abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70936168
davinia, ik heb 't vast gemist maar hoezo dan?
  maandag 13 juli 2009 @ 15:58:31 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70936379
bix, ivm rugklachten.
kan inmiddels niet langer dan 2 uur op een dag zitten...
lig nu op de bank te werken.
was vorige keer ook, maar toen kon ik nog zitten... toen vanaf wk 26 naar 80% ivm harde buiken. ben nu 15wk zwanger... roze wolk anyone?

maar gelukkig is mijn beebke wel gezond, probeer ik dan maar te denken...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70936421
he bah! sterkte ermee!
  maandag 13 juli 2009 @ 16:09:30 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70936751
He bah wat naar Davinia
je beebje is dan wel gezond maar zulke dingen zijn nooit leuk natuurlijk en ik kan me best voorstellen dat de roze (of lichtblauwe) wolk eventjes out of the picture is.

Met mn pootjes is het hetzelfde. Ik hoop dat dat zo blijft als de temperatuur weer omhoog gaat komende week. We zullen zien
Voorlopig vermaken mn lief en ik ons er wel mee
Behold... de poffertjespoot! creatie van mn lief, die er zn hele ziel en zaligheid inlegde indrukte

[ Bericht 11% gewijzigd door huuphuup op 13-07-2009 16:27:55 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70937238
Davina , das vervelend... maar gelukkig is de beeb gezond

Huup, jeetje wat een nare foto , vergeleken met jou mag ik niet klagen over mn dikke enkels, maar ik doe t stiekem toch af en toe
  maandag 13 juli 2009 @ 16:27:23 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70937325
ohw sorry ik zal de foto wel onder een linkje plaatsen.
Klaag maar raak hoor! het ziet er bij mij dramatischer uit dan het is. Ik heb er niet echt last van verder, maar ik kan me wel indenken dat je met minder vocht meer last kunt hebben, t hangt er maar net vanaf waar het zit enzo.
Kusje voor je dikke enkels
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70937414
Davinia...

Huup! Tis weer es wat anders die noppen op je pootje

Oh ja, mijn goede humeur is alweer een tijdje terug hoor Vannacht ga ik gewoon weer beter slapen

Oh ja zaterdag gaan we de kinderwagen en hetgeen daarbij hoort ophalen En de allerlaatste dingetjes Parasolletje voor de kinderwagen, melkpoedertoren, manicuresetje, haarborstel en kam, zinkolie en een flessenwarmer inkopen voor de beeb en dan zijn we echt helemaal klaar
#geen
pi_70937481
Jeetje huup! Het is inderdaad net een poffertjespan. Gaat je huid niet ongelofelijk trekken? En hoe is het nu met je voet-streep?
Lotte!
Noah!
  maandag 13 juli 2009 @ 16:35:07 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70937590
euh ja de huid trekt wel maar dat voelt al een paar weken zo dus ik voel het niet echt meer als k er niet bij stilsta. De strepen zitten er nog. Op de foto zie je mn enkel richel strepen (been was de lucht in gestoken )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70937613
Huup jeetje zeg
Sterkte Davinia, gelukkig is alles met beeb wel goed
pi_70937622
Wat fijn weer, alle goedgekeurde zwangeren hier (ik wil ook op controle en wel nu, het duurt me veel te lang)

oh my, huup
pi_70937654
Huup, gek mens

Davinia, vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je flink baalt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 juli 2009 @ 16:38:44 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70937714
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef lily het volgende:
Wat fijn weer, alle goedgekeurde zwangeren hier (ik wil ook op controle en wel nu, het duurt me veel te lang)

oh my, huup
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70937757
Duch, ik heb nog een parasolletje over.... had er eentje besteld voor mn kinderwagen, zou er niet bij zitten volgens de verkoopster. Uiteindelijk zat er dus ook nog 1tje in de kinderwagen doos. Dus heb er nu 2 .
Het is een zwarte voor een maxicosi kinderwagen. Als je wilt kun je hem overnemen... PM me maar.
pi_70937791
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?
3 augustus
pi_70937860
Huup! Nou ja, wel leuk dat je poffertjespoot in elk geval nog wat entertaintmentwaarde heeft
Duchess, leuk he, die laatste spulletjes kopen Oh, en nog een tip (die je misschien al lang weet), als je een parasolletje koopt, let er dan wel op dat die ook de uv straling tegen houd. Wij hebben nu dus al een nieuw parasolletje moeten kopen, omdat die eerste dat niet deed...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 13 juli 2009 @ 16:44:03 #292
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70937900
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef lily het volgende:

[..]

3 augustus
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachten
kun je anders niet je vk bellen en vragen of je -voor je eigen gemoedsrust- volgende week een keer extra mag langskomen? Dan breekt het de tijd een beetje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 16:44:23 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70937910
Davinia da's niet fijn zeg Het mag met de baby dan wel allemaal goed zijn, maar het is toch ook wel erg fijn als jij lekker in je vel zit!

Duchess dat maakt het allemaal ineens zo echt he als je je spulletjes op kunt komen halen
pi_70937984
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
ohw sorry ik zal de foto wel onder een linkje plaatsen.
Klaag maar raak hoor! het ziet er bij mij dramatischer uit dan het is. Ik heb er niet echt last van verder, maar ik kan me wel indenken dat je met minder vocht meer last kunt hebben, t hangt er maar net vanaf waar het zit enzo.
Kusje voor je dikke enkels
Geeft niet hoor.... kan wel wat hebben hoor , maar heb er momenteel gelukkig niet zo'n last van.... hopelijk blijft t zo

Kusje voor jou olifants pootjes
  maandag 13 juli 2009 @ 16:51:37 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_70938137
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef tessie het volgende:
Huup! Nou ja, wel leuk dat je poffertjespoot in elk geval nog wat entertaintmentwaarde heeft
Duchess, leuk he, die laatste spulletjes kopen Oh, en nog een tip (die je misschien al lang weet), als je een parasolletje koopt, let er dan wel op dat die ook de uv straling tegen houd. Wij hebben nu dus al een nieuw parasolletje moeten kopen, omdat die eerste dat niet deed...
HU? ik zou echt niet weten of die van ons UV straling wel of niet tegenhoudt. Ik probeer altijd zo min mogelijk in de zon te lopen en heb het parasolletje nu denk ik een keer of vier gebruikt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70938229
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachten
kun je anders niet je vk bellen en vragen of je -voor je eigen gemoedsrust- volgende week een keer extra mag langskomen? Dan breekt het de tijd een beetje.
Ja, ik moet het maar bij de naam noemen dan (mag ik alsjeblieft even langskomen)

Ik heb nl in de afgelopen 3 weken al twee keer gebeld.
1 keer met bruin bloed verlies en een keer met flinke steken boven het schaambeen (heb ik nog af en toe).
Maar beiden keren kreeg ik gewoon telefonisch te horen dat het geen kwaad kon en dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken.
  maandag 13 juli 2009 @ 16:54:39 #297
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70938232
Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Helaas nog steeds slecht nieuws, het kindje heeft geen hersenpannetje waardoor zijn hersentjes bloot liggen. het kindje zou tot 9 maanden kunnen leven maar heeft buiten de baarmoeder geen overlevingskans en het is niet duidelijk of hij pijn voelt. Het is zo dubbel want je ziet echt gewoon een kindje wat goed groeit, lekker bezig is en er uitziet als een kindje, je hoort en ziet een kloppend hartje. Ik kreeg 2 keuzes nog even afwachten of de zwangerschap beëindigen. Onze keuze is hierop gevallen, aanstaande donderdag word mijn zwangerschap beëindigd. Ik vind het ook niet eerlijk voor het kindje om het zo nog een tijdje te laten gaan. In het ziekenhuis maken ze dit gemiddeld 2x per jaar mee. Bij een eventuele volgende zwangerschap ( niet dat ik hier al mee bezig ben) heb ik er iets meer kans op en krijg dus een medische indicatie, en moet 5 mg foliumzuur gaan slikken. Al met al zijn de traantjes wel op na vandaag, een wachtkamer vol prachtige buiken en blije gezichten.
pi_70938287
Oh, vrouwtje-theelepel Wat vreselijk oneerlijk.

heel veel sterkte met wat komen gaat
pi_70938289
oh vrouwtje theelepel toch, wat verschrikkelijk moeilijk. heel veel sterkte!
pi_70938334
Jemig huup, poffertjespoot is wel apart hoor... Weet niet of ik je nu heul zielig moet vinden of heel hard moet lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')