De matige grap op de rommelmarkt is ook gewoon grappig. Dit niet. Het verschil is dat de bedenker van de eerste wist dat zijn OP als een tang op een varken sloeg, en dat de tweede bloedserieus is en blijft. Daardoor faalt hij. En het zou je geven wordt alleen in KLB gebruikt, in de rest van FOK! komt het, godzijdank, slechts sporadisch voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:19 schreef Mortaxx het volgende:
Stiekem vind ik degene die dit bedacht heeft best wel een held. Net als degene die de mijn-beeldje-wat-doe-je-grap bedacht werd ie eerst gebasht maar nu gebruikt iedereen het
GMTAquote:Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Terechte klacht, het slaat echt nergens op.
QFTquote:Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een chick geven natuurlijk!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef bluuf het volgende:
Wat is lekkerder : een chick geven of een chick nemen
quote:Op zondag 12 juli 2009 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
10 jaar geleden was dat zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef Genius-F het volgende:
"Zou je haar geven?" komt rechtstreeks van de straat waar de vmbo-baasjes aan het hangen zijn.
Toch vind ik het wel grappig klinken.
Dan is het nu weer zo want ze zeggen allemaal "Zou je haar geven?"quote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef bluuf het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat zo.
Tegenwoordig zeggen ze op het VMBO : "zou je haar doen?"
Dit dus..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef bluuf het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat zo.
Tegenwoordig zeggen ze op het VMBO : "zou je haar doen?"
Oke welke kansloze fokker heeft dit domein geregdquote:
Ik zou je doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Nee want zou je hem/haar doen klinkt velen malen beter hè
Ik zal je vertellen, in mn vriendengroep is het begrip "geven" ook al aardig ingeburgerdquote:Op zondag 12 juli 2009 09:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De matige grap op de rommelmarkt is ook gewoon grappig. Dit niet. Het verschil is dat de bedenker van de eerste wist dat zijn OP als een tang op een varken sloeg, en dat de tweede bloedserieus is en blijft. Daardoor faalt hij. En het zou je geven wordt alleen in KLB gebruikt, in de rest van FOK! komt het, godzijdank, slechts sporadisch voor.
probeer je domme ding maar goed te praten. Het staat nergens op. Ik zou je wel wat willen geven! Een klap op je bek ofzo...quote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef muay-toy het volgende:
ik snap niet wat mensen raar vinden aan 'geven' terwijl ze zou je haar 'doen' wel accepteren. het woord slaat net zo zeer nergens op. je doet iemand toch niet als je het zeikerig bekijkt, je geeft iemand. je geeft iemand bijvoorbeeld seks, jouw dinges of je lading.
Jaquote:
ik zou jou ook gevenquote:
Ik jou niet, maar ik zou je daarentegen wel geven.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 08:40 schreef ColtZ40 het volgende:
goed topic, prima klacht.
het is pakken of nemen.
Haha internet held. Beter jaloers zijn om de gewonnen populariteit voor de uitdrukking 'geven', dat jij nooit zoveel als mij bereikt hebt in je levenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
probeer je domme ding maar goed te praten. Het staat nergens op. Ik zou je wel wat willen geven! Een klap op je bek ofzo...
jeetje, wat ben je dom. Wat een prestatie heb je geleverd...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:20 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Haha internet held. Beter jaloers zijn om de gewonnen populariteit voor de uitdrukking 'geven', dat jij nooit zoveel als mij bereikt hebt in je levenAls je me echt haat moet je het ook goed doen, nerdjes als jou kunnen vast mijn adres wel traceren, dus kom me maar een vuist op mn bek geven, balhaar
[ afbeelding ]
goed argument dikzakquote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jeetje, wat ben je dom. Wat een prestatie heb je geleverd...
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:13 schreef Seam het volgende:
Terechte klacht, pure onzin en alleen omdat de 'coole' KLBers het opeens gingen gebruiken sloeg het over naar andere users
geloof er geen fuck van.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is gewoon Berbers naar Nederlands... Hoorde het ook al 15 jaar geleden.
Dat een fok!er pas nu op gehoorafstand durfde te komen maakt het natuurlijk alleen triester....
Ga dan eens vaker de deur uit...quote:
ik kom niet onder mensen of plaatsen waar zo achterlijk praten.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ga dan eens vaker de deur uit...
Of dacht je dat woorden als smatje en zemer ook op fok zijn bedacht
Dat is eigenlijk ook wat ze met 'iemand geven' bedoelen maargoedquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zou je wel wat willen geven! Een klap op je bek ofzo...
dan heb geen behoefte om mijn vriendin dat te geven.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wat ze met 'iemand geven' bedoelen maargoed
Je woont in Eindhoven.... ik versta daar dus echt vrijwel niemand.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik kom niet onder mensen of plaatsen waar zo achterlijk praten.
wij verzinnen die achterlijke woorden niet. Over achterlijk gesproken!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je woont in Eindhoven.... ik versta daar dus echt vrijwel niemand.
Over achterlijk gesproken.
Ik las ongesteldquote:Op zondag 12 juli 2009 08:37 schreef OldJeller het volgende:
vaag gebrabbel
Verloedering van de Nederlandse taal!
Ontsteld en teleurgesteld ben ik.
vaag gezeur
Is dat het ja? Stel je zo weinig voor dat je je populariteit moet winnen bij een zootje iq-loze KLB-ers op een internetforum? Dat is pas echt triestquote:Op zondag 12 juli 2009 19:20 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Haha internet held. Beter jaloers zijn om de gewonnen populariteit voor de uitdrukking 'geven', dat jij nooit zoveel als mij bereikt hebt in je levenAls je me echt haat moet je het ook goed doen, nerdjes als jou kunnen vast mijn adres wel traceren, dus kom me maar een vuist op mn bek geven, balhaar
Ik zou je vriendin een soa gevenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef muay-toy het volgende:
eigenlijk is de vraag in dit topic dus gewoon.. zou je haar geven?
Dat is typisch dat je dat zegt, want ik word aktief afgezeken in KB, en toch kunnen wij het ook weer niet vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat het ja? Stel je zo weinig voor dat je je populariteit moet winnen bij een zootje iq-loze KLB-ers op een internetforum? Dat is pas echt triest
HAHA JIJ HEBT EEN SOA!!11111quote:
of doenquote:Op zondag 12 juli 2009 08:40 schreef ColtZ40 het volgende:
goed topic, prima klacht.
het is pakken of nemen.
Of 2.quote:
Bedoel je muay-toy?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben teleurgesteld in een groot deel van jullie.
Je kan jezelf afvragen: dat is toch niets nieuws onder de zon? Nee, maar vandaag maak ik het duidelijk kenbaar.
Enige tijd geleden probeerde een user keer op keer aan het woord "geven" een nieuwe betekenis te voegen. Gelukkig tevergeefs. Er werd echter niet opgegeven, en ondanks de diverse flames en doodsverwensingen naar de betreffende user toe, bleef deze hopeloze pogingen wagen om een nieuw begrip te introduceren.
Het gezegde "de aanhouder wint" is ditmaal bewezen, helaas.
Overal op het forum zie je andere users het internet bevuilen met de frase "zou jij geven?", waarbij men eigenlijk de vraag stelt of andere users het bed met een bepaalde persoon zouden willen delen.
Waar het precies vandaan komt weet ik niet, in en in triest is het wel.. oorsprong hoogstwaarschijnlijk uit één of ander achtergesteld milieu. Verloedering van de Nederlandse taal!
Ontsteld en teleurgesteld ben ik.
Je moes(t) je schamen, schamen moes(t) je je.
Aangezien voor velen van jullie woorden weinig zeggen en het vocabulaire ernstig beperkt is - vandaar dat je ook iets als "zou jij geven?" überhaupt zou gebruiken - zal ik mijn gevoelens jegens jullie illustreren middels een kort filmpje.
Voor de helderheid: ik ben hier de vader, nu heb je direct een keer een visueel en objectief beeld van mij. Jullie zijn in dit geval de kleine jongen die de wereld teleurstelt en zich hiervan bewust is, diep in z'n hart.
Die zou ik niet alleen geven, ik zou haar ook batsen, blieken, raggen, nemen, doen, anaaliseren, ketsen en volblaffen.quote:
ook op tweakers.net?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:24 schreef fathank het volgende:
Ik zeg het al jaren.
En niet alleen op FOK!
Daar kom ik bijna nooit.quote:
jammer, ik zou chrome OS namelijk wel gevenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna nooit.
Alleen om de pricewatch te checken.
Omdat Dhr Gates daar gehosselt wordquote:Op maandag 13 juli 2009 09:57 schreef fathank het volgende:
En waarom zou ik daarvoor op tweakers.net moeten zitten? Die logica ontgaat me een beetje
het is gewoon een vertaling van het engelse "giving it to someone" wat veelal wordt gebruikt in seksuele context:quote:Op zondag 12 juli 2009 08:37 schreef OldJeller het volgende:
Waar het precies vandaan komt weet ik niet
of hun links als ze willen voelen hoe het is als iemand anders het doet bij zequote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef karoltje het volgende:
Zeer terechte klacht.
Smakeloze taal die alleen wordt gebruikt die alleen wordt gebruikt door lelijke knulletjes die alleen hun rechterhand 'geven'.
Of linkerhand als ze links zijn.
Ik stem voor de gasten die denken dat het een term is die op FOK! verzonnen is en het overnemen om zich hard te laten voelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik weet niet wat irritanter is.. Al die gasten die het van elkaar overnemen en zich dan hard voelen, of al die gasten die denken dat 't een soort nieuwe term is die is verzonnen door een Fok!user!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Davoice het volgende:
Met dat geven krijg je heel raar taalgebruik
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Davoice het volgende:
Met dat geven krijg je heel raar taalgebruik
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
haha die site word steeds uitgebreider.quote:
Ik zou vooral deze willen geven:quote:
Nee hoor, ik gebruik t ook. Klinkt wel leuk. Dank je Muay-toyquote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef karoltje het volgende:
Zeer terechte klacht.
Smakeloze taal die alleen wordt gebruikt die alleen wordt gebruikt door lelijke knulletjes die alleen hun rechterhand 'geven'.
Ik betrap mezelf erop dat ik bij elke foto de uitspraak gebruik: "Haar zou ik wel willen geven", "Deze zou ik niet willen geven".quote:Op zondag 19 juli 2009 03:17 schreef muay-toy het volgende:
[..]
haha die site word steeds uitgebreider.
`met elke dag weer nieuwe slettenbakken´
en een ja en nee functieals je het goed uitwerkt kun je er een community omheen bouwen die groter word dan fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |