Hoe wist je dat de stroom was uitgevallen?quote:
zeiden ze op de radioquote:Op zondag 12 juli 2009 11:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe wist je dat de stroom was uitgevallen?
En je moest gelijk aan mij denken. Hihi!quote:
en 4ebequote:Op zondag 12 juli 2009 12:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En je moest gelijk aan mij denken. Hihi!
Als je een lekker meisje was zou ik je beffen.quote:
Ja, maar die had dus nergens last van.quote:
Hihi.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je een lekker meisje was zou ik je beffen.
Mohhh, nice, neem eens wat op en laat eens horen aan die McF.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar die had dus nergens last van.
[..]
Hihi.
Ik ben hem nu op de piano aan het spelen.
omdat die ook in den haag woontquote:
Maar dat durf ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mohhh, nice, neem eens wat op en laat eens horen aan die McF.
wie de fuck ben jijquote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef Trollface. het volgende:
Stiekem vind ik deze versie beter dan die van Genesis.
Ik ben enigs kind, tokkie. Zijn de tetten van mijn moeder ook goed?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:12 schreef gers het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij![]()
newbies moeten de tetten van hun zusje posten
neequote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben enigs kind, tokkie. Zijn de tetten van mijn moeder ook goed?
Prima.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Als ik hem vanavond of morgen geperfectioneerd heb ja?
quote:
De daad is al gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je haar mond afgetaped en ligt ze geboeid in je kofferbak?
Ze moest ervoor stervenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze moest ervoor sterven
Okey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihihi ik weet het.![]()
Alles oke verder?
Whehe vertel!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?
vertelquote:Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joah, alleen opgepakt vannacht, verder alles ok... Met jou?
quote:
Okey dan.quote:
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.quote:
Hoe hoog is de boete uitgevallen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.Ik had geen legitimatiebewijs bij me en had een grote smoel, omdat ik het onzin vond dat er zes man nodig was om McF staande te houden. Ik zei dat ze hun tijd veel nuttiger kunnen invullen en dat ze kansloos bezig waren. Vervolgens werd ik in de boeien geslagen en afgevoerd alsof ik Willen Holleeder was.
Zat ik daar in die cel, met boeien, pakte ik met veel pijn en moeite m'n telefoon uit m'n broekzak en belde een maat van me. Werd die juut kwaad en zei:"Gaan we slim doen?"Hij pakte dus m'n telefoon en andere eigendommen af. Vervolgens moest ik m'n pa bellen om m'n paspoort te brengen. Dat duurde al met al een uurtje ofzo. Dus ging ik maar zingen en fluiten in dat celletje.
Uiteindelijk half zes thuis en ik krijg nog een boete voor wildplassen en het niet kunnen tonen van een legitimatiebewijs.
wat een nazi'squote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Stond te pissen tegen de kerk in Schagen, politie zag me dus ik kappen met pissen en wegrennen. Stond er aan de andere kant van de kerk tien man politie die me dus pakten.Ik had geen legitimatiebewijs bij me en had een grote smoel, omdat ik het onzin vond dat er zes man nodig was om McF staande te houden. Ik zei dat ze hun tijd veel nuttiger kunnen invullen en dat ze kansloos bezig waren. Vervolgens werd ik in de boeien geslagen en afgevoerd alsof ik Willen Holleeder was.
Zat ik daar in die cel, met boeien, pakte ik met veel pijn en moeite m'n telefoon uit m'n broekzak en belde een maat van me. Werd die juut kwaad en zei:"Gaan we slim doen?"Hij pakte dus m'n telefoon en andere eigendommen af. Vervolgens moest ik m'n pa bellen om m'n paspoort te brengen. Dat duurde al met al een uurtje ofzo. Dus ging ik maar zingen en fluiten in dat celletje.
Uiteindelijk half zes thuis en ik krijg nog een boete voor wildplassen en het niet kunnen tonen van een legitimatiebewijs.
àusweis is 50 en pissen 130 tochquote:
Wauw, wat een verhaal!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Okey dan.![]()
![]()
[..]
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe hoog is de boete uitgevallen?
Also, 6 man op één wildplasser
Nee, 50 en 90 ofzo.quote:
Tja, ik vond het allemaal overdreven. Kom op man, wildplassen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wauw, wat een verhaal!Wel een beetje dom bezig.
Heb je Julian Plenti (solo project van Paul Banks) al gehoord?
ik moest 125 aftikkenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
[..]
Nee, 50 en 90 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |