Ben jij nu echt zo'n wereldvreemd figuur dat achter elke boom een rechts complot ziet en hier op Fok regelmatig topics opent over die rechtse complotten of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat klopt en vooral de rechtse media is goed om problemen onder het tapijt te schuiven en dat te vervangen door Michael Jackson-memorials, pijltjesgooien en Shownieuws-achtige rootzooi. En niet te vergeten de driemaal daagse Hart van Nederland uitzendingen die gaan over omgewaaide prullenbakken.
Samen met het CDA de grootste partij in de peilingen. Een niet onaanzienlijk deel van het volk. Als het slechts een minderheid is waar maakt men zich dan druk over? Blijkbaar is men bang voor Wilders.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Omdat de mensen die jij 'het volk' noemt (zij zijn niet 'het volk' maar gewoon een minderheid van het volk) achter een man en een partij aanlopen die dingen roept cq roepen die niet waar zijn, de tegenstellingen verscherpen om de onrust aan te wakkeren, zichzelf in het partijprogramma (of datgene wat er voor door moet gaan) tegenspreekt en ook nog eens geen rekening houdt met internationale verdragen en de impact van schending van dergelijke verdragen.
En waarom zouden andere partijen geen luchtkastelen verkopen?quote:Kortom: 'het volk' loopt achter iemand aan die luchtkastelen verkoopt en 'het volk' weigert dat blijkbaar in te zien.
Je denkt dat de elite altijd gelijk heeft?quote:Kun je doen, maar ik betwijfel of je het andersom sluitend kunt beargumenteren.
Dat is waar maar denken wat goed voor anderen is of wat ze moeten denken heeft niets met democratie te maken. Sowieso is de Nederlandse democratie verre van optimaal maar dat terzijde.quote:Democratie is meer dan de tirannie van de meerderheid zoals Wilders die voor zich ziet. Bij een moderne democratie hoort ook respect voor de vrijheid en leefwijze van minderheden.
Maar ga dat een Wilders stemmer maar eens uitleggen.
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - dus heb ik gelijk"quote:Op zondag 12 juli 2009 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je gaat nu giftig op mij doen, maar dat is niet nodig. Het is geen gezuig, het is eerder... elitaire, goed bedoelde volksverheffing.
Jij stelt iets (dat is inhoudelijk, hè), namelijk dat we hier te maken hebben met een zelfbenoemde linkse elite. Ik vind dat maar apart en vraag dus door. Wat blijkt? Jij hebt geen degelijke onderbouwing voor je stelling en eigenlijk is het zelfs zo dat zelfbenoemd in dit geval door MrX1982 benoemd betekent en dat nergens uit blijkt dat deze twee mensen De Elite zijn, kennelijk alleen omdat ze kritiek hebben op Geert Wilders en zijn kudde volgelingen.
Kortom, je stelling deugt niet; je verzint maar wat.
Het lijkt mij verstandig om voortaan, voor je een aanname uit, jezelf af te vragen: waarom denk ik dit? Klopt dit? Waar is dit op gebaseerd? Je zult dan zien dat jouw term "zelfbenoemde linkse elite" nergens op slaat en niets meer is dan een holle leus.
Dat lijkt mij een stuk verstandiger dan je frustraties (dat je holle leus niets dan een holle leus blijkt te zijn) verbaal op mij afreageren.
Haudain?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - met andere woorden ik heb gelijk"
Ach, mocht die Jihad daadwerkelijk ooit uitbreken en jullie worden net zo doodgemaakt als andere blanken kun je altijd nog met een verontwaardigd gezicht zeggen "hee, maar wíj hadden het toch goed met jullie voor? Waarom doen jullie dit nou?"
Dat is jouw perceptie maar met die perceptie heb ik niets te maken en mijn perceptie van het bericht in de OP hoeft ook niet over een te komen met die van jouw.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kijk, je gaat nu giftig op mij doen, maar dat is niet nodig. Het is geen gezuig, het is eerder... elitaire, goed bedoelde volksverheffing.
Jij stelt iets (dat is inhoudelijk, hè), namelijk dat we hier te maken hebben met een zelfbenoemde linkse elite. Ik vind dat maar apart en vraag dus door. Wat blijkt? Jij hebt geen degelijke onderbouwing voor je stelling en eigenlijk is het zelfs zo dat zelfbenoemd in dit geval door MrX1982 benoemd betekent en dat nergens uit blijkt dat deze twee mensen De Elite zijn, kennelijk alleen omdat ze kritiek hebben op Geert Wilders en zijn kudde volgelingen.
Kortom, je stelling deugt niet; je verzint maar wat.
Het lijkt mij verstandig om voortaan, voor je een aanname uit, jezelf af te vragen: waarom denk ik dit? Klopt dit? Waar is dit op gebaseerd? Je zult dan zien dat jouw term "zelfbenoemde linkse elite" nergens op slaat en niets meer is dan een holle leus.
Dat lijkt mij een stuk verstandiger dan je frustraties (dat je holle leus niets dan een holle leus blijkt te zijn) verbaal op mij afreageren.
Wel, woorden maken de inhoud, niet waar? Als iemand zegt dat de Linkse Elite zichzelf zo Benoemd heeft, dan zou je denken dat dat ook zo is. Zoals het er staat. Er is weinig ruimte voor interpretatie. Maar kennelijk is die zelfbenoemde linkse elite er niet, is het een verzinsel.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:51 schreef SadKingBilly het volgende:
Jij bent een typisch voorbeeld van wat hij bedoelde; en dan ook nog heel haudain "ik kan beter uit mijn woorden komen dan jij - met andere woorden ik heb gelijk"
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:29 schreef Iblardi het volgende:
Ik vrees dat de Nederlandse samenleving dusdanig egalitair is dat elke (al dan niet zelfbenoemde) "elite" al snel een club van aanstellers wordt gevonden en dus geen enkel moreel gezag heeft.
"dat is een incideeentje, je mag nu niet alle marokkanen over 1 kam scherenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Mylene het volgende:
Wat is het antwoord van die linkse elite op het feit dat Marokkaanse reljongeren woonwijken zuiveren van homo's en transeksuelen?
[..]
[..]
Hoe achterlijk is het om het als een stelselmatige zuivering naar voren te brengen?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef Manke het volgende:
[..]
"dat is een incideeentje, je mag nu niet alle marokkanen over 1 kam scheren"
hierom zou men juist op wilders moeten stemmen - men is bang om hun politiek correcte moraal kwijt te raken als ze hier iets aan doen en het af te doen als incidentje, lijkt wel.
Tja, die gasten zuiveren hun wijken van alles dat afwijkt van het straatbeeld - je leest er iig weinig over, dus geen idee of dat werkelijk zo is eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe achterlijk is het om het als een stelselmatige zuivering naar voren te brengen?
- Hij praat gek.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Von der Dunk behoort inderdaad tot een elite, nl de nazi-elite.
Ga maar na.
- Hij is Hamasaanhanger
- Israel moet dood
- Hij heeft een Duitse naam
- Hij schrijft alleen maar propagandastukjes
- De enige goed jood is een dode jood
- Etc., etc.
Dat zeiden ze over Hitler ook!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef Manke het volgende:
Wilders vergelijken met hitler is ook zo krom, omdat W nooit zal zuiveren a la endlösung.
Denk je dat wilders daartoe in staat is?quote:
Ja dank je.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
- Hij praat gek.
- Heeft een obsessie met het dragen van leer.
- Hij heeft schandknaapjes van N-A afkomst?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
- Hij praat gek.
- Heeft een obsessie met het dragen van leer.
Waarom verbaast het me nu niet dat hij bij de Volkskrant zit?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik mag Thomas wel.
http://extra.volkskrant.n(...)00/Het_geroofde_land
Even wat er de laatste paar jaar in mijn omgeving is gebeurd:quote:Op zondag 12 juli 2009 12:21 schreef Klopkoek het volgende:
Dit wij-zij denken doet ook Wilders aan mee....
Maar de feiten zijn de allochtonen vaak mede-allochtonen (verschrikkelijk woord) lastig vallen. Niks koloniseren dus. Niks islamisering. Niks taqiyya.
Ook is de overbevolking van allochtonene in de gevangenissen mede het gevolg van het feit dat daar de aandacht van de politie ligt. Dat trekt de boel extra scheef. Bovendien zit er een discrepantie tussen de politiestatistieken en de gevangenisstatistieken, waarbij het percentage allochtonen bij de politiestatistieken hoger ligt dan het percentage allochtonen in de gevangenis.
Wilders heeft al genoeg Nazi-vergelijkingen op zijn naam staan. Waarom wordt hij door zijn kiezers dan toch nog serieus genomen?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Hop, en de nazi-vergelijkingen vliegen weer over tafelEn dan maar verwachten dat mensen de politiek serieus neemt met zulke achterlijke vergelijkingen
Een onderbouwde nazivergelijking is niets mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wilders heeft al genoeg Nazi-vergelijkingen op zijn naam staan. Waarom wordt hij door zijn kiezers dan toch nog serieus genomen?
Wat een dom stuk zeg. even dom als dat stuk uit de OP. Alsof er niet genoeg anti-oorlog en anti-westerse geluiden zijn. Alsof Bush de favoriete president was van alle westerlingen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Disana het volgende:
Ik mag Thomas wel.
http://extra.volkskrant.n(...)00/Het_geroofde_land
Dat mag ie dan ook wel eens een keertje voor de microfoon zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Manke het volgende:
[..]
Denk je dat wilders daartoe in staat is?
hij zegt zelf dat als je je gedraagt als moslimzijnde dat je mag blijven en nog op hulp kan rekenen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |