Waar doen vrouwen dat niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
In Amsterdam is het echt altijd een teringzooi met hysterische vrouwen die overal in lopen te grutten
quote:
Truequote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]Laat ik het zo zeggen: voor zover ik weet is het in Zara de grootste teringbende en zijn de vrouwen die er winkelen er het meest hysterisch
Zara Home heeft een online shopquote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ms_Furious het volgende:
De rommel in dit soort winkels (Zara, H&M etc) houdt me altijd tegen naar binnen te gaan. Kan niet wachten tot ook Zara een online shop opent, hoef ik ook geen moed meer te verzamelen om te gaan winkelen.
Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Zara altijd een beetje tuttig eigenlijk. Er is nog zo'n winkel, volgens mij van dezelfde eigenaar, met een Russiche naam (ik kan even niet op de naam komen), die heeft wat vlottere kleren.
Dat is hem ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).
Ik geloof dat ik nog nooit iets van de Zara gekocht heb. Denk ik.
hmm je kan zoiets ook best goed met jeans dragen, alleen is de pasvorm, wassing en kleur dan erg belangrijk, het moet toch wel een soort bij elkaar passen, al hoeft ´t niet same style te zijn; opposites attract.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit colbertje, in het echt is hij wel mooier, nu zie je de "kwaliteit" niet zo.. En hij heeft echt een hele mooie en goede pasvorm maar dat is ook niet zo goed te zien..
Maarrrr ik weet niet heel zeker wanneer ik hem ga dragen, dus is het verstandig om er een broek bij te zoeken? Ik weet niet echt wanneer ik die broek dan zou dragen behalve naar een sollicitatie of zo!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als ik het goed heb begrepen gaat die er wel komen - waar eerst de Subway en die goedkope schoenenwinkel zaten.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier geen Zara in de buurt,.
En kan dus ook niets online kopen, da's wel jammer.
Moet je een keer op een doordeweekse dag naar de zara in Almere gaan, wat een verademing! Geen mens te bekennen en alles is netjesquote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ms_Furious het volgende:
De rommel in dit soort winkels (Zara, H&M etc) houdt me altijd tegen naar binnen te gaan. Kan niet wachten tot ook Zara een online shop opent, hoef ik ook geen moed meer te verzamelen om te gaan winkelen.
Die in de Koopgoot is anders één grote teringzooi.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
Bij de vestigingen in Rotterdam vind ik het wel meevallen kwa rommel of teringzooi.
Mischien komt het omdat ik bij de mannen afdeling kijkt en het daar meevalt?
In iedergeval een leuk winkeltje
In je profiel staat toch echt dat je een man bent! Ben jij soms.....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmm je kan zoiets ook best goed met jeans dragen, alleen is de pasvorm, wassing en kleur dan erg belangrijk, het moet toch wel een soort bij elkaar passen, al hoeft ´t niet same style te zijn; opposites attract.
Tuurlijk kan je er ook een pantalon onder dragen of een kokerrok in het zwart oid
Staat je goed dat colbertje.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit colbertje, in het echt is hij wel mooier, nu zie je de "kwaliteit" niet zo.. En hij heeft echt een hele mooie en goede pasvorm maar dat is ook niet zo goed te zien..
Maarrrr ik weet niet heel zeker wanneer ik hem ga dragen, dus is het verstandig om er een broek bij te zoeken? Ik weet niet echt wanneer ik die broek dan zou dragen behalve naar een sollicitatie of zo!
Los vind ik hem mooier dan dicht, omdat idd de pasvorm niet echt mooi is als die dicht zitquote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
Dat lijkt zo op de foto! In het echt staat hij dicht mooier..quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Los vind ik hem mooier dan dicht, omdat idd de pasvorm niet echt mooi is als die dicht zit
ach, dat betekent alleen maar dat ze de eigennaam inmiddels ingeburgerd hebben als een gewoon zelfstandig naamwoord. heel natuurlijk proces in de taal. lelijk vinden mag uiteraard...quote:Op maandag 13 juli 2009 08:43 schreef Syytön het volgende:
Ik vind je colbertje op foto drie het leukste, P.F.! Staat leuk op een lichte jeans met een wit topje. Dicht moet je 'm niet doen, te netjes.
Over ZARA: Ik vind dat ze er wel leuke dingen hebben, maar ze hebben zo veel dat ik nooit wat kan vinden, er is gewoon te veel keuze. Daarnaast vind ik wat ze hebben eigenlijk gewoon te duur, want zo geweldig is de kwaliteit echt niet. En dat terwijl ze zo'n grote collectie hebben en veel winkels. Volgens mij hebben ze hun eigen kledingfabriek bij Zara.
Ik zie vaak ook zulke leuke schoenen, maar die kosten dan meteen weer 70-80 euro.![]()
Ik vind het trouwens altijd zo vreselijk als mensen "de" voor winkels en instanties zetten, "de zara", "de h&m".
Oja! Da's waar ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen gaat die er wel komen - waar eerst de Subway en die goedkope schoenenwinkel zaten.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |