zwaar he, dnek om je rugquote:
dit boek heb ik vorige week nog besteld.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002055339/index.html
was dat niet Gladys Night?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat boek is wel zwaar he, dnek om je rug
in de omschrijving van dat boek staat dat Diana Ross de Jackson 5 ontdekte, maar dat was toch iemand anders? (ben haar naam kwijt)
Wil ik ook!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002055339/index.html
Nou goed, teller op 4.quote:
Ik denk dat het in 't boek zelf wel juist staat hoor. Dat komt uit de Biblion-omschrijving. N00bs.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja die naam zocht ik
dus ik vraag me af hoe goed dat boek is
Ja, en met jou vele duizenden anderen.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dit boek heb ik vorige week nog besteld.
Gladys vertelde van de week ergens in een of andere docu dat ze in hetzelfde theater moest optreden toen ze de Jacksons hoorde zingen op het podium. Haar kleedkamer had een balkon met uitzicht op het podium oid en ze riep toen de Pips er bij om te kunnen luisteren. Zij heeft ze dus iig niet zelf ontdekt.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja die naam zocht ik
dus ik vraag me af hoe goed dat boek is
Ze belde wél een platenproducer (toch? dat zei ze?) dat ie moest komen luisteren.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gladys vertelde van de week ergens in een of andere docu dat ze in hetzelfde theater moest optreden toen ze de Jacksons hoorde zingen op het podium. Haar kleedkamer had een balkon met uitzicht op het podium oid en ze riep toen de Pips er bij om te kunnen luisteren. Zij heeft ze dus iig niet zelf ontdekt.
quote:Gladys Knight & the Pips join Motown
In spite of another hit with 1964's "Giving Up" (later covered by Donny Hathaway), Knight and the Pips did not achieve widespread success until 1966, after signing to Motown. While at Motown in 1968, Gladys Knight was the first person to suggest that Berry Gordy sign an up-and-coming act from Gary, Indiana called The Jackson 5.
Dan hebben we gewoon pech! Sowieso lief van je dat je 't wil doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou goed, teller op 4.
Maar ik kan niet beloven dat ze er zijn, voor 'tzelfde geld zijn ze allemaal al uitverkocht!
Zo ben ik nou eenmaal he.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Day het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon pech! Sowieso lief van je dat je 't wil doen.
http://www.showbiz411.comquote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Wie is de schrijver?
“The King of Pop is going to lick your lollipop”quote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef yvonne het volgende:
Ah, MJ was gay:
http://glamour.blog.nl/fa(...)on-was-gay#more-1315
Of bi. Lisa Marie Prestley zei dat ze wel seks hadden.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef yvonne het volgende:
Ah, MJ was gay:
Da's een sarcofaag, zo te zien, of niet?quote:
Ik heb ooit ergens gelezen dat tijdens de jackson periode de broers allemaal op 1 hotelkamer lagen en dat ze seks hadden met groupies waar de kleine Mike bij was.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef N.icka het volgende:
Als die echt homo was geweest dan hadden er allang ex vriendjes uit de school geklapt.
Die man was zo asexueel als het maar kan
Ach, zo zullen er nog tientallen boeken verschijnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:32 schreef yvonne het volgende:
Ah, MJ was gay:
Ja klopt, wordt ook genoemd in het boek wat jullie allemaal zo graag willen lezen. Ook dat Mikey niet tegen tieten kon, wilde ie niet zien vond ie smerig.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat tijdens de jackson periode de broers allemaal op 1 hotelkamer lagen en dat ze seks hadden met groupies waar de kleine Mike bij was.
ach ik heb van de week gedroomd dat die bij mij in de winkel aan de kassa stond om sokken te kopenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik te veel in dit topic heb gepost. Ik droomde dat ik naar een concert van Michael Jackson was.En ik ging met hem op de foto.
Het was best een leuke droom.
Let me guess. Witte sokken!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:01 schreef dollce het volgende:
[..]
ach ik heb van de week gedroomd dat die bij mij in de winkel aan de kassa stond om sokken te kopen
Over witte sokken gesproken, of het nou expres is gedaan of niet, vond het wel schattig dat Blanket vorige week witte sokjes aanhad.quote:
quote:
Volgens mij zit die ene broekspijp gewoon niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
En zijn broek lijkt ook wel dusdanig opgetrokken dat het zichtbaar is!
Of is dat toeval?
Nee, lijkt me geen toeval. De broers hadden toch ook allemaal de rhinestone glove en de Rayban op? Was gewoon een eerbetoon aan zijn papa.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
En zijn broek lijkt ook wel dusdanig opgetrokken dat het zichtbaar is!
Of is dat toeval?
Nee, tijdens de memorial was er een close up en toen kon je zien dat er een soort mouwophouder aan vast zat.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij zit die ene broekspijp gewoon niet goed.
In Nijmegen hadden ze er nog heel veel vorige weekquote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou goed, teller op 4.
Maar ik kan niet beloven dat ze er zijn, voor 'tzelfde geld zijn ze allemaal al uitverkocht!
Okee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, tijdens de memorial was er een close up en toen kon je zien dat er een soort mouwophouder aan vast zat.
Vorige week hadden ze er overal nog heel veel.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In Nijmegen hadden ze er nog heel veel vorige week
Dat zou jij wel willen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef Shitney het volgende:
Hij scheen nu toch ook een relatie te hebben? Ik vertrouw die nanny ook voor geen meter, die zal hem ook wel af en toe een beurt gegeven hebben. Ik heb het idee dat als je MJ seks gaf dat ie als was in je handen was.
quote:MJJ Productions heeft Michael Jackson-game in ontwikkeling
Door Jurian Ubachs, maandag 13 juli 2009 11:17, views: 998
MJJ Productions, de productiemaatschappij van de overleden popartiest Michael Jackson, werkt aan een nieuwe game met de 'King of Pop' in de hoofdrol. Jackson zou zijn gelijkenis en stem nog voor zijn dood hebben laten opnemen.
De game is volgens MCV al maanden in ontwikkeling. Het is daarom dus mogelijk dat Michael Jackson zijn bijdrage aan het spel al had geleverd toen hij op 25 juni 2009 kwam te overlijden. Over de inhoud van het spel is nog niets bekend; naar verluidt zullen in het spel in elk geval zijn grootste hits opduiken. De game moet rond de feestdagen in de winkels verschijnen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Het overlijden van de popster heeft volgens MJJ Productions geen gevolgen voor de release van het spel. "Ik weet zeker dat het spel gewoon zal verschijnen. Michael hield immers van videogames", vertelde een woordvoerder van MJJ Productions aan MCV.
Volgens game-designer David Perry ging Jacksons betrokkenheid bij het spel verder dan alleen de aanwezigheid van zijn beeld en geluid. "Michael wilde met zijn game een nieuw publiek aanspreken", zei Perry tegen IGN. "We wilden de game neerzetten als een nieuw album en op die manier miljoenen mensen introduceren in het spelen van games. Het was een groots idee. Ik ben blij dat het spel toch nog uit gaat komen", aldus Perry, die voor zijn werk aan het spel regelmatig Neverland bezocht. Volgens Perry verliep de voortgang van de ontwikkeling traag, omdat de ontwikkeling samenviel met een golf van verdachtmakingen aan het adres van Michael Jackson.
Die waterballonnen met Macauley Culkin.quote:
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die waterballonnen met Macauley Culkin.![]()
Ik ga later die andere twee filmpjes even kijken, geweldig!
Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?
heb het ook nooit gedacht.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Dan is het vast geen pruik. Ik heb dat ook nooit gedacht eigenlijk, las er in dit topic voor het eerst iets over.
waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijsquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja zo pikzwart is het van nature vast niet meer met 50.
Oh ja daar dacht ik niet eens aan. Ik heb ook grijze plukken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijs
Da's duidelijk geen pruik inderdaad!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Me! Me! Pick me!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens.
Robijn & Day.
Isegrim, jij ook nog?
Ik geloof er ook geen moer van dat dat een pruik is. No way!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef yvonne het volgende:
Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.
Nona, de dochter van de duivel.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Die Nona was toch die chick die zei dat ze zijn wettige vrouw was en dochter van Satan en of ze maar even al zijn geld aan haar wilden overmaken?
Even de linkjes lezen...
Op die homevideo's is te zien dat die kindjes sowieso veel wille sokken en opvallend grote zwarte schoenen aanhadden. Mini-michaelsquote:Op maandag 13 juli 2009 11:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over witte sokken gesproken, of het nou expres is gedaan of niet, vond het wel schattig dat Blanket vorige week witte sokjes aanhad.![]()
[ afbeelding ]
Iemand schreef dat ook al eerder, maar hoe vaker ik de naam "Blanket" hoor of zie, hoe minder raar ik het vind worden.
Ook! Echt, dat mens is serieus van het padje.quote:
Zou goed kunnen sunny. En wat controlaltdelete zegt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
Zijn haar zit daar net zo als in de historietour. Volgens mij is dat nog zijn eigen haar. Wel zie je bij de 1e keer in het water aan de linkerkant een bijna kale plek. Kan ook grote inham zijn. En volgens Dr. Klein, waren het juist die hersteloperaties met die ballonnetjes + de ziekte lupus waardoor de kale plek steeds groter werd.
En dan ook zijn hoed weer opzettenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's duidelijk geen pruik inderdaad!
Dat ei op zijn hoofd
En op de beelden van de This Is It repetities toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef matthijst het volgende:
Laatste jaren droeg ie wel een pruik volgens mij.
Dacht dat ie net na die You Are Not Alone/Childhood video's ook alweer met lang haar te zien was......
Vrij knap: van 10 naar 50cm in een paar maanden...
Dacht dat er net na de aankondiging voor This Is It ook foto's waren waar ie opeens weer krullen ala Bad had?
smilequote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
En dan ook zijn hoed weer opzetten![]()
Ik zie steeds weer die droge humor van hem opduiken in filmpjes, erg leuk!
Ook die krijsende lach van hem![]()
Ik ben nu weer de hele ochtend muziek van hem aan het luisteren en probeer voor mezelf één nummer uit te kiezen die ik het allerallerallerbeste vind, maar ze zijn allemaal zo goed. De beste vind ik toch wel Smooth Criminal, Man in the Mirror en The Way You Make Me Feel. Maar welke daarvan de beste is...?
Als jullie één nummer uit moesten kiezen als beste, welke zou dat dan zijn. Ben benieuwd...
De slechtste vind ik trouwens You Are Not Alone, daar heb ik niets mee.
En?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Anonymousz het volgende:
ik keek gisteren naar de history tour
toen Mj you are not alone zong
een chick ging op het poduim en omhelzde michael
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Je bedoelt het beroemde losbikmoment?
Zagen jullie trouwens hoe subtiel hij op een gegeven moment naar de bewaking knikte zo van 'Nu mag ze wel weer los'? Hihi!
Nona?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef N.icka het volgende:
Ach ik geloof hier niets van , bron? Ik heb met iemand gesproken die dicht bij de familie staat.....
Dat vind ik ook zo moeilijk, om een aller- aller-allerbeste uit te kiezen. Ik vind eigenlijk heel veel nummers van hem steengoed. En bij veel nummers heb je ook een soort associatie, zoals beste plaat voor in de disco, beste plaat voor als je boos bent, dat soort dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
En dan ook zijn hoed weer opzetten![]()
Ik zie steeds weer die droge humor van hem opduiken in filmpjes, erg leuk!
Ook die krijsende lach van hem![]()
Ik ben nu weer de hele ochtend muziek van hem aan het luisteren en probeer voor mezelf één nummer uit te kiezen die ik het allerallerallerbeste vind, maar ze zijn allemaal zo goed. De beste vind ik toch wel Smooth Criminal, Man in the Mirror en The Way You Make Me Feel. Maar welke daarvan de beste is...?
Als jullie één nummer uit moesten kiezen als beste, welke zou dat dan zijn. Ben benieuwd...
De slechtste vind ik trouwens You Are Not Alone, daar heb ik niets mee.
Nee, er is nooit een officiėle DVD van uitgebracht.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef alors het volgende:
is er ook een dvd van die bad tour? Ik zie wel in japan, maar die schijnt beeldtechnisch gezien niet zo goed te zijn...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Jackson-Three-.dhtmlquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef N.icka het volgende:
Ach ik geloof hier niets van , bron? Ik heb met iemand gesproken die dicht bij de familie staat.....
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is en omdat ik als pubertje met mijn walkman op onder de dekens dan fantaseerde dat hij het voor mij zong![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef Shitney het volgende:
Dat van seks in de hotelkamers staat ook in Moonwalk. Toch denk ik dat hij wel degelijk seks had, die relatie met Lisa Marie scheen ook nogal seksueel te zijn. Ik kan me zo voorstellen dat zo iemand als MJ als ie dan ineens een relatie heeft met iemand die nogal kinky is, dat ie niet wist wat hem overkwam en dat hij er nogal in opging. Die relatie deed altijd nogal destructief aan, nogal obsessief. Ik denk zomaar dat dat gebaseerd was op seks.
ik ook, maar het tegendeel zal wel gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
als dat waar is van "The Jackson 3" dan hoop ik met heel mijn hart dat niemand daar naartoe gaat.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
als dat waar is van "The Jackson 3" dan hoop ik met heel mijn hart dat niemand daar naartoe gaat.
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Je bedoelt het beroemde losbikmoment?
Zagen jullie trouwens hoe subtiel hij op een gegeven moment naar de bewaking knikte zo van 'Nu mag ze wel weer los'? Hihi!
ok, jammerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, er is nooit een officiƫle DVD van uitgebracht.
Lijkt mij niets bijzonders als je verpleegster bent dat je een patiėnt (want dat was hij toen) een injectie geeft, pijnstilling of verdoving. Doet mijn HA assistente ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef matthijst het volgende:
Debbie Rowe gaf ook injecties:
In the affidavit, the deputy writes, in August 1993, "...Ms. Rowe observed the back of Jackson's body while she gave him massages to help him sleep. Ms. Rowe also observed Jackson's buttocks on numerous occasions when she gave him injections prior to acne treatments."
logisch toch? zo kan ie toch geen goede show neerzetten? is nog gevaarlijk ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.
Er postte laatst wel iemand een soort koffertje op marktplaats waar hij wel bij zat, dat was een soort verzamelbox met allerlei dvd's. Misschien daar naar zoeken? Voor zover ik weet was er geen DVD van, maar daar zat ie wel in, zowel in Brisbane als in Japan.quote:
ik was afgelopen september bij madonna en het concert kon ook niet beginne voor de lekkkende druppels allemal keurig weggeveegd waren hihiquote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
logisch toch? zo kan ie toch geen goede show neerzetten? is nog gevaarlijk ook
Haha, en die mannetjes maar dweilen!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.
nah, hij was een fantastische danser en iedereeen heeft toch zijn eigen stijl? Als ie de moonwalk niet meer zou hebben gedaan was 't ook weer niet goed geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet zeggen dat alhoewel het natuurlijk een geweldige performer is hij wel ALTIJD en EEUWIG dezelfde moves date en de laatste jaren voornamelijk playbackte en als hij dan live zong was het tenenkrommend slecht. Al zijn tours zijn gewoon een soort variatie op de BAD tour.
Mee eens, dat valt nu des te meer op omdat je nu ineens alles achter elkaar ziet. Maar het is ook wel weer begrijpelijk, want bij die concerten zat toch altijd een nieuwe generatie die MJ dan net leerden kennen. Ik hoor nu ook mensen zeggen dat ze "voor het eerst in hun leven" MJ zouden gaan zien. Dus voor die mensen was alles weer nieuw, en die verwachtten ook die MJ te zien te krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet zeggen dat alhoewel het natuurlijk een geweldige performer is hij wel ALTIJD en EEUWIG dezelfde moves date en de laatste jaren voornamelijk playbackte en als hij dan live zong was het tenenkrommend slecht. Al zijn tours zijn gewoon een soort variatie op de BAD tour.
het viel me ook op dat MJ een ring om heeft bij dat concertquote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zat me ook te bedenken dat 1997 de berlijn historietour dus 12 jaar geleden is. De leeftijd van zijn 1e kind.
Ik ben het wel met je eens, maar aan de andere kant; dat is wel waar hij beroemd mee is geworden. Zijn dansstijl is zijn handelsmerk geworden. Maar wat meer variatie in zijn performance had geen kwaad gekund. Toch raak ik niet uitgekeken op zijn moves, jezus wat kon die man dansen zeg!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Die schaterlach van em.quote:
Uh ja, dat zong hij inderdaad. Volgens mij heb je wat topicjes gemist!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij zong toch Annie are u O.K.? Annie are u O.K I'm bi?
Jammer! Bedankt voor het uitzoeken!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas mensen.
Totaal uitverkocht, hier ook. In het nuchtere Noorden.
Ik moest hier zo hard om lachen!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
[..]
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is en omdat ik als pubertje met mijn walkman op onder de dekens dan fantaseerde dat hij het voor mij zong![]()
![]()
Door die kwam ik op deze,quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Nog een crazy fanHoe komt die daar?
Check ook de labels van het filmpje
Het 1e wat mij gelijk opviel was dat MJ die knul heel de tijd vasthield. Zeker bang dat hij eraf zou kukelenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Geweldige melodie idd, en ook ontzettend geil in dit LL Cool J nummerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is
Bedankt voor de moeite, Chipszak!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas mensen.
Dat stijle en wat vollere was een pruik.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef hondjes het volgende:
Toch blijft het vreemd,,als je die laatste beelden bekijkt van zijn repetitie, heeft Michael
gewoon lang haar met krullen in een staart, en lijkt totaal niet op die van de persconferentie.
Maar hier zie je wel goed wat een lieverd het is. Want in plaats van die gast gewoon eraf te schoppen pakt ie hem heel stevig vast en later nog steviger. Die gast heeft daarna nooit meer gedouchet, durf ik te wedden! He touched me! He hugged me!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Ja! Dit was zo'n lekkere plaat! inderdaad door die sample, ik ben weer helemaal terug in de nineties, hahaha.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
Shitney, ken je deze MJ sample nog?
Is denk ik wel in 100 platen en remixen gebruikt in de jaren 80. Geweldige sample, je hoort niet alleen de baseline maar ook een sample van MJ's stem
Niet per se.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Had jij zelf ook een exemplaar willen hebben?
Je ziet hier trouwens dat zijn neus alweer flink verbeterd was, die rare puntwipneus was wat afgezwakt. en je ziet ook dat de vorm van zijn lippen alleen maar anders is omdat er een andere liplijn omheen getatoueerd is.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Dat stijle en wat vollere was een pruik.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, heel liefquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 16:49 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar hier zie je wel goed wat een lieverd het is. Want in plaats van die gast gewoon eraf te schoppen pakt ie hem heel stevig vast en later nog steviger. Die gast heeft daarna nooit meer gedouchet, durf ik te wedden! He touched me! He hugged me!![]()
Hij was in die kraan geklommen.
quote:Labels:
crazy michael jackson fan earth song omg jackson's such an angel for saving this asian kid's life
Waar komt dat I'm bi nu ineens vandaan? hij zingt gewoon Annie are U ok, are u ok, Annie.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij zong toch Annie are u O.K.? Annie are u O.K I'm bi?
Die Klein vertelde toch bij Larry King dat ze zijn neus aan het restaureren waren met injectables? Collagen fillers en botox. Volgens mij bestaat er niet eens zoiets als een neustop-prothese, dat lijkt me echt broodje aap hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch dat het een prothese was, dat neustopje. Op sommige foto's zie je het best duidelijk, en het lijkt alsof op de laatste foto (op de brancard) het topje van z'n neus er niet meer op zit. Eraf gebroken toen de 911 hulpdienst hem probeerde te reanimeren misschien.
Wat vind je van de plaat van LL Cool J?quote:
Welke?quote:Op maandag 13 juli 2009 @ 17:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vind je van de plaat van LL Cool J?
Ook een geile track ja, maar daar stond LL Cool J ook om bekend, toch? Ik moet zeggen dat LL Cool J me nooit echt heeft kunnen bekoren, op de een of andere manier vind ik dat zelf dan weer iets te black ofzo, maar Boyz II Men vind ik dan wel weer heel goed. Maar dit nummer kende ik wel inderdaad. Maar als ik mag kiezen doe me dan toch maar Lady in my Life.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vind je van de plaat van LL Cool J?
mooi te bekijken , die twee fotos, thanks.Rosalynequote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Dat stijle en wat vollere was een pruik.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Yep. Eaten Alive ook toch? Zingt ie ook op mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:16 schreef Shitney het volgende:
Wisten jullie trouwens dat MJ ook Muscles van Diana Ross heeft geschreven?
Ken alleen Another Day.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Shitney het volgende:
Weet je wat ook geile muziek is, vind ik dan? Buckshot Lefonque. Ken je dat? Doet mij qua sfeer een beetje aan Off the Wall denken.
*spuit 11 reactie*quote:Op maandag 13 juli 2009 16:49 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar hier zie je wel goed wat een lieverd het is. Want in plaats van die gast gewoon eraf te schoppen pakt ie hem heel stevig vast en later nog steviger. Die gast heeft daarna nooit meer gedouchet, durf ik te wedden! He touched me! He hugged me!![]()
Hij was in die kraan geklommen.
daar staat een foto van een gebruikt maandverbandje bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen moer van dat dat een pruik is. No way!
Even iets anders, ik googlde MJJ Productions ivm de MJ game. Kom ik Nona tegen. Dat wijf is echt gestoord.![]()
http://mjjproductions.blogspot.com/
http://mjjproductions.blo(...)ce-that-some-so.html
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas mensen.
wat voor werk doe jequote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
daar staat een foto van een gebruikt maandverbandje bij.!
Ik zit op mijn werk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:20 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
*spuit 11 reactie*
Ja, dat viel mij ook gelijk op dat MJ hem zo vasthield.
Sinds hij dood is zie ik hem met hele andere ogen. Vroeger was hij echt mijn jeugdheld. Daarna kwamen er allemaal rare berichten over hem naar buiten (elephant man, zuurstoftank enz., enz.) en kwam hij voornamelijk negatief in het nieuws.
Sinds een half jaar draaien we zijn muziek weer en die is gewoon tijdloos.
En nu, na zijn overlijden, zie ik al die filmpjes op youtube en leer ik hem van een hele andere kant kennenHet was gewoon een lieverd!
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik werk iig niet bij de Libresse-fabriek.
Sorry, dat is mij dus echt niet opgevallen. Anders had ik er wel NSFW bijgezet.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Isegrim het volgende:
daar staat een foto van een gebruikt maandverbandje bij.!
Ik zit op mijn werk.
Hoed van Hugh Hefner?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze is net zo geloofwaardig als die hoed van Hugh Hefner.
Die twee kunnen het vast goed met elkaar vinden, lijkt me!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze is net zo geloofwaardig als die hoed van Hugh Hefner.
En waarom kunnen we dan niet via de site bestellen?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Yenthe het volgende:
In Leeuwarden was ook alles weg. Ze hadden het naar Enschede gestuurd, daar vandaan sturen ze de online bestellingen...Waarom krijgen die voorrang?
Ik denk omdat ze daar ook al uitverkocht zijn. Ze had ze vorige week opgestuurd en wist niet of ze online al uitverkocht waren of niet. Maar ik denk dus van wel...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En waarom kunnen we dan niet via de site bestellen?
Ahaha, ik zie het.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Shitney het volgende:![]()
Ik open net ebay.com, en op de openingspagina staan echt alleen maar MJ spullen. Great finds for you en dan alleen maar MJ wat de klok slaat.
Ik hoop eigenlijk dat 'ie zo lang mogelijk in de crypte van Berry Gordy blijft, zodat pa Jackson geen slaatje kan slaan uit zijn begraafplek...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef Treezz het volgende:
Is er nog nieuws ? wanneer hij word begraven ?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
Paris Jackson is gebroken
Paris Jackson is helemaal kapot van de dood van haar vader Michael. Ze schrijft elke dag een brief aan hem. Dat heeft Michaels zus La Toya laten weten.
,,Ze draagt elke dag T-shirts van Michael en haar kamer hangt vol posters van hem. Ze schrijft hem elke dag een brief om te zeggen hoeveel ze van hem houdt. Als we de brief lezen, barsten we in tranen uit.’’
Paris kocht ’n ketting voor haar vader die ze in de kist om z’n pols heeft gedaan voor hij werd begraven werd. De andere helft draagt ze zelf
Ja waarbij Blanket op zijn rug zat.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:50 schreef quirina het volgende:
Laatst zag ik ook een foto waarop het leek dat zn neus geplakt was met iets. Ik zal em eens zoeken en hier posten.
Ain't no shame in it girl!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem in Smooth Criminal eigenlijk best knap.
Ik vind hem overal knap, zelfs op het laatst, dan wel zonder die eeuwige zonnebril, en dat steile haar.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem stiekem ook wel meer knap dan alleen in smooth criminal,quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik vind hem overal knap, zelfs op het laatst, dan wel zonder die eeuwige zonnebril, en dat steile haar.
Maar zijn uitstraling was er nog steeds.
ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, snap het helemaal.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem ook wel meer knap dan alleen in smooth criminal,![]()
![]()
.
Heeft ook veel te maken met charisma en met name het 'stoere' en 'ruige' uiterlijk wat hij in clips kan hebben.
Zn manier van doen en laten zegmaar.
Daar geloof ik geen barst van. Komt uit de Sun, en dan weet je wel weer genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef erik666 het volgende:
Wat denken jullie nu van het bericht dat hij homo zou zijn, en zich als vrouw verkleedde?
Bedoelde je deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef quirina het volgende:
Kan de foto even niet vinden
Maar het is een foto waarop lijkt dat hij echt een huidkleurig plastic/rubberneus draagt.
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef quirina het volgende:
Nee het was een foto waarop het echt leek alsof hij een neus opgeplakt had zeg maar. Kunstig erop gegrimeerd, maar net niet goed genoeg.
Ik ben nog steeds aan het speuren.
Aaaargh:(
Tja, smaken verschillen he.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
Brrrr, hoe iemand dat knap en geil kan vinden begrijp ik echt niet. Gewoon een aartslelijke freak is het op die twee foto's.
Echt zo'n type, beetje buitenlands, tenger, lief koppie, echt niets voor mij dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Op die onderste foto vind ik em prachtig.
hahaha, ik vind em juist zooo'n uitstraling hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Echt zo'n type, beetje buitenlands, tenger, lief koppie, echt niets voor mij dus
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
ik snap ook niet dat hij knap gevonden wordt. Zeker naarmate ie ouder werd hoe enger hij eruit ging zien. Hij veranderde steeds meer in een androgyn figuur niets mannelijks meer aan. En waarom zou hij niet gay geweest kunnen zijn? Ik vind hem er best een type voor eerlijk gezegd. Als het bekend zou worden zou dit alleen maar hot news zijn geweest en opnieuw in verband worden gebracht met zijn pedoverleden tov jonge jochies. Wie weet werd hij er wel mee gechanteerd.
in dat boek wat jullie allemaal zo graag willen lezen wordt er al een anekdote naar boven gehaald dat Wacko op jonge leeftijd al gruwde van blote borsten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.
quote:
Ik was het anders wel aardig eens met die postquote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.
Tja, daarin verschillen ook de meningen. Natuurlijk is ie veel te ver gegaan met dat neuzen gedoe (we weten allemaal waar dat vandaan komt, toch?)quote:Op maandag 13 juli 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was het anders wel aardig eens met die post
Er was toch ook niets mannelijks meer aan na al die verbouwingen? En inderdaad, stel dat hij homo was, dan kan het best zijn dat hij dat toch echt liever verborgen hield.
Zijn miljoenen fans over de wereld denken daar anders over, hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Thriller vond ik hem nog wel aardig eruit zien, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, en hij gebruikte meer make-up dan menig vrouw. En dan zag ie er nog niet uit
Neem daarbij die falsetstem, het hoge kreetjes slaken, en je hebt je homo.
Nou, daar lijkt ie gewoon op Nana Mouskouriquote:Op maandag 13 juli 2009 21:51 schreef quirina het volgende:
Dit was zijn laatste nose-job in ieder geval
Zijn neus ziet er wat ronder uit.
Oh, maar dat mag hoor. Ik vind het zeer bedenkelijk als iemand zich onder het mom van slecht behandeld zijn in zijn jeugd zo laat mecanoėn ( is dat een woord?)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zijn miljoenen fans over de wereld denken daar anders over, hoor
Verrek!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt ie gewoon op Nana Mouskouri
En die is ook niet bepaald wat je noemt een schoonheid.
ik had hem wel eens willen zien de dag erna, na een nacht op mannenjacht te zijn geweest.. uit bed stappend zonder pruik en zonder make up maar met afkickverschijnselen. Denk dat er nog weinig van de zgnd. King of Pop te herkennen was.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Thriller vond ik hem nog wel aardig eruit zien, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, en hij gebruikte meer make-up dan menig vrouw. En dan zag ie er nog niet uit
Pffffffffffffffffquote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ik had hem wel eens willen zien de dag erna, na een nacht op mannenjacht te zijn geweest.. uit bed stappend zonder pruik en zonder make up maar met afkickverschijnselen. Denk dat er nog weinig van de zgnd. King of Pop te herkennen was.
Geweldige pa ook zeg. Misschien zelfs beter voor die kids dat hij overleden is hoe hard dit ook klinkt.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, aangezien die kids uiteraard zijn gedrag als normaal zouden gaan bestempelen en zelf ook freakjes voor het leven zouden worden. Maar in dit geval geloof ik niet dat de familie waar ze in terecht zijn gekomen nu zo heel veel meer met beide benen op de grond staat en een veilige omgeving voor een drietal kids waarborgt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldige pa ook zeg. Misschien zelfs beter voor die kids dat hij overleden is hoe hard dit ook klinkt.
Door sommige mensen wordt er helaas meer ophef gemaakt over de zogenaamde "smeuige" dingen, ipv naar de mens erachter te kijken en naar de muziek te luisteren. Vermoeiend...al heel lang.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat er zoveel ophef over wordt gemaakt dat Michael Jackson homo zou zijn geweest en zich als vrouw verkleedde.
En wat dan nog?!
Zelf vond ik hem altijd onzijdig, geen man, geen vrouw. Maar bij sommige foto's en clips vind ik hem er wel geweldig uitzien!
Precies twijfel ik ook ten zeerste aan. Die hele familie is wacko. Ze staan allemaal stijf van de verbouwingen en vertonen allemaal gestoord gedrag.Zelfs Joe is onder het mes geweest. Die kids zouden eigenlijk bij die familie weggehaald moeten worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, aangezien die kids uiteraard zijn gedrag als normaal zouden gaan bestempelen en zelf ook freakjes voor het leven zouden worden. Maar in dit geval geloof ik niet dat de familie waar ze in terecht zijn gekomen nu zo heel veel meer met beide benen op de grond staat en een veilige omgeving voor een drietal kids waarborgt.
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Door sommige mensen wordt er helaas meer ophef gemaakt over de zogenaamde "smeuige" dingen, ipv naar de mens erachter te kijken en naar de muziek te luisteren. Vermoeiend...al heel lang.
Michael was het zo zat, dat gedoe rond hem. Luister maar naar zijn latere platen, waarin hij steeds meer verhaalt over de leugens, en "ze willen geen goed nieuws, ze willen enkel bad news". Ik vind het zo jammer dat dat nog steeds doorgaat, zelfs na zijn dood.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!
En Deissy, het is een algemeen bekend feit dat veel vrouwen verliefd worden op homoseksuele mannen.
Ik vind de ophef erover wel meevallen hoor, in Nederland in ieder geval. In de US zijn ze natuurlijk nog achterlijke middeleeuwers waar het gaat om homoseksualiteit.
Das ook een goeie, ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik houd gewoon voor mezelf het beeld voor me zoals ik hem het leukst vond.For ever and ever.Net als bij Elvis,niet dat bezweette hoofd en plofferige kop maar in z'n glorytijden.
The land of opportunitiesquote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!
En Deissy, het is een algemeen bekend feit dat veel vrouwen verliefd worden op homoseksuele mannen.
Ik vind de ophef erover wel meevallen hoor, in Nederland in ieder geval. In de US zijn ze natuurlijk nog achterlijke middeleeuwers waar het gaat om homoseksualiteit.
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Michael was het zo zat, dat gedoe rond hem. Luister maar naar zijn latere platen, waarin hij steeds meer verhaalt over de leugens, en "ze willen geen goed nieuws, ze willen enkel bad news". Ik vind het zo jammer dat dat nog steeds doorgaat, zelfs na zijn dood.
Een sicko? Wat vind je dan een sicko?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |