abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70898812
Mensen ...

Hier MOETEN we ons tegen verdedigen..

http://argusoog.punt.nl/?id=495806&r=1&tbl_archief=&

Geen fabel, geen veronderstelling, niet iets wat in de maak zit, iets wat nog gedaan moet worden enz enz
Het is een FEIT dat ze dit NU kunnen doen. Zo ook bij ons! Dus het is niet 'ver van me bed' meer...
Het is werkelijkheid geworden mensen.
Al staat het volgens sommigen op een 'zweef-site' ..een feit is een feit! In Amerika hebben ze dus niets meer te vertellen over hun eigen lijf als het er op aan komt.

http://www.wanttoknow.nl/(...)angenverstrengeling/

Wisten jullie dat Dick Cheney ( grote hotemetoot uit amerikaanse regering) de rechten heeft van Tamiflu?

Het maakt niet uit of er nu wel of niet een grieppandemie is..het is voor hun van het grootste belang dat IEDEREEN ingeent wordt..en nu hebben ze dat wettelijk voor elkaar gekregen. Zodra ze het hoogste alert er doorgedrukt hebben met valse aantallen info over die pandemie ben je dus niet meer veilig.
Alleen het feit al dat ze dit kunnen doen terwijl er niet onomstreden vast staat zwart op wit dat deze vaccinatie veilig is en onschadelijk voor ons immuumsysteem.
Ik vind dit toch érg zorgelijk mensen...we hebben het hier over feiten en geen wildwest verhalen.
Ik wilde dit toch even onder de aandacht brengen voor diegene die er wel in geintresseert zijn...
Ik hoop dat er een initiatief gestart word waarin we hierin een vuist kunnen maken. Als die er al zijn dan hoor ik het graag.

Thunderhart

[ Bericht 6% gewijzigd door thunderhart op 14-07-2009 10:35:45 ]
pi_70898832
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:30:39 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70898895
Klopt niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70898952
prima, ik wil niet aangestoken worden door een religie-idioot
of dat via hem weerstand wordt gekweekt tegen goede geneesmiddelen

maar ik denk ook dat het onzin is
  zondag 12 juli 2009 @ 13:34:32 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70899001
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:28 schreef thunderhart het volgende:
Het is een FEIT dat ze dit NU kunnen doen. Zo ook bij ons!
Nee; dit zou via een (nood)wet gedaan moeten worden. Tevens heeft Klink niet de intentie dit te doen. Het heeft ook weinig zin in dit geval.
quote:
Wisten jullie dat Dick Cheney ( grote hotemetoot uit amerikaanse regering) de rechten heeft van Tamiflu?
Nee. Roche bezit de "rechten" op Tamiflu. Wist je trouwens al dat Tamiflu (een antiviraal middel) heel iets anders is dan het griepvaccin, dus dat die twee helemaal niets met elkaar te maken hebben? Hoe meer vaccinaties er gegeven worden, hoe minder Tamiflu er verkocht wordt zelfs. Mensen die gevaccineerd zijn zullen geen Tamiflu hoeven te gebruiken. Denk daar maar eens over na.
quote:
het is voor hun van het grootste belang dat IEDEREEN ingeent wordt..
Nee hoor. Dat kost alleen maar geld en de alu-hoedjes maken het grootste kabaal. "Herd immunity" krijg je ook al bij een lager vaccinatiepercentage.
quote:
Alleen het feit al dat ze dit kunnen doen terwijl er niet onomstreden vast staat zwart op wit dat deze vaccinatie veilig is en onschadelijk voor ons immuumsysteem.
De vaccinatie ondergaat dezelfde veiligheidsonderzoeken die bij alle andere griepprikken elk jaar ook gebeuren. Dit gebeurt naar de beste medische standaarden van vandaag.
quote:
Ik vind dit toch érg zorgelijk mensen...we hebben het hier over feiten en geen wildwest verhalen.
Ik heb geen feiten in je verhaal kunnen ontdekken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  PR/Manusje van alles zondag 12 juli 2009 @ 13:36:19 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70899049

Er is genoeg mensen!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 12 juli 2009 @ 13:36:33 #7
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70899059
quote:
bron?

eerst zien dan geloven, als in de VS gedwongen vaccinaties eenmaal een feit is, dan is er voor ons reden tot zorgen.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:39:51 #9
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70899148
quote:
dat was mijn spam topic
  zondag 12 juli 2009 @ 13:40:19 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70899153
quote:
Op zondag 12 juli 2009 @ 13:34 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nee; dit zou via een (nood)wet gedaan moeten worden. Tevens heeft Klink niet de intentie dit te doen. Het heeft ook weinig zin in dit geval.
[..]

Nee. Roche bezit de "rechten" op Tamiflu. Wist je trouwens al dat Tamiflu (een antiviraal middel) heel iets anders is dan het griepvaccin, dus dat die twee helemaal niets met elkaar te maken hebben? Hoe meer vaccinaties er gegeven worden, hoe minder Tamiflu er verkocht wordt zelfs. Mensen die gevaccineerd zijn zullen geen Tamiflu hoeven te gebruiken. Denk daar maar eens over na.
[..]

Nee hoor. Dat kost alleen maar geld en de alu-hoedjes maken het grootste kabaal. "Herd immunity" krijg je ook al bij een lager vaccinatiepercentage.
[..]

De vaccinatie ondergaat dezelfde veiligheidsonderzoeken die bij alle andere griepprikken elk jaar ook gebeuren. Dit gebeurt naar de beste medische standaarden van vandaag.
[..]

Ik heb geen feiten in je verhaal kunnen ontdekken.
Dit dus!
Eindelijk iemand met een nuttige toevoeging.

eleusis, ik ga jouw posts steeds meer waarderen.
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 13:41:26 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70899184
quote:
Mensen ...

een feit is een feit! In Amerika hebben ze dus niets meer te vertellen over hun eigen lijf als het er op aan komt.
Waarom moeten wij ons daar druk over maken
  zondag 12 juli 2009 @ 13:44:17 #12
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70899271
quote:
Mensen ...

Geen fabel, geen veronderstelling, niet iets wat in de maak zit, iets wat nog gedaan moet worden enz enz
Het is een FEIT dat ze dit NU kunnen doen. Zo ook bij ons! Dus het is niet 'ver van me bed' meer...
Het is werkelijkheid geworden mensen.
Dat wisten we allang (dat ze dat kunnen doen)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:44:33 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70899282
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef eleusis het volgende:

stomme vraag wellicht, maar bestaat dat wel, anti virale middelen?
dacht nl. dat het immuunsysteem het enige is dat virussen kan doden door de lichaamstemperatuur te verhogen om het immuunsysteem te activeren, wat griepondersrukkers juist gevaarlijk maakt.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:44:47 #14
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_70899290
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]

Er is genoeg mensen!
1 2 3 4 hoedje van... hoedje van.. 1234 hoedje van alufolie
pi_70899823
hier je vuist

zondag 12 juli 2009 @ 14:20:38 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70900268
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:44 schreef Manke het volgende:

[..]

stomme vraag wellicht, maar bestaat dat wel, anti virale middelen?
dacht nl. dat het immuunsysteem het enige is dat virussen kan doden door de lichaamstemperatuur te verhogen om het immuunsysteem te activeren, wat griepondersrukkers juist gevaarlijk maakt.
De lichaamstemperatuur heeft er slechts zijdelings mee te maken. Het immuunsysteem produceert antilichamen die het virus onschadelijk maken.

Antivirale middelen werken op een andere manier: ze maken het bijvoorbeeld onmogelijk voor het virus om zich te reproduceren. Tamiflu en Relenza werken op die manier: ze blokkeren de werking van neuraminidase (een enzym in het griepvirus; hier staat de N uit H1N1 voor). Hierdoor kan het virus zich niet loslaten van een cel om zich te verspreiden. Het al aanwezige virus wordt vervolgens door het immuunsysteem opgeruimd.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:32:35 #17
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70900565
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:03 schreef boyv het volgende:
hier je vuist

[ afbeelding ]
lol, uit je privécollectie?
  zondag 12 juli 2009 @ 14:33:32 #18
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70900590
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef eleusis het volgende:

[..]

De lichaamstemperatuur heeft er slechts zijdelings mee te maken. Het immuunsysteem produceert antilichamen die het virus onschadelijk maken.

Antivirale middelen werken op een andere manier: ze maken het bijvoorbeeld onmogelijk voor het virus om zich te reproduceren. Tamiflu en Relenza werken op die manier: ze blokkeren de werking van neuraminidase (een enzym in het griepvirus; hier staat de N uit H1N1 voor). Hierdoor kan het virus zich niet loslaten van een cel om zich te verspreiden. Het al aanwezige virus wordt vervolgens door het immuunsysteem opgeruimd.
tja, als je het zo bekijkt is het veel aannemelijker.
bedankt voor de uitleg
pi_70900604
Het is verplicht zodat er geen mogolen zijn die zich niet inenten en besmet raken en hun halve dorp besmetten, asociale mongolen.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70901356
Ik ben opzich niet zo veel problemen tegen inenting, ik wil alleen dat alles open gegooid wordt, als idd miljoenen mensen ingeent moetenen worden, dan wil ik dat het volstrekt controleerbaar is wat het medicijn is, zodat elke wetenschapper kan checken wat het bevat, ik ga me niet blind in laten spuiten met een middel wat niet veriffieerbaar is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_70901390
Overigens al die verhalen dat dit middel als genocide middel moet dienen is onzin, immers als er al een New World Order zou zijn, dan zou het veel slimmer zijn om de mensen juist dom te houden, als er idd plots een Miljard mensen zouden overlijden, dan zou er juist achterdocht ontstaan.
pi_70901653
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef Remake het volgende:
Het is verplicht zodat er geen mogolen zijn die zich niet inenten en besmet raken en hun halve dorp besmetten, asociale mongolen.
Ja dat zal het zijn

Ik hoef echter geen vaccin die slechts 30% werkt en waarvan de gevolgen totaal niet getest en bekend zijn.

Ik zie standaard dezelfde jokers tevoorschijn komen als met privacy vraagstukken... de "je hebt toch niks te verbergen" sukkels staan nu ook het hardst te schreeuwen dat vooral anderen zich in moeten enten omdat zij niet aangestoken willen worden.... weet je wat? Haal toch godverdomme zelf je vaccin, dan kun je ook niet aangestoken worden... maar laat mij aub ZELF beslissen of ik mij wel of niet met ongeteste troep laat platspuiten.

Ikzelf overweeg pas mezelf in te enten als het hele koningshuis, het kabinet en de farmaceutische industrie directeuren zichzelf ook publiekelijk inenten, alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren.

Kortom... flikker keihard op met je vaccin en laat mij met rust
pi_70901740
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn

Ik hoef echter geen vaccin die slechts 30% werkt en waarvan de gevolgen totaal niet getest en bekend zijn.

Ik zie standaard dezelfde jokers tevoorschijn komen als met privacy vraagstukken... de "je hebt toch niks te verbergen" sukkels staan nu ook het hardst te schreeuwen dat vooral anderen zich in moeten enten omdat zij niet aangestoken willen worden.... weet je wat? Haal toch godverdomme zelf je vaccin, dan kun je ook niet aangestoken worden... maar laat mij aub ZELF beslissen of ik mij wel of niet met ongeteste troep laat platspuiten.

Ikzelf overweeg pas mezelf in te enten als het hele koningshuis, het kabinet en de farmaceutische industrie directeuren zichzelf ook publiekelijk inenten, alleen zie ik dat niet zo snel gebeuren.

Kortom... flikker keihard op met je vaccin en laat mij met rust
Ik stel voor dat de politiek die voorstander is van inenting zichzelf eerst laat inenten en de resultaten en effecten daarvan bekeken worden, alvorens de gehele bevolking hiertoe verplicht wordt.
  maandag 13 juli 2009 @ 07:43:45 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70924200
Enkeltje TRU?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_70928612
Ik ga me echt niet inenten. Door je te laten inenten kun je vaak makkelijk bijwerkingen krijgen. Het wordt nog erger dan het al is. Mensen moesten eens weten wat voor rommel er wel allemaal niet inzit. In verleden is ook altijd bewezen dat inentingen vrijwel nutteloos zijn en het hele incident nog gevaarlijker maken en zelfs (veel) doden kan opleveren.
pi_70928661
Wie heeft de deur van BNW open laten staan?
pi_70929374
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef Regal het volgende:
Ik ga me echt niet inenten. Door je te laten inenten kun je vaak makkelijk bijwerkingen krijgen. Het wordt nog erger dan het al is. Mensen moesten eens weten wat voor rommel er wel allemaal niet inzit. In verleden is ook altijd bewezen dat inentingen vrijwel nutteloos zijn en het hele incident nog gevaarlijker maken en zelfs (veel) doden kan opleveren.
sure ....
de inentingen tegen, pak m beet , pokken nutteloos ?
de enige reden dat het in de westerse wereld bijna niet meer voorkomt bedoel je :/
Difterie, Kinkhoest, Tetanus en Poliomyelitis ? same
Bof, Mazelen, en Rode hond ? idem dito.
behalve dan de sukkels die zich niet hebben laten enten ofc :/

Het nut van vaccinatie programa's is allang keihard bewezen, incl vele wetenschappelijke onderzoeken. (of gewoon het ontbreken van grote uitbraken van deze ziktes in westerse landen met vacinatie programma's)
waar zijn jouw bewijzen ? (en dan niet die onzin van zwartekousen die standaard al tegen zijn en met een zooitje bullshit aankiomen zetten) .
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_70929804
Het is overigens de rat en nog steeds vrijlopende oorlogsmisdadiger Rumsfeld die een belang in Tamiflu heeft, maarja, ik haal Himmler en Goering ook steeds doorelkaar
pi_70934271
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef dontcare het volgende:

[..]

sure ....
de enige reden dat het in de westerse wereld bijna niet meer voorkomt bedoel je :/
Inenting is tevens ook de enige reden dat vrijwel iedereen in de westerse wereld vatbaar is voor veel van zulke ziektes.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:17:28 #31
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70935019
Ik ga me ook niet laten inenten, pleur op. Mijn oma krijgt bv elk jaar de griepprik en ELK jaar is die ziek (griep ). Dalijk wordt de halve bevolking ziek omdat zonodig iemand graag iedereen wil laten inenten. Daar komt nog bij dat deze griepvariant tot nu toe nauwelijks doden heeft gemaakt (1 in de westerse wereld, er gaan elke dag 10 mensen dood in het verkeer )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 15:20:01 #32
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_70935100
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
er gaan elke dag 10 mensen dood in het verkeer
Inenten tegen verkeersongelukken.
Carpe Libertatem
  Eindredactie Games maandag 13 juli 2009 @ 15:31:57 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70935460
Waar blijft "Thunderheart" ( ) ?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 13 juli 2009 @ 16:08:23 #34
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70936709
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Inenten tegen verkeersongelukken.
Pil van drion
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 13 juli 2009 @ 16:08:44 #35
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70936723
OPEN JE OGEN MENSEN!
WORD WAKKER!
  maandag 13 juli 2009 @ 16:09:41 #36
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70936765
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:53 schreef boyv het volgende:

[..]

Inenting is tevens ook de enige reden dat vrijwel iedereen in de westerse wereld vatbaar is voor veel van zulke ziektes.
leg uit?
  maandag 13 juli 2009 @ 16:10:28 #37
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70936789
quote:
Op maandag 13 juli 2009 07:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Enkeltje TRU?
Eerder BNW.
pi_70936819
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:15 schreef RechtseRukker het volgende:
Het is overigens de rat en nog steeds vrijlopende oorlogsmisdadiger Rumsfeld die een belang in Tamiflu heeft, maarja, ik haal Himmler en Goering ook steeds doorelkaar
Tamiflu daar wordt je dus niet mee ingeeent, kortom als ze echt geld hadden willen verdienen aan Tamiflu hadden ze dus de mensen JUIST niet ingeeent.
pi_70937333
@2dope

Dit is wat ik vind..al eerder geschreven in een reactie op: Journalist klaagt VN aan voor massamoord...en dit geldt wederom op dit blog. De algemene reacties zijn echt om te huilen en op zijn minst respectloos te noemen.
Ik kan er wel op ingaan maar wil daar geen energie in steken en komen met links en weerwoorden enz enz. Ik weet en ken mijn eigen waarheid en doe er mee wat ik wil. Ik laat daarom ook maar een ieder in zijn eigen waarde en reageren zoals hij of zij blieft. Voor mijn gevoel hebben sommigen hier enorme blindkleppen voor en anderen vinden dat ik met een alu-hoedje op zit....Mag..geen problemen mee.
Ik heb mijn doel bereikt en dat is het onder de aandacht brengen...wat ze er verder mee doen is aan hen die het lezen...
Maar dit commentaar op bovengenoemd blog is nog altijd van strekking:

"Vind het wel altijd 'vreemd' dat altijd en eeuwig hier op Fok door dezelfde 'elite' onderwerpen als deze altijd zwaar afgezeken worden en het respect voor de TS ver te zoeken is. Voor menig TS trouwens. Of 'jullie' wél weten wat er speelt..? Voor alle onderwerpen die betrekking hebben op het vernietigen of ontnemen van onze vrijheid of gezondheid of noem maar op, zit hier een heel legertje klaar om het naar het land der fabelen te verwijzen. Goed onderbouwde informatie en feiten geleverd door wetenschappers en medici worden belachelijk gemaakt en door wie? Een handje vol internetgangers die alleen maar op Fok-info leven die denken dat zij het wel weten? Iedereen liegt? Iedereen lult uit zn nek? Al die wetenschappers en onderzoekers weten niet waar ze het over hebben? Alleen de fokkers hier? Nou..ik denk dat al die fokkers die niks anders doen dan deze materie afzeiken is uit hún box moeten stappen en eens door het raam naar buiten moeten kijken en eens de moeite moeten nemen om bv een bericht zoals:' Melk de witte sloper' of 'umts masten veroorzaker van leukemie' ( en vele anderen) goed moeten doorlezen. Van de TS van soortgelijke onderwerpen wordt er altijd verkondigd dat ze geen leven hebben omdat ze met onzin aankomen en ze hun alu-hoedje moeten opzetten,borrelt bij mij de vraag omhoog met welke expertise menig Fokker hier met feitelijke bewijzen komt dat het niet zo is? Negen van de tien keer zijn het op de man gespeelde respectloze opmerkingen die wal nog kant raken. Nou..dat is intelligent zeg. Zelfs moderators hier vormen een front met de zittende afzeikers....aan den lijve ondervonden en ook vaak gelezen.
Maar het maakt geen ene ruk uit wat jullie ervan vinden hoor..het vindt toch zijn weg wel. Deze TS én de door jullie gedoodverfde Lambiekje en anderen hebben dus wel mijn respect. Zíj durven hun stem te laten horen...
Er is niks gemakkelijker om anderen belachelijk te maken en als goedkope boksbal te gebruiken voor het vermaak van anderen of zelf bijdehanter over te komen dan je eigenlijk ben door een gevatte onliner of om iemand te veroordelen om een spelfoutje. Stoer hoor...
Het maakt me daarom ook geen ene hol uit hoe dit bericht ontvangen wordt en wie er op reageert met wat voor onliner, referentie naar iets of wat dan ook. Het algemene commentaar wat op deze materie gegeven wordt is het trieste niveau waarop geleefd wordt door menig fokker hier. Wie is hier nou ge-fokt vraag ik me wel eens af als ik dit alles zo lees?

Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden....
Als je de betekenis van deze woorden achterhaald hebt kom dan nog maar eens terug....
  maandag 13 juli 2009 @ 16:58:06 #40
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70938354
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef thunderhart het volgende:
@2dope

"Vind het wel altijd 'vreemd' dat altijd en eeuwig hier op Fok door dezelfde 'elite' onderwerpen als deze altijd zwaar afgezeken worden en het respect voor de TS ver te zoeken is. Voor menig TS trouwens. Of 'jullie' wél weten wat er speelt..? Voor alle onderwerpen die betrekking hebben op het vernietigen of ontnemen van onze vrijheid of gezondheid of noem maar op, zit hier een heel legertje klaar om het naar het land der fabelen te verwijzen.
Zoek eens op topic over het EPD, de OV chipkaart of het paspoort waar vingerafdrukken in moeten en je zult zien dat er echt wel Fokkers zijn die terecht bezorgd zijn over het verlies van vrijheden en privacy, en op een serieuze manier op de materie in gaan.
quote:
Goed onderbouwde informatie en feiten geleverd door wetenschappers en medici worden belachelijk gemaakt en door wie? Een handje vol internetgangers die alleen maar op Fok-info leven die denken dat zij het wel weten? Iedereen liegt? Iedereen lult uit zn nek? Al die wetenschappers en onderzoekers weten niet waar ze het over hebben?
Je beschuldigt ons van iets waarvan de ' alu hoedjes' een handje van hebben. Het zijn juist Lambiekje cs die alles wat wetenschappelijk onderbouwd is tot ' onzin ' verklaren. Begin je over een vaccin. over hoe en waarom dat werkt, dan is het meteen: ONZIN BIGGPHARMAA WORDT ALLEMAAL GESTAGED!
quote:
Alleen de fokkers hier? Nou..ik denk dat al die fokkers die niks anders doen dan deze materie afzeiken is uit hún box moeten stappen en eens door het raam naar buiten moeten kijken en eens de moeite moeten nemen om bv een bericht zoals:' Melk de witte sloper' of 'umts masten veroorzaker van leukemie' ( en vele anderen) goed moeten doorlezen.
Goed, masten veroorzaken leukemie (maar niet zo heel veel) Roken veroorzaakt kanker, en van zuipen krijg je Kosakov. Je punt?

quote:
Van de TS van soortgelijke onderwerpen wordt er altijd verkondigd dat ze geen leven hebben omdat ze met onzin aankomen en ze hun alu-hoedje moeten opzetten,borrelt bij mij de vraag omhoog met welke expertise menig Fokker hier met feitelijke bewijzen komt dat het niet zo is?
Dat is een oneerlijke manier van argumenteren. De bal ligt dan altijd bij een ander. Bewijs jij maar eens dat er geen theepot op Pluto staat. Als een theepot op Pluto een belangrijk onderdeel is van je argumentatie, bewijs dan maar eerst dat er wel een theepot op Pluto staat. Kun je dat dan staat je argument meteen een stuk sterker.
quote:
Negen van de tien keer zijn het op de man gespeelde respectloze opmerkingen die wal nog kant raken. Nou..dat is intelligent zeg. Zelfs moderators hier vormen een front met de zittende afzeikers....aan den lijve ondervonden en ook vaak gelezen.
Mensen uitmaken voor domme schapen dat is respectvol zeg.
pi_70939200
@ Rubber Johnny,

'groter is altijd beter' ...toch?
Laten we het daar maar op houden. Jij mag vinden wat jij vindt..mag ik dat dan ook? Twisten over het feit wat eerder was: de kip of het ei, die tijd heb ik allang gehad. Ik spreek hier over mijn eigen inzichten en als ik voor mezelf zie dat er wel degelijk een theepot op Pluto staat, dan staat hij er ook voor mij. Als ik voor mezelf na uren en uren lezen en beluisteren van getuigenissen en feiten en foto`s tot de conclusie kom dat ik het met de verkondiger dat er een theepot op pluto staat eens ben, so be it.
Als jij daarintegen je kop in het zand wil blijven steken en ontkennen dat er een theepot staat is mij ook goed. Jouw feestje dan. Maar zeker aan de dag van vandaag waar schandaal op schandaal naar boven komt en soms de meest bizarre info, ben ik van mening dat men wel eens verder mag kijken en reageren dan zijn neus lang is. Het is wel zo makkelijk en simpel om het maar weg te wuiven en af te doen als 'wezenloos'...Dan hoef je er geen verantwoording voor te nemen en hoef je je nergens druk om te maken. Óók dát is een keuze beste Rubber Johnny. Maar willen wij de vinger aan de pols houden en de toekomst voor onze kinderen enigzins gladjes laten verlopen zónder dat ze gechipt of vergiftigd of wat dan ook worden, zijn WIJ het ..DEZE generatie die daar NU iets aan kan doen. Want zeg nou eerlijk...soms is het toch wel ábsoluut té ver over de grenzen he?!
En als we de overheid moeten geloven dan is er helemaal niks aan de hand en moeten we maar gewoon doen wat zij zeggen..We worden niet vergiftigd, we worden niet geleefd, we raken onze vrijheid niet beetje bij beetje kwijt, en alles is allemaal bullshit enz enz. Nou ik heb een andere mening..shoot me.
Maar gelukkig kunnen we allemaal een keuze maken en ik ben van mening hoe meer mensen er bewust worden betreft wat er gaande is hoe beter.

En bdw ..ik heb niemand in dit topic uitgemaakt voor 'domme schapen' ..das jouw interpretatie en op jouw conto dus, ...niet de mijne.

[ Bericht 0% gewijzigd door thunderhart op 13-07-2009 17:33:07 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 17:41:14 #42
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_70939576
Trek jij je ook al af op Lambiekjes posts?
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
pi_70939609
>> BNW
  maandag 13 juli 2009 @ 17:47:23 #44
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70939716
Weer zo'n "er staat een filmpje/tekst op internet met allemaal waanzinnige beweringen, die haaks staan op die van de regeringen, dus moet het wel waar zijn"-topic .

En nee, ik heb dat filmpje en/of tekst niet gezien , maar de wijze van bewijsstukken neerleggen doet me denken aan die van een zekere complotdenker hier op het forum.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:48:16 #45
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70939738
Lambiekje al gesignaleerd hier?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:50:29 #46
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70939791
En om on-topic te gaan

Nee, niet alles wat moet is slecht
Nee, niet iedereen die je iets oplegt heeft het slecht met je voor
Nee, ik wil geen ziekte van jou en ik ga je ook niet helpen als je wel ziek bent omdat je zo eigenwijs was om niet te laten prikken.
Nee, ik ben geen ambtenaar of anderszins betrokken bij de overheid
  maandag 13 juli 2009 @ 17:51:10 #47
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  maandag 13 juli 2009 @ 17:56:52 #48
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70939933
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:25 schreef thunderhart het volgende:
@ Rubber Johnny,

'groter is altijd beter' ...toch?
Laten we het daar maar op houden. Jij mag vinden wat jij vindt..mag ik dat dan ook? Twisten over het feit wat eerder was: de kip of het ei, die tijd heb ik allang gehad. Ik spreek hier over mijn eigen inzichten en als ik voor mezelf zie dat er wel degelijk een theepot op Pluto staat, dan staat hij er ook voor mij. Als ik voor mezelf na uren en uren lezen en beluisteren van getuigenissen en feiten en foto`s tot de conclusie kom dat ik het met de verkondiger dat er een theepot op pluto staat eens ben, so be it.
Als jij daarintegen je kop in het zand wil blijven steken en ontkennen dat er een theepot staat is mij ook goed. Jouw feestje dan. Maar zeker aan de dag van vandaag waar schandaal op schandaal naar boven komt en soms de meest bizarre info, ben ik van mening dat men wel eens verder mag kijken en reageren dan zijn neus lang is. Het is wel zo makkelijk en simpel om het maar weg te wuiven en af te doen als 'wezenloos'...
Verder kijken dan je neus lang is, altijd goed. We worden soms bedonderd. Maar dat betekent nog niet dat al die fantastische complotten ook waar zijn.

Juist voor een wilde theorie is bewijs nodig., maar men komt niet verder dan wat vage youtube filmpjes.

We worden genaaid, zij het op een wat alledaagsere manier
pi_70940971
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef dontcare het volgende:

[..]

sure ....
In vaccins zitten allemaal gifmaterialen. In een griepprik zitten de
volgende gifstoffen:

Ethyleen glycol = antivries;
Phenol = een desinfecteringsmiddel;
Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten;
Thimerosal = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging;
Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties.
pi_70941064
Al deze middelen tasten je immuun- en afweersysteem aan.
Onderzoeken wijzen uit dat de toename van autisme bij kinderen komt door vaccinaties en met name de stof thimerosal springt er uit als een van de boosdoeners. Het zit ook in de griepprik. Thimerosal zit ook in de kinderprikken DKT, difterie, kinkhoest en tetanusvaccins.
pi_70941089
Precies..je wordt genaaid waar je bij staat. Je ziet het of je ziet het niet..That`s the whole point....

Thunderhart
  PR/Manusje van alles maandag 13 juli 2009 @ 18:45:19 #52
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70941109
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:44 schreef thunderhart het volgende:
Precies..je wordt genaaid geprikt waar je bij staat. Je ziet het of je ziet het niet..That`s the whole point....

Thunderhart
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70941229
haahahahahahah ja das nou écht een goeie! Lang geleden dat ik zo moest lachen..dank je wel
  maandag 13 juli 2009 @ 18:56:57 #54
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70941495
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Regal het volgende:

[..]

In vaccins zitten allemaal gifmaterialen. In een griepprik zitten de
volgende gifstoffen:

Ethyleen glycol = antivries;
Phenol = een desinfecteringsmiddel;
Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten;
Thimerosal = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging;
Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties.
Zit dat in Vaxigrip of Influvac? Dat zijn de twee vaccins die in Nederland gebruikt worden.
pi_70941555
quote:
Bijzondere gesprekken aan de keukentafel. EénVandaag schuift deze zomer aan bij hoofdpersonen uit het nieuws en blikt terug op gebeurtenissen waarin zij het afgelopen jaar centraal stonden. Aan de keukentafel. Vandaag viroloog Ab Osterhaus. Ontdekker van vele virussen en vaccins en natuurlijk spreken we met hem ook over de varkensgriep.

In 1993 werd hij benoemd tot hoogleraar in de virologie aan de Medische Faculteit van de Erasmus Universiteit Rotterdam en is in die hoedanigheid tevens Hoofd van de Afdeling Virologie van het Erasmus MC.

Hij is hoofd van een tweetal referentiecentra voor de Wereldgezondheidsorganisatie: het Nationaal Influenza Centrum en het Wereld Referentiecentrum voor Mazelen.
http://www.eenvandaag.nl/(...)entafel_ab_osterhaus

http://www.nederland1.nl/(...)amma/eenvandaag/1456
  maandag 13 juli 2009 @ 18:59:38 #56
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70941566
quote:
Laat het Lambiekje maar niet lezen, die man is nog slechter dan Hitler in zijn ogen.
pi_70941672
Kan iemand het hek van BNW even weer dicht doen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70941779
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Laat het Lambiekje maar niet lezen, die man is nog slechter dan Hitler in zijn ogen.
quote:
Het leidde tot nauwe contacten met het zeehondenopvangcentrum van Lenie 't Hart in Pieterburen. In 1988 werd hij wetenschappelijk adviseur en in 1989 voorzitter van het wetenschappelijk adviescomité van 'Pieterburen'. Hij maakte een vaccin tegen het zeehondenvirus en wist daarmee veel dieren van een wisse dood te redden. In 1989 adviseerde hij in Griekenland bij het opzetten van een opvangcentrum voor de monniksrob. Nog enkele tientallen exemplaren leven er.
http://www.volkskrant.nl/(...)een_mensenziekenhuis
  maandag 13 juli 2009 @ 19:09:38 #59
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70941881
quote:
Maar hij heeft ook nevenactiviteiten bij bedrijven dus verdiend er veel geld aan en heeft er allerlei belangen bij om ons ziek te houden
Tevens geeft hij in het stuk aan dat hij een zwembad afgehuurd had en daar de helft van de zeehondjes geen vaccin gaf en die gingen toen dood. In de ogen van Lambiekje dus een koelbloedige moordenaar..
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 19:12:43 #60
236264 crew  capricia
pi_70941986
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef yyentle het volgende:

[..]

[..]
Hij maakte een vaccin tegen het zeehondenvirus en wist daarmee veel dieren van een wisse dood te redden. In 1989 adviseerde hij in Griekenland bij het opzetten van een opvangcentrum voor de monniksrob. Nog enkele tientallen exemplaren leven er. http://www.volkskrant.nl/(...)een_mensenziekenhuis
klinkt niet goed...als er nog maar enkele tientallen exemplaren leven na zijn advies...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70942285
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef capricia het volgende:

[..]

klinkt niet goed...als er nog maar enkele tientallen exemplaren leven na zijn advies...
Weet jij hoeveel het er waren dan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mediterrane_monniksrob
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 20:02:37 #62
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_70943627
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Monolith het volgende:
Hoezo? Mogen de Reptillians niet meediscussieren?
Carpe Libertatem
  maandag 13 juli 2009 @ 21:25:27 #63
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70946576
Ik mag van mijn geloof niet worden ingeënt. Ik ga een klacht indienen bij de CGB.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_70959281
Laatste nieuws betreft de vaccinaties en hier is Jane Burgermeister zelf aan het woord

http://www.wanttoknow.nl/(...)an-ben-jij-het-doel/
pi_70959966
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoezo? Mogen de Reptillians niet meediscussieren?
BNW'ers vergroten het risico op hersenschade bij gezonde mensen.
pi_70960077
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Monolith het volgende:
pi_70966440
quote:
Ik weet niet precies hoe het allemaal zit, maar menselijke inbreng in de natuurlijke selectie (waarbij die bepaalde zeehonden blijkbaar niet geselecteerd werden) lijkt mij toch niet echt iets positiefs. Zo blijf je inenten.

Waarom zou je een soort ´kunstmatig´ in leven houden, als de natuur daar blijkbaar heel andere plannen mee heeft?
pi_70967321
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef boyv het volgende:

Waarom zou je een soort ´kunstmatig´ in leven houden, als de natuur daar blijkbaar heel andere plannen mee heeft?
Ga je niet naar de dokter als je ziek bent?

Hoe denk je over natuurrampen?
Moeten de mensen die zichzelf niet kunnen redden, aan hun lot worden overgelaten omdat de natuur andere plannen heeft?
pi_70967444
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het allemaal zit, maar menselijke inbreng in de natuurlijke selectie (waarbij die bepaalde zeehonden blijkbaar niet geselecteerd werden) lijkt mij toch niet echt iets positiefs. Zo blijf je inenten.

Wees blij dat de mensen de afgelopen pakweg 10.000 jaar flink heeft ingegrepen in de 'natuurlijke selectie' (De discussie of invloed van de mens niet net zo goed onder natuurlijk selectie valt daargelaten). En ach ja, waarom zouden we mensen kunstmatig in leven houden, als "de natuur" blijkbaar andere plannen met ze heeft?
pi_70967735
quote:
Mensen ...

Argusoog had toch laatst een interview met Micha Kat van Klokkenluider on line en Wim Dankbaar van de schrijfproeven in de Deventer Moordzaak en de moord op John F. Kennedy?
pi_70968595
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wees blij dat de mensen de afgelopen pakweg 10.000 jaar flink heeft ingegrepen in de 'natuurlijke selectie' (De discussie of invloed van de mens niet net zo goed onder natuurlijk selectie valt daargelaten). En ach ja, waarom zouden we mensen kunstmatig in leven houden, als "de natuur" blijkbaar andere plannen met ze heeft?
Het gaat me niet om mensen, ik doel op dat bericht over die mediterrane zeehonden.

Dat je jezelf in leven wilt houden is tot daaraan toe. Maar ingrijpen bij andere diersoorten die door natuurlijke selectie buiten spel worden gezet is wat anders; er is blijbkaar geen plaats voor zeehonden die niet imuun zijn voor die ziekte. Door ze in leven te houden bereikt men niks.
pi_70968737
edit: toch niet
pi_70969257
De mediterrane zeehond is een ernstig bedreigde diersoort en daar heeft de mens ook een flinke steen aan bijgedragen.
pi_71012928
quote:
PRODUCENT VACCIN GEHEIM VERKLAARD

Door Micha Kat op 15 juli, 2009

De naam (of namen) van de producenten van het vaccin tegen de Mexicaanse griep dat binnenkort aan de Nederlandse bevolking wordt aangeboden zijn bestempeld tot staats- dan wel bedrijfsgeheim. Dat zegt VWS-voorlichter Tom van Dijk op vragen van de redactie van ArgusOog Radio dat morgen met een uitgebreide uitzending komt over de ‘varkensgriep’ onder de titel Swine Flu Alert. Hiermee is de mogelijkheid tot aansprakelijkheidsstelling bij mogelijke (ernstige) bijwerkingen tot vrijwel nul gereduceerd. Aanvankelijk was de order gegund aan het Belgische Solvay, maar dat werd later ingetrokken. Dit maakt de kans aanzienlijk dat het misdadige Baxter waarvan vaststaat dat het eerder moedwillig vaccins heeft vergiftigd een van de (of misschien wel de enige) producent is van het vaccin voor de Nederlandse markt
http://www.klokkenluideronline.nl/
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:13:27 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71013940
Micha Kat, alles wat die man aanraakt verandert in shit.
pi_71014880
quote:
Beerput Oranje (1): de zaak MarieClaire R.

Door Micha Kat op 11 juli, 2009

Prins Hendrik verkrachtte zijn dochter Juliana en verwekte aldus een kind * Reactie van enkele media op deze tijdbom onder onze monarchie * Wat doet Beatrix met het griepvaccin?

Op 7 juli stelde Klokkenluideronline ZKH en Oranje een ultimatum: voor het eind van deze maand dient Beatrix positie te kiezen in het ‘vaccinatie-debat’. Bij een ultimatum hoort een ’sanctie’ bij het verlopen ervan. Welnu: hierbij de sanctie! Deze website begint met de serie ‘Beerput Oranje’ maar zal daar mee stoppen als Beatrix. cs. aan onze eisen tegemoetkomen. Deal? Dus hoe eerder Trix aan onze eisen voldoet, hoe minder er uit de Oranje-beerput zal worden onthuld! Dat geeft Bilderberg-Bea dus een direct belang bij snel en besluitvaardig handelen inzake de spuit van Donald Rumsfeld! En we zouden deze sanctie natuurlijk nooit hebben bedacht, als we bij Klokkenluideronline niet zouden beschikken over een Oranje-beerput die zo stampvol van walmende stront zit dat we er nog wel tien ultimata bovenop zouden kunnen gooien! Laten we eens gaan kijken naar een van de meest interessante stukken Oranje-stront waarmee we ons volk binnenkort zullen gaan verassen: de zaak MarieClaire Rovers die op deze site reeds eerder aan de orde kwam (luister ook naar de betreffende uitzending van 30-4-2009 op ArgusOog Radio). Overigens: we zijn absoluut niet bang dat we ons schuldig maken aan majesteitsschennis daar alles wat we op deze site brengen journalistiek afdoende onderbouwd zal zijn. En dat geldt zeker voor de zaak-Rovers! Lees absoluut verder want we hebben hier te maken met de grootste en meest weerzinwekkende onthulling uit de royalty-journalistiek wereldwijd!
http://www.klokkenluidero(...)k-marieclaire-r.html
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:55:03 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71015292
De beste man mag wel eens een cursus begrijpend schrijven nemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')