Vorige week hadden ze er overal nog heel veel.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In Nijmegen hadden ze er nog heel veel vorige week
Dat zou jij wel willen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef Shitney het volgende:
Hij scheen nu toch ook een relatie te hebben? Ik vertrouw die nanny ook voor geen meter, die zal hem ook wel af en toe een beurt gegeven hebben. Ik heb het idee dat als je MJ seks gaf dat ie als was in je handen was.
quote:MJJ Productions heeft Michael Jackson-game in ontwikkeling
Door Jurian Ubachs, maandag 13 juli 2009 11:17, views: 998
MJJ Productions, de productiemaatschappij van de overleden popartiest Michael Jackson, werkt aan een nieuwe game met de 'King of Pop' in de hoofdrol. Jackson zou zijn gelijkenis en stem nog voor zijn dood hebben laten opnemen.
De game is volgens MCV al maanden in ontwikkeling. Het is daarom dus mogelijk dat Michael Jackson zijn bijdrage aan het spel al had geleverd toen hij op 25 juni 2009 kwam te overlijden. Over de inhoud van het spel is nog niets bekend; naar verluidt zullen in het spel in elk geval zijn grootste hits opduiken. De game moet rond de feestdagen in de winkels verschijnen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Het overlijden van de popster heeft volgens MJJ Productions geen gevolgen voor de release van het spel. "Ik weet zeker dat het spel gewoon zal verschijnen. Michael hield immers van videogames", vertelde een woordvoerder van MJJ Productions aan MCV.
Volgens game-designer David Perry ging Jacksons betrokkenheid bij het spel verder dan alleen de aanwezigheid van zijn beeld en geluid. "Michael wilde met zijn game een nieuw publiek aanspreken", zei Perry tegen IGN. "We wilden de game neerzetten als een nieuw album en op die manier miljoenen mensen introduceren in het spelen van games. Het was een groots idee. Ik ben blij dat het spel toch nog uit gaat komen", aldus Perry, die voor zijn werk aan het spel regelmatig Neverland bezocht. Volgens Perry verliep de voortgang van de ontwikkeling traag, omdat de ontwikkeling samenviel met een golf van verdachtmakingen aan het adres van Michael Jackson.
Die waterballonnen met Macauley Culkin.quote:
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die waterballonnen met Macauley Culkin.![]()
Ik ga later die andere twee filmpjes even kijken, geweldig!
Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?
heb het ook nooit gedacht.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Dan is het vast geen pruik. Ik heb dat ook nooit gedacht eigenlijk, las er in dit topic voor het eerst iets over.
waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijsquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja zo pikzwart is het van nature vast niet meer met 50.
Oh ja daar dacht ik niet eens aan. Ik heb ook grijze plukken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijs
Da's duidelijk geen pruik inderdaad!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Me! Me! Pick me!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens.
Ik bel vanmiddag even naar De Slegte.
Mochten er nog boeken in overvloed zijn [ ik betwijfel 't, maar wie weet!]
Hoeveel moet ik er dan kopen? Ik heb nu de teller op 2 staan?
Robijn & Day.
Isegrim, jij ook nog?
Ik geloof er ook geen moer van dat dat een pruik is. No way!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef yvonne het volgende:
Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.
Nona, de dochter van de duivel.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Die Nona was toch die chick die zei dat ze zijn wettige vrouw was en dochter van Satan en of ze maar even al zijn geld aan haar wilden overmaken?
Even de linkjes lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |