Het is weer de schuld van rechtse media? De goede man wordt wel degelijk gequote.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
O, o, wat trappen mensen toch weer graag in suggestieve rechtse stukjes van een rechtse krant...
Wat is die zelfbenoemde linkse elite en waar heeft die zich tot linkse elite benoemd?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
de zelfbenoemde linkse elite.
Mocht wilders zich ontpoppen als een tweede hitler dan zijn zijn volgelingen inderdaad net zo erg als de volgelingen van wilders, zelfde geldt voor balkenende of bosquote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Andries1 het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)-volk-luisteren.html
Helemaal mee eens! Wie nu nog achter Wilders aanloopt is net zo verantwoordelijk als de mensen die in de jaren dertig achter Hitler aanliepen!
Ik vind dat niet gek nee met dit soort leugenachtige en suggestieve rechtse mediaquote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan vind men het gek dat het volk massaal rent naar die geblondeerde aap van een Wilders.![]()
Ze volgen de Wilders-categorieën:quote:Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is weer de schuld van rechtse media? De goede man wordt wel degelijk gequote.
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:56 schreef thewishmaster het volgende:
Het grote probleem is dat de zogenoemde elite zich wel een grove mening over het volk permitteert, maar tegelijkertijd zich afsluit voor de problemen van de gewone man door lekker in het Gooi of de grachtengordel te wonen.
Het is gewoon de jourlanist die besloten heeft deze persoon tot de woordvoeder van de 'linkse elite' te noemen hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is weer de schuld van rechtse media? De goede man wordt wel degelijk gequote.
Ik moest na deze reactie opeens denken aan een vogeltje dat zei: ik ben klein en zijn zijn groot en dat is niet eerlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 11:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze volgen de Wilders-categorieën:
- Men neemt een paar mensen
- Vraagt een paar quotes
- Plakt aan die quotes wat conclusies en suggesties
- En trekt dat door naar alle linksmenschen
Zielig soort rechtse journalistiek
En dan heb ik het nog niet eens over de mogelijkheid dat wat nuances en andere idealen ('volksverheffing', daar ooit van gehoord?) bewust zijn weggelaten in de tekst.
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is die zelfbenoemde linkse elite en waar heeft die zich tot linkse elite benoemd?
quote:Ze krijgen een steuntje in de rug van de minister van Binnenlandse Zaken. In het linkse weekblad Vrij Nederland pleitte Guusje Ter Horst voor een ‘opstand van de elite’.
En ik moest denken aan de jaren '30.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik moest na deze reactie opeens denken aan een vogeltje dat zei: ik ben klein en zijn zijn groot en dat is niet eerlijk.
Me 2.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik moest na deze reactie opeens denken aan een vogeltje dat zei: ik ben klein en zijn zijn groot en dat is niet eerlijk.
quote:
Ja, daar heeft het artikel wel heel veel van weg, ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het artikel wekt valse indrukken. Dat is het punt.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef teamlead het volgende:
Los van de vraag of je het wel of niet met Wilders eens bent, het zou verdomd verfrissend zijn als zijn politieke tegenstanders eens net zo kort door de bocht in helder Nederlands zouden zeggen wat ze bedoelen. En als dat is "u zeikt" dan moeten ze dat vooral roepen en niet vervallen in betuttelend gezeur
Dat is toch wel duidelijk? In relatie met het bericht in de OP zijn dat mensen als Guusje ter Horst en Thomas van der Dunk. Je kunt dat nog uitbreiden met anderen zoals dee bekende grachtengordelkliek.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaaa.....? (Langzaam en vragend uitgesproken.)
En nu die linkse elite die zichzelf de linkse elite heeft bestempeld, wie zijn dat?
(Overigens, niets mis met elite.)
Nee. Ik lees dat iemand kritiek heeft op het simplisme van Wilders. Ik lees dat een ander graag meer kritiek zou willen zien van "de elite". Ik lees helemaal niets over een of andere Linkse Elite die zichzelf aldus benoemd heeft, laat staan dat duidelijk is uit wie die Zelfbenoemde Linkse Elite bestaat. Dát is duidelijk.quote:
Voorlopig zie ik een situatie waarin autochtonen uit bepaalde wijken worden weggepest, een autochtone klant door een allochtone taxichauffeur wordt doodgeslagen en een Nederlands meisje uit het niets door een Marokkaan in elkaar wordt geslagen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En ik moest denken aan de jaren '30.
Je wilt het gewoon niet zien, want nee, dit soort suggestieve stukjes komen de rechtse nazi's wel goed uit.
De islam in Nederland vormt ook een grotere bedreiging voor het voortbestaan van de Nederlandse staat dan dat de extremisten in Afghanistan dat doen. Dat heeft Wilders helder gezien.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef Wouter1979 het volgende:
Ach jee... er is verzet tegen de racistische denkbeelden van onze geblondeerde volksmenner uit Venlo. Hoor ze weer eens piepen..
Wilders is aantoonbaar een racist die het leger uit Uruzgan wil halen om op kinderen in Gouda te gaan schieten. En jullie lopen er met gestrekte pas achteraan.
Dat wordt dan mooi opgeheven door de gevallen waarin allochtone mensen uit autochtone wijken worden weggepest, autochtonen die autochtonen terroriseren, autochtonen die banken overvallen, autochtonen die Nederlandse meisjes verkrachten...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik een situatie waarin autochtonen uit bepaalde wijken worden weggepest, een autochtone klant door een allochtone taxichauffeur wordt doodgeslagen en een Nederlands meisje uit het niets door een Marokkaan in elkaar wordt geslagen.
En dat was niet het eerste taxislachtoffer: http://www.telegraaf.nl/b(...)toffer___.html?p=4,1quote:Op zondag 12 juli 2009 12:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik een situatie waarin autochtonen uit bepaalde wijken worden weggepest, een autochtone klant door een allochtone taxichauffeur wordt doodgeslagen en een Nederlands meisje uit het niets door een Marokkaan in elkaar wordt geslagen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
De islam in Nederland vormt ook een grotere bedreiging voor het voortbestaan van de Nederlandse staat dan dat de extremisten in Afghanistan dat doen. Dat heeft Wilders helder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |