UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
This Is Hardstyle, So You Listen For A While... And Get Addicted The Sound That Is Spinning Around!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
En nee noem het maar hardstyle
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:56 schreef Robinhoo het volgende:
En dat was wel een heel eitje hoor Christiaan, voor 8 uur![]()
ook weer een typisch TBY hitjequote:
Yo, I listen to it daily,The hardstyle made me,, Obnoxious and crazy.. We party everydayquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
This Is Hardstyle, So You Listen For A While... And Get Addicted The Sound That Is Spinning Around!
This Is Hardstyle, So You Listen For A While... And Get Addicted The Bass That Is Pumping In Your Face!![]()
![]()
Bij zak was hij lekkerquote:
kom ik met een heldig nummer van Pau DJ, reageer jij met knaak'n Showtekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Yo, I listen to it daily,The hardstyle made me,, Obnoxious and crazy.. We party everyday
vind hem nergens lekker, val niet op kerels...quote:
Gewoon lekker tekstje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kom ik met een heldig nummer van Pau DJ, reageer jij met knaak'n Showtek
[..]
vind hem nergens lekker, val niet op kerels...
dit is pas een heldige tekstquote:
quote:
mag ik de volgende keer mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net lekker in bad geweest.. wat kan een mens daar van opknappen zeg
Ons bad is een beetje klein voor 2quote:
Gewoon eraf gejat dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat weer lekker. Pa kwam net naar me toe en zei: "weet je wel dat je voorste kentekenplaat weg is?"Gister zat ie er nog op en ik ben gisteravond niet met de auto weggeweest
Sow, hoezo dat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reken op 75 tot 90 euro in totaal
Ooh ik dacht dat het paardrijden was afgelast? Of vandaag niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
Het ruiterbal dus. Mag best, het is Grolsch he.
Zo, eerst even lekker weekend vieren en dan maandag herr. Dokter maar eens bellen.
Nah, gisteren. Vandaag moet alles gewoon doorgaan denk ik zo. Als al het water weggetrokken is. T feestje is altijd wel goed. Ik wilde ook gaan, maar m'n voeten zijn nu al dood, kan je nagaan wat ik heb als er nog een hele avond achteraan komtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het paardrijden was afgelast? Of vandaag niet?
Ik zei tegen mijn moeder: Ik ga vanavond naar CSI
Moeder: Dat is toch afgelast?
Ik : Ik ga niet voor dat paardrijdendoh.
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Rumille het volgende:
Avond mede-Tukkers.
Vandaag opeens tot 3 uur uitgeslapen, geen idee hoe dat komt.
CSIquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, wat zal ik vanavond eens gaan doen...
Wat voor werk doe je nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werken
Ik hou trouwens heul niet van dat soort serie'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vond het al zo vaag , wie gaat er op zaterdag avond "gezellig CSI kijken"
Mwah om daar nou 4 uur voor te rijden..quote:
Voor jou bedoel ik CSI Miamiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah om daar nou 4 uur voor te rijden..
Denk dat ik ga bankhangen met met vrienden, filmpje, paar pilsjes 14.gif
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werken
Beviel goed?
Voelt inderdaad heerlijk uitgerust, al keek ik raar op toen er op m'n wekker 15:02 stond. Dacht eerst dat iemand een geintje had uitgehaald, maar ook m'n mobieltje en horloge zeiden het en zelfs m'n broer was wakker, dus het moest wel waar zijn.quote:
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?quote:
Ja goed hoor. wel enorm warm overdag maar ik vermaak me wel met zonnen en zwemmenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?
Etos nog steedsquote:
Ooooh u had dus alleen een heule lange vakantie daarquote:
Nou fijn met dit weer, of is het daar droog?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou fijn met dit weer, of is het daar droog?
Chillen, net 2 uur thuis ofzo , vanavond balletje tikken als het droog blijft.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah hier ook regen, ik ga denk ik ook pas er laat heen..
En vanavond van 7 tot 1 werken
Wat doe jij vandaag dan?
Zekersquote:
Ik keek vanmiddag op de site, toen hij nog wel deed maar kon er niks over vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zekers, vanmiddag nog bij dat beachvolley gedoe geweest, wat een bende met dit weer.
Nou ligt verdomme de site van bruins eruit door te veel 'connecties', iemand enig idee welke band er is vnaaf?
Oke, nja zal wel weer een van de standaard bands zijn, dus weer avondje taveerne en geen bandzaalquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag op de site, toen hij nog wel deed maar kon er niks over vinden
Taveerne daar begin ik ook altijd tot een uurtje of 12 dan naar Clubbin'.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nja zal wel weer een van de standaard bands zijn, dus weer avondje taveerne en geen bandzaal.
Ja dat is voor de meeste zo, maar clubbin' ben ik na een uur wel weer zat dus daarna meestal delle of bandzaalquote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Taveerne daar begin ik ook altijd tot een uurtje of 12 dan naar Clubbin'.
Dat is er sowieso niet bij bruins en daarbij is muziek wel heel belangrijk, vooral de manier hoe het klinkt en hoe het gedraaid wordt.quote:
Wou er ook nog wel heen maar vond het een beetje te gek om tegen 1 uur nog entree te gaan betalen, toen maar bij Morshuis gezeten , ook zeker gezelligquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
CSI gisteren ging ook alleen maar om de muziek . GEBROEDERS KO GEWELDIG JONGENS !!!
bier was er niet.
Sterker nog, je kon maar tot 12 uur naar binnen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wou er ook nog wel heen maar vond het een beetje te gek om tegen 1 uur nog entree te gaan betalen, toen maar bij Morshuis gezeten , ook zeker gezellig.
mooiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Phoe dancevalley was top! Hele dag zonnetje en feesten
Ow dat wist ik niet eens, blij dat ik er niet heen ben geredenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sterker nog, je kon maar tot 12 uur naar binnen.
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht makenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens, blij dat ik er niet heen ben gereden. En veel politie daar trouwens?, hoorde dat ze half Geesteren hadden afgezet?
jij bent ook echt een relschopper oniequote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht maken
Bengeltjequote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht maken
valt mee. De politie zegt tegen zo'n kerel: Ga eens weg daar.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent ook echt een relschopper onie
Haha,, die lui van de Tubbergse politie zijn zo ongelooflijke zeikerds, zelf met carnaval kunnen die niet zonder een grapje.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
valt mee. De politie zegt tegen zo'n kerel: Ga eens weg daar.
Zeg ik zo keihard: GOED GEZEGD, ECHT GOED GEZEGD.
En toen werd ik 50 meter weggeduwd
Klopt met carnaval hebben wij ook bijna altijd mot met de cops.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha,, die lui van de Tubbergse politie zijn zo ongelooflijke zeikerds, zelf met carnaval kunnen die niet zonder een grapje.
Ja denk dat het busje hier ook zo is , dus zal de laptop ook is opbergen, prettige avond aan ieder hierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt met carnaval hebben wij ook bijna altijd mot met de cops.
Maar ik ga me nou ff douchen en dan lekker naar Bruins.
Tot vanavond hé
quote:Een 28-jarige man uit Nijverdal is zondagmorgen na discotheekbezoek in Duitsland, tijdens de terugreis overleden.
Het slachtoffer was samen met drie anderen uit geweest in een discotheek in Uelsen. Rond zes uur waren de vier vertrokken richting Hellendoorn. Een van hen werd thuis afgezet, daarna reden de anderen door naar de woning van de eigenaar van de auto. Daar ontdekten de bestuurder en bijrijder dat de Nijverdaller – die op de achterbank had liggen slapen – niet meer ademde.
De man werd nog gereanimeerd, maar toen de gealarmeerde ambulance ter plaatste kwam, constateerde het personeel dat de 28-jarige Nijverdaller was overleden. Omdat de doodsoorzaak niet duidelijk is, is de politie een onderzoek gestart.
ik heb het ook overleefdquote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad bizar. Ik heb het weekend gelukkig weer overleefd.
Wouter.
ik denk een hartstilstandquote:
Toen lag ik er al 2 uurtjes in, kwam er alleen niet minder geradbraakt uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het ook overleefd
het was vanmorgen 7 uur
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, volgens mij gaat iedereen daar dood aan.
'hij is gestorven aan een ziekte'
'nee hoor, gewoon een hartstilstand. Z'n hart stopte er toch mee.'
Ik ben vandaag redelijk fitquote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen lag ik er al 2 uurtjes in, kwam er alleen niet minder geradbraakt uit.
Ik gok omdat je een tukker bentquote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef TukkerF het volgende:
ik mocht me hierop aanmelden omdat...?![]()
Maargoed... hallo mensen
Iemand enig idee van die 28 jarige man?
omdat je een Tukker bentquote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef TukkerF het volgende:
Maargoed... hallo mensen
28-jarige man?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
28 jarige man is gewoon een gigantisch vaag verhaal.
Op de vorige pagina staat het.quote:
Sterker nog, je bént niet stoer als je naar U2 gaat.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
Maar je hoeft ook niet stoer te zijn om te zeggen dat je naar u2 gaat
Ah, daar issiequote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef TukkerF het volgende:
Maargoed... hallo mensen
Iemand enig idee van die 28 jarige man?
Jaloers joh?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
Maar je hoeft ook niet stoer te zijn om te zeggen dat je naar u2 gaat
Ey ik vind U2 ook goedquote:Op maandag 13 juli 2009 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jaloers joh?
U2 is nog steeds stoer, dat jullie nou uit het hardstyle tijdperk komen doet daar niets aan af
quote:
Oh okay, dus het was gewoon een klein beetje jaloeziequote:
Alsof je een dode meteen vergeetquote:
Het was een mislukt grapjequote:Op maandag 13 juli 2009 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh okay, dus het was gewoon een klein beetje jaloezie
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof je een dode meteen vergeet
Ja want ik heb hongerquote:
Dan ga ik nooit nekken, maar krijg alleen een ergere koppijn en een nog ranziger smaak in mn bek, da's ook niet allesquote:Op maandag 13 juli 2009 13:20 schreef Robinhoo het volgende:
Omdat ik een kater heb
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit nekken, maar krijg alleen een ergere koppijn en een nog ranziger smaak in mn bek, da's ook niet alles
En, hoe smaakt ie?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
Heb net 4 pangavissen gehad. Ik durf nu me 1e peuk van de dag te roken
PICSquote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werkt hier een best wel lief roodharig meisje
Whehe, was nog mot geweest las ik op Tubantia. 15-jarige jongen uit Wierden klappen gehad van de beveiliging?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:58 schreef Robinhoo het volgende:
Gisteren paar lui in de taveerne die zo nodig een strijkplank moesten meenemen.
HELLO HET IS GEEN CARNAVAL.
Ey lol dat heb gezien. Ik wou nog bijna helpenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Whehe, was nog mot geweest las ik op Tubantia. 15-jarige jongen uit Wierden klappen gehad van de beveiliging?
Kunnen ze bier op zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Samzz het volgende:
Een strijkplank? Why the hell een strijkplank?
Ik wil in de zon zitten, maar hij piept steeds achter de wolken
have funquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga jullie voor 2 weken verlaten
Ik vertrek morgen vroeg naar Scheveningen voor enkele dagen, en dan lig ik een week onder de Spaanse zon in Mallorca
ie waquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg naar Scheveningen voor enkele dagen, en dan lig ik een week onder de Spaanse zon in Mallorca
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
veel plezierquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Praat me er niet vanquote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
aftermovie Freshtival voor de mensen die 27 juni ook op 't Rutbeek waren
welke Mac?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Praat me er niet van
Één van de drukste dagen ooit bij de Mc gehad toen, met een minimale bezetting (lees: 4 man) bij de Mc
jij balenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Praat me er niet van
Één van de drukste dagen ooit bij de Mc gehad toen, met een minimale bezetting (lees: 4 man) bij de Mc
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig wat te drinken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig biertjes drinken.
In de bouwvak behoord een student te werkenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig biertjes drinken.
Heb ik ook gestaan, vanaf een uur of 12.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In de bouwvak behoord een student te werken. Wat een feest gister bij bruins
, voor het eerst gewoon NIET in de tavernee geweest, weer ook direct dat ik dat vaker ga doen, cambells ofzoiets was zeker goed
!
Owja examen-kandidaten dan heb je 12 weken vakantiequote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb ik ook gestaan, vanaf een uur of 12.
En ik werk juist niet in de bouwvak? Heb nu al 5 en half week gewerkt dan vind ik het in de bouwvak wel goed geweest.
Te jammer.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
dat poppetje heb ik ook
Heb jij nog iets meegekregen van die uitsmijter die is aangehouden?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Owja examen-kandidaten dan heb je 12 weken vakantie, moet het verdomme doen met een schamele 6.5 weken
.
[..]
Te jammer.
Joa hoorde dat paar rokende-kameraden het hadden gezien ofzo, maar boeit me geen donder, kan wel opschieten met die lui en wil dat graag zo houden, niets beter dan om half 12 langs de rij te lopen en via de zijkant naar binnen te gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb jij nog iets meegekregen van die uitsmijter die is aangehouden?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop gaat de RTM van 7 installeren, tot laters!
Jij niet, nee. Straks raak je nog geblesseerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de 19e voetballen op het AC/Dixie voetbaltoernooi. Dat is wel genoeg voor een jaar.
Daarbij, wij mochten toch niet meedoen
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij niet, nee. Straks raak je nog geblesseerd.
dat hej mangsquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef Mdrop het volgende:
Wel stoer die poster van GoFast op de zijkant, buitenlands merk met een eenmalige slogan als
'Vaak buj te Bange'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |