Tsja je kunt grappig proberen te doen maar de genoemde mensen zien zichzelf blijkbaar als de redding van Nederland omdat ze zogenaamd weten hoe het moet. Nogal elitair, zelfbenoemd en van linkse signatuur.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Ik lees dat iemand kritiek heeft op het simplisme van Wilders. Ik lees dat een ander graag meer kritiek zou willen zien van "de elite". Ik lees helemaal niets over een of andere Linkse Elite die zichzelf aldus benoemd heeft, laat staan dat duidelijk is uit wie die Zelfbenoemde Linkse Elite bestaat. Dát is duidelijk.
Maar als ik het goed begrijp is het niet de zelfbenoemde linkse elite, maar de door MrX1982 benoemde linkse elite, niet waar?
Natuurlijk begaan ook autochtonen (zware) criminele activiteiten, maar allochtonen zijn in de misdaadstatistieken zwaar oververtegenwoordigd. Neem het verschijnsel loverboys, de loverboys zijn bijna allemaal allochtoon, terwijl de slachtoffers meestal autochtoon zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat wordt dan mooi opgeheven door de gevallen waarin allochtone mensen uit autochtone wijken worden weggepest, autochtonen die autochtonen terroriseren, autochtonen die banken overvallen, autochtonen die Nederlandse meisjes verkrachten...
Dit wij-zij denken doet ook Wilders aan mee....quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik een situatie waarin autochtonen uit bepaalde wijken worden weggepest, een autochtone klant door een allochtone taxichauffeur wordt doodgeslagen en een Nederlands meisje uit het niets door een Marokkaan in elkaar wordt geslagen.
Neem het verschijnsel doodrijden over de maximumsnelheid, dat zijn bijna allemaal autochtonen die er met een lichte straf vanaf komen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk begaan ook autochtonen (zware) criminele activiteiten, maar allochtonen zijn in de misdaadstatistieken zwaar oververtegenwoordigd. Neem het verschijnsel loverboys, de loverboys zijn bijna allemaal allochtoon, terwijl de slachtoffers meestal autochtoon zijn.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Klopkoek het volgende:
Die slinkse zakkenvullers toch ook. De linkse politiek correcte kerk weet zich weer uitstekend te bedienen met mooie baantjes en declaraties maar ondertussen laten ze de hardwerkende burger in de steek. Straatterroristen, asielzoekertjes en ontwikkelingshulpindustrie weten zich in deze tijd uitstekend te bedruipen maar de gewone burger krijgt niks. Tijd voor een sterke man, een sterke leider die ons eruit trekt. Tijd voor Geert Wilders. We zullen met z'n allen de Kamer binnenmarcheren en orde op zaken gaan stellen. Bos op het schavot! We zullen, zoals onze grote roerganger het uistekend ziet, een eigen Guantanamo Bay op de Noordzee moeten bouwen waar we deze cultuurverraders, relativisten en soepsidie sloerpers zullen opsluiten wegen landverraad en verontachtzaming van het hardwerkende deel der brave burgers.
Dank u wel. Klopkoek heeft gesproken. Zo is het en niet anders. Tijd om iedereen in het gareel te krijgen en dezelfde neuzen dezelfde kant op te duwen. In ongehoorzame neuzen zullen we de botte bijl moeten zetten. Op de snelweg rijden we immers ook allemaal aan de rechtse kant, anders wordt het een zooitje, een linkse anarchie.
Dank u, dank u, dat ik dit even mocht zeggen. Applausje voor mezelf
Dat roep ik als rechts stemmende al jaren maar helaas snappen linkse idioten dat nog steeds niet. Overigens een belabberd stukje indoctrinatie - als mensen teveel zelf gaan nadenken om op jouw regressief-linkse troepje geldverspillers te stemmen maak je ze gewoon net zo lang belachelijk tot ze uit schaamte weer gaan stemmen zoals twintig jaar geleden?quote:Slecht geïnformeerde mensen. Daar hoef je niet naar te luisteren. Die hebben geen punt. Die hebben het bij het verkeerde eind. En dat moet maar eens gezegd worden.
Exact, al die Wildersstemmers zijn niet op een magische manier uit de hemel neergedaald voor de laatste verkiezingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Denkwijze linkse elite: Wij weten wat goed voor u is. De burger: Nee dat weet ik zelf. Linkse elite: U zeikt.
Het is nogal opportunistisch en laf van de zelfbenoemde linkse elite. Al die jaren toen het volk keurig PvdA stemde omdat ze opkwamen voor het volk was het allemaal wel best en nu men de leugens van de PvdA doorziet is het volk ineens xenofoob en zeikt.
Ik ben grappig, ik hoef het niet te proberen. En ik ben op het moment heel serieus. Serieuze vragen.quote:
Dit slaat nergens op! Er zit absoluut, totaal geen logica in deze alinea en dingen worden gewoon verzonnen. "Ze" (meaning: Guusje ter Horst en Thomas van der Dunk) zien zich als redding, want... want... ze zeggen het niet, hoor, dat ze de Redding van Nederland zijn, ze hebben simpelweg kritiek op Geert Wilders en Ter Horst hoopt dat andere mensen ook meer onderbouwde kritiek gaan leveren.quote:maar de genoemde mensen zien zichzelf blijkbaar als de redding van Nederland omdat ze zogenaamd weten hoe het moet. Nogal elitair, zelfbenoemd en van linkse signatuur.
Zie daar de zelfbenoemde linkse elite.
Omdat de mensen die jij 'het volk' noemt (zij zijn niet 'het volk' maar gewoon een minderheid van het volk) achter een man en een partij aanlopen die dingen roept cq roepen die niet waar zijn, de tegenstellingen verscherpen om de onrust aan te wakkeren, zichzelf in het partijprogramma (of datgene wat er voor door moet gaan) tegenspreekt en ook nog eens geen rekening houdt met internationale verdragen en de impact van schending van dergelijke verdragen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zeikt het volk en heeft de linkse elite gelijk.
Kun je doen, maar ik betwijfel of je het andersom sluitend kunt beargumenteren.quote:Je kunt het ook andersom zeggen.
Democratie is meer dan de tirannie van de meerderheid zoals Wilders die voor zich ziet. Bij een moderne democratie hoort ook respect voor de vrijheid en leefwijze van minderheden.quote:Het dedain druipt van deze opinie af en van democratie heeft men blijkbaar ook geen kaas gegeten.
Natuurlijk wist ik dat jouw post ironisch was. Desondanks vond ik hem goed geschreven!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
Even een crosspost trouwens, dit was ironisch bedoeld:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat was niet het eerste taxislachtoffer: http://www.telegraaf.nl/b(...)toffer___.html?p=4,1
Eigenlijk is taxislachtoffer de verkeerde benaming. Het moet multikulslachtoffer heten. Of die Marokkaan nu een bakker is die zijn klant doodmept met de deegroller, een onopgeleide taxichauffeur die met 100 km/hr door rood licht rijdt of een scholier die zijn leraar doodschiet.
quote:Een transseksueel is weggepest uit de wijk Zuilen in Utrecht. Dat heeft burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht vrijdagavond gezegd in het programma Pauw en Witteman. Uit de wijk zijn al eerder mensen weggepest vanwege hun seksuele geaardheid.
Jongeren krasten onder andere beledigende teksten in de voordeur van de vrouw. Het zou gaan om een groep van dertig tot veertig jongeren van Marokkaanse afkomst. Wolfsen sprak zijn afschuw uit over het wegpesten van de vrouw. Eerder vertrok onder anderen een lesbisch stel omdat het zich in de wijk bedreigd voelde. Naar aanleiding hiervan zijn maatregelen genomen, zoals het aanbrengen van ,,technische voorzieningen” om de jongeren scherper in de gaten te kunnen houden. Utrecht zet ook extra toezichthouders in.
quote:Ook buren transseksueel getreiterd
UTRECHT - Eén van de buren die het heeft opgenomen voor de weggepeste transseksueel in de Utrechtse wijk Zuilen, wordt nu zelf getreiterd. Zijn auto werd afgelopen weekend vernield.
In de wijk blijft het onrustig. Een groep van dertig tot veertig Marokkanen treiterde een transseksueel weg aan de Harteveldlaan. Er werden onder meer eieren tegen haar huis gegooid. De vrouw vluchtte nadat haar deur werd beklad met discriminerende leuzen.
Eerder vertrok onder anderen een lesbisch stel omdat het zich in de wijk bedreigd voelde. Naar aanleiding hiervan zijn maatregelen genomen, zoals het aanbrengen van „technische voorzieningen” om de jongeren scherper in de gaten te kunnen houden. Utrecht zet ook extra toezichthouders in.
Mensen als jij dus. Waar durf jij die morele superieuriteit vandaan te halen? "ik ben beter dan jij want ik vind Wilders een idioot"... Zelfverheerlijking ten voeten uit en dat van zogenaamd politiek correcte, weldenkende (quote:Dat is ook logisch aangezien in werkelijkheid rechts intuitief en gevoelsmatig is en links wetenschappelijk en rationeel.
Het maïsveld-verhaal, hè.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:29 schreef Iblardi het volgende:
Ik vrees dat de Nederlandse samenleving dusdanig egalitair is dat elke (al dan niet zelfbenoemde) "elite" al snel een club van aanstellers wordt gevonden en dus geen enkel moreel gezag heeft.
Wat jij wilquote:Op zondag 12 juli 2009 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ik ben grappig, ik hoef het niet te proberen. En ik ben op het moment heel serieus. Serieuze vragen.
Ik begrijp je obsessie niet voor een zin in mijn post maar misschien wil je het niet over de inhoud hebben. Heb je de OP wel gelezen of niet? Als je durft te beweren dat ze zichzelf niet als redding zien van Nederland lijkt het alsof je het bericht niet hebt gelezen. Doe dat eerst eens even en zuig dan verder.quote:Dit slaat nergens op! Er zit absoluut, totaal geen logica in deze alinea en dingen worden gewoon verzonnen. "Ze" (meaning: Guusje ter Horst en Thomas van der Dunk) zien zich als redding, want... want... ze zeggen het niet, hoor, dat ze de Redding van Nederland zijn, ze hebben simpelweg kritiek op Geert Wilders en Ter Horst hoopt dat andere mensen ook meer onderbouwde kritiek gaan leveren.
Er is nergens sprake van zichzelf de redding van Nederland vinden. Dat verzin jij nu ter plekke.
En zelfbenoemd? Waar héb je het over? Nergens noemen deze twee mensen zich de Linkse Elite. Ik lees het althans nergens. Nogmaals, dit is iets wat jij ter plekke verzint.
Kennelijk bestaat de Zelfbenoemde Linkse Elite uit de door MrX1982 tot Linkse Elite Benoemde Thomas van der Dunk en Guusje ter Horst.
Zie daar de "zelfbenoemde linkse elite".
Dat het klinklare lulkoek is. Vooral je woordkeuze is nogal achterlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
Wat is het antwoord van die linkse elite op het feit dat Marokkaanse reljongeren woonwijken zuiveren van homo's en transeksuelen?
[..]
[..]
Er wordt gewoon geen antwoord gegeven en het wordt zoveel mogelijk uit de media gehouden. Net zoals je van massale moordpartijen onder blanke boeren in Afrika eigenlijk nooit iets hoort. Als het niet op tv is dan bestaat het ook niet. Probleem opgelost.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
Wat is het antwoord van die linkse elite op het feit dat Marokkaanse reljongeren woonwijken zuiveren van homo's en transeksuelen?
[..]
[..]
Hoe noem je het als een bepaalde categorie onevenredig vaak in de media komt, waardoor het enorm uitvergroot wordt?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt gewoon geen antwoord gegeven en het wordt zoveel mogelijk uit de media gehouden. Net zoals je van massale moordpartijen onder blanke boeren in Afrika eigenlijk nooit iets hoort. Als het niet op tv is dan bestaat het ook niet. Probleem opgelost.
Maaiveldquote:
Kijk, je gaat nu giftig op mij doen, maar dat is niet nodig. Het is geen gezuig, het is eerder... elitaire, goed bedoelde volksverheffing.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat jij wil [ afbeelding ].
[..]
Ik begrijp je obsessie niet voor een zin in mijn post maar misschien wil je het niet over de inhoud hebben. Heb je de OP wel gelezen of niet? Als je durft te beweren dat ze zichzelf niet als redding zien van Nederland lijkt het alsof je het bericht niet hebt gelezen. Doe dat eerst eens even en zuig dan verder.
Dat klopt en vooral de rechtse media is goed om problemen onder het tapijt te schuiven en dat te vervangen door Michael Jackson-memorials, pijltjesgooien en Shownieuws-achtige rootzooi. En niet te vergeten de driemaal daagse Hart van Nederland uitzendingen die gaan over omgewaaide prullenbakken.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt gewoon geen antwoord gegeven en het wordt zoveel mogelijk uit de media gehouden. Net zoals je van massale moordpartijen onder blanke boeren in Afrika eigenlijk nooit iets hoort. Als het niet op tv is dan bestaat het ook niet. Probleem opgelost.
Ben jij nu echt zo'n wereldvreemd figuur dat achter elke boom een rechts complot ziet en hier op Fok regelmatig topics opent over die rechtse complotten of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat klopt en vooral de rechtse media is goed om problemen onder het tapijt te schuiven en dat te vervangen door Michael Jackson-memorials, pijltjesgooien en Shownieuws-achtige rootzooi. En niet te vergeten de driemaal daagse Hart van Nederland uitzendingen die gaan over omgewaaide prullenbakken.
Samen met het CDA de grootste partij in de peilingen. Een niet onaanzienlijk deel van het volk. Als het slechts een minderheid is waar maakt men zich dan druk over? Blijkbaar is men bang voor Wilders.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Omdat de mensen die jij 'het volk' noemt (zij zijn niet 'het volk' maar gewoon een minderheid van het volk) achter een man en een partij aanlopen die dingen roept cq roepen die niet waar zijn, de tegenstellingen verscherpen om de onrust aan te wakkeren, zichzelf in het partijprogramma (of datgene wat er voor door moet gaan) tegenspreekt en ook nog eens geen rekening houdt met internationale verdragen en de impact van schending van dergelijke verdragen.
En waarom zouden andere partijen geen luchtkastelen verkopen?quote:Kortom: 'het volk' loopt achter iemand aan die luchtkastelen verkoopt en 'het volk' weigert dat blijkbaar in te zien.
Je denkt dat de elite altijd gelijk heeft?quote:Kun je doen, maar ik betwijfel of je het andersom sluitend kunt beargumenteren.
Dat is waar maar denken wat goed voor anderen is of wat ze moeten denken heeft niets met democratie te maken. Sowieso is de Nederlandse democratie verre van optimaal maar dat terzijde.quote:Democratie is meer dan de tirannie van de meerderheid zoals Wilders die voor zich ziet. Bij een moderne democratie hoort ook respect voor de vrijheid en leefwijze van minderheden.
Maar ga dat een Wilders stemmer maar eens uitleggen.
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - dus heb ik gelijk"quote:Op zondag 12 juli 2009 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je gaat nu giftig op mij doen, maar dat is niet nodig. Het is geen gezuig, het is eerder... elitaire, goed bedoelde volksverheffing.
Jij stelt iets (dat is inhoudelijk, hè), namelijk dat we hier te maken hebben met een zelfbenoemde linkse elite. Ik vind dat maar apart en vraag dus door. Wat blijkt? Jij hebt geen degelijke onderbouwing voor je stelling en eigenlijk is het zelfs zo dat zelfbenoemd in dit geval door MrX1982 benoemd betekent en dat nergens uit blijkt dat deze twee mensen De Elite zijn, kennelijk alleen omdat ze kritiek hebben op Geert Wilders en zijn kudde volgelingen.
Kortom, je stelling deugt niet; je verzint maar wat.
Het lijkt mij verstandig om voortaan, voor je een aanname uit, jezelf af te vragen: waarom denk ik dit? Klopt dit? Waar is dit op gebaseerd? Je zult dan zien dat jouw term "zelfbenoemde linkse elite" nergens op slaat en niets meer is dan een holle leus.
Dat lijkt mij een stuk verstandiger dan je frustraties (dat je holle leus niets dan een holle leus blijkt te zijn) verbaal op mij afreageren.
Haudain?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - met andere woorden ik heb gelijk"
Ach, mocht die Jihad daadwerkelijk ooit uitbreken en jullie worden net zo doodgemaakt als andere blanken kun je altijd nog met een verontwaardigd gezicht zeggen "hee, maar wíj hadden het toch goed met jullie voor? Waarom doen jullie dit nou?"
Dat is jouw perceptie maar met die perceptie heb ik niets te maken en mijn perceptie van het bericht in de OP hoeft ook niet over een te komen met die van jouw.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je gaat nu giftig op mij doen, maar dat is niet nodig. Het is geen gezuig, het is eerder... elitaire, goed bedoelde volksverheffing.
Jij stelt iets (dat is inhoudelijk, hè), namelijk dat we hier te maken hebben met een zelfbenoemde linkse elite. Ik vind dat maar apart en vraag dus door. Wat blijkt? Jij hebt geen degelijke onderbouwing voor je stelling en eigenlijk is het zelfs zo dat zelfbenoemd in dit geval door MrX1982 benoemd betekent en dat nergens uit blijkt dat deze twee mensen De Elite zijn, kennelijk alleen omdat ze kritiek hebben op Geert Wilders en zijn kudde volgelingen.
Kortom, je stelling deugt niet; je verzint maar wat.
Het lijkt mij verstandig om voortaan, voor je een aanname uit, jezelf af te vragen: waarom denk ik dit? Klopt dit? Waar is dit op gebaseerd? Je zult dan zien dat jouw term "zelfbenoemde linkse elite" nergens op slaat en niets meer is dan een holle leus.
Dat lijkt mij een stuk verstandiger dan je frustraties (dat je holle leus niets dan een holle leus blijkt te zijn) verbaal op mij afreageren.
Wel, woorden maken de inhoud, niet waar? Als iemand zegt dat de Linkse Elite zichzelf zo Benoemd heeft, dan zou je denken dat dat ook zo is. Zoals het er staat. Er is weinig ruimte voor interpretatie. Maar kennelijk is die zelfbenoemde linkse elite er niet, is het een verzinsel.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - met andere woorden ik heb gelijk"
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:29 schreef Iblardi het volgende:
Ik vrees dat de Nederlandse samenleving dusdanig egalitair is dat elke (al dan niet zelfbenoemde) "elite" al snel een club van aanstellers wordt gevonden en dus geen enkel moreel gezag heeft.
"dat is een incideeentje, je mag nu niet alle marokkanen over 1 kam scherenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
[..]
Hoe achterlijk is het om het als een stelselmatige zuivering naar voren te brengen?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef Manke het volgende:
[..]
"dat is een incideeentje, je mag nu niet alle marokkanen over 1 kam scheren"
hierom zou men juist op wilders moeten stemmen - men is bang om hun politiek correcte moraal kwijt te raken als ze hier iets aan doen en het af te doen als incidentje, lijkt wel.
Tja, die gasten zuiveren hun wijken van alles dat afwijkt van het straatbeeld - je leest er iig weinig over, dus geen idee of dat werkelijk zo is eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe achterlijk is het om het als een stelselmatige zuivering naar voren te brengen?
- Hij praat gek.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Von der Dunk behoort inderdaad tot een elite, nl de nazi-elite.
Ga maar na.
- Hij is Hamasaanhanger
- Israel moet dood
- Hij heeft een Duitse naam
- Hij schrijft alleen maar propagandastukjes
- De enige goed jood is een dode jood
- Etc., etc.
Dat zeiden ze over Hitler ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Manke het volgende:
Wilders vergelijken met hitler is ook zo krom, omdat W nooit zal zuiveren a la endlösung.
Denk je dat wilders daartoe in staat is?quote:
Ja dank je.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
- Hij praat gek.
- Heeft een obsessie met het dragen van leer.
- Hij heeft schandknaapjes van N-A afkomst?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
- Hij praat gek.
- Heeft een obsessie met het dragen van leer.
Waarom verbaast het me nu niet dat hij bij de Volkskrant zit?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik mag Thomas wel.
http://extra.volkskrant.n(...)00/Het_geroofde_land
Even wat er de laatste paar jaar in mijn omgeving is gebeurd:quote:Op zondag 12 juli 2009 12:21 schreef Klopkoek het volgende:
Dit wij-zij denken doet ook Wilders aan mee....
Maar de feiten zijn de allochtonen vaak mede-allochtonen (verschrikkelijk woord) lastig vallen. Niks koloniseren dus. Niks islamisering. Niks taqiyya.
Ook is de overbevolking van allochtonene in de gevangenissen mede het gevolg van het feit dat daar de aandacht van de politie ligt. Dat trekt de boel extra scheef. Bovendien zit er een discrepantie tussen de politiestatistieken en de gevangenisstatistieken, waarbij het percentage allochtonen bij de politiestatistieken hoger ligt dan het percentage allochtonen in de gevangenis.
Wilders heeft al genoeg Nazi-vergelijkingen op zijn naam staan. Waarom wordt hij door zijn kiezers dan toch nog serieus genomen?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Hop, en de nazi-vergelijkingen vliegen weer over tafelEn dan maar verwachten dat mensen de politiek serieus neemt met zulke achterlijke vergelijkingen
Een onderbouwde nazivergelijking is niets mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wilders heeft al genoeg Nazi-vergelijkingen op zijn naam staan. Waarom wordt hij door zijn kiezers dan toch nog serieus genomen?
Wat een dom stuk zeg. even dom als dat stuk uit de OP. Alsof er niet genoeg anti-oorlog en anti-westerse geluiden zijn. Alsof Bush de favoriete president was van alle westerlingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik mag Thomas wel.
http://extra.volkskrant.n(...)00/Het_geroofde_land
Dat mag ie dan ook wel eens een keertje voor de microfoon zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Manke het volgende:
[..]
Denk je dat wilders daartoe in staat is?
hij zegt zelf dat als je je gedraagt als moslimzijnde dat je mag blijven en nog op hulp kan rekenen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |