Met ondertitels lukt het op zich wel maar ik vergeet het ook gewoon. Jammer want het is veel leuker zonder Harm Edens.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik kijk nooit. dat Engels is me te moeilijk, je moet zeer goed in Engels zijn om al de woordspelingen te kunnen
bevatten & de actualiteit aldaar
Oei dat levert ook geenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan trek ik maar een plan C uit de kast.
Goede antwoorden: Paul Merton en Ian Hislop.
quote:
Zwolle?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
nu zwerft het liefdje weer door mijn hoofd, waar eerder nog iets anders zwierf , Melanie een tijdje.
..en crackling roses ook nog.
Welke stad heeft ook wel de Keistad?
Welk topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Graham Norton had ik wel geweten trouwens
mr-anonimous, had je m'n berichtje nog gelezen?
Kampen?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
wel Nederland..en het is geen hoofdstad.
?? viert in 2009 dat zij 750 jaar stadsrechten bezit. Het hele jaar zijn er festiviteiten in de binnenstad en randgemeenten.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef mividaloca het volgende:
Amersfoort
Gelezen en Thanx! Ik was gister een beetje verbolgen om dat gesmijt met die rotziekte. Heb recentelijk in mijn kennissenkring er wat mee te stellen gehad. Daar was ik dus nogal down over. Nu weer gezakt hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Poe, 1 of 2 geleden.. vanochtend rond 9.30u volgens mij.
Princeton?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef mividaloca het volgende:
Avond trouwens!![]()
Wat is de oudste universiteit van de USA?
Hoi mividalocaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef mividaloca het volgende:
Avond trouwens!![]()
Wat is de oudste universiteit van de USA?
Alma Ataquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
was op Tv vorige week ofzo..
Hoofdstad van Oezbekistan?
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Hmmm geen idee... kan de vlag wel zo voor je uittekenen
De cowboy van Tasjkent...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Tasjkent
klopt ..was ff te snelquote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef ScottTracy het volgende:
Alma Ata is toch in Kazachstan? Net als Astana.
Yepquote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En dat is Abdoesjaparov neem ik aan?
Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
klopt ..was ff te snel
[ afbeelding ]
daar beneden ergens
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.
Nee hoor gewon voor jouquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef mividaloca het volgende:
aaw hoeft niet hoor.. hij was eerder!
qonnman
Ah het berucht EPO/Anabolya wielerstadion....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |