Klopt. Aids aan jullie broekspijpen!quote:
Dacht ik al ja. Ik kan me nog hele vette topics herinneren met Dago en zo dat ze zaten te kloten met bewegende achtergronden en (toen youtube nog niet geembed werd op fok) dat meisje met de prei werd geplaatstquote:
Aids in je anusquote:Op zondag 12 juli 2009 04:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt. Aids aan jullie broekspijpen!
meisje met de preiquote:Op zondag 12 juli 2009 04:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Ik kan me nog hele vette topics herinneren met Dago en zo dat ze zaten te kloten met bewegende achtergronden en (toen youtube nog niet geembed werd op fok) dat meisje met de prei werd geplaatst!
Ah goede oude tijd
wat een boefjes waren jullie toen nog zegquote:Op zondag 12 juli 2009 04:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
meisje met de preidat weet ik ook nog ja
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoquote:
Faal het werkt niet op apgina 2quote:Op zondag 12 juli 2009 04:38 schreef TwyLight het volgende:
JONGENS PRAAT EENS NORMAALJULLIE ZIJN GEEN 12 MEER!!
pepquote:Op zondag 12 juli 2009 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoMaar dat is altijd wel zo als er pep in het spel is dus echt raar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
SPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 bier ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoMaar dat is altijd wel zo als er pep in het spel is dus echt raar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef TwyLight het volgende:
Oh my fucking godSPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, als jij er geen problemen mee hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor maar dan bij je enige die echt wat uit kan wisselen
snap je?
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Doe eens de layout in een <marquee>!
document.body.innerHTML = "<marquee>" + document.body.innerHTML + "</marquee>"
Stuur eens een foto van jezelf beste kerelquote:Op zondag 12 juli 2009 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, als jij er geen problemen mee hebt.
25 berichten per pagina=faalquote:
Dus achter gesloten deuren mogen jullie wel mooie topics makenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf beste kerel
Kan je geen post daar maken en die hierheen schoppen? En je bent dev anders geef je jezelf rechten dmv een stukje code aan te passenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.
Hij bedoelt het dev-forum. Dat is een kopie zeg maar waar de devellopers dingen kunnen uitproberen zonder dat het het forum aantast.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus achter gesloten deuren mogen jullie wel mooie topics makenWaar wij nooit mogen komen
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:45 schreef TwyLight het volgende:
k ben eigenlijk designer maar heb devver tag
Whehehe. Maar heb je wel rechten om dat soort scripts aan te passen? Kan je posts schoppen naar een ander topic. Ik meen te herinneren dat modjes ook topics kunnen samenvoegen, dus een nieuwe topic met die shizzle en hem dan samen smelten met dit topicquote:Op zondag 12 juli 2009 04:45 schreef TwyLight het volgende:
k ben eigenlijk designer maar heb devver tag
you know too much, i have to kill you knowquote:Op zondag 12 juli 2009 04:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij bedoelt het dev-forum. Dat is een kopie zeg maar waar de devellopers dingen kunnen uitproberen zonder dat het het forum aantast.
Er is ook een crew-forum die wij niet zien.
ik heb alleen mod rechten in DEV en BUG, en alleen FA's en hoger kunnen mergenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe. Maar heb je wel rechten om dat soort scripts aan te passen? Kan je posts schoppen naar een ander topic. Ik meen te herinneren dat modjes ook topics kunnen samenvoegen, dus een nieuwe topic met die shizzle en hem dan samen smelten met dit topic
Ik kan wel html en cssquote:Op zondag 12 juli 2009 04:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je kan niet elk lettertje laten flikkeren in alle kleuren van de regenboog?
Oh noes!quote:Op zondag 12 juli 2009 04:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
you know too much, i have to kill you know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed in CounterStrike: Source? Ik zuig zelf
M'n gedachten gaan gewoon snel en ik moet wat te typen/praten hebbenquote:
Uhh lijn 80?quote:Op zondag 12 juli 2009 05:01 schreef TwyLight het volgende:
Pak ff lijn 80 hiernaartoe dan en doe ff de afwas, ben al 4 dagen alleen thuis en ik heb bijna geen servies/glazen overen ook geen pannen
Haha nee dat gaat 'm niet worden haha.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef TwyLight het volgende:Dit is wel echt heeel jammer.SPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boxxy.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:14 schreef Mertofzo het volgende:
woxxy volgens mij ofzo
Boxxyquote:
Inderdaad, echt episch! Hier zal nog lang over gesproken worden! Zal het vooral goed doen op feesten enzulks!!!quote:
Ik print um uit en lijst 'm in voor op feestjes.. Iedreeen: "Lolwut, wat een epische faal van die grindtegel en zulks!11!oneone!eeneen!1"quote:Op zondag 12 juli 2009 13:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad, echt episch! Hier zal nog lang over gesproken worden! Zal het vooral goed doen op feesten enzulks!!!
boxxy moet doodquote:
editquote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je eigen topic spammen. Dit is toch wel een dieptepuntje hoor.
Veel plezier met je vrije tijd komende dagen.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 03:58 schreef TwyLight het volgende:
<style type="text/css">.edit, .offtopic, div.message, div.content, a.user, a.abonnee, #content, table.listing, p.signature, .signature, label,em,ul,li,script,form,img,body,blockquote,td,span,div,input,option,a,p,textarea,pre{font-family:"comic sans ms";}</style><script type="text/javascript">window.onload=function(){var s=[document.body],i=0,e,j;do{e=s[i];if(e.nodeType==3){e.nodeValue=e.nodeValue.replace(/[a-z]+/gi,function($0){var s='',i=0,j=$0.length,c;do{c=$0.charCodeAt( i);if(Math.random()*2>1)c+=(c<91?32:-32);s+=String.fromCharCode(c)}while(++i<j);return s})}else{j=e.childNodes.length;while(j){s[i++]=e.childNodes.item(--j)}}}while(i--)}</script><script>/* javascript.internet.com, mozilla compatible by drm + optimized for scrolling*/var no = 20; var isie6 = /msie/.test( navigator.userAgent.toLowerCase () );var speed = 40; var theImage = new Image ();theImage.src="http://crew.tweakers.net/SmartDoDo/handsup.gif"; var dx = [], xp = [], yp = [], am = [], stx = [], sty = [], i, doc_width = getDocWidth (), doc_height = getDocHeight ();var elements = [];for (var i = 0; i < no; ++ i) { dx[i] = 0; am[i] = Math.random()*20; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); xp[i] = Math.random()*(getDocWidth()-theImage.width-stx[i]); yp[i] = Math.random()*getDocHeight(); elements[i] = document.createElement ( 'img'; ); elements[i].style.position = 'absolute'; elements[i].style.zIndex = i; elements[i].src=theImage.src;} function init () { for(var i =0; i < no; i++) {document.body.appendChild ( elements[i] );}}if (isie6){document.body.onload=init;}else{init()}function getScrolledY () {if ( document.body.clientWidth ) {return document.body.scrollTop;} else if ( window.pageYOffset ) {return window.pageYOffset;}}function getScrolledX () {if ( document.body.clientWidth ) {return document.body.scrollLeft;} else if ( window.pageXOffset ) {return window.pageXOffset;}}function getDocWidth () {if ( document.body.clientWidth ) {return document.body.clientWidth;} else if ( window.innerWidth ) {return window.innerWidth;}}function getDocHeight () {if ( document.body.clientHeight ) {return document.body.clientHeight;} else if ( window.innerHeight ) {return window.innerHeight;}}function snow () { for (var i = 0; i < no; ++ i) { yp[i] += sty[i]; if (yp[i] > getDocHeight () - theImage.height) { xp[i] = Math.random()*(getDocWidth ()-am[i]-30); yp[i] = 0; stx[i] = 0.02 + Math.random()/10; sty[i] = 0.7 + Math.random(); } dx[i] += stx[i]; elements [ i ].style.top = (yp[i] + getScrolledY()) + 'px'; elements [ i ].style.left = ( xp[i] + getScrolledX() +am[i]*Math.sin(dx[i]) ) + 'px'; } } setInterval ( 'snow()', speed );</script>[ afbeelding ]
<h1>BRREEEZZZAHHHHHHHH</h1>
Omdat ze jou er niet mee vertrouwen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom heeft Twylight als devver wel die rechten en ik niet?
Dat ik niet dit soort topics zal maken?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat ze jou er niet mee vertrouwen.
Ach je kan een hoop meer dan dit soort onschuldige dingen doen met script natuurlijk. Je kan als devver niet bij de live database, maar op het forum met scripts kan je best wat doen en dat weet je ook welquote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ik niet dit soort topics zal maken?
Zulke dingen zijn ook afgevangen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je kan een hoop meer dan dit soort onschuldige dingen doen met script natuurlijk. Je kan als devver niet bij de live database, maar op het forum met scripts kan je best wat doen en dat weet je ook wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |