abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70912413
http://www.zara.com/

Vestigingen in:
Alkmaar (+kids)
Almere (+men/kids)
Amsterdam (+men/kids)
Apeldoorn (+men/kids)
Arnhem (+men)
Breda
Den Haag (+men)
Eindhoven (+men/kids)
's Hertogenbosch
Hilversum (+men/kids)
Maastricht (+men/kids)
Rotterdam 3x (+men/kids)
Tilburg (+men/kids)

En er is ook Zara Home. Met volgens mij een webshop !

[ Bericht 22% gewijzigd door P.F op 12-07-2009 20:56:10 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 20:38:49 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_70912473
De Zara.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_70912488
Whehe. Ja ik dacht er bestaat nog geen Zara topique Er is nu sale!!!
pi_70912580
Zara .

Mooie schoentjes ook vaak. Alleen de hak net iets te hoog dat ze semi-hoerig worden vaak In de sale kanten peeptoes gevonden, maar die hak was echt een halve cm dun en echt 12/13 cm ofzo. Kon er wel op lopen maar wanneer doe je zoiets ooit aan?
pi_70912588
Toffe winkel, ze hebben altijd wel leuke dingen (vestjes, cardigans etc) .
Jammer dat het bij die in de koopgoot altijd zo'n zooitje is (behalve als je 's ochtends gaat).
pi_70912686
Zara
pi_70912741
In Amsterdam is het echt altijd een teringzooi met hysterische vrouwen die overal in lopen te grutten
  zondag 12 juli 2009 @ 20:47:44 #8
167923 appelsjap
All the above
pi_70912758
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
In Amsterdam is het echt altijd een teringzooi met hysterische vrouwen die overal in lopen te grutten
Waar doen vrouwen dat niet?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70912769
Het begint steeds meer op de H&M te lijken. Vroeger was het nog wel een leuke winkel, maar het is de laatste tijd steeds zo'n hysterische puinhoop.
Heb er in Barcelona nog wel een hele gave bril gescoord .
Tap tap tap
pi_70912800
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Waar doen vrouwen dat niet?
Laat ik het zo zeggen: voor zover ik weet is het in Zara de grootste teringbende en zijn de vrouwen die er winkelen er het meest hysterisch
pi_70912842
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: voor zover ik weet is het in Zara de grootste teringbende en zijn de vrouwen die er winkelen er het meest hysterisch
True
  zondag 12 juli 2009 @ 20:54:27 #13
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70912982
opgeschoond.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70913082
De rommel in dit soort winkels (Zara, H&M etc) houdt me altijd tegen naar binnen te gaan. Kan niet wachten tot ook Zara een online shop opent, hoef ik ook geen moed meer te verzamelen om te gaan winkelen.
;)
pi_70913105
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ms_Furious het volgende:
De rommel in dit soort winkels (Zara, H&M etc) houdt me altijd tegen naar binnen te gaan. Kan niet wachten tot ook Zara een online shop opent, hoef ik ook geen moed meer te verzamelen om te gaan winkelen.
Zara Home heeft een online shop ?!
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 21:00:40 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_70913181
Ik vind Zara altijd een beetje tuttig eigenlijk. Er is nog zo'n winkel, volgens mij van dezelfde eigenaar, met een Russiche naam (ik kan even niet op de naam komen), die heeft wat vlottere kleren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70913224
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Zara altijd een beetje tuttig eigenlijk. Er is nog zo'n winkel, volgens mij van dezelfde eigenaar, met een Russiche naam (ik kan even niet op de naam komen), die heeft wat vlottere kleren.
Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).

Ik geloof dat ik nog nooit iets van de Zara gekocht heb. Denk ik.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70913231
Zara heeft uitverkoop.. en ik heb het geweten gister..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_70913233
Zara

Toen ik nog in Mexico woonde was dit één van de weinige winkels waar ik echt leuke kleding kon kopen (samen met de Mango, Bershka en de Dorian's). De helft van mijn kledingcollectie komt dan ook van de Zara . Superwinkel!
pi_70913250
Ik heb dit colbertje, in het echt is hij wel mooier, nu zie je de "kwaliteit" niet zo.. En hij heeft echt een hele mooie en goede pasvorm maar dat is ook niet zo goed te zien..

Maarrrr ik weet niet heel zeker wanneer ik hem ga dragen, dus is het verstandig om er een broek bij te zoeken? Ik weet niet echt wanneer ik die broek dan zou dragen behalve naar een sollicitatie of zo !

Moderator zondag 12 juli 2009 @ 21:07:27 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_70913402
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).

Ik geloof dat ik nog nooit iets van de Zara gekocht heb. Denk ik.
Dat is hem ja.

Ik heb het even opgezocht, inderdaad dezelfde eigenaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70913574
Berschka betekent iig niks in het Russisch

Ontopic: Zara is tof, maar vind het echt jammer dat ze geen online shop hebben... Misschien binnenkort weer een keertje bij een vestiging in de buurt kijken!
Klussen deel 1 en 2
pi_70913632
De Zara in Amsterdam heeft op de derde verdieping de Home collectie . Heb er een paar mooie thee- en handdoekjes vandaan en dingetjes voor in de badkamer, prima kwaliteit .

Verder vind ik dat ze wel leuke dingen hebben, maar het is niet echt mijn stijl. Koop er dan ook niet zo vaak iets.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 juli 2009 @ 21:15:51 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70913656
Hier geen Zara in de buurt, .
En kan dus ook niets online kopen, da's wel jammer.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 12 juli 2009 @ 21:16:23 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_70913670
Zara Home heeft echt leuke dingen.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:25:01 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70913926
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit colbertje, in het echt is hij wel mooier, nu zie je de "kwaliteit" niet zo.. En hij heeft echt een hele mooie en goede pasvorm maar dat is ook niet zo goed te zien..

Maarrrr ik weet niet heel zeker wanneer ik hem ga dragen, dus is het verstandig om er een broek bij te zoeken? Ik weet niet echt wanneer ik die broek dan zou dragen behalve naar een sollicitatie of zo !

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hmm je kan zoiets ook best goed met jeans dragen, alleen is de pasvorm, wassing en kleur dan erg belangrijk, het moet toch wel een soort bij elkaar passen, al hoeft ´t niet same style te zijn; opposites attract.

Tuurlijk kan je er ook een pantalon onder dragen of een kokerrok in het zwart oid
pi_70914603
Bij de vestigingen in Rotterdam vind ik het wel meevallen kwa rommel of teringzooi.
Mischien komt het omdat ik bij de mannen afdeling kijkt en het daar meevalt?
In iedergeval een leuk winkeltje
pi_70914653
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier geen Zara in de buurt, .
En kan dus ook niets online kopen, da's wel jammer.
Als ik het goed heb begrepen gaat die er wel komen - waar eerst de Subway en die goedkope schoenenwinkel zaten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:16:53 #29
123170 alors
zlata1234
pi_70915720
amo zara!

En er komt binnenkort eindelijk een in het noorden!
know'm sayin?
word? word.
pi_70915734
Ik ben ook nog nooit in de Zara geweest
Noot noot.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:51:29 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70917085
ik ben doorgaans te dik voor de kleren van de zara

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:52:01 #32
57434 Marloes
Digital Love
pi_70917107
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Moet je een keer op een doordeweekse dag naar de zara in Almere gaan, wat een verademing! Geen mens te bekennen en alles is netjes
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_70918444
d'r komt ook aine in groningen, tegenover de C&A in de Heerestraat, oude Subway pand.
pi_70920217
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
Bij de vestigingen in Rotterdam vind ik het wel meevallen kwa rommel of teringzooi.
Mischien komt het omdat ik bij de mannen afdeling kijkt en het daar meevalt?
In iedergeval een leuk winkeltje
Die in de Koopgoot is anders één grote teringzooi.
ROBODEMONS..................|:(
pi_70920638
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

hmm je kan zoiets ook best goed met jeans dragen, alleen is de pasvorm, wassing en kleur dan erg belangrijk, het moet toch wel een soort bij elkaar passen, al hoeft ´t niet same style te zijn; opposites attract.

Tuurlijk kan je er ook een pantalon onder dragen of een kokerrok in het zwart oid
In je profiel staat toch echt dat je een man bent! Ben jij soms.....

of....

?

Verder is de Zara helemaal tof! Jammer idd van de zooi die ze ervan maken in Amsterdam. .
pi_70921490
quote:

Staat je goed dat colbertje.
gewoon wit shirtje eronder en een spijkerbroek, ik zou het gewoon dragen als je ergens wat gaat drinken of als je ergens gaat shoppen....
pi_70921569
quote:

Los vind ik hem mooier dan dicht, omdat idd de pasvorm niet echt mooi is als die dicht zit
Noot noot.
pi_70921697
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Los vind ik hem mooier dan dicht, omdat idd de pasvorm niet echt mooi is als die dicht zit
Dat lijkt zo op de foto! In het echt staat hij dicht mooier..
pi_70921808
Ik zoek al jaren zo een colbertje voor heren, maar helaas.
pi_70922151
Zara is een geweldige winkel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_70924730
Ik vind je colbertje op foto drie het leukste, P.F.! Staat leuk op een lichte jeans met een wit topje. Dicht moet je 'm niet doen, te netjes.

Over ZARA: Ik vind dat ze er wel leuke dingen hebben, maar ze hebben zo veel dat ik nooit wat kan vinden, er is gewoon te veel keuze. Daarnaast vind ik wat ze hebben eigenlijk gewoon te duur, want zo geweldig is de kwaliteit echt niet. En dat terwijl ze zo'n grote collectie hebben en veel winkels. Volgens mij hebben ze hun eigen kledingfabriek bij Zara.
Ik zie vaak ook zulke leuke schoenen, maar die kosten dan meteen weer 70-80 euro.

Ik vind het trouwens altijd zo vreselijk als mensen "de" voor winkels en instanties zetten, "de zara", "de h&m".
pi_70928198
Kan je eigenlijk online via de site van Zara je kleding bestellen net als bij de site van H&M?
pi_70928257
Zara Home vind je in Spanje overal, wel tof.

Ook wel grappig dat Zara zo in opkomst is hier in Rotterdam, op een of andere manier zijn grote keten hier altijd al snel groot, Media Markt / Saturn bouwt al hun 4de vestiging.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:42:47 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70930478
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:43 schreef Syytön het volgende:
Ik vind je colbertje op foto drie het leukste, P.F.! Staat leuk op een lichte jeans met een wit topje. Dicht moet je 'm niet doen, te netjes.

Over ZARA: Ik vind dat ze er wel leuke dingen hebben, maar ze hebben zo veel dat ik nooit wat kan vinden, er is gewoon te veel keuze. Daarnaast vind ik wat ze hebben eigenlijk gewoon te duur, want zo geweldig is de kwaliteit echt niet. En dat terwijl ze zo'n grote collectie hebben en veel winkels. Volgens mij hebben ze hun eigen kledingfabriek bij Zara.
Ik zie vaak ook zulke leuke schoenen, maar die kosten dan meteen weer 70-80 euro.

Ik vind het trouwens altijd zo vreselijk als mensen "de" voor winkels en instanties zetten, "de zara", "de h&m".
ach, dat betekent alleen maar dat ze de eigennaam inmiddels ingeburgerd hebben als een gewoon zelfstandig naamwoord. heel natuurlijk proces in de taal. lelijk vinden mag uiteraard...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70935135
Zara > H&M de laatste tijd Al vind ik de kleding er over het algemeen net iets te duur, dus ik winkel er liever tijdens de sale.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 juli 2009 @ 15:22:00 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70935162
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen gaat die er wel komen - waar eerst de Subway en die goedkope schoenenwinkel zaten.
Oja! Da's waar ook!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 13 juli 2009 @ 15:45:45 #47
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_70935949
Vorig jaar tijdens de uitverkoop in Amsterdam een heerlijke jeans gescoord, voor 9,95. Ik heb er nog altijd spijt van dat ik er geen 2 mee heb genomen want zo vaak vind ik geen jeans die zo lekker zit... Aangezien er hier ook niet echt een in de buurt zit, de dichtsbijzijnde is in Maastricht, zou een online winkel geweldig zijn!
al zou ik dan alleen in de uitverkoop/sale shoppen
pi_70936076
Jammer van de teringzooi in Amsterdam. Ben er meestal in een paar minuten weer uit.
pi_70992632
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef NJ het volgende:
De Zara.
pi_70992863
quote:

jou kopen!
A little bit hateful
pi_70996309
In Apeldoorn is de zara altijd heerlijk opgeruimd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')