Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
klopt ..was ff te snel
[ afbeelding ]
daar beneden ergens
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wist Alma Ata omdat Koeman daar ooit was gaan stappen na een EC duel.
Nee hoor gewon voor jouquote:Op zondag 12 juli 2009 23:17 schreef mividaloca het volgende:
aaw hoeft niet hoor.. hij was eerder!
qonnman
Ah het berucht EPO/Anabolya wielerstadion....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Werden vroeger altijd van die snelle tijden gereden ..soort mysterieuze baan was het, kwamen verder nooit landen behalve de Russen:)
Ricky Martinquote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ricky Martin, qon wil juist een discussie voorkomen denk ik.
Stel je vraag maar
Val je niet op mannen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ricky Martin![]()
En ik lijkt totaaal niet op hem!
Ik val wel op mannen maar dat betekend niet dat ik op Ricky val!quote:
Dan heb je in ieder geval wel iets met Ricky gemeen dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ik val wel op mannen maar dat betekend niet dat ik op Ricky val!
Entertainment...quote:
wat dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel iets met Ricky gemeen dus.![]()
Eerst zien dan geloven.....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef mividaloca het volgende:
[..]
wat dan?Ja dat we allebei op mannen vallen maar ik ben een Vrouw!..
fotoboekquote:
Ik geloof je voortaan.quote:
Stand deel 1657quote:
Oei dat was een beetje moeilijk geweest.Tenminste had ik dan niet zo een twee drie een vraag paraat.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
had je er ook niet wat wiskunde bij kunnen doen ?
..oh het antwoord staat er al , hoop ik
Ben je weer helemaal beter trouwens ?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Oei dat was een beetje moeilijk geweest.Tenminste had ik dan niet zo een twee drie een vraag paraat.
doeggquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sylvester Stallone als keeper, legendarisch.
Oh ik ben weg trouwens. Op Engeland is Mississippi Burning. Eén van m'n favo films.
helaas..volgende vraag doe ik weer meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Terug naar Sweet Caroline!
Welk baseballteam heeft Sweet Caroline net zoals LFC You'll never walk alone tot clublied verheven?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef mividaloca het volgende:
euhm.. ik alleen de boston redsox dus das min gok
Ciaoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sylvester Stallone als keeper, legendarisch.
Oh ik ben weg trouwens. Op Engeland is Mississippi Burning. Eén van m'n favo films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |