Ik zou je doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Nee want zou je hem/haar doen klinkt velen malen beter hè
Ik zal je vertellen, in mn vriendengroep is het begrip "geven" ook al aardig ingeburgerdquote:Op zondag 12 juli 2009 09:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De matige grap op de rommelmarkt is ook gewoon grappig. Dit niet. Het verschil is dat de bedenker van de eerste wist dat zijn OP als een tang op een varken sloeg, en dat de tweede bloedserieus is en blijft. Daardoor faalt hij. En het zou je geven wordt alleen in KLB gebruikt, in de rest van FOK! komt het, godzijdank, slechts sporadisch voor.
probeer je domme ding maar goed te praten. Het staat nergens op. Ik zou je wel wat willen geven! Een klap op je bek ofzo...quote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef muay-toy het volgende:
ik snap niet wat mensen raar vinden aan 'geven' terwijl ze zou je haar 'doen' wel accepteren. het woord slaat net zo zeer nergens op. je doet iemand toch niet als je het zeikerig bekijkt, je geeft iemand. je geeft iemand bijvoorbeeld seks, jouw dinges of je lading.
Jaquote:
ik zou jou ook gevenquote:
Ik jou niet, maar ik zou je daarentegen wel geven.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 08:40 schreef ColtZ40 het volgende:
goed topic, prima klacht.
het is pakken of nemen.
Haha internet held. Beter jaloers zijn om de gewonnen populariteit voor de uitdrukking 'geven', dat jij nooit zoveel als mij bereikt hebt in je levenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
probeer je domme ding maar goed te praten. Het staat nergens op. Ik zou je wel wat willen geven! Een klap op je bek ofzo...
jeetje, wat ben je dom. Wat een prestatie heb je geleverd...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:20 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Haha internet held. Beter jaloers zijn om de gewonnen populariteit voor de uitdrukking 'geven', dat jij nooit zoveel als mij bereikt hebt in je levenAls je me echt haat moet je het ook goed doen, nerdjes als jou kunnen vast mijn adres wel traceren, dus kom me maar een vuist op mn bek geven, balhaar
[ afbeelding ]
goed argument dikzakquote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jeetje, wat ben je dom. Wat een prestatie heb je geleverd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |