ja daar dacht ik inderdaad vannacht ook nog aan! zij heeft haar echo vandaag natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 08:03 schreef Asyniur het volgende:
Zou er inmiddels een beebje zijn bij innepin?![]()
En natuurlijk wacht ik vol spanning totdat Leonieke zich heeft gemeld na haar supergoede echo om 10:52ualleen zie ik dat watlater want ik moet gaan werken...
![]()
Ik lees het net, wat een nacht zegquote:Op maandag 13 juli 2009 08:19 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Innepin
oi! ben ik daar nou de hele nacht voor opgebleven joh?![]()
![]()
heb je wel lekker geslapen of een rommelige nacht gehad?
ahw jammerquote:Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik lees het net, wat een nacht zeg![]()
Heb bepaald niet goed geslapen, maar ik kan nu niet meer zeggen dat het rommelt![]()
Sorry voor alle spanning
Oh. Jammerquote:Op maandag 13 juli 2009 08:17 schreef innepin het volgende:
*meldt*
He-le-maal niets hier![]()
Ohhh Leonieke heeft d'r echo vandaag, spannend!
Gets... Ik denk gewoon echt dat je lijf even een flinke optater heeft gehad... Het vervelende is dat je de harde gespannen buik(en) dan vaak pas echt merken op t moment dat je je rust gaat nemen, waardoor t in eerste instantie helemaal niet af lijkt te zakken.. Maar je baarmoeder is een spier die nu enorm gevoelig is, vergelijk t met kuitkramp: even enorme spierspanning, pijn pijn, dan lijkt t over, loop je weer ff en schiet t er gelijk weer in.. dat is met je buik ook. Die is nu overprikkeld, waardoor je in de dagen erna ook maar iets lichts hoeft te doen of t schiet er alweer in als het ware... das best even lastig om uit die spiraal te komen! Logisch ook dat je je meisje dan wat minder voelt, maar als t minder dan 5x op een dag is en geen reactie op jouw porren dan moet je je VK bellen hoor!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:02 schreef huuphuup het volgende:
Lief dat je t vraagt, met mij gaat het nu even mwah, ben moe. Mn buik is nog steeds erg vaak erg hard en mn kleine meid beweegt beduidend minder. Ik denk dat ze klem ligt ofzoMaar ik heb eigk nauwelijks geslapen door die harde buik en door de pijn bij t omdraaien. Beetje rottig; ben er vannacht weer van 1 tot half 6 uitgeweest
heb maar mn werk afgemaakt want ik wist het ook nie anders. Vanmiddag maar weer een uurtje slaap proberen te pakken denk ik, ben blij dat k vanaf volgende week helemaal niets meer hoef. Heerlijk!
voor de vroege vogels!
Goed, maak er maar van was gezakt. Want gisterenavond voelde ik allerlei gefriemel en gedoe en had ik ineens toch weer maagzuur. En toen ik vanacht mijn bed uit moest ging dat opvallend soepel. Dus ik ga ervanuit dat ie z'n koppie toch weer gewoon wat teruggetrokken heeft. Kan niet echt voelen of ie helemaal gedraaid is, maar de druk is van mijn bekken, ik kan weer lopen, kan mijn schoenen weer zelf dicht makenquote:Huup:Mefke nu al gezakt ja?! Mazzelaar!
Ja dat was in bevalcentrum west. Het is best leuk aangekleed hoor en het feit dat er maar 3 kamers zijn maakt het denk ik ook wel wat rustiger qua sfeer. Maar de kamers vind ik klein, en liggen echt naast elkaar waardoor je volgens mij je mede bevalster een kamer naast je prima letterlijk kan verstaan. Je kan altijd nog uitwijken naar het SLZ in Osdorp.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Stiemie het volgende:
Faja was dat in het bevalcentrum van het Lucas? Daar zit mijn verloskundige ook bij en daar ga ik dan waarschijnlijk ook bevallen. Ik weet alleen nog niet of ik naar zo'n voorlichtingsdag ga want ik wil sowieso niet thuis bevallen en dan heb ik toch verder weinig opties
Thnxquote:Op maandag 13 juli 2009 09:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gets... Ik denk gewoon echt dat je lijf even een flinke optater heeft gehad... Het vervelende is dat je de harde gespannen buik(en) dan vaak pas echt merken op t moment dat je je rust gaat nemen, waardoor t in eerste instantie helemaal niet af lijkt te zakken.. Maar je baarmoeder is een spier die nu enorm gevoelig is, vergelijk t met kuitkramp: even enorme spierspanning, pijn pijn, dan lijkt t over, loop je weer ff en schiet t er gelijk weer in.. dat is met je buik ook. Die is nu overprikkeld, waardoor je in de dagen erna ook maar iets lichts hoeft te doen of t schiet er alweer in als het ware... das best even lastig om uit die spiraal te komen! Logisch ook dat je je meisje dan wat minder voelt, maar als t minder dan 5x op een dag is en geen reactie op jouw porren dan moet je je VK bellen hoor!
Slecht slapen is gewoon K*T..daar valt en staat zo'n hoop mee! Niets zo erg als die nachten dat je gefrustreerd licht te woelen omdat je zo zoooo graag wilt slapen, maar t daardoor des te meer niet lukt! Vanmiddag ff lekker bijtukken voor de dames die dat goed kunnen gebruiken... bij mij werkt dat alleen altijd zo averechts... dan ben ik 's avonds weer te wakker om op tijd in slaap te kunnen komen...
Maak elkaar maar lekker gek, maar ik blijf persoonlijk toch echt niet nog een hele maand hangen hier hoor, als 't even kan.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:44 schreef Poppedein het volgende:
Innepin, hahahaha.. heerlijk, volgens mij gaan we elkaar de komende maand hier flink lopen opjutten.. is t dan niet door dikke buiken dat we slecht slapen, dan is het wel door spanning over een OUDcollega! Jammer dat t niet doorgezet heeft, en voor jou ook Miss_sly... hahaha ik kan me schaap zn gevoel helemaal voorstellen *dingdong...realitycheck!*
* Nijna gooit maar weer een sinaasappeltje op de pers...quote:Op maandag 13 juli 2009 09:12 schreef Sorbootje het volgende:
Aan alle meldplichtigen: ga nou es ff persen!![]()
Mijn drukke vrouwquote:Op maandag 13 juli 2009 12:26 schreef DuchessX het volgende:
Poeh Miss spannende momenten![]()
Ik kwam even kijken of Theelepel mss al iets heeft laten horen...
Incantrix beterschap
Mefke, even genieten van je bewegingsvrijheid!!!
Wup wup weer goedgekeurd!!!
Oh ja ik was zelf natuurlijk ook bij de gyn vanmorgen. Bloeddruk was iets gezakt weer en dus goed. Ook een echo gehad (was een verrassing, ik dacht dat ik alleen voor de bloeddruk kwam) en met de beeb is alles goed. Ze ligt wel al met haar hoofd in het bekken maar dan wel los, dus nog niet ingedaald. Over 2 weken weer terug.
Ik heb de financiële administratie op de schop gedaan en gereorganiseerd, alles moet anders, beter, overzichtelijker, meer sparen, meer reserveren etc. Het moet moet moet moet moet! Was ik vanmorgenom 6 uur al mee bezig
En dalijk ga ik een overzicht maken (vnl voor Juup©) mbt het nieuwe huis, verhuizen, klussen, voorbereiden etc etc. Alles moet af en duidelijk en klaar zijn voor de baby komt!!!!![]()
Pfff wat een drang om alles te regelen en onder controle te houden zeg![]()
Oh ja en alle overbodige dingen (romans bv en spullen die staan te verstoffen op zolder) hup op marktplaats! Ook dat moet moet moet moet allemaal geregeld zijn! Het kan maar weg zijn voor de verhuizing!
Op het moment dat je op een of andere manier recht hebt op meer uren kraamzorg, moet je dat aangeven. Verder kun je vragen stellen over of je inderdaad een bedpan in huis moet hebben en dergelijkequote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef Ca.ra het volgende:
Hier belde de kraamzorg net, de intake-dame zou morgen komen maar zit nu thuis met een zweepslag. Of we de intake ook telefonisch konden doen. Nou heb ik echt geeeeeen idee wat dat hele intake gebeuren inhoudt, ik had zoiets van laat het maar over me heen komen. Ik heb gezegd dat telefonisch wat mij betreft ok is, het alternatief was 3-4 weken wachten ivm vakantiedrukte.
Ik heb echt geeeeen idee wat ik er van moet verwachten, zo'n intake. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten of die ik zeker moet vragen?
Wij hadden en hebben ook geen trapleuning, de kraamverzorgster vond dat geen enkel probleem. wij zijn al tijden op zoek naar een oude stijl trapleuning en nog niet gevonden, maar een nieuwe komt er niet aanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:12 schreef _Bar_ het volgende:
Over de tummy-tub, had er 1 met Thijs maar echt heel veel heb ik die naar mijn weten niet gebruikt.
Nu vond ik het persoonlijk ook wat onwennig en onhandig je kindje daarin vast te houden.
En nu zit ik te twijfelen, zal ik er nog 1 aan gaan schaffen, of houd ik het alleen bij het badje.
Ca.Ra de intake stelt niet veel voor hoor, gewoon gezellig wat kletsen,doorgenomen hoeveel uur recht we op de kraamzorg hebben (40 bij ons) of we bezwaar hadden tegen stagaires, of we huisdieren hebben, wat ze voor jou en je baby en je partner betekenen, wanneer je ze belt. (ons kraamzorgbureau komt niet tijdens de bevalling naar het ziekenhuis, die komen pas zodra je thuis bent) en arbo werk technische dingen worden besproken (zo moeten wij nog even snel een trapleuning plaatsen)
Het kamertje is wel bekeken maar was niet verplicht. Maar ik ben zo trots op dat kamertje dat ik het maar al te graag wilde laten zien.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef bixister het volgende:
nieuws van leonieke staat in 't 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' topic.
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef lily het volgende:
Wat fijn weer, alle goedgekeurde zwangeren hier(ik wil ook op controle en wel nu, het duurt me veel te lang)
oh my, huup
3 augustusquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachtenquote:
Geeft niet hoor.... kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
ohw sorryik zal de foto wel onder een linkje plaatsen.
Klaag maar raak hoor! het ziet er bij mij dramatischer uit dan het is. Ik heb er niet echt last van verder, maar ik kan me wel indenken dat je met minder vocht meer last kunt hebben, t hangt er maar net vanaf waar het zit enzo.
Kusje voor je dikke enkels
HU? ik zou echt niet weten of die van ons UV straling wel of niet tegenhoudt. Ik probeer altijd zo min mogelijk in de zon te lopen en heb het parasolletje nu denk ik een keer of vier gebruiktquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef tessie het volgende:Huup! Nou ja, wel leuk dat je poffertjespoot in elk geval nog wat entertaintmentwaarde heeft
Duchess, leuk he, die laatste spulletjes kopenOh, en nog een tip (die je misschien al lang weet), als je een parasolletje koopt, let er dan wel op dat die ook de uv straling tegen houd. Wij hebben nu dus al een nieuw parasolletje moeten kopen, omdat die eerste dat niet deed...
Ja, ik moet het maar bij de naam noemen dan (mag ik alsjeblieft even langskomen)quote:Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachten![]()
kun je anders niet je vk bellen en vragen of je -voor je eigen gemoedsrust- volgende week een keer extra mag langskomen? Dan breekt het de tijd een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |