Op die homevideo's is te zien dat die kindjes sowieso veel wille sokken en opvallend grote zwarte schoenen aanhadden. Mini-michaelsquote:Op maandag 13 juli 2009 11:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over witte sokken gesproken, of het nou expres is gedaan of niet, vond het wel schattig dat Blanket vorige week witte sokjes aanhad.![]()
[ afbeelding ]
Iemand schreef dat ook al eerder, maar hoe vaker ik de naam "Blanket" hoor of zie, hoe minder raar ik het vind worden.
Ook! Echt, dat mens is serieus van het padje.quote:
Zou goed kunnen sunny. En wat controlaltdelete zegt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:22 schreef sunny16947 het volgende:
Zijn haar zit daar net zo als in de historietour. Volgens mij is dat nog zijn eigen haar. Wel zie je bij de 1e keer in het water aan de linkerkant een bijna kale plek. Kan ook grote inham zijn. En volgens Dr. Klein, waren het juist die hersteloperaties met die ballonnetjes + de ziekte lupus waardoor de kale plek steeds groter werd.
En dan ook zijn hoed weer opzettenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's duidelijk geen pruik inderdaad!
Dat ei op zijn hoofd
En op de beelden van de This Is It repetities toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef matthijst het volgende:
Laatste jaren droeg ie wel een pruik volgens mij.
Dacht dat ie net na die You Are Not Alone/Childhood video's ook alweer met lang haar te zien was......
Vrij knap: van 10 naar 50cm in een paar maanden...
Dacht dat er net na de aankondiging voor This Is It ook foto's waren waar ie opeens weer krullen ala Bad had?
smilequote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
En dan ook zijn hoed weer opzetten![]()
Ik zie steeds weer die droge humor van hem opduiken in filmpjes, erg leuk!
Ook die krijsende lach van hem![]()
Ik ben nu weer de hele ochtend muziek van hem aan het luisteren en probeer voor mezelf één nummer uit te kiezen die ik het allerallerallerbeste vind, maar ze zijn allemaal zo goed. De beste vind ik toch wel Smooth Criminal, Man in the Mirror en The Way You Make Me Feel. Maar welke daarvan de beste is...?
Als jullie één nummer uit moesten kiezen als beste, welke zou dat dan zijn. Ben benieuwd...
De slechtste vind ik trouwens You Are Not Alone, daar heb ik niets mee.
En?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Anonymousz het volgende:
ik keek gisteren naar de history tour
toen Mj you are not alone zong
een chick ging op het poduim en omhelzde michael
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Je bedoelt het beroemde losbikmoment?
Zagen jullie trouwens hoe subtiel hij op een gegeven moment naar de bewaking knikte zo van 'Nu mag ze wel weer los'? Hihi!
Nona?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef N.icka het volgende:
Ach ik geloof hier niets van , bron? Ik heb met iemand gesproken die dicht bij de familie staat.....
Dat vind ik ook zo moeilijk, om een aller- aller-allerbeste uit te kiezen. Ik vind eigenlijk heel veel nummers van hem steengoed. En bij veel nummers heb je ook een soort associatie, zoals beste plaat voor in de disco, beste plaat voor als je boos bent, dat soort dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Yenthe het volgende:
[..]
En dan ook zijn hoed weer opzetten![]()
Ik zie steeds weer die droge humor van hem opduiken in filmpjes, erg leuk!
Ook die krijsende lach van hem![]()
Ik ben nu weer de hele ochtend muziek van hem aan het luisteren en probeer voor mezelf één nummer uit te kiezen die ik het allerallerallerbeste vind, maar ze zijn allemaal zo goed. De beste vind ik toch wel Smooth Criminal, Man in the Mirror en The Way You Make Me Feel. Maar welke daarvan de beste is...?
Als jullie één nummer uit moesten kiezen als beste, welke zou dat dan zijn. Ben benieuwd...
De slechtste vind ik trouwens You Are Not Alone, daar heb ik niets mee.
Nee, er is nooit een officiële DVD van uitgebracht.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef alors het volgende:
is er ook een dvd van die bad tour? Ik zie wel in japan, maar die schijnt beeldtechnisch gezien niet zo goed te zijn...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Jackson-Three-.dhtmlquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef N.icka het volgende:
Ach ik geloof hier niets van , bron? Ik heb met iemand gesproken die dicht bij de familie staat.....
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef Shitney het volgende:
2. Lady in my Life - omdat het de geilste song aller tijden is en omdat ik als pubertje met mijn walkman op onder de dekens dan fantaseerde dat hij het voor mij zong![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef Shitney het volgende:
Dat van seks in de hotelkamers staat ook in Moonwalk. Toch denk ik dat hij wel degelijk seks had, die relatie met Lisa Marie scheen ook nogal seksueel te zijn. Ik kan me zo voorstellen dat zo iemand als MJ als ie dan ineens een relatie heeft met iemand die nogal kinky is, dat ie niet wist wat hem overkwam en dat hij er nogal in opging. Die relatie deed altijd nogal destructief aan, nogal obsessief. Ik denk zomaar dat dat gebaseerd was op seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |