Ik ben teleurgesteld in een groot deel van jullie.
Je kan jezelf afvragen: dat is toch niets nieuws onder de zon? Nee, maar vandaag maak ik het duidelijk kenbaar.Enige tijd geleden probeerde een user keer op keer aan het woord "geven" een nieuwe betekenis te voegen. Gelukkig tevergeefs. Er werd echter niet opgegeven, en ondanks de diverse flames en doodsverwensingen naar de betreffende user toe, bleef deze hopeloze pogingen wagen om een nieuw begrip te introduceren.
Het gezegde "
de aanhouder wint" is ditmaal bewezen, helaas.
Overal op het forum zie je andere users het internet bevuilen met de frase "
zou jij geven?", waarbij men eigenlijk de vraag stelt of andere users het bed met een bepaalde persoon zouden willen delen.
Waar het precies vandaan komt weet ik niet, in en in triest is het wel.. oorsprong hoogstwaarschijnlijk uit één of ander achtergesteld milieu. Verloedering van de Nederlandse taal!
Ontsteld en teleurgesteld ben ik.
Je moes(t) je schamen, schamen moes(t) je je.
Aangezien voor velen van jullie woorden weinig zeggen en het vocabulaire ernstig beperkt is - vandaar dat je ook iets als "zou jij geven?" überhaupt zou gebruiken - zal ik mijn gevoelens jegens jullie illustreren middels een kort filmpje.Voor de helderheid: ik ben hier de vader, nu heb je direct een keer een visueel en objectief beeld van mij. Jullie zijn in dit geval de kleine jongen die de wereld teleurstelt en zich hiervan bewust is, diep in z'n hart.