En waarom kunnen we dan niet via de site bestellen?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Yenthe het volgende:
In Leeuwarden was ook alles weg. Ze hadden het naar Enschede gestuurd, daar vandaan sturen ze de online bestellingen...Waarom krijgen die voorrang?
Ik denk omdat ze daar ook al uitverkocht zijn. Ze had ze vorige week opgestuurd en wist niet of ze online al uitverkocht waren of niet. Maar ik denk dus van wel...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En waarom kunnen we dan niet via de site bestellen?
Ahaha, ik zie het.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Shitney het volgende:![]()
Ik open net ebay.com, en op de openingspagina staan echt alleen maar MJ spullen. Great finds for you en dan alleen maar MJ wat de klok slaat.
Ik hoop eigenlijk dat 'ie zo lang mogelijk in de crypte van Berry Gordy blijft, zodat pa Jackson geen slaatje kan slaan uit zijn begraafplek...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef Treezz het volgende:
Is er nog nieuws ? wanneer hij word begraven ?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
Paris Jackson is gebroken
Paris Jackson is helemaal kapot van de dood van haar vader Michael. Ze schrijft elke dag een brief aan hem. Dat heeft Michaels zus La Toya laten weten.
,,Ze draagt elke dag T-shirts van Michael en haar kamer hangt vol posters van hem. Ze schrijft hem elke dag een brief om te zeggen hoeveel ze van hem houdt. Als we de brief lezen, barsten we in tranen uit.’’
Paris kocht ’n ketting voor haar vader die ze in de kist om z’n pols heeft gedaan voor hij werd begraven werd. De andere helft draagt ze zelf
Ja waarbij Blanket op zijn rug zat.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:50 schreef quirina het volgende:
Laatst zag ik ook een foto waarop het leek dat zn neus geplakt was met iets. Ik zal em eens zoeken en hier posten.
Ain't no shame in it girl!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem in Smooth Criminal eigenlijk best knap.
Ik vind hem overal knap, zelfs op het laatst, dan wel zonder die eeuwige zonnebril, en dat steile haar.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem stiekem ook wel meer knap dan alleen in smooth criminal,quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik vind hem overal knap, zelfs op het laatst, dan wel zonder die eeuwige zonnebril, en dat steile haar.
Maar zijn uitstraling was er nog steeds.
ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |