Domme Sin wat denk je, ze 1s 15 ik ben 34 denk je nou echt dat ik haar het bed in probeer te lullen?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan kiest de vraagsteller of hij het complete antwoord een punt wil geven of het eerste antwoord. Niet allebei. Dus nu wilde Bas wss het complete antwoord een punt geven maar gaf jouw er ook één om te slijmen.
Oeh spankingsquote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Tanjaa het volgende:
En begin er niet weer over.
Ik doe diegene wat!![]()
![]()
Keeping the cool, keeping the coolquote:Op zondag 12 juli 2009 18:23 schreef Tanjaa het volgende:
Bas.. I was serious
Thnx voor de tip.Ben nu al een beetje aan het luisteren op youtube.Eens wat anders dan die herrie die ik meestal in mijn playlist heb staan.quote:
Qon! Waar was je..quote:
antwoord: jaquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef starla het volgende:
[..]
+ 1
Punten #1656
5 BasOne
1 Lubje25
2 Ofyles2
5 Starla
2 NelsonWandelaar
2 Tanjaa
1 De_Hertog
NelsonWandelaar had Boudewijn de Groot toch goed? Of wachten we nog even tot iemand daadwerkelijk gaat zingen?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Tanjaa het volgende:
Punten zijn bij.
En, bas moet een nieuwe vraag stellen![]()
Vaak waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 18:31 schreef Tanjaa het volgende:
Hoe vaak is die vraag niet inmiddels geweest
Hij had het punt nog niet aan Nw gegeven.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
NelsonWandelaar had Boudewijn de Groot toch goed? Of wachten we nog even tot iemand daadwerkelijk gaat zingen?
Ik miste je bij de discussie ^^quote:
ja ik verwachte dat iemand daadwerkelijk ging zingen, ik vroeg uitdrukkelijk om de eerste regels, niemand, meer dan 20 minuten later, nieuwe vraag.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
NelsonWandelaar had Boudewijn de Groot toch goed? Of wachten we nog even tot iemand daadwerkelijk gaat zingen?
Nee toch, ben daar helemaal niet goed in.quote:
quote:
En toch miste ik je bij de discussiequote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee toch, ben daar helemaal niet goed in.
Het deed me we denken aan Melanie Safka, die op haar gitaar mensen oproep tot vrede
..en ook nog over mooie mensen zong, eerder..ach ja zo zie je maar
Alle kamillethee op ?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Animals
yeayquote:Op zondag 12 juli 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
The Animals
Boeit het, doe ik moeilijke loopt men te zanniken, doe ik makklelijke loopt men te zaniken, doe ik er iets int midden loopt men te zaniken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:43 schreef starla het volgende:
niet te simpele vragen bas
Yepquote:Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef Terpentin07 het volgende:
spaarnwoude?
Het is door meerdere mensen gecovered, die van de Animals is de bekendste versie maar Dylan had inderdaad ook een versie uitgebracht.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:43 schreef Tanjaa het volgende:
Ik dacht eigenlijk bob dylan, heeft die hem gecoverd?
Jij loopt het hardst te nuil'n van allemaal hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Boeit het, doe ik moeilijke loopt men te zanniken, doe ik makklelijke loopt men te zaniken, doe ik er iets int midden loopt men te zaniken.
Hell
Gloof dak nooit iets goeds kan doen....
ff kijken.
Genuil dat ik vals speel
Genuil dat m'n vragen klote zijn
Genuil over mijn punten verdeling
Bas:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Boeit het, doe ik moeilijke loopt men te zanniken, doe ik makklelijke loopt men te zaniken, doe ik er iets int midden loopt men te zaniken.
Hell
Gloof dak nooit iets goeds kan doen....
ff kijken.
Genuil dat ik vals speel
Genuil dat m'n vragen klote zijn
Genuil over mijn punten verdeling
Wat ik krijg, geef ik terug.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef starla het volgende:
[..]
Jij loopt het hardst te nuil'n van allemaal hoor.
Wolfraamquote:Op zondag 12 juli 2009 18:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had deze vraag al een keer gesteld maar ik vind hem wel leuk.Nu natuurlijk met andere elementen.
Welke chemische elementen verbergen zich achter de onderstaande afkortingen?
W =
Pd =
Kr =
Ne =
Succes
Nog niet gehad op schoolquote:
Jammer dat je je gefrustreerd voelt door wat internethelden..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Dames en heren (and i use that term loosly)
Met al het geziek, da tik valspeel, tijdje trug, dat min vragen niet goed zijn, iets korter geleden, en nu met het gezeik over de punten verdeling.
Ik vind het niet kloppen dat Tanjaa en Starla die punten weer ingeleverd hebben, beiden +1, zoals in de op staat, de vraagsteller beslist.
Enniehoe, met al dat ge etter, nah, daar heb ik geen zin in, ik speel AKQ voor de lol, niet om gefrustreerd te worden.
Dus, Toedeledokie, bekijk het maar, sayonara, Fuck you, piss off, bye bye, ik ga met vakantie
Het was misschien een pittige discussie maar om ons nu te beledigen.Sowieso speel je nu een beetje de dramaqueen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Met al het geziek, da tik valspeel, tijdje trug, dat min vragen niet goed zijn, iets korter geleden, en nu met het gezeik over de punten verdeling.
Ik vind het niet kloppen dat Tanjaa en Starla die punten weer ingeleverd hebben, beiden +1, zoals in de op staat, de vraagsteller beslist.
Enniehoe, met al dat ge etter, nah, daar heb ik geen zin in, ik speel AKQ voor de lol, niet om gefrustreerd te worden.
Dus, Toedeledokie, bekijk het maar, sayonara, Fuck you, piss off, bye bye, ik ga met vakantie
Overdrijven is ook een vak Bas, doe gewoon weer mee, voor de lol.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
Starla met de snelle vingers.Volgende keer kies ik periode 7 elementen.quote:
Eet smakelijkquote:
Ben jij Popeye ?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Siniti het volgende:
Gecombineerd met gekookte ei word je daar sterk van zei mama altijd
Nee maar dat zei mama altijdquote:Op zondag 12 juli 2009 19:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat zit ook in vlees.Dus jij eet het rauw?
Nee maar dat zei mama altijdquote:
Nou daar kan ik niks tegen zeggen want mama's hebben altijd gelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee maar dat zei mama altijd
[..]
Nee maar dat zei mama altijd
Mama: Tanja er staat een kado in je kamer.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:10 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nou daar kan ik niks tegen zeggen want mama's hebben altijd gelijk.
en alle kinderen zijn Schatjesquote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Mama: Tanja er staat een kado in je kamer.
Ik: Woehoe, deur open, klats emmer water op mn kop!
Mama: Haha1 april schatje. Geef je broer maar de schuld.
Ja hoor, mama's hebben niet altijd gelijk.
quote:
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 19:05 schreef Terpentin07 het volgende:
ivm nitrit?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef starla het volgende:
peter faber
Niets bijzonders, behalve de teloorgang van Bas.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Boxxy is alleen te zien in Internet Explorer
Ik gebruik FF en Opera en zie er niks van
Bwah, die draait wel bij. Kan niet zonder ons.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef starla het volgende:
[..]
Niets bijzonders, behalve de teloorgang van Bas.
Maar wat is er met dr gebeurd eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Achjaa, wou alleen even melden dat ze irritant is
Knap maar irritantquote:
Met zijn traantjes , zal wel ok zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef ScottTracy het volgende:
Smokey? Die leeft toch nog?
Ohja hij was natuurlijk op die herdenkingsdienst. Die ik heb moeten missenquote:
HOAXquote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hier is ze heel wat minder knap
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef Yankee het volgende:
Ray Charles
Nice, Siniti +1quote:
Ik dacht dat die ergens uit 2000 was... Ik wordt oudquote:
Waarvoor staat REM?quote:In de vijfde fase van de slaapcyclus, de zogenaamde REM-slaap, is er sprake van grote hersenactiviteit. De hersenen zijn actief met dromen, het verwerken van informatie en allerlei geheugenfuncties. Lichamelijk gebeurt er ook van alles; de spieren van armen en benen zijn totaal ontspannen en nagenoeg verlamd, de ademhaling en hartslag zijn onregelmatig en de bloeddruk stijgt. Tijdens de 'droomslaap' vindt dus grote activiteit van lichaam en geest plaats. Deze fase kost dan ook energie.
De remslaap duurt ongeveer 18 tot 24 minuten. In een nacht met 5 slaapcycli beslaat de remslaap ongeveer 20 tot 25 % van de totale slaap.
dichtbij, maar nét nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef qonmann het volgende:
Rapid Eye Movemenet
Mwah, dat was een kleine fout tijens het typen, daar doen we niet moeilijk overquote:
Ik hoef toch niet echt uit te leggen dat dat een grapje was, met emoticon en al....quote:Op zondag 12 juli 2009 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Mwah, dat was een kleine fout tijens het typen, daar doen we niet moeilijk over
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:05 schreef ScottTracy het volgende:
Daphne Bunskoek
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
brunei
Nee niet harmonie zoek ik ..het is een woord dat je alleen in muziek gebruikt, maar niet zo bekend.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Siniti het volgende:
harmonie toch?
Maar dan heb je een woord te weinig weggehaald
Ja je moet het toevallig weten maar met wat hints komen we er welquote:
Scherpquote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef Mailb0mber32 het volgende:
punt
Muziekkennerquote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef starla het volgende:
contrapunt
gevoetbald ?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof dat het goed was dat ik er vanmiddag niet was.....
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof dat het goed was dat ik er vanmiddag niet was.....
Nee efkes wezen kijken op de sportschool. Maar ik kan beter op dit moment buiten conflictjes blijven.quote:
geeeeen ideequote:
Bestaat dat malle ding echt? Ik dacht dat het alleen in I.Am Weasel voorkwam.quote:
gecheckt en okquote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Yankee het volgende:
Theremin o.i.d.
Jazeker! Starla +1quote:
+ 1quote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Nash en Stills
Dennis the Pennis?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook Engeland heeft zijn eigen Robert Jensen, wie?
Graham William Walker (Dublin, 4 april 1963), bekend onder zijn artiestennaam, is een Ierse acteur, komiek en televisiepresentator.
Mooie hint overigens, want Grahamquote:Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef qonmann het volgende:
Waar zijn de tijden van Tery Wogan gebleven..
OT - clueless
Tery had vaak mooie gastes, Jensen ook welquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooie hint overigens, want Grahamheeft hem ook vervangen als commentator bij de Eurovision Song Contest.
Dit wordt niets.quote:
Oh die was dan een keer guest... kijk eigenlijk te weinig.....quote:
ik kijk nooit. dat Engels is me te moeilijk, je moet zeer goed in Engels zijn om al de woordspelingen te kunnenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh die was dan een keer guest... kijk eigenlijk te weinig.....
Met ondertitels lukt het op zich wel maar ik vergeet het ook gewoon. Jammer want het is veel leuker zonder Harm Edens.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik kijk nooit. dat Engels is me te moeilijk, je moet zeer goed in Engels zijn om al de woordspelingen te kunnen
bevatten & de actualiteit aldaar
Oei dat levert ook geenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan trek ik maar een plan C uit de kast.
Goede antwoorden: Paul Merton en Ian Hislop.
quote:
Zwolle?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
nu zwerft het liefdje weer door mijn hoofd, waar eerder nog iets anders zwierf , Melanie een tijdje.
..en crackling roses ook nog.
Welke stad heeft ook wel de Keistad?
Welk topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Graham Norton had ik wel geweten trouwens
mr-anonimous, had je m'n berichtje nog gelezen?
Kampen?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
wel Nederland..en het is geen hoofdstad.
?? viert in 2009 dat zij 750 jaar stadsrechten bezit. Het hele jaar zijn er festiviteiten in de binnenstad en randgemeenten.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef mividaloca het volgende:
Amersfoort
Gelezen en Thanx! Ik was gister een beetje verbolgen om dat gesmijt met die rotziekte. Heb recentelijk in mijn kennissenkring er wat mee te stellen gehad. Daar was ik dus nogal down over. Nu weer gezakt hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Poe, 1 of 2 geleden.. vanochtend rond 9.30u volgens mij.
Princeton?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef mividaloca het volgende:
Avond trouwens!![]()
Wat is de oudste universiteit van de USA?
Hoi mividalocaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef mividaloca het volgende:
Avond trouwens!![]()
Wat is de oudste universiteit van de USA?
Alma Ataquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
was op Tv vorige week ofzo..
Hoofdstad van Oezbekistan?
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Hmmm geen idee... kan de vlag wel zo voor je uittekenen
De cowboy van Tasjkent...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tasjkent
klopt ..was ff te snelquote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef ScottTracy het volgende:
Alma Ata is toch in Kazachstan? Net als Astana.
Yepquote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En dat is Abdoesjaparov neem ik aan?
Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
klopt ..was ff te snel
[ afbeelding ]
daar beneden ergens
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.
Nee hoor gewon voor jouquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef mividaloca het volgende:
aaw hoeft niet hoor.. hij was eerder!
qonnman
Ah het berucht EPO/Anabolya wielerstadion....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)
Ricky Martinquote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ricky Martin, qon wil juist een discussie voorkomen denk ik.
Stel je vraag maar
Val je niet op mannen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ricky Martin![]()
En ik lijkt totaaal niet op hem!
Ik val wel op mannen maar dat betekend niet dat ik op Ricky val!quote:
Dan heb je in ieder geval wel iets met Ricky gemeen dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ik val wel op mannen maar dat betekend niet dat ik op Ricky val!
Entertainment...quote:
wat dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel iets met Ricky gemeen dus.![]()
Eerst zien dan geloven.....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef mividaloca het volgende:
[..]
wat dan?Ja dat we allebei op mannen vallen maar ik ben een Vrouw!..
fotoboekquote:
Ik geloof je voortaan.quote:
Stand deel 1657quote:
Oei dat was een beetje moeilijk geweest.Tenminste had ik dan niet zo een twee drie een vraag paraat.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
had je er ook niet wat wiskunde bij kunnen doen ?
..oh het antwoord staat er al , hoop ik
Ben je weer helemaal beter trouwens ?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oei dat was een beetje moeilijk geweest.Tenminste had ik dan niet zo een twee drie een vraag paraat.
doeggquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sylvester Stallone als keeper, legendarisch.
Oh ik ben weg trouwens. Op Engeland is Mississippi Burning. Eén van m'n favo films.
helaas..volgende vraag doe ik weer meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Terug naar Sweet Caroline!
Welk baseballteam heeft Sweet Caroline net zoals LFC You'll never walk alone tot clublied verheven?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef mividaloca het volgende:
euhm.. ik alleen de boston redsox dus das min gok
Ciaoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sylvester Stallone als keeper, legendarisch.
Oh ik ben weg trouwens. Op Engeland is Mississippi Burning. Eén van m'n favo films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |