abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70895717

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Tegenwind voor Mario Been

VENLO - De eerste weken bij Feyenoord ging het van een leien dakje voor Mario Been, maar inmiddels is het de nieuwe trainer weer duidelijk dat hij aan een zware klus is begonnen. Het spel van zijn ploeg in de eerste serieuze oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo was voor rust uitermate teleurstellend. Bovendien is van hogerhand de zoektocht naar een nieuwe doelman stopgezet.

"We hebben te horen gekregen dat het potje leeg is en dat er echt niks meer kan", aldus Been na het 2-2 gelijkspel. "We zullen verder moeten met de keepers die we hebben. Dat betekent dat ook Erwin Mulder weer in beeld komt. Het is nodig dat we nu een duidelijke keuze maken, want we kunnen niet aan het veranderen blijven."

Bijkomend probleem is dat Rob van Dijk een achillespeesblessure heeft en niet meegaat naar het trainingskamp in Portugal. Darley Torres, die tegen VVV de hele wedstrijd keepte, en A-junior Kostas Lamprou zijn voorlopig de enige twee keepers. Wellicht komt daar Mulder weer bij, al was vorige week eigenlijk 'definitief' besloten dat hij verhuurd zou worden.

In Portugal zou de Tsjechische doelman Martin Lejsal van FC Brno worden getest, maar na het directiebesluit is zijn stage afgeblazen. Been reageerde teleurgesteld, maar ook realistisch. "Een tijdje geleden kon er helemaal niks. Mensen van buiten de club hebben toch mogelijk gemaakt dat Fernandez, Cissé en Ignjatovic zijn gekomen. Dat is meer dan waar we eerder op hadden gerekend. Nu moeten we een pas op de plaats maken, maar Leo Beenhakker heeft gezegd het niet op te geven. En er blijven toch magische krachten rond die Kuip hangen."

Nog eens een beroep doen op geldschieter Pim Blokland is volgens Been echter niet reëel. Met een knipoog: "Dan moet Blokland straks zelf weer gaan werken."

telegraaf
pi_70895748
quote:
Been waarschuwt Makaay

Mario Been is via uitlatingen in De Telegraaf openlijk de strijd aangegaan met Roy Makaay, die hij te afwachtend vindt spelen. "Je kunt wel in de rondte lopen en half druk geven, maar dan gebeurt er niks. Dan kun je wel zeggen 'Roy heeft het nooit gedaan', maar hij zal het moeten doen als we niet nog eens zo'n jaar als het vorige willen meemaken. Iedereen zal honderd procent moeten geven. Ik hoop dat dat duidelijk is geworden en anders zien we tegen Sporting Lissabon wel hoe de ploeg eruitziet."
pi_70895778
Feyenoord
pi_70895783
quote:
Mario Been: "Aangereden door een Honda"

Feyenoord-coach Mario Been was na afloop van de eerste echte test, tegen VVV-Venlo, maar deels tevreden over de prestaties van zijn team. "De eerste helft was ongelofelijk teleurstellend", aldus de oefenmeester.

De eerste testcase van de Stadionclub tegen VVV-Venlo verliep niet geheel volgens plan. De promovendus wist de Rotterdammers op een remise te houden (2-2), waarna het de strafschoppen beter nam. De beloning voor de Venlonaren was de jaarlijkse Herman Teeuwen Memorial.

Dat VVV-Venlo er met die prijs vandoor ging, daar zal niemand in Rotterdam-Zuid over malen. De manier waarop Feyenoord zich in het eerste bedrijf manifesteerde, zal meer zorgen baren. Zo ook bij Been. "De eerste helft was ongelofelijk teleurstellend. Vandaar die wissels in de rust. Ik eiste meer, was ontevreden", liet Been na afloop optekenen.

Vooral Roy Makaay, die in de pauze werd vervangen door de debuterende Sekou Cissé, moest het ontgelden. "Roy moet vooral meer bewegen. Druk zetten en aanspeelbaar zijn. Dat heeft hij in het verleden nooit gedaan, maar moet hij nu leren. Daarom die wissel", verduidelijkte de oefenmeester.
Over de tweede helft was de coach duidelijk meer te spreken. "Toen zag ik het Feyenoord zoals ik het graag wil zien, met prachtige goals. Daarna krijgen we meer kansen, maar maken ze niet. Zakken we uiteindelijk toch weer weg. We liepen teveel achteruit. Sja, en dan worden we aangereden door een Honda", grapte Been over de gelijkmaker van Keisuke Honda.

"Er moet nog een hoop gebeuren, dat heeft deze wedstrijd aangetoond. Een waardevolle match wat dat betreft. We moeten leren er vol voor te gaan, dat heb ik vandaag niet gezien. Wat ik van Cissé vond? Dat is een jongen met veel potentie, maar hij moet nog veel leren. Ik ben wel tevreden over zijn eerste twee werkdagen", besloot Been zijn monoloog.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:24:49 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70895798
Als hij Makaay op de bank zet zou dat echt een heldenactie zijn.
pi_70895800
Been heeft humor
pi_70895821
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:
Sinds jaren weer eens een trainer die dat durft idd. Vanaf het eerste tijdperk van Marwijk heb ik dat niet meer gezien.
pi_70895838
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:
Dat zou perfect zijn voor Feyenoord, helaas .

Been is wel een coach met ballen die zulke beslissingen durft te nemen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70895871
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat zou perfect zijn voor Feyenoord, helaas .

Been is wel een coach met ballen die zulke beslissingen durft te nemen.
Mooi toch. Ben alleen bang dat Makaay niet echt een spits is die er gemotiveerd door raakt als ie een stap terug wordt gezet...
  zondag 12 juli 2009 @ 11:29:25 #10
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70895879
Als Makaay net zoals vorig seizoen zo'n 20 wedstrijden per seizoen geen knikker raakt dan mag een trainer best wel een keer maatregelen tegen nemen.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:31:02 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70895911
Zo zo, stevige taal van Been tegen Makaay.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70895946
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:29 schreef Kopbal het volgende:
Als Makaay net zoals vorig seizoen zo'n 20 wedstrijden per seizoen geen knikker raakt dan mag een trainer best wel een keer maatregelen tegen nemen.
graag. Dan liever iemand in het veld die wel veel loopt en nog eens een bal op het middenveld pakt dan dat het spook niets doet. Overigens hoop ik wel dat hij genoeg ego overheeft om het zich aan te trekken en z'n ballen eraf te trainen en om beter terug te komen, want in potentie kan hij de meest waardevolle speler voor ons zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_70895958
Het is wel naief om te denken dat Makaay dit nu nog gaat leren. Als je met dit type spits niet kan werken kan je hem beter verkopen.
pi_70895967
Wie wordt trouwens de 1e keeper?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:35:32 #15
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70895995
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:34 schreef RayMania het volgende:
Wie wordt trouwens de 1e keeper?
Van Dijk, zoals het er nu naar uitziet.
pi_70896191
Tegenwind voor Mario Been
quote:
De eerste weken bij Feyenoord ging het van een leien dakje voor Mario Been, maar inmiddels is het de nieuwe trainer weer duidelijk dat hij aan een zware klus is begonnen.

Het spel van zijn ploeg in de eerste serieuze oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo was voor rust uitermate teleurstellend. Bovendien is van hogerhand de zoektocht naar een nieuwe doelman stopgezet.

"We hebben te horen gekregen dat het potje leeg is en dat er echt niks meer kan", aldus Been na het 2-2 gelijkspel. "We zullen verder moeten met de keepers die we hebben. Dat betekent dat ook Erwin Mulder weer in beeld komt. Het is nodig dat we nu een duidelijke keuze maken, want we kunnen niet aan het veranderen blijven."
Bijkomend probleem is dat Rob van Dijk een achillespeesblessure heeft en niet meegaat naar het trainingskamp in Portugal. Darley Torres, die tegen VVV de hele wedstrijd keepte, en A-junior Kostas Lamprou zijn voorlopig de enige twee keepers. Wellicht komt daar Mulder weer bij, al was vorige week eigenlijk 'definitief' besloten dat hij verhuurd zou worden.
In Portugal zou de Tsjechische doelman Martin Lejsal van FC Brno worden getest, maar na het directiebesluit is zijn stage afgeblazen. Been reageerde teleurgesteld, maar ook realistisch. "Een tijdje geleden kon er helemaal niks. Mensen van buiten de club hebben toch mogelijk gemaakt dat Fernandez, Cissé en Ignjatovic zijn gekomen. Dat is meer dan waar we eerder op hadden gerekend. Nu moeten we een pas op de plaats maken, maar Leo Beenhakker heeft gezegd het niet op te geven. En er blijven toch magische krachten rond die Kuip hangen."
Nog eens een beroep doen op geldschieter Pim Blokland is volgens Been echter niet reëel. Met een knipoog: "Dan moet Blokland straks zelf weer gaan werken."

Heerlijk om met dit kutweer weer eens ouderwets negatief nieuws over Feyenoord te lezen en te plaatsen hiero. Ik was al bang dat zoiets verleden tijd was , maar gelukkig had ik het mis
to the point!
pi_70896477
ouderwets negatief nieuws? Tyft toch op, je mag toch wel zo realtisch inzien dat er niets mogelijk is na de afgelopen transfers.

Als je dit al negatief vindt, moet je eens naar de financiële resultaten kijken van Feijenoord.
pi_70896506
Feyenoord
  zondag 12 juli 2009 @ 12:02:07 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_70896598
Mario Been (there done that) wil Makaay anders laten spelen. Hij voetbalt al zijn hele leven op deze manier.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_70896639
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef TN-FR het volgende:
ouderwets negatief nieuws? Tyft toch op, je mag toch wel zo realistisch inzien dat er niets mogelijk is na de afgelopen transfers.

Als je dit al negatief vindt, moet je eens naar de financiële resultaten kijken van Feijenoord.
Niets mogelijk is na de afgelopen transfers? Ik zie juist erg veel kansen dit seizoen.

Sowieso Slory, Tiendalli, Hofs en de Guzman (als hij niet bijtekent) verkopen. Het liefst zie ik de Cler en Landzaat/El Ahmadi ook nog vertrekken.

El Akchaoui halen en dan misschien nog een spits en keeper halen.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 12:06:40 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70896692
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Mario Been (there done that) wil Makaay anders laten spelen. Hij voetbalt al zijn hele leven op deze manier.

²
Ja hij is al oud en hij kan niet anders gaan spelen want dat is ondoenlijk? Schei toch uit.
Dat afwachtende, anonieme loeren op die ene kan niet in dit team. Ik vnd het prima dat Been de druk opvoert. Niet wéér een seizoen met 16 goals waarvan 6 penalties.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_70896915
Gisteren een stuk van de wedstrijd gezien. Het is wel duidelijk, jullie moeten echt voor de jeugd gaan. Hartstikke veel talent daar. Gewoon de Fers, Wijnaldumpjes en Biseswartjes opstellen met Gio, Tomasson (mits fit )en Hofland daar tussenin. Met een goede organisatie kan het dan best wat worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 12 juli 2009 @ 12:23:40 #23
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70897037
Feyenoord heeft gewoon een elftal dat in Nederland in de top 5 moet eindigen. Ze hebben in Mario Been een goede trainer die niet geen onzinnige theorieen wil toepassen en niet het hele krachthonk wil verbouwen. Gewoon een elftal waarin lui als Makaay, Landzaat en de Cler langzaam worden afgevoerd. Het enige probleem is dat je dit seizoen miljoenen aan salarissen verbrast aan spelers die het niveau of de wil niet meer hebben. En uiteraard gaan de heren niet voor de helft of minder van het huidige salaris bij NAC of Vitesse voetballen.
pi_70897589
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niets mogelijk is na de afgelopen transfers? Ik zie juist erg veel kansen dit seizoen.
Je begrijpt me verkeerd, er is qua transfers zeer weinig tot niets mogelijk. Ik voorspel zelf ook een beter seizoen dan vorig jaar, niet zo moeilijk ook met dit spelersmateriaal.

Die leipe kanarie liep alleen weer te mauwen terwijl er voldoende versterkingen zijn gekomen, met zijn ouderwets negatief nieuws
pi_70898097
Tomasson kan ook prima als centrumspits fungeren, hij jaagt wel door op de verdediging van de tegenstander en is balvast.

Probleem is zijn fitheid
  zondag 12 juli 2009 @ 13:05:48 #26
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_70898149
quote:
Vitesse heeft liever linksback dan Nicky Hofs

11 juli 2009

Nicky Hofs staat niet bovenaan de prioriteitenlijst van Vitesse-trainer Theo Bos. De oefenmeester geeft de voorkeur aan een nieuwe linksback.

"Nicky Hofs is noodzaak, we moeten goed kijken waar we het geld aan uit gaan geven. Maar Nicky is een apart verhaal, omdat hij een Arnhemse jongen is en met zijn agressiviteit en zijn drive wel wat kan toevoegen", zegt Bos tegen Radio Gelderland. Tegen NAC, zaterdag, speelde Dalibor Stevanovic achter de spitsen.

Tegen NAC Breda kreeg de Tsjechische proefspeler Zdenek Koukal een kans links in de verdediging. Over hem neemt de technische staf op korte termijn een beslissing. Vitesse heeft ook nog een andere kandidaat, aldus Bos.
Nou, die zit voorlopig ook weer bij Feyenoord..
  zondag 12 juli 2009 @ 13:07:11 #27
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70898194
Makaay op de bank zou wel eens een goede wake up call voor de rest zijn!
pi_70898493
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_70898577
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja hij is al oud en hij kan niet anders gaan spelen want dat is ondoenlijk? Schei toch uit.
Je kan hem wel de theorie leren, maar in de praktijk komt het er gewoon op neer dat hij die gewenste kwaliteiten niet heeft. En dat krijg je er echt niet meer in op die leeftijd. Je kan van Hofland ook niet opeens verwachten dat hij mannetjes gaat passeren.

Makaay is nooit een speler geweest die de hele wedstrijden ballen probeert af te pakken en ze op eigen helft komt ophalen bij z'n medespelers. Hij moet in de zestien staan, goede ballen krijgen en scoren.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 13:29:02 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70898841
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je kan hem wel de theorie leren, maar in de praktijk komt het er gewoon op neer dat hij die gewenste kwaliteiten niet heeft. En dat krijg je er echt niet meer in op die leeftijd. Je kan van Hofland ook niet opeens verwachten dat hij mannetjes gaat passeren.

Makaay is nooit een speler geweest die de hele wedstrijden ballen probeert af te pakken en ze op eigen helft komt ophalen bij z'n medespelers. Hij moet in de zestien staan, goede ballen krijgen en scoren.
Ben het wel met je eens dat je van Makaay geen totáál ander soort voetballer meer maakt. Maar ik zie echt niet in waarom het niet mogelijk zou zijn om wat accenten te verleggen. Alls Been vroegtijdig druk wil gaan uitoefenen op de helft van de tegenpartij, moet Makaay daar gewoon aktief in mee doen, en het zelfs initiëren, als frontman. Dat gelul dat hij dan te moe wordt om die ene kans te benutten als die komt...
Als hij er nou 27 per seizoen had ingelegd de afgelopenb twee jaar, OK misschien had je dan wat meer je speelstijl moeten aanpassen aan Makaay ipv andersom. Maar nu niet.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:01:37 #31
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70899797
Makaay kan zich natuurlijk ook best een beetje aanpassen qua speelstijl. Hij is gewoon een mens met een functionerend lichaam, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70900014
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef TC03 het volgende:
Makaay kan zich natuurlijk ook best een beetje aanpassen qua speelstijl. Hij is gewoon een mens met een functionerend lichaam, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Het lukte zelfs niet bij Huntelaar en die is tien jaar jonger.

Een beetje doorjagen moet Makaay uiteraard wel kunnen (al heeft hij niet de techniek, timing en explosiviteit om ook daadwerkelijk een bal af te pakken), maar actief meevoetballen kan hij gewoon niet. Je hebt dan echt niets aan hem.
pi_70900111
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Het lukte zelfs niet bij Huntelaar en die is tien jaar jonger.
Dat is dan ook een prutser.
quote:
Een beetje doorjagen moet Makaay uiteraard wel kunnen (al heeft hij niet de techniek, timing en explosiviteit om ook daadwerkelijk een bal af te pakken), maar actief meevoetballen kan hij gewoon niet. Je hebt dan echt niets aan hem.
Gewoon af en toe in de bal komen en kaatsen is al goed.
pi_70900317
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:14 schreef Ruud het volgende:

Dat is dan ook een prutser.
Klaas Jan Huntelaar
143 doelpunten uit 196 wedstrijden
13 doelpunten uit 21 interlands

Roy Makaay
249 doelpunten uit 502 wedstrijden
6 doelpunten uit 43 interlands

Geen dank. Ik doe het graag.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:24:59 #35
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70902205
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar

Roy Makaay

vervelend ventje ben je ook! Hoeveel CL goals heeft Makaay en hoeveel KJ?
pi_70902380
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar

Roy Makaay

Wat doe je graag? Serieus reageren op een 'grapje'?
pi_70903815
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

vervelend ventje ben je ook! Hoeveel CL goals heeft Makaay en hoeveel KJ?
Huntelaar heeft nog helemaal geen CL gespeeld (net zoals Makaay op die leeftijd), dus die vraag zal ik beantwoorden als hij de leeftijd van 34 heeft bereikt. Dan zijn dat er gegarandeerd meer als Makaay.
pi_70903835
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Huntelaar heeft nog helemaal geen CL gespeeld (net zoals Makaay op die leeftijd), dus die vraag zal ik beantwoorden als hij de leeftijd van 34 heeft bereikt. Dan zijn dat er gegarandeerd meer als Makaay.
leuke voor de plank misgeslagen.
pi_70903891
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Huntelaar heeft er daarvan ook 26 in de Eerste Divisie gemaakt. Op dat "makkelijke" niveau heeft Makaay nooit hoeven acteren.
pi_70903894
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:29 schreef Ruud het volgende:

Wat doe je graag? Serieus reageren op een 'grapje'?
Oh, was het een garpje

Maargoed, de vergelijking Makaay - Huntelaar ligt qua speeltstijl wel redelijk in elkaars buurt. Plus dat het beide topspitsen zijn. Huntelaar blijkt te verpieteren als je hem teveel laat meevoetballen. Dat zal voor Makaay ook gelden denk ik.

Ik zou zeggen; of gebruiken op de manier waar hij het beste in is, of verkopen
pi_70904033
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Huntelaar heeft er daarvan ook 26 in de Eerste Divisie gemaakt. Op dat "makkelijke" niveau heeft Makaay nooit hoeven acteren.
Zelfs zonder die 26 heeft hij een hogere efficientie. Maar dat is verder niet belangrijk. Ruud deed een grapje.
pi_70905017
Been. Wat een verademing dat ie gewoon de waarheid over Makaay zegt. Lees je dat, TC03? Hij EIST meer van hem.
-
  zondag 12 juli 2009 @ 16:42:33 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70905081
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar dat is verder niet belangrijk. Ruud deed een grapje.
Alsof dat al niet duidelijk was
pi_70906183
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:42 schreef Kopbal het volgende:

Alsof dat al niet duidelijk was
Nee, dat was niet duidelijk.
pi_70906255
been weet zelf ook wel dat makaay op z'n 34ste niet meer kan veranderen, maar hij zo iig een argument om hem op de bank te zetten. ik zie ook liever cisse in de spits, hij kan er best 15 maken. en hij is gewoon veel beweeglijker.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:17:07 #46
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70906314
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Nee, dat was niet duidelijk.
Voor jou misschien niet inderdaad.
pi_70906392
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef buddyb het volgende:
been weet zelf ook wel dat makaay op z'n 34ste niet meer kan veranderen, maar hij zo iig een argument om hem op de bank te zetten. ik zie ook liever cisse in de spits, hij kan er best 15 maken. en hij is gewoon veel beweeglijker.
Honda is niet eens een spits en die scoorde er gisteren 2. Voor meneer Makaay is het nog teveel moeite om 1 keer te scoren tegen VVV.
-
  zondag 12 juli 2009 @ 17:22:13 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70906485
hallo kinders.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70906575
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Honda is niet eens een spits en die scoorde er gisteren 2. Voor meneer Makaay is het nog teveel moeite om 1 keer te scoren tegen VVV.
Bruins heeft tot nu toe de meeste goals gemaakt en hij is een aanvallende middenvelder. Je punt?
pi_70906583
Toch is het zonde dat je met zoveel jeugdig talent op het middenveld en in de aanval, het achterin dit seizoen gaat afleggen tegen de andere ploegen uit de top 5.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')