Ga es lekker effe douchen om te kijken of het doorzetquote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Thijs, mooi ventje!![]()
Ik ga ook maar uit van 41+ weken ofzo. Maar aan de andere kant zit ik nou de hele avond al met harde buiken, steken, krampjes.... op het randje van pijnlijk. En dan ga ik toch ineens andere dingen denken
Innepinnnnn!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Thijs, mooi ventje!![]()
Ik ga ook maar uit van 41+ weken ofzo. Maar aan de andere kant zit ik nou de hele avond al met harde buiken, steken, krampjes.... op het randje van pijnlijk. En dan ga ik toch ineens andere dingen denken
Dat lijstje had ik dus ook al opgeslagenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Duch, effe van een random gegooglede vk-website:
Wat zit er zoal in het noodkoffertje?
Ponsplaatje (als je die hebt)
Het rode formulier voor navelstrengbloedafname bij je kind (bij een negatieve rhesusfactor)
Toiletartikelen voor jezelf
Een paar schone sokken, ondergoed, boven- en onderkleding voor jezelf
Een pakje of broekje en truitje, rompertje, sokjes, mutsje, dekentje en een jasje voor je kind
Fototoestel/ filmcamera (denk aan extra batterijen!)
Maxicosi klaarzetten bij het noodkoffertje
Puzzelboekje en eten gaan op de lijst erbij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Ireth het volgende:
Pen en papier is ook handig! Puzzelboekje, wat te snaaien, badjas (als je moet blijven) slippers
quote:• Verzekeringsgegevens
• Ponsplaatje
• Kopie zwangerschapskaart
• Identiteitsbewijs
• Veilig draagstoeltje om de baby naar huis te vervoeren (zoals een Maxi Cosi)
• Lijst met belangrijke telefoonnummers
• Foto- en/of filmcamera met lege geheugenkaartjes en batterijen/oplader
• Puzzelboekjes en pennen
•
Voor de aanstaande moeder:
• Nachtkleding
• (Voedings)beha en ander ondergoed
• Toiletartikelen
• Badjas
• Slippers of sloffen
• Warme sokken
• Schone kleren
• Sultana’s o.i.d.
• Snoepjes (Dextro b.v.)
•
Voor de baby:
• Rompertjes
• Setje kleren
• Mutsjes
• Sokjes
• Jasje of omslagdoek
ook hele leuke volwassenen en aankomende mama's hoor (verkapte kijk-ik-was-jarig-post)...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
McLaura gefeliciteerd met Thijs!Het zijn echt geweldige kinderen, die van 12 Juli.
ja daar dacht ik inderdaad vannacht ook nog aan! zij heeft haar echo vandaag natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 08:03 schreef Asyniur het volgende:
Zou er inmiddels een beebje zijn bij innepin?![]()
En natuurlijk wacht ik vol spanning totdat Leonieke zich heeft gemeld na haar supergoede echo om 10:52ualleen zie ik dat watlater want ik moet gaan werken...
![]()
Ik lees het net, wat een nacht zegquote:Op maandag 13 juli 2009 08:19 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Innepin
oi! ben ik daar nou de hele nacht voor opgebleven joh?![]()
![]()
heb je wel lekker geslapen of een rommelige nacht gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |