SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cocktail? Anyone?
Ach, in 4 uur van noord naar zuid een dialect of 50 en een officiële kunsttaal. Als je het zo bekijkt is het wel een reis van jewelste.quote:
"Er wonen hier veel fietsrovende en fietsbandleegstekende heroïnejunks die zelfs in huis inbreken om fietsen te roven!"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Tvp.
Een kuttante van mij, die ik zelden tot nooit zie, heeft mijn vader gevraagd of ze een week vanuit ons huis fietstochtjes kan maken
Goede afwimpeltactieken zouden dus welkom zijn
Zeg! Daar gaan je ouders toch mooi zelf over. Niet jij!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Tvp.
Een kuttante van mij, die ik zelden tot nooit zie, heeft mijn vader gevraagd of ze een week vanuit ons huis fietstochtjes kan maken
Goede afwimpeltactieken zouden dus welkom zijn
Nou, wanneer je mensen laat blijven slapen die je eens per 5 jaar ziet, is wat overleg toch wel handigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg! Daar gaan je ouders toch mooi zelf over. Niet jij!
Zolang jij nog thuis woont heb je maar te doen wat je ouders zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, wanneer je mensen laat blijven slapen die je eens per 5 jaar ziet, is wat overleg toch wel handig
Mijn oudste is een jaar jonger dan jij, maar mooi niet dat ik zoiets overleg met hem. Dit is ons huis, wij halen in huis wie wij willen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, wanneer je mensen laat blijven slapen die je eens per 5 jaar ziet, is wat overleg toch wel handig
En mij lijkt het dan weer logischer dat je wil dat je kinderen zich thuis ook op hun gemak voelen. Dat bereik je niet door wildvreemden een week in je huis te laten bivakkeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn oudste is een jaar jonger dan jij, maar mooi niet dat ik zoiets overleg met hem. Dit is ons huis, wij halen in huis wie wij willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |