Was het nog gezellig op Eindhoven CS gister?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef Happel het volgende:
hallo kinders.
Vlaar en Bahia gaan het goed doen dit jaar. En anders hebben we onze Servische slager nogquote:Op zondag 12 juli 2009 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch is het zonde dat je met zoveel jeugdig talent op het middenveld en in de aanval, het achterin dit seizoen gaat afleggen tegen de andere ploegen uit de top 5.
Zolang er mensen bestaan die Huntelaar een prutser vinden, en die bestaan, zie ik niet in waarom ik het als grapje had moeten opvatten.quote:
Ben erg benieuwd naar Vlaar. Dit seizoen moet toch wel zijn tweede doorbraak betekenen, anders gaat de tijd wel erg dringen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Vlaar en Bahia gaan het goed doen dit jaar. En anders hebben we onze Servische slager nog
Zit niet op mijn route.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Was het nog gezellig op Eindhoven CS gister?
Het spel zegt mij genoeg. Al is het misschien wat vroeg om te oordelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom? Een 2-2 tegen VVV zegt mij niet zoveel.
Misschien kan Makaay naar Excelsior in plaats van Kermit Erasmus?quote:Been ontevreden over Makaay
12 juli 2009
Trainer Mario Been verlangt meer van Roy Makaay. Dat zei de Rotterdamse oefenmeester na de oefenwedstrijd tegen VVV.
Been vindt dat Makaay meer moet brengen bij Feyenoord. Hij was met name ontevreden over de manier waarop de aanval van Feyenoord in de eerste helft tegen VVV opereerde. Been voegde daaraan toe dat hij niet de strijd aan wil gaan met routinier Makaay, maar dat hij tot nu toe teleurgesteld is over de prestaties van de aanvalsleider.
Been wil volgens mij dat Makaay op helft van tegenstander de zooi vastzet en daar vooral blijft.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik had nu juist gehoopt dat Been de kwaliteiten van Makaay wel zou gaan benutten, en hem niet het hele veld over zou laten draven zodat we net als vorig jaar in feite helemaal geen spits meer hebben.
Dat wil ik ook graag.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Been wil volgens mij dat Makaay op helft van tegenstander de zooi vastzet en daar vooral blijft.
Iedere kijker zag zaterdag dat het team veel meer voetbal had in de tweede helft met Wijnaldum, Cisse, Bruins en Biseswar.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Been wil volgens mij dat Makaay op helft van tegenstander de zooi vastzet en daar vooral blijft.
quote:ERWIN MULDER SLUIT MAANDAG AAN BIJ GROEP
Erwin Mulder sluit maandag weer aan bij de groepstraining van Feyenoord. De 20-jarige keeper trainde afgelopen week mee met Excelsior, terwijl Feyenoord stagiair Kamil Contofalsky testte. Mulder neemt in de selectie voor het trainingskamp in Portugal de plaats van Rob van Dijk. De ervaren doelman kampt momenteel met een overbelaste achillespees en maakt de trip naar Portugal niet mee.
‘Ik kreeg tijdens het trainingskamp wat last van die pees en dat werd eigenlijk steeds erger’, legt Van Dijk uit. ‘Donderdag is er een echo gemaakt en die was in principe goed. Er was geen scheur te zien, maar wel wat vocht. Dat duidt op overbelasting en dat kan alleen met rust genezen. Meereizen naar Portugal heeft dan geen enkele zin. Ik meld me deze week in De Kuip voor hersteltraining. Het doel is om begin volgende week weer op het veld te kunnen staan.’
Ook weer boven water? Man man man wat een dag gisterquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom je nog voor Makaay zou kiezen is me echt een raadsel.
quote:
quote:Ein geiles Tor von Roy Makaay!
Omdat als je hem goed bediend hij dodelijk is in de zestien wellicht?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iedere kijker zag zaterdag dat het team veel meer voetbal had in de tweede helft met Wijnaldum, Cisse, Bruins en Biseswar.
Waarom je nog voor Makaay zou kiezen is me echt een raadsel.
Precies, ligt gewoon aan het systeem. Bij Bayern had hij Pizarro naast zich en kon hij in de luwte spelen, nu weet IEDEREEN, omdat Makaay de enige spits is, dat de bal daar naartoe gaat..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat als je hem goed bediend hij dodelijk is in de zestien wellicht?
Jullie vergeten voor het gemak inderdaad dat je je aan kan passen aan de tegenstander. Met 1 spits is dat nogal makkelijk dekken als de wedstrijd in evenwicht is.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, ligt gewoon aan het systeem. Bij Bayern had hij Pizarro naast zich en kon hij in de luwte spelen, nu weet IEDEREEN, omdat Makaay de enige spits is, dat de bal daar naartoe gaat..
Goed nieuwsquote:Feyenoord heeft Chunsoo Lee per direct verkocht aan Al Nassr uit Saudi-Arabië. De Zuid-Koreaanse aanvaller doorstond zondag de medische keuring bij zijn nieuwe club en werd vervolgens aan de pers voorgesteld. Feyenoord en Al Nassr hadden al enige tijd overeenstemming over de transfer, waarna nu ook Lee een contract met de Saudische topclub overeen is gekomen. Lee wordt bij Al Nassr ploeggenoot van oud-Feyenoorder Hossam Ghaly.
Lee kwam in 2007 over van Ulsan Hyundai en speelde 12 competitieduels voor Feyenoord. De aanvaller begon het vorige seizoen op huurbasis bij het in de Zuid-Koreaanse K-League uitkomende Samsung Blue Wings, waarna hij afgelopen februari doorverhuurd werd aan het in dezelfde competitie actieve Chunnam Dragons. In die overeenkomst liet Feyenoord opnemen dat het Lee deze zomer zou kunnen verkopen, een optie waar met de verkoop aan Al Nassr gebruik van is gemaakt. Lee was actief op twee WK’s en had in Rotterdam nog een contract tot de zomer van 2011.
Als je de Cler en Tiendalli verkoopt, wie wil je dan als wissel op die posities?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja die hadden we ook nog.
Nu Slory, Hofs, de Cler, Landzaat, Tiendalli en de Guzman nog.
el Akchaoui halen. Rechtsback zou eventueel Leerdam of Fer kunnen spelen maar ik moet toegeven dat dat niet ideaal is.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je de Cler en Tiendalli verkoopt, wie wil je dan als wissel op die posities?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |