Waar heb je het over? Heb je niet toevallig in het verkeerde topic gereageerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef ganzenherder het volgende:
En ik dacht dat ik slechte lemmings maakte, damn
Maar die jongen is ook wel zielig. Zoals ik al zei heeft hij nog nooit een vriendin gehad en hij rekent er echt dat we komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:16 schreef Lkw het volgende:
Je vertrouwt 'm niet met je vriendin? Wat verwacht je dan, dat hij haar bestijgt waar jij bij zit?
Verder zou ik natuurlijk niet naar 'm toe gaan. Goeie aanleiding om een vriendschap te beëindigen waar je blijkbaar toch niet op zit te wachten.
Niet doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:16 schreef Lkw het volgende:
Je vertrouwt 'm niet met je vriendin? Wat verwacht je dan, dat hij haar bestijgt waar jij bij zit?
Verder zou ik natuurlijk niet naar 'm toe gaan. Goeie aanleiding om een vriendschap te beëindigen waar je blijkbaar toch niet op zit te wachten.
Ah.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niet doen.
Hoe zou jij zulke mensen afwimpelen?
![]()
Ja lach er maar om. Voor mij is het niet zo leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:24 schreef Rosbief het volgende:
WHaha, wat toevallig dat beide partijen (zowel het bezoek als de gastheer) op fok zitten en dat ze elkaar allebei liever niet willen ontmoeten!!![]()
Mooiste plotwending op fok ooit!!
Hoezo, het is bij dezen toch opgelost. Gewoon niet op bezoek komen, iedereen tevreden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:25 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Voor mij is het niet zo leuk
TS dacht dat als ie het topic in een ander subforum zou pleuren dat niemand het dan door zou hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is geen KLB!
Ja maar het is heel moeilijk daar te vertrekken. Dan gaat hij zeggen dat hij eenzaam is enzo. Ik ben dan zo dat ik uiteindelijk blijf slapen en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:29 schreef Heider00sje het volgende:
Zeggen dat je niet zo lang kan blijven?
Moeilijk te verzinnen inderdaad
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:03 schreef Powerkiwi het volgende:
Hoe zou jij zulke mensen afwimpelen?
Is dit serieus dezelfde
zo ja.
ROFL ROFL ROFL ROFL:D:D:D:D:D:D:D
Ik weet dat je het hele verhaal hebt verzonnen, maar tochquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:31 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja maar het is heel moeilijk daar te vertrekken. Dan gaat hij zeggen dat hij eenzaam is enzo. Ik ben dan zo dat ik uiteindelijk blijf slapen en daar heb ik geen zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |