Op het moment dat je op een of andere manier recht hebt op meer uren kraamzorg, moet je dat aangeven. Verder kun je vragen stellen over of je inderdaad een bedpan in huis moet hebben en dergelijkequote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef Ca.ra het volgende:
Hier belde de kraamzorg net, de intake-dame zou morgen komen maar zit nu thuis met een zweepslag. Of we de intake ook telefonisch konden doen. Nou heb ik echt geeeeeen idee wat dat hele intake gebeuren inhoudt, ik had zoiets van laat het maar over me heen komen. Ik heb gezegd dat telefonisch wat mij betreft ok is, het alternatief was 3-4 weken wachten ivm vakantiedrukte.
Ik heb echt geeeeen idee wat ik er van moet verwachten, zo'n intake. Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten of die ik zeker moet vragen?
Wij hadden en hebben ook geen trapleuning, de kraamverzorgster vond dat geen enkel probleem. wij zijn al tijden op zoek naar een oude stijl trapleuning en nog niet gevonden, maar een nieuwe komt er niet aanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:12 schreef _Bar_ het volgende:
Over de tummy-tub, had er 1 met Thijs maar echt heel veel heb ik die naar mijn weten niet gebruikt.
Nu vond ik het persoonlijk ook wat onwennig en onhandig je kindje daarin vast te houden.
En nu zit ik te twijfelen, zal ik er nog 1 aan gaan schaffen, of houd ik het alleen bij het badje.
Ca.Ra de intake stelt niet veel voor hoor, gewoon gezellig wat kletsen,doorgenomen hoeveel uur recht we op de kraamzorg hebben (40 bij ons) of we bezwaar hadden tegen stagaires, of we huisdieren hebben, wat ze voor jou en je baby en je partner betekenen, wanneer je ze belt. (ons kraamzorgbureau komt niet tijdens de bevalling naar het ziekenhuis, die komen pas zodra je thuis bent) en arbo werk technische dingen worden besproken (zo moeten wij nog even snel een trapleuning plaatsen)
Het kamertje is wel bekeken maar was niet verplicht. Maar ik ben zo trots op dat kamertje dat ik het maar al te graag wilde laten zien.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef bixister het volgende:
nieuws van leonieke staat in 't 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' topic.
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef lily het volgende:
Wat fijn weer, alle goedgekeurde zwangeren hier(ik wil ook op controle en wel nu, het duurt me veel te lang)
oh my, huup
3 augustusquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachtenquote:
Geeft niet hoor.... kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
ohw sorryik zal de foto wel onder een linkje plaatsen.
Klaag maar raak hoor! het ziet er bij mij dramatischer uit dan het is. Ik heb er niet echt last van verder, maar ik kan me wel indenken dat je met minder vocht meer last kunt hebben, t hangt er maar net vanaf waar het zit enzo.
Kusje voor je dikke enkels
HU? ik zou echt niet weten of die van ons UV straling wel of niet tegenhoudt. Ik probeer altijd zo min mogelijk in de zon te lopen en heb het parasolletje nu denk ik een keer of vier gebruiktquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef tessie het volgende:Huup! Nou ja, wel leuk dat je poffertjespoot in elk geval nog wat entertaintmentwaarde heeft
Duchess, leuk he, die laatste spulletjes kopenOh, en nog een tip (die je misschien al lang weet), als je een parasolletje koopt, let er dan wel op dat die ook de uv straling tegen houd. Wij hebben nu dus al een nieuw parasolletje moeten kopen, omdat die eerste dat niet deed...
Ja, ik moet het maar bij de naam noemen dan (mag ik alsjeblieft even langskomen)quote:Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachten![]()
kun je anders niet je vk bellen en vragen of je -voor je eigen gemoedsrust- volgende week een keer extra mag langskomen? Dan breekt het de tijd een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |