abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 11:21:23 #101
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70928125
Dat van seks in de hotelkamers staat ook in Moonwalk. Toch denk ik dat hij wel degelijk seks had, die relatie met Lisa Marie scheen ook nogal seksueel te zijn. Ik kan me zo voorstellen dat zo iemand als MJ als ie dan ineens een relatie heeft met iemand die nogal kinky is, dat ie niet wist wat hem overkwam en dat hij er nogal in opging. Die relatie deed altijd nogal destructief aan, nogal obsessief. Ik denk zomaar dat dat gebaseerd was op seks.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70928138
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:20 schreef Syb.ren het volgende:

[..]

In Nijmegen hadden ze er nog heel veel vorige week
Vorige week hadden ze er overal nog heel veel.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:23:59 #103
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70928221
Hij scheen nu toch ook een relatie te hebben? Ik vertrouw die nanny ook voor geen meter, die zal hem ook wel af en toe een beurt gegeven hebben. Ik heb het idee dat als je MJ seks gaf dat ie als was in je handen was.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  maandag 13 juli 2009 @ 11:24:11 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70928226
En wat dacht je van dat haar? MJ droeg ook wel eens van die donkere pakken. Blanket was als een mini MJ gekleed.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70928288
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef Shitney het volgende:
Hij scheen nu toch ook een relatie te hebben? Ik vertrouw die nanny ook voor geen meter, die zal hem ook wel af en toe een beurt gegeven hebben. Ik heb het idee dat als je MJ seks gaf dat ie als was in je handen was.
Dat zou jij wel willen.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:32:52 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_70928498
bah seks met wacko daar moet je toch niet aan denken? Ik zou over mn nek gaan iig, zeker zoals hij eruit zag de laatste jaren. Dan moet je of... heel erg wanhopig zijn of ... aan geld denken maar sexueel aantrekkelijk is/was ie totaal niet meer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_70928574
er komt een MJ-game
quote:
MJJ Productions heeft Michael Jackson-game in ontwikkeling
Door Jurian Ubachs, maandag 13 juli 2009 11:17, views: 998

MJJ Productions, de productiemaatschappij van de overleden popartiest Michael Jackson, werkt aan een nieuwe game met de 'King of Pop' in de hoofdrol. Jackson zou zijn gelijkenis en stem nog voor zijn dood hebben laten opnemen.

De game is volgens MCV al maanden in ontwikkeling. Het is daarom dus mogelijk dat Michael Jackson zijn bijdrage aan het spel al had geleverd toen hij op 25 juni 2009 kwam te overlijden. Over de inhoud van het spel is nog niets bekend; naar verluidt zullen in het spel in elk geval zijn grootste hits opduiken. De game moet rond de feestdagen in de winkels verschijnen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Het overlijden van de popster heeft volgens MJJ Productions geen gevolgen voor de release van het spel. "Ik weet zeker dat het spel gewoon zal verschijnen. Michael hield immers van videogames", vertelde een woordvoerder van MJJ Productions aan MCV.

Volgens game-designer David Perry ging Jacksons betrokkenheid bij het spel verder dan alleen de aanwezigheid van zijn beeld en geluid. "Michael wilde met zijn game een nieuw publiek aanspreken", zei Perry tegen IGN. "We wilden de game neerzetten als een nieuw album en op die manier miljoenen mensen introduceren in het spelen van games. Het was een groots idee. Ik ben blij dat het spel toch nog uit gaat komen", aldus Perry, die voor zijn werk aan het spel regelmatig Neverland bezocht. Volgens Perry verliep de voortgang van de ontwikkeling traag, omdat de ontwikkeling samenviel met een golf van verdachtmakingen aan het adres van Michael Jackson.
pi_70928589
quote:
Die waterballonnen met Macauley Culkin. Ik ga later die andere twee filmpjes even kijken, geweldig!
  Admin maandag 13 juli 2009 @ 11:43:24 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70928797
http://www.actionradio.nl/nieuws/michael-jackson-misschien-moslim
2007
Zie: misschien, eventueel, zou kunnen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 13 juli 2009 @ 11:52:57 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70929094
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Die waterballonnen met Macauley Culkin. Ik ga later die andere twee filmpjes even kijken, geweldig!
Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_70929234
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat 2e filmpje, heeft ie toch al die haren die een pruik worden genoemd, nou... een pruik blijft niet zó zitten na onverwachte-in-het-water-valpartijen
Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?
  Admin maandag 13 juli 2009 @ 12:00:34 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70929341
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kan niet kijken op mijn foon, maar haar blijft gewoon zitten?
Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.

pi_70929413
Dan is het vast geen pruik. Ik heb dat ook nooit gedacht eigenlijk, las er in dit topic voor het eerst iets over.
pi_70929502
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Dan is het vast geen pruik. Ik heb dat ook nooit gedacht eigenlijk, las er in dit topic voor het eerst iets over.
heb het ook nooit gedacht.

ik vind wel dat hij een totaal andere verschijning was als hij z'n haar vast deed, veel jonger en verzorgder ofzo.

ik neem wel aan dat zijn haar geverfd was.
pi_70929550
Ja zo pikzwart is het van nature vast niet meer met 50.
pi_70929655
tvp voor morgen
pi_70929656
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja zo pikzwart is het van nature vast niet meer met 50.
waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijs
pi_70929687
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

waarschijnlijk was het door de vitiligo al veel eerder grijs
Oh ja daar dacht ik niet eens aan. Ik heb ook grijze plukken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juli 2009 @ 12:11:38 #119
163650 Greys
pi_70929702
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Da's duidelijk geen pruik inderdaad!
Dat ei op zijn hoofd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70929866
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens.
Ik bel vanmiddag even naar De Slegte.
Mochten er nog boeken in overvloed zijn [ ik betwijfel 't, maar wie weet! ]
Hoeveel moet ik er dan kopen? Ik heb nu de teller op 2 staan?
Robijn & Day.

Isegrim, jij ook nog?
Me! Me! Pick me!

Ofwel, als er nog een zou zijn hou ik me aanbevolen
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 12:18:53 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_70929884
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef yvonne het volgende:

Jup, gewoon perfect, en hij wrijft het uit z'n ogen naar achter, net als wij doen als we kopje onder zijn geweest.
Ik geloof er ook geen moer van dat dat een pruik is. No way!
Even iets anders, ik googlde MJJ Productions ivm de MJ game. Kom ik Nona tegen. Dat wijf is echt gestoord.
http://mjjproductions.blogspot.com/
http://mjjproductions.blo(...)ce-that-some-so.html
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juli 2009 @ 12:20:16 #122
163650 Greys
pi_70929924
Die Nona was toch die chick die zei dat ze zijn wettige vrouw was en dochter van Satan en of ze maar even al zijn geld aan haar wilden overmaken?

Even de linkjes lezen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70929925
Maar is dit niet al iets van 20 jaar geleden of zo? In ieder geval dat filmpje dat hij in het water wordt geduwd?
In de tussentijd kan er veel veranderd zijn, zoals die dr. Klein ook al zei dat hij door die lupus haar verloor.
Ik vond dat haar bij de aankondiging in Londen echt heel slecht zitten - dat leek mij wel een pruik.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_70929958
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Die Nona was toch die chick die zei dat ze zijn wettige vrouw was en dochter van Satan en of ze maar even al zijn geld aan haar wilden overmaken?

Even de linkjes lezen...
Nona, de dochter van de duivel.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:22:04 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_70929960
In die filmpjes is het nog zijn echte haar maar ik denk dat hij in de loop van de jaren zo is afgetakeld en ongezond is geworden dat hij een pruik is gaan dragen. Zeker de laatste jaren toen hij opeens stijl haar had, dit zag er zo nep uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')