Goed idee voor het Openbaar Vervoerquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Daarnaast vind ik een tuigje mensonterend. Je geeft ze ook geen muilkorf als ze teveel herrie maken
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:48 schreef Buschetta het volgende:
Ik denk sowiezo dat de ouders die dit gebruiken al vrij onstabiel zijn en mogelijk drugs gebruiken.
Je brengt me wel op een idee... ik zal mijn vrienden eens adviseren die naast zo'n schreeuwlelijk wonen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Trommeldaris het volgende:
Daarnaast vind ik een tuigje mensonterend. Je geeft ze ook geen muilkorf als ze teveel herrie maken
Eigenlijk dat dus. Of dacht je dat nadat ze vijf of zes zijn het probleem was opgelost?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Axia het volgende:
Doe gewoon meer moeite. En kan je geen 2 kinderen aan, neem ze dan ook niet.
Waarom slaan? Gewoon een tactisch rukje aan de riem zodat het met zijn tandjes op de stoeprand klettert.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef LoggedIn het volgende:
wel makkelijk, als je kind in zon tuigje zit kan je em altijd binnen 2seconden slaan alstie lawaai begint te maken
ik ga nog niet niet een nieuwe KLB topic openen voor die site. werkt hier niet, geen windows pc beschikbaar...... silverlightquote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef swollywood het volgende:
In Utrecht is het zelfs verplicht voor de Kinderopvang die kinderen meeneemt naar buiten.![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)e_riem.avi_plain.xml
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom slaan? Gewoon een tactisch rukje aan de riem zodat het met zijn tandjes op de stoeprand klettert.
Ik zie de voordelen van zo'n tuigje opeensquote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je brengt me wel op een idee... ik zal mijn vrienden eens adviseren die naast zo'n schreeuwlelijk wonen.
Als ze 5 of 6 zijn kan je afspreken bij het postkantoor als ze mama kwijt zijn. En luisteren is ook makkelijker voor een kind van 6 dan voor een 2-jarigequote:Op maandag 13 juli 2009 19:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Eigenlijk dat dus. Of dacht je dat nadat ze vijf of zes zijn het probleem was opgelost?![]()
Dan heb je alleen geen tuigje meer bij de hand voor een ander 'probleem'
Oprotten man, we zijn hier niet in OUD.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef simmu het volgende:
[..]
selene is nog geen jaar, maar geloof maar goed dat ik er eentje haal zodra ze loopt en wij op familiebezoek naar de randstad gaan hoor!
Hmm... doe je onnozel of ben je dat echt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze 5 of 6 zijn kan je afspreken bij het postkantoor als ze mama kwijt zijn. En luisteren is ook makkelijker voor een kind van 6 dan voor een 2-jarige
Ik vind het toch gemakszucht van de ouders.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze 5 of 6 zijn kan je afspreken bij het postkantoor als ze mama kwijt zijn. En luisteren is ook makkelijker voor een kind van 6 dan voor een 2-jarige
We hadden het ook niet over supermarkten volgens mijquote:Op maandag 13 juli 2009 19:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind het toch gemakszucht van de ouders.
Een kind van die leeftijd zit toch ook vaak nog in een wandelwagen, dus dan heb je geen touwtje nodig. In de supermarkt zet je ze net als al die andere duizenden kinderen zonder riem gewoon in het kinderzitje. Op drukke plekken draag je ze even zodat ze niet platgelopen worden of je laat ze je hand vasthouden met oversteken.
Nou ja, voor lange stukken, als je op vakantie een flink eind door het bos of de dierentuin gaat wandelen of zo... Ik liep al vroeg, maar op vakantie hebben m'n ouders wel opmerkelijk veel foto's van mij in de wandelwagen (meestal slapend of rood aangelopen van vermoeidheid). Daarnaast vond ik het altijd tof als m'n vader hard ging rennen met de wandelwagen, zo hard kun je als driejarige gewoon zelf nog niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef freecell het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over supermarkten volgens mijDie waren zelfs al diverse keren uitgesloten als plaats waar je een kind een tuigje om zou doen.
En wandelwagen is ook een vorm van gemakszucht natuurlijk. Een hummel van bijna 3 kan prima zelf lopenAlleen papa en mama kunnen sneller als het kind de hele dag vastgesjord in een wandelwagen zit.
Ik ben het ook wel met je eens hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou ja, voor lange stukken, als je op vakantie een flink eind door het bos of de dierentuin gaat wandelen of zo... Ik liep al vroeg, maar op vakantie hebben m'n ouders wel opmerkelijk veel foto's van mij in de wandelwagen (meestal slapend of rood aangelopen van vermoeidheid). Daarnaast vond ik het altijd tof als m'n vader hard ging rennen met de wandelwagen, zo hard kun je als driejarige gewoon zelf nog niet.![]()
En in sommige situaties is het ook wel veiliger, als je met het OV moet of door een drukke winkelstraat wil je niet dat daar een kind van drie turven hoog tussendoor loopt, want die wordt onder de voet gelopen.
De hele dag vastbinden in een wandelwagen is ook niet echt mijn idee van een kindvriendelijke oplossing.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef simmu het volgende:
whehe, zeiken dat zo'n tuigje de heilige bewegingsvrijheid van het kind aantast en dan gaan roepen dat het kind toch in de wandelwagen zit. goeie!
Ik doe het liever zelf, danquote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef afcajos het volgende:
Het zou wat zijn als dat kindje zich perongeluk zelf ophangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG HET IS DE SCHULD VAN DE REPTILIANS!!11!111!11 IK SPREEK JULLIE NOG WEL IN 2012. NOACH BOUW JE ARK. BEKEER JE TOT DE ISLAM EN VECHT...VECHT...VECHT...EN DANS MET DE DUIVEL!!!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:51 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Welnee mijn moeder is niet aan de drugs maar ik liep gewoon vaak weg. Liever aan de lijn en me er nu niks meer van kunnen herinneren dan ontvoert worden door een pedo beer en opgroeien in een kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |