hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef lily het volgende:
Wat fijn weer, alle goedgekeurde zwangeren hier(ik wil ook op controle en wel nu, het duurt me veel te lang)
oh my, huup
3 augustusquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog wachten tot je volgende controle?
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachtenquote:
Geeft niet hoor.... kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
ohw sorryik zal de foto wel onder een linkje plaatsen.
Klaag maar raak hoor! het ziet er bij mij dramatischer uit dan het is. Ik heb er niet echt last van verder, maar ik kan me wel indenken dat je met minder vocht meer last kunt hebben, t hangt er maar net vanaf waar het zit enzo.
Kusje voor je dikke enkels
HU? ik zou echt niet weten of die van ons UV straling wel of niet tegenhoudt. Ik probeer altijd zo min mogelijk in de zon te lopen en heb het parasolletje nu denk ik een keer of vier gebruiktquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef tessie het volgende:Huup! Nou ja, wel leuk dat je poffertjespoot in elk geval nog wat entertaintmentwaarde heeft
Duchess, leuk he, die laatste spulletjes kopenOh, en nog een tip (die je misschien al lang weet), als je een parasolletje koopt, let er dan wel op dat die ook de uv straling tegen houd. Wij hebben nu dus al een nieuw parasolletje moeten kopen, omdat die eerste dat niet deed...
Ja, ik moet het maar bij de naam noemen dan (mag ik alsjeblieft even langskomen)quote:Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
oh jemig dan moet je inderdaad nog wel even wachten![]()
kun je anders niet je vk bellen en vragen of je -voor je eigen gemoedsrust- volgende week een keer extra mag langskomen? Dan breekt het de tijd een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |