Neuh, dat steld was wel heel erg domquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Foei tong
*knuffelt tanjaa*
Stel maar een vraag hoor
Inderdaad, maar het heeft ook 5 topics geduurd voordat een valspeler, die het toegeeft, zijn strafpunten heeft gekregen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er is een paar keer discussie geweest over twee punten geven voor één vraag en iedere keer vond men dat je dat niet moet doen. Dus je zult toch moeten kiezen ben ik bang.
quote:
Tot mensen echt tien punten voor een antwoord gaan geven omdat het middernacht is of zo iets. Bovendien staat wel in de OP continu 'de vraagsteller kent het punt toe' en niet 'de puntenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er staat niets in de regels dat ik geen dubbele eerste plaats mag toekennen, of zelfs 10 punten voor een antwoord mag geven, en verzin er maar op los.
Dan kun je net zo goed de hele puntentelling afschaffen, maakt het openen van nieuwe topics ook een stuk makkelijkerquote:Het is en blijft tijdverdrijf, voor de lol, wie het te serieus neemt... moet een leven zoeken
Lang leve de anarchie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het heeft ook 5 topics geduurd voordat een valspeler, die het toegeeft, zijn strafpunten heeft gekregen.
En er zijn vragen, misschien wel 1000 die nog steeds open staan.
Wat niet geliefd is verschild nogal met wat je mag en kan.
Er staat niets in de regels dat ik geen dubbele eerste plaats mag toekennen, of zelfs 10 punten voor een antwoord mag geven, en verzin er maar op los.
Het is en blijft tijdverdrijf, voor de lol, wie het te serieus neemt... moet een leven zoeken
+ 1quote:
Tochquote:
Yeah babyquote:
Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..quote:
Het spel is inmiddels alweer verder... Game onquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tot mensen echt tien punten voor een antwoord gaan geven omdat het middernacht is of zo iets. Bovendien staat wel in de OP continu 'de vraagsteller kent het punt toe' en niet 'de punten
[..]
Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,quote:Dan kun je net zo goed de hele puntentelling afschaffen, maakt het openen van nieuwe topics ook een stuk makkelijkerVind ik op zich ook prima hoor, maar als je dan met zulke strakke regels spreekt moet je dat ook consequent doen lijkt me.
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..quote:Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.
[..]
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |