Hoe wist je dat de stroom was uitgevallen?quote:
zeiden ze op de radioquote:Op zondag 12 juli 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe wist je dat de stroom was uitgevallen?
En je moest gelijk aan mij denken. Hihi!quote:
en 4ebequote:Op zondag 12 juli 2009 12:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En je moest gelijk aan mij denken. Hihi!
Als je een lekker meisje was zou ik je beffen.quote:
Ja, maar die had dus nergens last van.quote:
Hihi.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je een lekker meisje was zou ik je beffen.
Mohhh, nice, neem eens wat op en laat eens horen aan die McF.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar die had dus nergens last van.
[..]
Hihi.
Ik ben hem nu op de piano aan het spelen.
omdat die ook in den haag woontquote:
Maar dat durf ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mohhh, nice, neem eens wat op en laat eens horen aan die McF.
wie de fuck ben jijquote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef Trollface. het volgende:
Stiekem vind ik deze versie beter dan die van Genesis.
Ik ben enigs kind, tokkie. Zijn de tetten van mijn moeder ook goed?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:12 schreef gers het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij![]()
newbies moeten de tetten van hun zusje posten
neequote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben enigs kind, tokkie. Zijn de tetten van mijn moeder ook goed?
Prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Als ik hem vanavond of morgen geperfectioneerd heb ja?
quote:
De daad is al gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je haar mond afgetaped en ligt ze geboeid in je kofferbak?
Ze moest ervoor stervenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze moest ervoor sterven
Okey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi ik weet het.![]()
Alles oke verder?
Whehe vertel!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?
vertelquote:Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?
quote:
Okey dan.quote:
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.quote:
Hoe hoog is de boete uitgevallen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.Ik had geen legitimatiebewijs bij me en had een grote smoel, omdat ik het onzin vond dat er zes man nodig was om McF staande te houden. Ik zei dat ze hun tijd veel nuttiger kunnen invullen en dat ze kansloos bezig waren. Vervolgens werd ik in de boeien geslagen en afgevoerd alsof ik Willen Holleeder was.
Zat ik daar in die cel, met boeien, pakte ik met veel pijn en moeite m'n telefoon uit m'n broekzak en belde een maat van me. Werd die juut kwaad en zei:"Gaan we slim doen?"Hij pakte dus m'n telefoon en andere eigendommen af. Vervolgens moest ik m'n pa bellen om m'n paspoort te brengen. Dat duurde al met al een uurtje ofzo. Dus ging ik maar zingen en fluiten in dat celletje.
Uiteindelijk half zes thuis en ik krijg nog een boete voor wildplassen en het niet kunnen tonen van een legitimatiebewijs.
wat een nazi'squote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.Ik had geen legitimatiebewijs bij me en had een grote smoel, omdat ik het onzin vond dat er zes man nodig was om McF staande te houden. Ik zei dat ze hun tijd veel nuttiger kunnen invullen en dat ze kansloos bezig waren. Vervolgens werd ik in de boeien geslagen en afgevoerd alsof ik Willen Holleeder was.
Zat ik daar in die cel, met boeien, pakte ik met veel pijn en moeite m'n telefoon uit m'n broekzak en belde een maat van me. Werd die juut kwaad en zei:"Gaan we slim doen?"Hij pakte dus m'n telefoon en andere eigendommen af. Vervolgens moest ik m'n pa bellen om m'n paspoort te brengen. Dat duurde al met al een uurtje ofzo. Dus ging ik maar zingen en fluiten in dat celletje.
Uiteindelijk half zes thuis en ik krijg nog een boete voor wildplassen en het niet kunnen tonen van een legitimatiebewijs.
àusweis is 50 en pissen 130 tochquote:
Wauw, wat een verhaal!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe hoog is de boete uitgevallen?
Also, 6 man op één wildplasser
Nee, 50 en 90 ofzo.quote:
Tja, ik vond het allemaal overdreven. Kom op man, wildplassen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wauw, wat een verhaal!Wel een beetje dom bezig.
Heb je Julian Plenti (solo project van Paul Banks) al gehoord?
ik moest 125 aftikkenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
[..]
Nee, 50 en 90 ofzo.
Godver.quote:
Consider it done. :Lquote:Op zondag 12 juli 2009 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Joah inderdaad, overdreven is het wel.
Download het ja! Paul Banks! Interpol!
Wat een helden zijn het ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
Die muziek!
Ik kreeg dit weekend ook een boete.
60 euro voor het nuttigen van alcohol op straat, 20 meter naast m'n huis.
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
Die muziek!
Ik kreeg dit weekend ook een boete.
60 euro voor het nuttigen van alcohol op straat, 20 meter naast m'n huis.
Mja, zij doen hun werk gewoon. Het zijn die regels die er voor zorgen dat Nederland een land vol mierenneukers word.quote:
En als ik zelf een keer naar ze bel omdat die kutdiscotheek hier verderop zijn herrie weer eens te hard heeft staan hebben ze nooit tijd. Vind je het gek als je om zulke flutdingen boetes gaat geven.quote:
Dat moest ik googlen.quote:
BEFEHL IST BEFEHL EN ORDE MUST ZIJNquote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mja, zij doen hun werk gewoon. Het zijn die regels die er voor zorgen dat Nederland een land vol mierenneukers word.
All Cops Are Bastards.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als ik zelf een keer naar ze bel omdat die kutdiscotheek hier verderop zijn herrie weer eens te hard heeft staan hebben ze nooit tijd. Vind je het gek als je om zulke flutdingen boetes gaat geven.
[..]
Dat moest ik googlen.
Stormfront.![]()
Ik zal het eens even beoordelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:11 schreef Smart_ass het volgende:
Boh dat album is eigenlijk wel verrassend goed.
Okey, heb nu het eerste nummer op en dat klinkt best goed. Zal later deze week eens een tijdje luisteren, ik ga nu eten, douchen en chillen met m'n vrienden. Ook weer genoeg op fok gezeten voor de rest van deze week.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Doe dat. Na drie keer luisteren wordt ie pas mooi vind ik.
quote:
Muziek die jij naar alle waarschijnlijkheid toch niks zal vinden maar omdat je niet telkens buiten de boot wil vallen zeg je ook dat het goaf is.quote:
Dank je. Doei.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Julian Plenty is... Skyscraper. Tip van Pleun. Doei.
Ja, ik las het. Interpol.quote:
Komt vaker voor dan je denkt..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, fucktard. Je denkt aan fok irl, n00b.
Aan geluidsoverlast verdien je niets.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
En als ik zelf een keer naar ze bel omdat die kutdiscotheek hier verderop zijn herrie weer eens te hard heeft staan hebben ze nooit tijd. Vind je het gek als je om zulke flutdingen boetes gaat geven.
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan geluidsoverlast verdien je niets.
quote:
Kijk maar uit, voor je het weet komt d_b eraan om deze berichten te verwijderen, omdat 'ie denkt dat je je postcount wil opkrikken.quote:
Volgens mij zijn die boetes anders behoorlijk hoog.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan geluidsoverlast verdien je niets.
Zijn er mensen die dat echt doen? Ik zou niet eens weten waarom je zoiets zou willen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet komt d_b eraan om deze berichten te verwijderen, omdat 'ie denkt dat je je postcount wil opkrikken.
Dat denkt d_b nooit bij jouw posts?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet komt d_b eraan om deze berichten te verwijderen, omdat 'ie denkt dat je je postcount wil opkrikken.
hoe hoger je postaantal hoe groter je internet-penisquote:Op zondag 12 juli 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt doen? Ik zou niet eens weten waarom je zoiets zou willen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt doen? Ik zou niet eens weten waarom je zoiets zou willen.
Juist wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denkt d_b nooit bij jouw posts?
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik heb m'n postcount ook niet voor niets op verborgen staan. Ik geef er niet om.
[..]
Juist wel.![]()
nee die is er weerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je je postaantal willen opkrikken...
Het dagelijkse lijstje is weggevallen, toch?
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
Als je heul veul posts hebt wordt het alleen maar duidelijker dat je geen leven hebt.
Oh ...quote:
Oh, misschien dat ik dáárom m'n postcount heb uitgezet.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
Als je heul veul posts hebt wordt het alleen maar duidelijker dat je geen leven hebt.
Correct, daarom heeft IQM zijn postaantallen verborgenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
EINZ TWEI EINZ TWEIquote:
HUUUH jou ava beweegt.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik dáárom m'n postcount heb uitgezet.
Topic killer.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Devvie is 'available every night.'
Wie...?
Iewwwwwwwwwwww jouw ouders hebben seks!!11quote:Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
Mn ouders hebben mijn enige twee condooms gestolen uit mijn nachtkastje. Srsly. Kanker. Op. Uit. Mijn. Lades.
Met mijn condooms. Die ik toch niet gebruikte, daar niet van.. maar dat ze het uit mijn lade pakken vind ik gewoon kankerwaardeloos. Koop je eigen fucking shit of ga weer aan de pil.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iewwwwwwwwwwww jouw ouders hebben seks!!11
Wut!?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
Mn ouders hebben mijn enige twee condooms gestolen uit mijn nachtkastje. Srsly. Kanker. Op. Uit. Mijn. Lades.
Zeg dat je er voor de fun altijd gaatjes in prikte met een kleine naald.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met mijn condooms. Die ik toch niet gebruikte, daar niet van.. maar dat ze het uit mijn lade pakken vind ik gewoon kankerwaardeloos. Koop je eigen fucking shit of ga weer aan de pil.
Geen idee, maar waarom is dat relevant? Of heb je een 14 jarig jongetje op het oog en hoop je dat hij condooms heeft?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Wat moet een veertienjarige met condooms in haar nachtkastje?
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met mijn condooms. Die ik toch niet gebruikte, daar niet van.. maar dat ze het uit mijn lade pakken vind ik gewoon kankerwaardeloos. Koop je eigen fucking shit of ga weer aan de pil.
Wat is daar mis meequote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Fascination het volgende:
Wat moet een veertienjarige met condooms in haar nachtkastje?
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
haha, volgens mij kun je dan best een grappige reactie verwachtenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg dat je er voor de fun altijd gaatjes in prikte met een kleine naald.
Je brengt me op goede ideeën.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom is dat relevant? Of heb je een 14 jarig jongetje op het oog en hoop je dat hij condooms heeft?
Misschien kan ze 15 euro vangen als ze zegt dat ze wel even een zwangerschapstest gaat halen.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, volgens mij kun je dan best een grappige reactie verwachten
Uh, niet dat ik weet hoe duur die zijn ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien kan ze 15 euro vangen als ze zegt dat ze wel even een zwangerschapstest gaat halen.
Morning after pill lijkt me handiger.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien kan ze 15 euro vangen als ze zegt dat ze wel even een zwangerschapstest gaat halen.
jezelf quotenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uh, niet dat ik weet hoe duur die zijn ofzo.
ze kosten dus serieus rond de 200 euro he!!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uh, niet dat ik weet hoe duur die zijn ofzo.
Ja maar die is goedkoper.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Morning after pill lijkt me handiger.
Ja als je ze in Frankrijk gaat kopen, benzine is duur.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ze kosten dus serieus rond de 200 euro he!!
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:02 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wachtte eigenlijk op:
I don't need a condom, the aids wil kill the baby.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja als je ze in Frankrijk gaat kopen, benzine is duur.
quote:
Dan oefent ze inderdaad ook een vorm van birth control uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moet Wd nu nog een pakje condooms gaan halen, en daar dan echt gaatjes inprikken. En als ze dan weer gejat zijn pas na een dagje op 5 vertellen dat ze er gaatjes in geprikt had
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan oefent ze inderdaad ook een vorm van birth control uit.
Oeh die had ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n aliencondoom van de quest hier liggen.
picsquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
dat is echt zo'n fucking wazig dingquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
quote:The anti-rape female condom (aka anti-rape condom, intended brand name Rapex) was invented by Sonette Ehlers, a South African woman. It is intended to prevent rape by hooking onto an attacker's penis, hurting and disabling him.
Er liggen wel veiligheidsspelden in die la.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zeg dat je er voor de fun altijd gaatjes in prikte met een kleine naald.
Ik zei toch al dat ik er geen gebruik van maakte.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef Silentalarm het volgende:
Dit is de anti-rape condoom:')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
5minuten in afrika, want dan glijdt er weer zo'n chocoladelolly naar binnenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Siniti het volgende:
[..]![]()
Dus als ik dat goed begrijp heeft die vrouw die condoom altijd in haar bil zitten?
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:24 schreef Silentalarm het volgende:
Dit is de anti-rape condoom:')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
zeg ik dan dat je dat wel doet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik er geen gebruik van maakte.
Ja dat maak ik er ook uit op. dat zou kankerwazig zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Siniti het volgende:
[..]![]()
Dus als ik dat goed begrijp heeft die vrouw die condoom altijd in haar bil zitten?
Vrouwencondooms kraken en zijn niet nat van binnenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik googelde op vrouwencondoom, soort van kleine vuilniszakken:
[ afbeelding ]
die dingen zijn major.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik googelde op vrouwencondoom, soort van kleine vuilniszakken:
[ afbeelding ]
Als je hem goed om doet wel, zit glijmiddel in.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vrouwencondooms kraken en zijn niet nat van binnen
Dat lijkt me echt niksquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je hem goed om doet wel, zit glijmiddel in.
Anders kunnen mannen niet vol stotenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
WAAROM ZO KANKERGROOT EN BREED
Ja maar niet elke kut is zo uitgerekt als die van een negerhoerquote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Anders kunnen mannen niet vol stotendan prik je zo door de achterkant heen
Ze zijn wat onhandig en groot (zie wd's postquote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niks![]()
Wie hier heeft er ervaring mee ?
Die lijken op die gevallen die je bij de boodschappen kreeg 5 jaar geleden. Dan draaide je ze binnenstebuiten en dan sprongen ze omhoog.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik vraag me af of er iemand ervaring met het pessarium heeft, wat lijkt me dat een onding.
daar dacht ik ook aan iddquote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die lijken op die gevallen die je bij de boodschappen kreeg 5 jaar geleden. Dan draaide je ze binnenstebuiten en dan sprongen ze omhoog.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze zijn wat onhandig en groot (zie wd's post), maar op dat na best ok.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die lijken op die gevallen die je bij de boodschappen kreeg 5 jaar geleden. Dan draaide je ze binnenstebuiten en dan sprongen ze omhoog.
Net een tampon, maar dan vervelenderquote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar dit lijkt me toch niks.
[ afbeelding ]
Dat is helemaal kansloos.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar dit lijkt me toch niks.
[ afbeelding ]
Ja wat het voor de man doet weet ik niet, mijn ex vond het wel fijn dat er juist niks straks om zijn lul zat, daardoor voelde het meer alsof het zonder condoom was. Ik vond het wel fijn dat zijn zooi in de vuilniszak het condoom eindigde.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is het voordeel![]()
Ik bedoel normale condooms zitten nog strak om je snikkel. Bij dit lijkt me dat onmogelijk dus je neukt gewoon een kut met kun stof bekleding.![]()
Of zit ik er dan heel ver naast.
had je dan ook een condoom-uitdruip-rekje thuis staan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wat het voor de man doet weet ik niet, mijn ex vond het wel fijn dat er juist niks straks om zijn lul zat, daardoor voelde het meer alsof het zonder condoom was. Ik vond het wel fijn dat zijn zooi in de vuilniszak het condoom eindigde.
Maar ik vind het meer gedoe dan een gewoon condoom.
Die duw ik niet zó diep.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Net een tampon, maar dan vervelender
Ik heb maar 1 bedpartnert (gehad), die geen soa's heeft, we waren vrij van condoomgebruik. ondingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wat het voor de man doet weet ik niet, mijn ex vond het wel fijn dat er juist niks straks om zijn lul zat, daardoor voelde het meer alsof het zonder condoom was. Ik vond het wel fijn dat zijn zooi in de vuilniszak het condoom eindigde.
Nee, vrouwencondooms kun je heel makkelijk leegdrinken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
had je dan ook een condoom-uitdruip-rekje thuis staan?
Dat je dan loopt en elke keer die metalen ring in je baarmoedermond voelt prikken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die duw ik niet zó diep.![]()
En er zit een metalen veer in de ring die over de baarmoedermond moet klemmen ofzo, lijkt me erg vervelend.
Ja wij deden het ook gewoon proberen om te proberen, per 2 kun je die kopen dus daarna ook niet meer gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bedpartnert (gehad), die geen soa's heeft, we waren vrij van condoomgebruik. ondingen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, vrouwencondooms kun je heel makkelijk leegdrinken.
Gewoon weggooien dus.
Ja, of van standje veranderd en dat die veer dan het pessarium er uit lanceert.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je dan loopt en elke keer die metalen ring in je baarmoedermond voelt prikken.
Idem dito. Vind het wel een beetje een nare gedachte dat mijn ouders dus denken dat ik het altijd zonder condoom doe, ook al is het waar.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wij deden het ook gewoon proberen om te proberen, per 2 kun je die kopen dus daarna ook niet meer gedaan.En vrij snel op niks (de pil) over inderdaad.
Oh, geen idee?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Devvie het volgende:
[..]met biologie in de 2de of 3de klas leerden ze ons dat je vrouwencondooms vaker kunt gebruiken..
wie liegt er nu?
Dat zeiden ze bij mij ook... maar een gewoon condoom gebruik je toch ook geen tweede keer?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Devvie het volgende:
[..]met biologie in de 2de of 3de klas leerden ze ons dat je vrouwencondooms vaker kunt gebruiken..
wie liegt er nu?
Volgens de wiki kan het zaad er juist ''uitstromen''.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als SOA's en dat soort dingen uitgesloten zijn zie ik ook geen reden een condoom te gebruiken zolang je aan de pil bent. Behalve dat zijn zooi dan achter blijft in het condoom, dat is wel handig.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Vind het wel een beetje een nare gedachte dat mijn ouders dus denken dat ik het altijd zonder condoom doe, ook al is het waar.
'Uitlekken' midden in de nacht is waardeloosch.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als SOA's en dat soort dingen uitgesloten zijn zie ik ook geen reden een condoom te gebruiken zolang je aan de pil bent. Behalve dat zijn zooi dan achter blijft in het condoom, dat is wel handig.
Uitstromen, ik denk als je blijft liggen ofzo? Maar als je hem er gewoon meteen even uithaalt dan blijft het er gewoon lekker in zitten. En zonder condooms stroomt het er ook weer uit dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Volgens de wiki kan het zaad er juist ''uitstromen''.![]()
(in Vergelijking tot een normaal condoom).
Dan maar puur natuur. Testje doen + plus hepatitis a en b vaccinatie die ik wil laten doen. Zei de pil en gaan met die banaan.
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Uitlekken' midden in de nacht is waardeloosch.
Ja maar dan heeft ut wel weer wat.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uitstromen, ik denk als je blijft liggen ofzo? Maar als je hem er gewoon meteen even uithaalt dan blijft het er gewoon lekker in zitten. En zonder condooms stroomt het er ook weer uit dus.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij mij ook... maar een gewoon condoom gebruik je toch ook geen tweede keer?
quote:Een oud-leraar en bordeelhouder leerde ons dat gewone latex condooms in de arme naoorlogse jaren ‘40 tot wel 60 keer werden hergebruikt. Over de sterkte van het praktisch onafbreekbare polyurethaan maken we ons dan ook geen zorgen.
geheime voedselvoorraad voor de hele nachtquote:Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Uitlekken' midden in de nacht is waardeloosch.
en stinken de volgende dag..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
geheime voedselvoorraad voor de hele nacht![]()
![]()
Jij woont niet meer thuis, right? Dan is het minder erg... maar vaak was het ook meer keer per nacht en om dan elke keer naar het toilet te lopen. Meh.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij je bovenop zit en je het terug op zijn buik kunt deponeren.![]()
![]()
Het heeft een naam?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ut wel weer wat.
Visueel voor de man dan heh.![]()
Creampie ftw
Ik kan geen auto cunnilingus.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
geheime voedselvoorraad voor de hele nacht![]()
![]()
In de vaatwassert hangen mien jongquote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gast. Dan groeien er serieus plantjes uit ofzo.
Mja in de buurt van ouders is niet zo handig nee. Dan pakte ik altijd heel veel wc papier of zakdoekjes en dan daar boven gaan zitten op bed op je knieën en daar alles op uitlekken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij woont niet meer thuis, right? Dan is het minder erg... maar vaak was het ook meer keer per nacht en om dan elke keer naar het toilet te lopen. Meh.![]()
Mijn vader wil 's nachts nog wel eens gaan wandelen door huis, voor een glaasje bubbelwater en een discovery HD uitzending.
quote:
Ik heb dan een schone, zachte handdoek.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mja in de buurt van ouders is niet zo handig nee. Dan pakte ik altijd heel veel wc papier of zakdoekjes en dan daar boven gaan zitten op bed op je knieën en daar alles op uitlekken.
Handdoek is veel makkelijker.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mja in de buurt van ouders is niet zo handig nee. Dan pakte ik altijd heel veel wc papier of zakdoekjes en dan daar boven gaan zitten op bed op je knieën en daar alles op uitlekken.
Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat het zo'n probleem is voor jullie vrouwvolk.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was ook ooit bij iemand die dat had.. maar die was 2maanden later nog niet gewassen volgens mij..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dan een schone, zachte handdoek.
Ik gooi 'm gelijk in de was.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was ook ooit bij iemand die dat had.. maar die was 2maanden later nog niet gewassen volgens mij..![]()
Er zullen ongetwijfeld veel mannen het geil vinden. Anders was het er niet zo veel. En dat woord komt uit de porno lijkt me jaquote:Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn god, en mannen vinden dat geil?
[..]
Nee. Het zal wel uit de porno komen zeker.
Ja dat is handiger, maar die moet je dan weer in de was doen die je ouders waarschijnlijk doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb dan een schone, zachte handdoek.
Klopt. Ik kan namelijk op 1 hand tellen met hoeveel jongemannen ik seks heb gehad en weet zeker dat jij de enige waar ik seks mee heb gehad dus niet bent.quote:
Als wij daar mee bezig zijn, slapen jullie al.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat het zo'n probleem is voor jullie vrouwvolk.
Nee, dan loop ik die ochtend naar de wasmachine en gooi hem er gewoon bijquote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat is handiger, maar die moet je dan weer in de was doen die je ouders waarschijnlijk doen.
Leuk als dat zo rondslingerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was ook ooit bij iemand die dat had.. maar die was 2maanden later nog niet gewassen volgens mij..![]()
Korstjes. OMNOMNOMNOMquote:Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuk als dat zo rondslingerd.
[ afbeelding ]
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan loop ik die ochtend naar de wasmachine en gooi hem er gewoon bij
Kan toch zijn dat ik stiekem een fok account heb gemaakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan namelijk op 1 hand tellen met hoeveel jongemannen ik seks heb gehad en weet zeker dat jij de enige waar ik seks mee heb gehad dus niet bent.
Trouwens, die zooi in je haar is geen succesquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuk als dat zo rondslingerd.
[ afbeelding ]
WC rol ftwquote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Maar eigenlijk moeten mannen toch hetzelfde probleem hebben bij het fappen?
Nee!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Trouwens, die zooi in je haar is geen succes
Gast die ik ken, laat het op zn buik zitten en wast het de volgende ochtend wegquote:
Nee eigenlijk niet bij ons is het super geregeldquote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Maar eigenlijk moeten mannen toch hetzelfde probleem hebben bij het fappen?
WAAAATquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast die ik ken, laat het op zn buik zitten en wast het de volgende ochtend wegMale friends ftw
Dat heb ik niet gehad gelukkig. Volgens mij is dat echt no funzies voor mensen met lenzen. (zonder ook maar met meer.)quote:
quote:
OWNEDquote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik herinner me nu dat mijn broer vroeger vaak veel lege wc rolletjes onder zijn bed had en daar ging ik wel eens mee spelen en knutselen.
Béééh!
Ja maar je moet het toch ergens laten als je uitgefapt bent?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet bij ons is het super geregeld
Je hebt het voor vocht dat geeft de urine buis een lichte coating zo dat rest urine het sperma niet beschadigd.
de rest floept er zo uit en als je gaat plassen is het weer zo goed als nieuw.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik herinner me nu dat mijn broer vroeger vaak veel lege wc rolletjes onder zijn bed had en daar ging ik wel eens mee spelen en knutselen.
Béééh!
Ja maar daar zijn zat oplossingen voor sommigen ranziger als de andere .quote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja maar je moet het toch ergens laten als je uitgefapt bent?
quote:
quote:
Onder de douche is wel handig inderdaad, sproeier erop, maar niet te langquote:Op zondag 12 juli 2009 18:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn zat oplossingen voor sommigen ranziger als de andere .
Onder de douche of met een condoom is het makkelijkst.![]()
Trouwens dames gebruik gewoon de hogedrukspuit is alles vast zo weer schoon.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Béééh!
pwnedquote:Op zondag 12 juli 2009 18:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Béééh!
Die hoge druk spuit hebben wij thuisquote:Op zondag 12 juli 2009 18:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn zat oplossingen voor sommigen ranziger als de andere .
Onder de douche of met een condoom is het makkelijkst.![]()
Trouwens dames gebruik gewoon de hogedrukspuit is alles vast zo weer schoon.![]()
[ afbeelding ]
Er zijn dus ook mensen die hun vagijn met cola omspoelen omdat ze denken dat ze niet zwanger worden dan..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die hoge druk spuit hebben wij thuis![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er zijn dus ook mensen die hun vagijn met cola omspoelen omdat ze denken dat ze niet zwanger worden dan..
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onder de douche is wel handig inderdaad, sproeier erop, maar niet te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mental picture
1:18 tot 1:25Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Het prikt.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehad gelukkig. Volgens mij is dat echt no funzies voor mensen met lenzen. (zonder ook maar met meer.)
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het prikt.
In je neus ook, maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt gelukkig. Een vriendin van me verslikte zich er eens in en toen kwam het uit haar neus.![]()
Ik denk dat je het er zo snel mogelijk uit wil hebben, neus snuiten dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wtf en dan met een flink rest klodder in je neus je ouders onder niesen zeker.
Lijkt me lastig die zal nog wel zeker 2 a 3 dagen oud sperma hebben geroken.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het er zo snel mogelijk uit wil hebben, neus snuiten dus.
zo'n worm naar binnen snuiven om je neus te flossenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lijkt me lastig die zal nog wel zeker 2 a 3 dagen oud sperma hebben geroken.
dat hang ervan af hoe belabberd je dan je neus schoonmaaktquote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar in je neus dude dan ruik je het aller kleinste restje zodra je even iets anders heb geroken .quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat hang ervan af hoe belabberd je dan je neus schoonmaakt
Ik vind het niet vies ruiken maar dat ligt ook aan de persoon waarvan het is denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
na 2 dagen stinkt het wel..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet vies ruiken maar dat ligt ook aan de persoon waarvan het is denk ik
Doet me hieraan denken:quote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
na 2 dagen stinkt het wel..
moet je het maar eens in een bakje opslaan en na 2dagen openen
Het in de zon laten drogen en dan als croutons door de sla.En met een beetje suiker als muesli door de vla.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
na 2 dagen stinkt het wel..
moet je het maar eens in een bakje opslaan en na 2dagen openen
\Kut ik was te laat.quote:
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij weleens sperma in je neus gehad?
Inkoppertje.quote:
"kom maar op danquote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Inkoppertje.
[ afbeelding ]
Wie maakt hem?
Laat 4chan dat topic maar niet zienquote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
Het grote wij houden drawball.com bezet #22
Best geniaal.![]()
Hele bus volgepropt?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
Zo blij dat er geen gewichtslimiet is voor je bagage als je met de bus gaat!
Jij neemt een complete zeecontainer meequote:Op zondag 12 juli 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
Zo blij dat er geen gewichtslimiet is voor je bagage als je met de bus gaat!
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij neemt een complete zeecontainer mee?
Ik kom er achter dat ze een limiet van 20 kg hebbenquote:
moet je 20kilo veren meenemen, is alsnog die hele bus volquote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er achter dat ze een limiet van 20 kg hebbengodverdegodver.
Moet ik straks nog gaan wegen ookik denk ik neem gewoon m'n hele garderobe mee
!
Ga je er nu meteen al wonen dan? Niet wachten tot schooljaar begint?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik kom er achter dat ze een limiet van 20 kg hebbengodverdegodver.
Moet ik straks nog gaan wegen ookik denk ik neem gewoon m'n hele garderobe mee
!
hoiquote:
haiquote:
flauwquote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
moet je 20kilo veren meenemen, is alsnog die hele bus vol
En dat terwijl de afrikaantjes geen eten hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
ik gooide net 15 snacks uit mora party mix in container
Ja das wel tof ja, maar ik drink die pakken zo leegquote:
De nazi-hapjes?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
ik gooide net 15 snacks uit mora party mix in container
Belabberd liedje.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme, ik heb dit liedje in mn hoofd en luister het iedere keer.
Ik vind het op zich wel tofquote:
Mijn oordeel over dit liedje luidt dat het een ongelovelijk kanker nummer is.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme, ik heb dit liedje in mn hoofd en luister het iedere keer.
Ik vind het verspilling van talent. Ze kan best goed zingen in der vroegere youtube filmpjes, maar dit is overgeproduceerde bagger.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel tof
Maar toch ook weer niet
Dat dus, het is een beetje te nep.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het verspilling van talent. Ze kan best goed zingen in der vroegere youtube filmpjes, maar dit is overgeproduceerde bagger.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het verspilling van talent. Ze kan best goed zingen in der vroegere youtube filmpjes, maar dit is overgeproduceerde bagger.
Ongelovelijke hoeveelheid is overdreven, maar ze kan inderdaad zingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gebeurd helaas maar al te vaak met top-40 muziek. Neem lady gaga, ik dacht echt altijd van, gewoon mazzel, overgeproducede en bewerkte kut herrie die weinig meer met talent van de artiest te maken heeft:
zie het welbekende pokerface:
Maar dan zie je dit filmpje, en dan moet je toch toegeven dat dit meisje een ongelovelijke hoeveelheid muzikaal talent heeft:
Quequote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ga je er nu meteen al wonen dan? Niet wachten tot schooljaar begint?
[..]
hoi
[..]
hai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |