Ik moest hier zo hard om lachen!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
[..]
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is en omdat ik als pubertje met mijn walkman op onder de dekens dan fantaseerde dat hij het voor mij zong![]()
![]()
Door die kwam ik op deze,quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Nog een crazy fanHoe komt die daar?
Check ook de labels van het filmpje
Het 1e wat mij gelijk opviel was dat MJ die knul heel de tijd vasthield. Zeker bang dat hij eraf zou kukelenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Geweldige melodie idd, en ook ontzettend geil in dit LL Cool J nummerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is
Bedankt voor de moeite, Chipszak!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas mensen.
Totaal uitverkocht, hier ook. In het nuchtere Noorden.
Dat stijle en wat vollere was een pruik.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef hondjes het volgende:
Toch blijft het vreemd,,als je die laatste beelden bekijkt van zijn repetitie, heeft Michael
gewoon lang haar met krullen in een staart, en lijkt totaal niet op die van de persconferentie.
Maar hier zie je wel goed wat een lieverd het is. Want in plaats van die gast gewoon eraf te schoppen pakt ie hem heel stevig vast en later nog steviger. Die gast heeft daarna nooit meer gedouchet, durf ik te wedden! He touched me! He hugged me!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Ja! Dit was zo'n lekkere plaat! inderdaad door die sample, ik ben weer helemaal terug in de nineties, hahaha.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:
Shitney, ken je deze MJ sample nog?
Is denk ik wel in 100 platen en remixen gebruikt in de jaren 80. Geweldige sample, je hoort niet alleen de baseline maar ook een sample van MJ's stem
Niet per se.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Had jij zelf ook een exemplaar willen hebben?
Je ziet hier trouwens dat zijn neus alweer flink verbeterd was, die rare puntwipneus was wat afgezwakt. en je ziet ook dat de vorm van zijn lippen alleen maar anders is omdat er een andere liplijn omheen getatoueerd is.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Dat stijle en wat vollere was een pruik.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, heel liefquote:Op maandag 13 juli 2009 @ 16:49 schreef Shitney het volgende:
[..]
Maar hier zie je wel goed wat een lieverd het is. Want in plaats van die gast gewoon eraf te schoppen pakt ie hem heel stevig vast en later nog steviger. Die gast heeft daarna nooit meer gedouchet, durf ik te wedden! He touched me! He hugged me!![]()
Hij was in die kraan geklommen.
quote:Labels:
crazy michael jackson fan earth song omg jackson's such an angel for saving this asian kid's life
Waar komt dat I'm bi nu ineens vandaan? hij zingt gewoon Annie are U ok, are u ok, Annie.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij zong toch Annie are u O.K.? Annie are u O.K I'm bi?
Die Klein vertelde toch bij Larry King dat ze zijn neus aan het restaureren waren met injectables? Collagen fillers en botox. Volgens mij bestaat er niet eens zoiets als een neustop-prothese, dat lijkt me echt broodje aap hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch dat het een prothese was, dat neustopje. Op sommige foto's zie je het best duidelijk, en het lijkt alsof op de laatste foto (op de brancard) het topje van z'n neus er niet meer op zit. Eraf gebroken toen de 911 hulpdienst hem probeerde te reanimeren misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |